Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо
Очікувана вартість
3 780 000,00 UAH
UA-2019-12-16-003695-b e06e8089adbf488f813619053feffa7c
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Петрівна Кошова

+380970509296 svatint@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святогірська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів № 12 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 23607331
Місцезнаходження: 84130, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, вул. Лісна, 16
Контактна особа: Тетяна Петрівна Кошова
+380970509296
svatint@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 17:24
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 17:24
Початок аукціону: 02 січня 2020 11:08
Очікувана вартість: 3 780 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 113400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700000 кілограм
Вугілля ДГр(0-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, м.Святогірськ, Лісна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 16:29
Тендерна документація вугілля 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незаконні вимоги Замовника та питання щодо предмету закупівлі.
Дата подання: 17 грудня 2019 11:32
Відповідно до п. 4 Розділу 6 ТД встановлено, що Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає вимогам ДСТУ 3472-96 або ТУ, умовам цього Договору, мати зольність не більше 39,5% і масову долю вологи до 11,2%; мінімальну теплоту спалювання від 4785Ккал/кг і бути підтверджена оригіналом якісного посвідчення. Шановний замовнику! Доводимо до Вашого відома, що ДСТУ 3472-96 Скасовано наказом від 28.05.2015 № 45. Згідно з Наказом від 11.01.2016 № 3 втрата чинності з 01.08.2016. Замість вищевказаного прийнято ДСТУ 3472:2015. Враховуючи вищевикладене, Вами незаконно встановлено вимогу щодо відповідності товару ДСТУ який втратив чинність. Вимагаємо внести відповідні зміни . Крім того, просимо надати пояснення, яким чинним ДСТУ Ви керувались при встановленні вимог до якісних характкристик товару, зокрема зольність не більше 39,5% і масову долю вологи до 11,2%; мінімальну теплоту спалювання від 4785Ккал/кг. Відповідь просимо надати у розширеному вигляді. Крім того, просимо надати роз’яснення щодо призначення використання ДГр (0-200). Додатково пояснюємо, що дане питання пов’язано з тим, що для побутових потреб даний вид вугілля кам’яне не передбачено ДСТУ 7146:2010.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Уточнення
Дата подання: 17 грудня 2019 11:46
Шановний Замовнику, чи буде порушенням вимог ТД надання технічних документів на матеріально технічну базу, яки складені у минуих періодах на російській мові з перекладом на українську мовою, за підписом агенції з перекладів?
Відповідь відсутня
Уточнення
Дата подання: 17 грудня 2019 12:01
Відовідно до вимог Додатку № 2 ТД, Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, щодо поставки того ж товару, який є предметом закупівлі. Шановний Замовнику, просимо надати уточнення, чи аналогічним договором в розумінні вимог ТД є товар за класифікатором Код за ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо. (тобто вугілля камяне будь-яких марок?)? Зазначаємо, що відповідно до практики рішень АМКУ (органу оскарження) аналогічним договором в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі" для товару вугілля камяне є підтвердженняя виконання договору з поставки вугілля камяного будь-яких марок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-16-003695-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 17 грудня 2019 11:55
Вимога про усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Відповідно до вимог п. 4 Додатку № 2 до тендерної документації, учасник повинен надати 4.1. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічного договору ( не менше ніж три договори). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, щодо поставки того ж товару, який є предметом закупівлі. Довідка повинна містити інформацію про дату укладення та номер договору; найменування та обсяг вугілля, поставленого згідно договору; повне найменування підприємства (організації, установи), для якої здійснювались поставки вугілля, із зазначенням її адреси, прізвище, ім'я та по батькові контактної особи та контактних телефонів.
4.2. Для підтвердження інформації, наданої в цій довідці, надати скан аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці, та скан документів, що підтверджують отримання вугілля покупцем згідно цього договору, скан листа-відгуку за підписом керівника суб'єкта господарювання з яким укладено договір, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору.

Шановний Замовнику! Вимога щодо надання не менш 3х аналогічних договорів є дискримінаційною та незаконною в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимога замовника про підтвердження досвіду виконання трьох та більше аналогічних договорів дискримінує тих учасників, які мають два або один виконаний аналогічний договір, а отже, звужує коло потенційних учасників.
Позиція АМКУ: ч. 1 ст. 16 Закону встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв (зокрема, досвід виконання аналогічного договору). Отже, вимога замовника про надання підтверджень виконання щонайменше трьох договорів є необґрунтованою, а відхилення пропозиції на підставі невиконання цих необґрунтованих вимог — незаконним.
Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу з Тендерної документаці та привести вимоги ТД у відповідність ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-17-000009 ● ebf77758417241f5982c0ceb1e181de9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2019 12:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


17.12.2019 № 72
Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 17.12.2019 № 72
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Святогірська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів № 12 Донецької обласної ради UA-2019-12-16-003695-b 16.12.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відміна торгів UA-2019-12-16-003695-b (Вугілля ДГр(0-200) ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо).

2019-12-18 08:31:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

порушення усунуті

2019-12-19 10:16:14

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 грудня 2019 08:36
Коментар щодо відміни: Під час подачі річного плану закупівлі було не правильно вказано тип закупівлі. Замість відкриті торги потрібно вказати відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Документи:
18 грудня 2019 08:36
Електронний підпис
18 грудня 2019 08:36
Пр 156.pdf