Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
2 554 860,00 UAH
UA-2019-12-16-004868-b 5b05044e9ed846da928e9022878560e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проказа Ірина Андріївна

+380323441189 vomostrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мостиської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144625
Місцезнаходження: 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вул. Грушевського, 22
Контактна особа: Проказа Ірина Андріївна
+380323441189
vomostrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 18:38
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 14:24
Очікувана вартість: 2 554 860,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
760 т
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Остаточні розрахунки за поставлені товари здійснюються Замовником протягом 30 банківських днів з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі товарів відповідно до виставленого Учасником рахунка. Платіжні (фінансові) зобов’язання Замовника за договором про закупівлю щодо оплати вартості поставлених (переданих) товарів виникають лише при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та за умови надходження бюджетних коштів для оплати цих товарів на казначейський рахунок Замовника. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 17:08
3-Перелік змін- вугілля.docx
24 грудня 2019 17:08
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Вугілля.docx
24 грудня 2019 17:08
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Вугілля.docx
24 грудня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 17:08
3-Перелік змін- вугілля.docx
24 грудня 2019 17:08
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Вугілля.docx
16 грудня 2019 18:47
2-ТД-Вугілля.docx
24 грудня 2019 17:08
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Вугілля.docx
16 грудня 2019 18:47
2-Додатки до ТД-Вугілля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо транспорту та вагового обладнання.
Дата подання: 17 грудня 2019 13:29
Дата відповіді: 20 грудня 2019 23:20
Прсимо уточнити,чи буде відповідати Вашим вимогам наявність угод з транспортною компанією на перевезення вугільної продукції та угода з власником мобільного вагового обладнання про надання послуг по зважуванню .Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідь на ваше питання міститься у п. 1.2., 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендернлої документації, згідно яких не має вичерпного переліку, якими саме документами учасники мають підтверджувати право користування транспортними засобами та ваговим обладнанням. Так зокрема передбачено: "Якщо учасник не являється власником ТЗ, подається:
- договір оренди / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник) (сканований оригінал або копія).
- технічний паспорт/ або свідоцтво про реєстрацію ТЗ (подається на весь перелік ТЗ згідно довідки та згідно поданих договорів) (сканований оригінал або копія).
1.3. Документи, що підтверджують наявність сертифікованої ваги для зважування вугілля, а саме (подається на вагове обладнання, яке зазначено у довідці):
Якщо учасник не являється власником вагового обладнання, подається:
- договір оренди, укладеного із власником ваги, чи іншого документа, що підтверджує право користування вагою (відсканований оригінал);
- технічний паспорт чи інший документ, із зазначенням власника ваги та дати останньої сертифікації (повірки) ваги (документи мають бути чинними на момент розкриття) (відсканований оригінал або копія).
відповідність коду закупівлі
Дата подання: 19 грудня 2019 13:42
Дата відповіді: 20 грудня 2019 23:16
У Додатку 5, який учасник має заповнити, невідповідність товару, який закуповуєтьсяя, а саме: у ТД код закупівлі 09110000-3 вугілля кам'яне, а у Додатку 5 - мова йде про проведення процедури закупівлі Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09120000-6 - Газове паливо (природний газ). Визначте, будь-ласка, ідентичний товар у всіх документах ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, ваше зауваження враховано та будуть прийняті відповідні зміни
марка вугілля згідно ДСТУ
Дата подання: 19 грудня 2019 13:56
Дата відповіді: 20 грудня 2019 23:09
на зміну ДСТУ 3472-96 набув чинності ДСТУ 3472:2015, згідно з яким марка вугілля Г (газове) поділяється на групи Г1 та Г2. просимо визначити у ТД яку саме групу вугілля закуповується: Г(Г1) чи Г (Г2) та який сертифікат має бути поданий учасником
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації предметом закупівлі є - вугілля кам'яне Г 13-100, що відповідає чинним стандартам ДСТУ 7146:2010 “Вугілля
кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови” (із змінами), ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація.», якими передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків – ГОСТ 19242. Вугілля Г1 та Г2 є групами вугілля марки Г. Оскільки у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та міститься вираз "або еквівалент", учасниками може бути запропоноване вугілля Г1 або Г2 при умові дотримання технічних та якісних показників встановлених у тендерній документації. Що ж стосується сертифіката, учасники мають подати - Діючий сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі згідно діючим ДСТУ, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 «Вугілля та продукти його перероблення» (або іншою установою, уповноваженою по сертифікації вугільної продукції, яка акредитована в національній системі управління якості), який посвідчений мокрою печаткою безпосереднього виробника вугілля (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал).
аналогічні договори
Дата подання: 19 грудня 2019 14:12
Дата відповіді: 20 грудня 2019 23:11
у п.3.1. Додатку 1 вимагається надати аналогічний договір про постачання товарів ЗГІДНО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Чи це має бути договір на поставку саме вугілля марки Г 13-100 чи можна іншої марки вугілля кам'яного? У п.3.2. Додатку 1 вимагається сканований аналогічний договір на поставку товарів, необхідних замовнику. А якщо не було прецеденту на поставку вугілля саме марки Г 13-100 - чи можна подати договір на поставку вугілля кам'яного взагалі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У примітках до п. 3 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено: "Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі/ або товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням". Виходячи з вище наведеного - аналогічним договором може бути договір на постачання вугілля кам'яного
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-16-004868-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВПК ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:41744728
Дата подання: 20 січня 2020 14:05
Скарга щодо порушення законодавства
Скарга щодо порушення законодавства
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 січня 2020 19:10
Рішення від 23.01.2020 №1380 .pdf
Дата публікації: 23 січня 2020 19:09
Рішенян від 07.02.2020 №2399 .pdf
Дата публікації: 12 лютого 2020 21:13

Документи подані скаржником

20 січня 2020 14:04
Скарга UA-2019-12-16-004868-b.pdf

Документи подані замовником

06 лютого 2020 16:49
Пояснення до скарги

Документи Органу Оскарження

12 лютого 2020 21:13
Рішенян від 07.02.2020 №2399 .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВПК ЗАХІД" 2 219 200,00
UAH з ПДВ
2 219 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сузір'я 2 272 400,00
UAH з ПДВ
2 272 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЛІНТЕРЕНЕРГО" 2 287 600,00
UAH з ПДВ
2 287 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 2 514 080,00
UAH з ПДВ
2 514 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 13:32
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:42
техн кр.rar
28 грудня 2019 12:42
посадова особа.rar
28 грудня 2019 12:42
кваліф кр.rar
28 грудня 2019 12:42
інші.rar
28 грудня 2019 12:42
Гарантія.rar
28 грудня 2019 12:42
2019-12-26 проект договору.rar
28 грудня 2019 12:42
2019-12-24 ст 17.rar

Публічні документи

15 січня 2020 11:37
Електронний підпис
15 січня 2020 11:36
документи переможця
15 січня 2020 11:34
Електронний підпис
27 грудня 2019 11:36
Електронний підпис
27 грудня 2019 11:35
пропозиція.rar

Публічні документи

31 грудня 2019 06:43
Електронний підпис
31 грудня 2019 06:41
Технічна частина.rar
31 грудня 2019 06:41
Пропозиція.rar
31 грудня 2019 06:41
Проект договору.rar
31 грудня 2019 06:41
інші документи.rar
31 грудня 2019 06:41
ВПВ17.rar

Публічні документи

30 грудня 2019 14:06
Електронний підпис
30 грудня 2019 13:51
згода персон дані.PDF
30 грудня 2019 13:51
сертифікат.pdf
30 грудня 2019 13:51
тех вимоги.pdf
30 грудня 2019 13:51
гар лист ст 17.PDF
30 грудня 2019 13:51
дов працівники.PDF
30 грудня 2019 13:51
досвід постачання.pdf
30 грудня 2019 13:51
мат тех база.PDF
30 грудня 2019 13:51
Лицензия с эцп.pdf
30 грудня 2019 13:51
Доверенность с ЭЦП.pdf
30 грудня 2019 13:51
G1219-1022-GL_tender.pdf
30 грудня 2019 13:51
пропозиція.PDF
30 грудня 2019 13:51
витяг ПДВ.PDF
30 грудня 2019 13:51
витяг ЄДР ЮО.PDF
30 грудня 2019 13:51
Статут.PDF
30 грудня 2019 13:51
наказ та паспорт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВПК ЗАХІД"

ПП Сузір'я

ТОВ "ГАЛІНТЕРЕНЕРГО"

ТОВ Вуглеторфзбагачення

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВПК ЗАХІД"
#41744728
Відхилено 2 219 200,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 00:07
ПП Сузір'я
#22404614
Переможець 2 272 400,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 11:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Сузір'я
#22404614
2 272 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 12:36
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 15:10
Додаткова угода _ 4 (Зменшення ОБСЯГУ дод.1 ТА ЦІНИ) (2).docx.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 14:58
Електронний підпис укладений
06 вересня 2020 00:01
Д_У _ 3 (вересень 2020 ).pdf зміни до договору
05 вересня 2020 23:58
Електронний підпис укладений
20 березня 2020 12:29
Д_У ___ 2_до_Договору ___3_від_19.02.2020_(Вугілля 2020).pdf зміни до договору
20 березня 2020 12:27
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 14:17
Д_У___1_до_Договору___3_вiд_19.02.20_(Вугiлля_2020).pdf зміни до договору
26 лютого 2020 13:03
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 17:58
Договір укладений
19 лютого 2020 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із потребою зменшення обсягів закупівлі вугілля, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 2020 рік , Сторони за взаємною згодою, вирішили зменшити обсяг товару у 2020 році та внести зміни в Додаток 1(Специфікація) та Додаток 2(Дислокація) до Договору № 3 від «19» лютого 2020 року, виклавши в новій редакції Додаток № 1 та Додаток 2 до Договору , який додається . 2. Викласти п. 3.1. Договору у новій редакції: «п.3.1 Ціна цього Договору становить 1 783 834,00 грн. (без ПДВ) 3. Кількість - 596,6 тон. Ціна за одиницю - 2990,00 грн. Більш детально – у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із потребою зменшення обсягів закупівлі вугілля, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 2020 рік , Сторони за взаємною згодою, вирішили зменшити обсяг товару у 2020 році та внести зміни в Додаток 1(Специфікація) та Додаток 2(Дислокація) до Договору № 3 від «19» лютого 2020 року, виклавши в новій редакції Додаток № 1 та Додаток 2 до Договору , який додається . 2. Викласти п. 3.1. Договору у новій редакції: «п.3.1 Ціна цього Договору становить 1604434,00 грн. (без ПДВ) 3. Кількість - 536,6 тон. Ціна за одиницю - 2990,00 грн. Більш детально – у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із потребою зменшення обсягів закупівлі вугілля, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 2020 рік , Сторони за взаємною згодою, вирішили зменшити обсяг товару у 2020 році на суму 803114,00 та внести зміни в Додаток 1(Специфікація) та Додаток 2(Дислокація) до Договору № 3 від «19» лютого 2020 року, виклавши в новій редакції Додаток № 1 та Додаток 2 до Договору , який додається . 2. Викласти п. 3.1. Договору у новійредакції: «п.3.1. Ціна цього Договору становить - 801320,00 грн.,(без ПДВ) Кількість - 268 тон. Ціна за одиницю - 2990,00 грн. Більш детально – у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із потребою зменшення обсягів закупівлі вугілля, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 2020 рік, Сторони за взаємною згодою, вирішили зменшити обсяг товару у 2020 році та загальну суму договору та внести зміни в Додаток 1(Специфікація) та Додаток 2(Дислокація) до Договору № 3 від «19» лютого 2020 року, виклавши в новій редакції Додаток № 1 та Додаток 2 до Договору, який додається. 2. Викласти п. 3.1. Договору у новій редакції: «п.3.1. Ціна цього Договору становить - 458965,00 грн.,(без ПДВ) Кількість - 153.5 тон. Ціна за одиницю - 2990,00 грн. Більш детально – у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 458 965,00
UAH