Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба свіжоморожена
Очікувана вартість
346 500,00 UAH
UA-2019-12-16-005200-b 4d9bbe99684a4736b302b8eb89b909ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любовь Леонидовна Гурова

+380974209889 krivoy_rog_detskii_dom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188292
Місцезнаходження: 50008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42А
Контактна особа: Любовь Леонидовна Гурова
+380974209889
krivoy_rog_detskii_dom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 20:49
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2019 20:33
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2020 20:33
Початок аукціону: 08 січня 2020 15:50
Очікувана вартість: 346 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 732,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3850 кілограм
Риба свіжоморожена (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 42А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 20:49
тендер рыба.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-16-005200-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 10 січня 2020 14:21
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА


09 січня 2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено протокол узгодження закупівлі через систему електронних закупівель «Прозоро» Комунального закладу «Криворізький дитячий будинок - інтернат» Дніпропетровської обласної ради». Відповідно до протоколу від 09.01.2020 року було прийнято рішення акцептувати пропозицію ТОВ Спарта 2015 як таку , що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам Замовника на закупівлю UA-2019-12-16-005200-b «Риба свіжоморожена».
Згідно з вимогами тендерної документації Додаток 4 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати довідку у довільній формі з інформацією про те, що до Учасника не застосовані санкції на підставі нормативно-правових актів, прийнятих згідно з Законом України “Про санкції” та не підпадає під дію пункту 2 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Дана довідка на момент подачі пропозиції відсутня, натомість дану довідку ТОВ Спарта 2015 завантажив після проведення аукціону, а саме 08.01.2020р. 17:43. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій , протягом якого Учасник мав право вносити зміни -до 20:33 03.01.2020р. Відповідно до вимог тендерної документації Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.
По-друге, в тендерній пропозиції та специфікації відсутня інформація про відповідність товару конкретному ДСТУ, що відповідає предмету закупівлі.
По-третє, Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка, яка підтверджує відповідність транспортного засобу вимогам ст. 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», видану управлінням державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства без підпису уповноваженої особи.
По-четверте, згідно вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції необхідно було надати завірені належним чином копії документів, а саме:
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
-копію тех.паспорта на ізотермічний автомобіль, яким буде здійснюватися постачання даного предмета закупівлі в межах міста або копію тех.паспорта на автомобіль з холодильним обладнанням, яким буде постачатися товар при міжміських перевозках;
- копію експлуатаційного дозволу про відповідність потужності оператора ринку вимогам санітарних заходів, виданого управлінням Держспоживслужби;
- копію довідки про санобробку автотранспорту;
-копію довідки, яка підтверджує відповідність транспортного засобу вимогам ст. 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», видану управлінням державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства;
- копію акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю, стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог, щодо поводження з харчовими продуктами, (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017 № 42), виданого на обстеження транспортних засобів. Крім того, в акті повинно бути зазначено марку та номер транспортного засобу по даному предмету закупівлі, яким дійсно буде постачатися товар;
- копію декларації виробника на відповідний товар з відповідною етикеткою, дійсних на момент подання пропозицій
натомість Учасник надав оригінали вищезазначених документів.
Тож, Протокол узгодження закупівлі через систему електронних закупівель «Прозоро» Комунального закладу «Криворізький дитячий будинок - інтернат» Дніпропетровської обласної ради» від09.01.2020 року слід вважати не законним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як Учасника , оскільки Учасником ТОВ Спарта 2015 не було виконано всі кваліфікаційні вимоги, які вимагались від Замовника на закупівлю.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол від
09.01.2020 року щодо акцептування пропозиції ТОВ Спарта 2015 та прийняти нове рішення, яким, у разі достатньої кваліфікації, акцептувати нашу пропозицію та підписати з нами Договір на закупівлю або ж надати обґрунтовані пояснення щодо дискваліфікації Учасника.
В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 січня 2020 16:25
Шановний учаснику! На Вашу скаргу повідомляємо наступне.

У відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Звертаємо увагу Учасника на той факт, що ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» не надає замовникам жодних дискреційних повноважень щодо оцінки підстав для відхилення тендерних пропозицій у світлі можливості відхилення чи залишення їх чинними. Дана норма закону є нормою-приписом, від положень якої замовники не можуть відступати. Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. При цьому, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Розглядаючи скаргу встановлено:
- щодо відсутності ДСТУ в тендерній пропозиції та специфікації – це є несуттєвою помилкою, але зазначаємо, що при всьому цьому ДСТУ вказано у ціновій пропозиції, яка є єдиним документом із тендерною пропозицією;
- щодо відсутності підпису уповноваженої особи на довідці, яка підтверджує відповідність транспортного засобу вимогам ст. 44 ЗУ « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - дана довідка має електронний підпис, який є підтвердженням її дійсності;
- претензія щодо надання учасником оригіналів документів замість копій взагалі не витримує ніякої критики. Замовнику було достатньо і копій документів, але те, що Учасник надав скановані копії оригіналів ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції.

Замовник згоден лише із претензією щодо надання ТОВ «СПАРТА 2015» довідки «про незастосування санкцій» після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На підставі цього порушення тендерним комітетом прийнято рішення дискваліфікувати ТОВ «СПАРТА 2015», як такого, чия пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спарта 2015 248 325,00
UAH з ПДВ
248 325,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 327 250,00
UAH з ПДВ
327 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цуканова Н.А. 346 500,00
UAH з ПДВ
346 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 17:50
Електронний підпис
08 січня 2020 17:43
сан обр 07.pdf
08 січня 2020 17:43
санкції.PDF
03 січня 2020 19:18
Електронний підпис
03 січня 2020 19:16
згода умови.PDF
03 січня 2020 19:16
інші документи.PDF
03 січня 2020 19:16
ст 17.pdf
03 січня 2020 19:16
Згода дані.PDF
03 січня 2020 19:16
Договір.PDF
03 січня 2020 19:16
ХЕК кач.jpg
03 січня 2020 19:16
Тех вимоги.PDF
03 січня 2020 19:16
Гарант мед книги.PDF
03 січня 2020 19:16
документи.pdf
03 січня 2020 19:16
сан обр 27 89.pdf
03 січня 2020 19:16
2789 тех пас.PDF
03 січня 2020 19:16
27 89.pdf
03 січня 2020 19:16
Акт авто.PDF
03 січня 2020 19:16
акт авто н.PDF
03 січня 2020 19:16
Експ.доз1.PDF
03 січня 2020 19:16
Довідка ПДВ.PDF
03 січня 2020 19:16
Витяг(ПДВ).PDF
03 січня 2020 19:16
наказ.PDF
03 січня 2020 19:16
Дані.PDF
03 січня 2020 19:16
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

14 січня 2020 16:52
пакет переможця
14 січня 2020 16:52
пакет переможця
03 січня 2020 11:37
Хек 9.2019.jpg
03 січня 2020 11:37
Хек 09.2019.pdf
03 січня 2020 11:37
Тендерна пропозиція.pdf
03 січня 2020 11:37
ст 17 (загальна).pdf
03 січня 2020 11:37
протокол на Сенина.pdf
03 січня 2020 11:37
приказ на Сенина.pdf
03 січня 2020 11:37
Копія ПДВ.pdf
03 січня 2020 11:37
копія витягу.pdf
03 січня 2020 11:37
дог-ір оренди 3819 -2020.pdf

Публічні документи

03 січня 2020 14:32
КВАЛІФІКАЦІЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спарта 2015

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП Цуканова Н.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Спарта 2015
#39625877
Рішення скасоване 248 325,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 14:24
ТОВ Спарта 2015
#39625877
Відхилено 248 325,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 14:43
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
Переможець 327 250,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ
#41505858
327 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 08:38
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 08:38
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 14:09
Д.у.№4 Д 21.pdf зміни до договору
05 березня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 11:32
Д.у.№3 Д.21.pdf зміни до договору
18 січня 2021 11:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:54
Д.у.№2 Д.21.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:51
Д.у.№1 Д.21.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 11:39
риба.pdf укладений
27 січня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору у зв'язку із продовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 287 896,68
UAH (в тому числі ПДВ 47 982,78 UAH)