Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» (Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт покриттів пішохідних доріжок з озелененням, відновленням газонів прибудинкової території за адресою: м. Київ, Михайлівська площа,1»)
Очікувана вартість
756 576,00 UAH
UA-2019-12-16-004826-b 4ae1659faaaa479c89c1c07ebe493537
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Абальмасова

+380442381868 inna.abalmasova@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., Київ, площа Михайлівська,1
Контактна особа: Інна Абальмасова
+380442381868
inna.abalmasova@mfa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Під час виконання робіт за Договором від 12.06.2019 № 12 По проведенню капітального ремонту покриттів пішохідних доріжок з озелененням, відновленням газонів прибудинкової території адмінбудівлі МЗС за адресою: м. Київ, Михайлівська площа,1 відповідно до дизайн проєкту та проєктно-кошторисної документації за кодом ДК 021:2015: 45110000-1 — «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» виникла необхідність у виконанні додаткових видів та обсягів робіт, які не передбачено в початковій проєктно-кошторисній документації, але виконання яких є технологічно необхідними для виконання проєкту. Відбулося коригування проєктної документації у кошторисній його частині. Внаслідок чого була проведена будівельна експертиза та отримано позитивний експертний звіт. Дані роботи технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, укладеним з ТОВ «Будспец монтаж». У зазначеного підрядника на об’єкті є необхідна техніка, ресурси та обладнання, що забезпечує виконання необхідних робіт у найкоротші терміни, без порушень технологічних процесів і не вимагає додаткових коштів на перебазування матеріально-технічних ресурсів. Продовження та завершення робіт іншим підрядником може призвести до виникнення проблем технологічного та економічного характеру під час виконання робіт та здачі об’єкта, а також під час подальшої експлуатації об’єкта. Загальна вартість даних додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
• Протокол № 2 від 29.11.2019;
• Проєктно-кошторисна документація на необхідні додаткові роботи;
• Експертний звіт;
•Протокол проведення переговорів між представниками Міністерства закордонних справ України та ТОВ «Будспец монтаж»;
• Пакет реєстраційних документів ТОВ «Будспец монтаж»;
• Договір між МЗС та ТОВ «Будспец монтаж» від 12.06.2019 № 12;
• Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• Документ про уповноваження представників ТОВ «Будспец монтаж»;
• Документальне підтвердження про відсутність підстав для відмови учаснику відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
• Рішення ТК від 16.12.2019.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 18:35
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» (Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт покриттів пішохідних доріжок з озелененням, відновленням газонів прибудинкової території за адресою: м. Київ, Михайлівська площа,1»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, Київ, Київ, Михайлівська площа, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється Замовником протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, підписаних Сторонами, а також Підсумкової відомості ресурсів (за етапами робіт, конструктивними елементами, окремими видами робіт). У випадку затримки бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником відповідних асигнувань. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

16 грудня 2019 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ"
#39471123
Переможець 756 576,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 18:35

Документи

16 грудня 2019 18:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 18:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ"
#39471123
756 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 18:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:43
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:14
Scan Дод угода 1 до Договору 2712_2.pdf укладений
27 грудня 2019 17:11
Scan Дод угода 1 до Договору 2712_2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:07
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:49
Scan Додатки до Договору 2712_2.pdf укладений
27 грудня 2019 16:48
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:40
Scan Договір 2712_2.pdf укладений
27 грудня 2019 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились п. 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Загальна вартість Робіт за цим Договором становить 358 864 грн. 72 коп. (триста п’ятдесят вісім тисяч вісімсот шістдесят чотири грн. 72 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 59 810,79 грн. 00 коп. (п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот десять грн. 79 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 2712/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 358 864,72
UAH (в тому числі ПДВ 59 810,79 UAH)