Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгових категорій)
Очікувана вартість
1 135 200,00 UAH
UA-2019-12-16-003763-b 7ad087d9158f4e0f9c446917dfd06ed2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алешківська Вікторія Вікторівна

380679000081
380939000081
sh250@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598794
Вебсайт: http://www.school250.at.ua
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського 49б
Контактна особа: Алешківська Вікторія Вікторівна
380679000081,380939000081
sh250@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:39
Очікувана вартість: 1 135 200,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 676,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Кейтерингові послуги (послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгових категорій)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56400 Одиниця
Кейтерингові послуги (послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів пільгових категорій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, місто Київ, Київ, проспект Володимира Маяковського, 49-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за послуги, надані у відповідному календарному місяці, проводяться Замовником за рахунок бюджетних коштів на підставі Актів приймання-передачі наданих послуг, в два етапи, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, остаточний розрахунок здійснюється не пізніше десятого числа місяця, що слідує за звітним. Фінансові зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. Замовник проводить розрахунки з Виконавцем у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України. У випадку затримки оплати наданих послуг Замовником як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату наданих послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня надходження коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальності у разі прострочення оплати послуг, що пов’язане із затримкою бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-16-003763-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва, Код ЄДРПОУ:19027846
Дата подання: 19 грудня 2019 17:15
вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Відповідно до п. 6.5. проекту договору, який є додатком до тендерної документації «6.5. якщо якість надання послуг не буде відповідати цьому договору та/або чинному законодавству виконавець сплачує штраф замовнику у розмірі 20% від загальної вартості послуг.»

Внесення означених положень в договір повинно містити вичерпний перелік обставин, за яких такі санкції застосовуються, а також процедури встановлення і доказів фактів таких порушень, задля уникненню зловживань з боку замовника.
Вимагаємо виключення п. 6.5. проекту договору, який є додатком до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2019 16:04
У зв’язку із запровадженням принципів системи НАССР, відповідно до статті 2 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України №242/329 від 01.06.2005 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 червня 2005 за №661/10941, відповідальними за організацію харчування дітей у навчальних закладах є керівники закладів, що забезпечують харчування дітей, а відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на підприємство, що забезпечує харчування учнів.
Вимоги до організації харчування у закладах освіти віднесені до встановлених ст. 20 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» умов навчання та виховання, регламентовані як і для кожного оператора ринку обігу харчових продуктів Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Норми харчування згідно принципів фізіологічної повноцінності та збалансованості раціону залежно від віку дітей визначені Постановою Кабінету Міністрів України № 1591, галузевими наказами та інструкціями Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України, санітарними регламентами. Зокрема, передбачено заборону використання у харчуванні дітей продуктів, що містять синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти. Серед переліку готових страв також є певні заборони як з точки зору безпечності – які стосуються продукції підвищеного ризику виникнення інфекційних хвороб, так і якості.
Зовнішній контроль за організацією харчування учнів здійснюють: територіальні органи Держпродспоживслужби із застосуванням лабораторних досліджень; органи виконавчої влади та місцевого самоврядування; органи управління освітою.
На виконання наказу по Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва від 30 серпня 2019 року №59-ОД «Про заходи щодо організації харчування учнів 1-11 класів» створена бракеражна комісія, яка на основі підозри про неякісне харчуванням звертається із запитом щодо проведення відповідної перевірки до Держпродспоживслужби. Остання надає висновок щодо відповідності якості харчування вимогам чинного законодавства України та умовам договору.
На основі вище викладеного вбачаємо за необхідне залишити пункт договору «6.5. якщо якість надання послуг не буде відповідати цьому договору та/або чинному законодавству виконавець сплачує штраф замовнику у розмірі 20% від загальної вартості послуг.» в складі тендерної документації. При цьому зазначаємо, що вичерпний перелік обставин, за яких такі санкції застосовуються, а також процедури встановлення і доказів фактів таких порушень, задля уникнення зловживань з боку замовника регламентуються чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Залишити пункт договору «6.5. Якщо якість надання послуг не буде відповідати цьому договору та/або чинному законодавству виконавець сплачує штраф замовнику у розмірі 20% від загальної вартості послуг.» в складі тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 1 135 176,00
UAH
1 135 176,00
UAH
Документи
ФОП Веклич Ірина Миколаївна 1 135 200,00
UAH
1 135 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 січня 2020 12:41
Електронний підпис
13 січня 2020 12:21
Довідка ДПІ 301 (3).pdf
07 січня 2020 11:32
Електронний підпис
07 січня 2020 10:12
karta-OTG.docx
27 грудня 2019 17:22
Електронний підпис
27 грудня 2019 17:18
Статутні документи.pdf
27 грудня 2019 17:17
ПДВ.pdf
27 грудня 2019 17:14
НАССР сертифікат.jpeg
27 грудня 2019 17:14
СКЛАД.pdf
27 грудня 2019 17:14
лист-гарантія склад.pdf
27 грудня 2019 17:14
Пропозиція (20).pdf
27 грудня 2019 17:14
Мультипрофільне меню.pdf
27 грудня 2019 17:13
Договір (18).pdf
27 грудня 2019 17:13
Технічні умови.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 15:39
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:52
сан паспорт скан080.jpg
27 грудня 2019 14:52
сан паспорт скан079.jpg
27 грудня 2019 14:52
Двідка про учасника.pdf
27 грудня 2019 14:52
Двідка про транспорт.pdf
27 грудня 2019 14:52
Двідка про обладнан.pdf
27 грудня 2019 14:52
Відгук .jpg
27 грудня 2019 14:52
Витяг _USR_1003442187.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва

ФОП Веклич Ірина Миколаївна

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
1 135 176,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:41
Додаткова угода 4 до Договору 20ГХ Продовження строку дії договору.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:23
Додаткова угода 3 до Договору 20ГХ Зменшення до фактичної потреби.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 15:53
Додаткова угода 2 до Договору 20ГХ Зменшення на обсяг двадцятивідсоткової угоди.pdf зміни до договору
24 січня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 15:43
Додаткова угода 1 до Договору 20ГХ Зменшення до фактичного обсягу видатків.pdf зміни до договору
24 січня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 15:31
Договір 20ГХ.pdf укладений
24 січня 2020 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяги закупівлі зменшено з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Номер договору про закупівлю: 20ГХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяги закупівлі зменшено за взаємною згодою сторін відповідно до п. 1.5. Договору № 20ГХ від 23.01.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 20ГХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 20ГХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 20ГХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 547 828,68
UAH