Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» (Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт покриттів пішохідних доріжок з озелененням, відновленням газонів прибудинкової території за адресою: м. Київ, Михайлівська площа,1»)
Очікувана вартість
756 576,00 UAH
UA-2019-12-16-004826-b ● 4ae1659faaaa479c89c1c07ebe493537
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство закордонних справ України |
Код ЄДРПОУ: | 00026620 |
Місцезнаходження: | 01018, Україна , Київська обл., Київ, площа Михайлівська,1 |
Контактна особа: |
Інна Абальмасова +380442381868 inna.abalmasova@mfa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Під час виконання робіт за Договором від 12.06.2019 № 12 По проведенню капітального ремонту покриттів пішохідних доріжок з озелененням, відновленням газонів прибудинкової території адмінбудівлі МЗС за адресою: м. Київ, Михайлівська площа,1 відповідно до дизайн проєкту та проєктно-кошторисної документації за кодом ДК 021:2015: 45110000-1 — «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» виникла необхідність у виконанні додаткових видів та обсягів робіт, які не передбачено в початковій проєктно-кошторисній документації, але виконання яких є технологічно необхідними для виконання проєкту. Відбулося коригування проєктної документації у кошторисній його частині. Внаслідок чого була проведена будівельна експертиза та отримано позитивний експертний звіт. Дані роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, укладеним з ТОВ «Будспец монтаж». У зазначеного підрядника на об’єкті є необхідна техніка, ресурси та обладнання, що забезпечує виконання необхідних робіт у найкоротші терміни, без порушень технологічних процесів і не вимагає додаткових коштів на перебазування матеріально-технічних ресурсів. Продовження та завершення робіт іншим підрядником може призвести до виникнення проблем технологічного та економічного характеру під час виконання робіт та здачі об’єкта, а також під час подальшої експлуатації об’єкта. Загальна вартість даних додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
• Протокол № 2 від 29.11.2019;
• Проєктно-кошторисна документація на необхідні додаткові роботи;
• Експертний звіт;
•Протокол проведення переговорів між представниками Міністерства закордонних справ України та ТОВ «Будспец монтаж»;
• Пакет реєстраційних документів ТОВ «Будспец монтаж»;
• Договір між МЗС та ТОВ «Будспец монтаж» від 12.06.2019 № 12;
• Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• Документ про уповноваження представників ТОВ «Будспец монтаж»;
• Документальне підтвердження про відсутність підстав для відмови учаснику відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• Рішення ТК від 16.12.2019.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
• Протокол № 2 від 29.11.2019;
• Проєктно-кошторисна документація на необхідні додаткові роботи;
• Експертний звіт;
•Протокол проведення переговорів між представниками Міністерства закордонних справ України та ТОВ «Будспец монтаж»;
• Пакет реєстраційних документів ТОВ «Будспец монтаж»;
• Договір між МЗС та ТОВ «Будспец монтаж» від 12.06.2019 № 12;
• Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• Документ про уповноваження представників ТОВ «Будспец монтаж»;
• Документальне підтвердження про відсутність підстав для відмови учаснику відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• Рішення ТК від 16.12.2019.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2019 18:35 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 грудня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» (Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт покриттів пішохідних доріжок з озелененням, відновленням газонів прибудинкової території за адресою: м. Київ, Михайлівська площа,1»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01018, Україна, Київ, Київ, Михайлівська площа, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється Замовником протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, підписаних Сторонами, а також Підсумкової відомості ресурсів (за етапами робіт, конструктивними елементами, окремими видами робіт). У випадку затримки бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником відповідних асигнувань. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
16 грудня 2019 18:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ" #39471123 |
Переможець |
756 576,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2019 18:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:14
|
Scan Дод угода 1 до Договору 2712_2.pdf | укладений |
27 грудня 2019 17:11
|
Scan Дод угода 1 до Договору 2712_2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 16:49
|
Scan Додатки до Договору 2712_2.pdf | укладений |
27 грудня 2019 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 16:40
|
Scan Договір 2712_2.pdf | укладений |
27 грудня 2019 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились п. 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Загальна вартість Робіт за цим Договором становить 358 864 грн. 72 коп. (триста п’ятдесят вісім тисяч вісімсот шістдесят чотири грн. 72 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 59 810,79 грн. 00 коп. (п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот десять грн. 79 коп.)» |
Номер договору про закупівлю: | 2712/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |