Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло (жирність не менше 73%)
Очікувана вартість
646 000,00 UAH
UA-2019-12-17-000662-c 6a241057061648638d250f07329906ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоров Ігор Миколайович

+380433523695 igorfedorov92@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41532621
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Контактна особа: Федоров Ігор Миколайович
+380433523695
igorfedorov92@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2019 12:23
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2020 12:23
Початок аукціону: 08 січня 2020 15:45
Очікувана вартість: 646 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3800 кг
Вершкове масло (жирність не менше 73%) фасоване в пачки по 200 грам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, остачання здійснюється до закладів загальної середньої та дошкільної освіти Тульчинського району, Вінницької області згідно заявки замовника, ульчинський ЗЗСО I-III ст.№1 м.Тульчин, О. Подоляна, 19 Тульчинський ЗДО №1 м.Тульчин, вул. Різдвяна 4 Тульчинський ЗЗСО I-III ст.№2 м.Тульчин, Трембецького, 2 Тульчинський ЗДО №2 м.Тульчин, вул..Відродження, 17 НВК ЗШ I-III ст.№3 –гімназія м.Тульчина м.Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 43 Тульчинський ЗДО №3 м.Тульчин, вул..Трембецького,5 Тульчинський ЗДО №4 м.Тульчин, Воїнів-Інтернаціоналістів,3 Тульчинський ЗДО №5 м.Тульчин,провулок Робітничий, 2 Ганнопільський ЗЗСО I-III ст.. с.Ганнопіль, вул. Набережна.1 Ганнопільський ЗДО с.Ганнопіль. вул. Набережна,1 Суворовський ЗЗСО I-III ст№1 с.Суворовське, вул. Жовтнева, 7. Суворівський ЗДО №1 с.Суворовське, вул. Центральна 29 Тиманівський ЗЗСО I-III ст. с.Тиманівка, вул. Соборна, 2 Тиманівський ЗДО с. Тиманівка, вул. Соборна, 2 Одайський ЗЗСО I-II ст. с. Одаї, вул. 1-го Травня, 40 Суворовський ЗЗСО I-II ст. с.Суворовське, вул. Центральна, 12 Суворівський ЗДО № 2 с.Суворовське, Леонтовича,6 Дранський ЗЗСО I ст. с.Дранка, вул. Молодіжна, 15 Дранський ЗДО с.Дранка, вул. Молодіжна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2019 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 09:54
Положення тендерної документації до яких вносяться зміни.docx
27 грудня 2019 09:54
Перелік змін до тендерної документації.docx
27 грудня 2019 09:54
Додаток 1 зі змінами.docx
27 грудня 2019 09:54
Тендерна документація зі змінами.docx
17 грудня 2019 12:19
Додаток 4.docx
17 грудня 2019 12:19
Додаток 3.docx
17 грудня 2019 12:19
Додаток 2.doc
27 грудня 2019 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 09:54
Положення тендерної документації до яких вносяться зміни.docx
27 грудня 2019 09:54
Перелік змін до тендерної документації.docx
27 грудня 2019 09:54
Додаток 1 зі змінами.docx
17 грудня 2019 12:19
Додаток 1.docx
27 грудня 2019 09:54
Тендерна документація зі змінами.docx
17 грудня 2019 12:19
Тендерна документація.docx
17 грудня 2019 12:19
Додаток 4.docx
17 грудня 2019 12:19
Додаток 3.docx
17 грудня 2019 12:19
Додаток 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТД "Солодкий світ" 627 000,00
UAH з ПДВ
627 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 645 924,00
UAH з ПДВ
645 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аверчук Руслан Андрійович 646 000,00
UAH з ПДВ
646 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2019 15:18
Електронний підпис
29 грудня 2019 15:08
Якісні.pdf
29 грудня 2019 15:08
Чинне законодавство.pdf
29 грудня 2019 15:08
цінова.pdf
29 грудня 2019 15:08
установчі.pdf
29 грудня 2019 15:08
технічні.pdf
29 грудня 2019 15:08
Статут СС.pdf
29 грудня 2019 15:08
проект договору.pdf
29 грудня 2019 15:08
Право підпису.pdf
29 грудня 2019 15:08
Мед книжки склад.pdf
29 грудня 2019 15:08
лист-відгук Піщанка.pdf
29 грудня 2019 15:08
Лист- гарантія ст.17.pdf
29 грудня 2019 15:08
Договір Піщанка.pdf
29 грудня 2019 15:08
кваліфікаційні.pdf
29 грудня 2019 15:08
Договір Піщанка 3.pdf
29 грудня 2019 15:08
Договір Піщанка 2.PDF
29 грудня 2019 15:08
Витяг СС.pdf
29 грудня 2019 15:08
Акти обробки авто.pdf
29 грудня 2019 15:08
Акт обробки складу.pdf

Публічні документи

11 січня 2020 14:45
Електронний підпис
11 січня 2020 14:39
Довідка ДПС.pdf
11 січня 2020 14:39
Довідка МВС.pdf
28 грудня 2019 16:47
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:44
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2019 16:44
Перелік потужностей.pdf
28 грудня 2019 16:44
Наявність працівників.pdf
28 грудня 2019 16:44
Лист гарантія.pdf
28 грудня 2019 16:44
Документи про якість.pdf

Публічні документи

30 грудня 2019 19:43
Витяг з ЄДР.pdf
30 грудня 2019 19:43
Довідка.pdf
30 грудня 2019 19:43
експертний масло.pdf
30 грудня 2019 19:43
Лист -погодження.pdf
30 грудня 2019 19:43
паспорт і код.pdf
30 грудня 2019 19:43
Проект договору.pdf
30 грудня 2019 19:43
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТД "Солодкий світ"

ТОВ "Вінпродтрейд"

ФОП Аверчук Руслан Андрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ТД "Солодкий світ"
#35054725
Відхилено 627 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 14:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
Переможець 645 924,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 14:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ТД "Солодкий світ" #35054725

№ рішення у справі

60/84-р/к

Дата рішення у справі

27.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

11 січня 2020 14:31
Електронний підпис
11 січня 2020 14:30
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897

№ рішення у справі

72/32-р/к

Дата рішення у справі

21.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/30-р/к

Дата рішення у справі

19.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
645 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 08:52
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 10:22
Договір укладений
30 січня 2020 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Зменшення обсягу закупівлі товару до 609965 грн.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Зменшення обсягу закупівлі товару до 598499
Номер договору про закупівлю: 13
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі необхідно зменшити суму договору на 429474,05 грн. до 169024,95 грн.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII ( в редакції діючій на момент укладення договору) та п. 12.13 № 13 від 30.01.2020р. Сторони дійшли до взаємної згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми цього Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, в зв’язку із чим внести наступні зміни і доповнення до Договору: 1.1 Викласти пункт 12.1 Договору № 13 від 30.01.2020р. у наступній редакції: «12.1. Договір набуває чинності з моменту підписання уповноваженими на це представниками і скріплена печатками Сторін і діє до 31.03.2021 року.». 2. Загальна вартість товару, що буде закуплена в період з 01 січня по 31 березня 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році та складає 33800,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 202 824,95
UAH (в тому числі ПДВ 33 804,16 UAH)