Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в т.ч.: - проведення робіт з видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев та таких, що досягли вікової межі на території населених пунктів Хмільницької міської об’єднаної територіальної громади; - проведення робіт з обрізки зелених насаджень (формувальне, санітарне та омолоджувальне обрізування).
Очікувана вартість
1 124 900,00 UAH
UA-2019-12-17-000265-b 676de6ed8f7448a78ab7846bec26d142
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26287105
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Столярчука, 10
Контактна особа: Ігор Сташок
+380433820278,+380433823273,+380433820090
hmilnuk.ugkgtakv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 09:06
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 січня 2020 12:21
Очікувана вартість: 1 124 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 747,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в т.ч.:
- проведення робіт з видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев та таких, що досягли вікової межі на території населених пунктів Хмільницької міської об’єднаної територіальної громади;
- проведення робіт з обрізки зелених насаджень (формувальне, санітарне та омолоджувальне обрізування).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2019 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 09:06
ТД зелені насадження.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-17-000265-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СОКОЛОВСЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ ПИЛИПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3022024173
Дата подання: 09 січня 2020 09:59
Прошу звернути увагу, що порушено вимоги тендерної документації, відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації, а саме "...Учасник має протягом двох календарних днів з дня набуття його тендерною пропозицією статусу «на розгляді» на веб-порталі Уповноваженого органу, надати замовнику перераховані калькуляції по кожному окремому виду послуг з урахуванням результатів аукціону за наведеним нижче зразком..." ФОП Яловенко О.О. завантажив дані відомості 5 січня о 17-39, що суперечить вимогам Тендерної докуменатції та перевищує термін 2-х днів.
Прошу звернути увагу, що порушено вимоги тендерної документації, відповідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації, а саме "...Учасник має протягом двох календарних днів з дня набуття його тендерною пропозицією статусу «на розгляді» на веб-порталі Уповноваженого органу, надати замовнику перераховані калькуляції по кожному окремому виду послуг з урахуванням результатів аукціону за наведеним нижче зразком..." ФОП Яловенко О.О. завантажив дані відомості 5 січня о 17-39, що суперечить вимогам Тендерної докуменатції та перевищує термін 2-х днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 січня 2020 14:03
Пропозицію ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" дискваліфіковано у зв`язку тенедерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2019-12-17-000265-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СОКОЛОВСЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ ПИЛИПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3022024173
Дата подання: 16 січня 2020 20:02
Учасник ТОВ "АТМОСЕРВІС" надав Статут, що не відповідає державним нормам до даного документу, зокрема, передбачається,що Статут повинен бути не тільки пронумерований,але і прошитий та звірений відповідальними особами юридичної особи. Також, Статут має бути зареєстрований в відповідних державних органах з відповідною відміткою на титульній сторінці - що відсутнє в ТОВ"АТМОСЕВІС".У разі застосування так званого "модельного Статуту" повинні бути надані додаткові документи, що підтверджують надання "модельного Статуту" з посиланнями на діючі норми законодавства, що відсутнє у документах ТОВ АТМОСЕРВІС. Дане порушення є вагомим недоліком і ТОВ АТМОСЕРВІС вже дискваліфіковувався по даному недоліку іншими замовниками, зокрема в закупівлі UA-2019-07-04-001367-b
Учасник ТОВ "АТМОСЕРВІС" надав Статут, що не відповідає державним нормам до даного документу, зокрема, передбачається,що Статут повинен бути не тільки пронумерований,але і прошитий та звірений відповідальними особами юридичної особи. Також, Статут має бути зареєстрований в відповідних державних органах з відповідною відміткою на титульній сторінці - що відсутнє в ТОВ"АТМОСЕВІС".У разі застосування так званого "модельного Статуту" повинні бути надані додаткові документи, що підтверджують надання "модельного Статуту" з посиланнями на діючі норми законодавства, що відсутнє у документах ТОВ АТМОСЕРВІС. Дане порушення є вагомим недоліком і ТОВ АТМОСЕРВІС вже дискваліфіковувався по даному недоліку іншими замовниками, зокрема в закупівлі
UA-2019-07-04-001367-b
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2020 09:18
Шановний дописувачу,
тендерним комітетом детально вивчено
Вашу вимогу та повідомляємо наступне.

Кожен учасник несе відповідальність за достовірність наданої інформації.
Учасником ТОВ «АТМОСЕРВІС», як і вимагалося кваліфікаційними критеріями, надано копію статуту, кожна сторінка якого завірена підписом та печаткою. Разом з тим, з наданої електронної копії неможливо зробити однозначний висновок, чи прошитий оригінал Статуту. Тендерний комітет вважає, що дана вимога кваліфікаційних критеріїв учасником виконана.
Перевірка опублікованих електронних документів учасником, додатково здійснюється перед підписанням угоди з переможцем торгів, під час подання таких документів в паперовому вигляді. У разі виявлення фактів недостовірності чи невідповідності наданих документів, такий учасник підлягає дискваліфікації і тендерним комітетом розпочинається розгляд чергових пропозицій.
Одночасно повідомляємо, що на тендерний комітет управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради не покладено обов’язки слідчого чи оперативно-розшукового характеру, а також здійснення експертизи наданих документів.

Посилання на дискваліфікацію ТОВ «АТМОСЕРВІС» по закупівлі UA 2019 07-04-001367-b не являється коректним, так як у кваліфікаційних критеріях закупівлі була вимога надати «зареєстрований в останній редакції Статут/копія опису з кодом доступу до діючого Статуту або інший установчий документ», при цьому ТОВ «АТМОСЕРВІС» не надав копію опису з кодом доступу, тому погоджуємось з тим, що дискваліфікація була правомірною. При цьому, в кваліфікаційних критеріях закупівлі UA-P-2019-12-16-009148-b вимагалося надати «Копію установчого документу (установчий акт, статут, засновницький договір, положення, або ін.) (за наявності)» що і було виконано учасником.

Разом з тим, хочемо зазначити, що участь у тендерному комітеті являється додатковим навантаженням на її членів, тому з метою мінімізації випадків щодо перевірки некоректних зауважень та «наявних порушень» просимо ретельно вивчати відповідність поданої пропозиції учасника тендерній документації в кожному окремому випадку, а також посилатися на конкретні пункти нормативних документів.

З повагою,
тендерний комітет Хмільницької міської ради


Номер вимоги: UA-2019-12-17-000265-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СОКОЛОВСЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ ПИЛИПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3022024173
Дата подання: 20 січня 2020 15:57
Надання після торгів учасником ТОВ "АТМОСЕРВІС" сканкопії статуту з усіма сторінками є грубе порушення ЗУ щодо публічних закупівель та умов Тендерної документації Замовника (п.1 Таблиця 2 Тедренохї документації). Крім того, прошу звернути увагу на підозрілу автентичність документа, а саме Статуту ТОВ "АТМОСЕРВІС", в копії наданій до процедури торгів сторінки пронумеровано в нижній частині кожної зі сторінок, в сканкопії оригіналу сторінки пронумеровано в іншій частині сторінки, що ставить під сумніви надану копії Статуту та невідомо з якого Статуту учасник ТОВ "АТМОСЕРВІС" знімав копію !
Надання після торгів учасником ТОВ "АТМОСЕРВІС" сканкопії статуту з усіма сторінками є грубе порушення ЗУ щодо публічних закупівель та умов Тендерної документації Замовника (п.1 Таблиця 2 Тедренохї документації).
Крім того, прошу звернути увагу на підозрілу автентичність документа, а саме Статуту ТОВ "АТМОСЕРВІС", в копії наданій до процедури торгів сторінки пронумеровано в нижній частині кожної зі сторінок, в сканкопії оригіналу сторінки пронумеровано в іншій частині сторінки, що ставить під сумніви надану копії Статуту та невідомо з якого Статуту учасник ТОВ "АТМОСЕРВІС" знімав копію !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2020 17:00
Документи надані після 03.01.2020 року розгядатися тендерним комітетом не будуть.
Номер вимоги: UA-2019-12-17-000265-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СОКОЛОВСЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ ПИЛИПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3022024173
Дата подання: 24 січня 2020 16:32
Рішення тендерного комітету суперечить аналогічним рішенням АМКУ
Рішення тендерного комітету суперечить аналогічним рішенням АМКУ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2020 18:05
Шановний Вячеслав Пилипович, у даній скарзі перераховані окремі факти, котрі Ви зазначали у попередніх вимогах. На усі вимоги ми вже надавали Вам відповіді. Тендерний комітет управління не бачить підстав для відхилення визначеного переможця.
P.S. В адресній частині прошу правильно вказувати фамілію голови тендерного комітету - Сташок.

Документи подані скаржником

24 січня 2020 16:32
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 925 300,00
UAH з ПДВ
925 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" 989 911,07
UAH з ПДВ
989 911,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Атмосервіс 1 054 886,00
UAH з ПДВ
1 014 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОКОЛОВСЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ ПИЛИПОВИЧ" 1 119 569,00
UAH з ПДВ
1 014 900,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС" 1 124 900,00
UAH з ПДВ
1 015 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА" 1 122 875,20
UAH з ПДВ
1 122 875,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2020 17:39
Електронний підпис
02 січня 2020 16:04
довідка працівники.pdf
02 січня 2020 16:04
техпаспорт автовежа.pdf
02 січня 2020 16:04
Договір подрібнювач.pdf
02 січня 2020 16:04
довідка обладнання.pdf
02 січня 2020 16:04
паспорт.pdf
02 січня 2020 16:04
Код.pdf
02 січня 2020 16:04
Витяг з ЄДР.pdf
02 січня 2020 16:04
Витяг единий податок.pdf
02 січня 2020 16:04
Проект договору.pdf
02 січня 2020 16:04
довідка Статут.pdf
02 січня 2020 16:04
Довідка стаття 17.pdf
02 січня 2020 16:04
Довідка санкції.pdf
02 січня 2020 16:04
Довідка підпис.pdf
02 січня 2020 16:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 14:44
пропозиція.PDF
15 січня 2020 14:44
додаток8.pdf
15 січня 2020 14:44
додаток6.pdf
15 січня 2020 14:44
додаток5.pdf
15 січня 2020 14:44
додаток1.PDF
15 січня 2020 14:44
довідки.pdf
15 січня 2020 14:44
Калькуляція.PDF
02 січня 2020 13:43
Електронний підпис
02 січня 2020 13:42
Dovidka з поліції 24.12.2019.pdf
02 січня 2020 13:42
Статут.pdf
02 січня 2020 13:42
рішення власника.PDF
02 січня 2020 13:42
про субподряд.PDF
02 січня 2020 13:42
про підпис.PDF
02 січня 2020 13:42
про ліцензування.PDF
02 січня 2020 13:42
про захист довкілля.PDF
02 січня 2020 13:42
лист підтвердження.PDF
02 січня 2020 13:42
ипн код хабінська.pdf
02 січня 2020 13:42
додаток4.PDF
02 січня 2020 13:42
додаток3.PDF
02 січня 2020 13:42
додаток2.PDF
02 січня 2020 13:42
додаток 8.PDF
02 січня 2020 13:42
довідка.PDF
02 січня 2020 13:42
витяг з єдр 11.2019.pdf
02 січня 2020 13:42
кошторис.PDF
02 січня 2020 13:42
додаток 7.PDF
02 січня 2020 13:41
посвідчення-1-3.pdf
02 січня 2020 13:41
додаток6.PDF
02 січня 2020 13:41
додаток5.PDF
02 січня 2020 13:41
відгук ДЖГ Житомир.pdf
02 січня 2020 13:41
додаток1.PDF

Публічні документи

17 січня 2020 17:00
Електронний підпис
17 січня 2020 16:20
Договір.pdf
17 січня 2020 16:20
Цінова пропозиція
02 січня 2020 13:23
Електронний підпис
02 січня 2020 13:20
Додаток 7.pdf
02 січня 2020 13:20
Договір з додатками.pdf
02 січня 2020 13:20
Інші документи.pdf

Публічні документи

02 січня 2020 09:21
№17_Довідка_про ПДВ.pdf
02 січня 2020 09:21
№10_Виписка з наказу.pdf
02 січня 2020 09:21
№3_Інформація по ст17.pdf
02 січня 2020 09:21
№2_Лист - згода.pdf

Публічні документи

02 січня 2020 12:48
Електронний підпис
02 січня 2020 12:46
ц1нова пропозиц1я.pdf
02 січня 2020 12:46
Статут.pdf
02 січня 2020 12:46
свідоцтво ПДВ.pdf
02 січня 2020 12:46
свідоцтво ЄДРПОУ.jpeg
02 січня 2020 12:46
про субп1дряд.pdf
02 січня 2020 12:46
про захист довк1лля.pdf
02 січня 2020 12:46
персональн1 дан1.pdf
02 січня 2020 12:46
наказ керівник.pdf
02 січня 2020 12:46
дов1дка по ст 17.pdf
02 січня 2020 12:46
виписка 1.pdf

Публічні документи

02 січня 2020 15:30
Електронний підпис
02 січня 2020 15:28
8.наявність в штаті.pdf
02 січня 2020 15:28
6.лист-згода.pdf
02 січня 2020 15:28
4.проект договору.pdf
02 січня 2020 15:28
3. захист довкілля.pdf
02 січня 2020 15:28
13. ст.17 .pdf
02 січня 2020 15:28
12. копія паспорта.pdf
02 січня 2020 15:28
10.копія Статуту.pdf
02 січня 2020 15:27
1.повноваження .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"

ТОВ Атмосервіс

ФОП "СОКОЛОВСЬКИЙ В’ЯЧЕСЛАВ ПИЛИПОВИЧ"

КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС"

МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3266504459
Відхилено 925 300,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 15:06
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
#38394787
Відхилено 989 911,07
UAH з ПДВ
16 січня 2020 16:09
ТОВ Атмосервіс
#41906445
Переможець 1 014 800,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Атмосервіс
#41906445
1 014 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:40
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 11:10
Додаткова угода №1 .pdf зміни до договору
08 липня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 15:02
договір 11-02-2020.pdf укладений
11 лютого 2020 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни ціни у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок
Номер договору про закупівлю: 11-02-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 903 641,72
UAH (в тому числі ПДВ 150 606,95 UAH)