Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святогірська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів № 12 Донецької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 23607331 |
Місцезнаходження: | 84130, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, вул. Лісна, 16 |
Контактна особа: |
Тетяна Петрівна Кошова +380970509296 svatint@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2019 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2019 17:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2019 17:24 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 11:08 |
Очікувана вартість: | 3 780 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 113400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2019 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2019 16:29 |
Тендерна документація вугілля 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
4.2. Для підтвердження інформації, наданої в цій довідці, надати скан аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці, та скан документів, що підтверджують отримання вугілля покупцем згідно цього договору, скан листа-відгуку за підписом керівника суб'єкта господарювання з яким укладено договір, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору.
Шановний Замовнику! Вимога щодо надання не менш 3х аналогічних договорів є дискримінаційною та незаконною в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимога замовника про підтвердження досвіду виконання трьох та більше аналогічних договорів дискримінує тих учасників, які мають два або один виконаний аналогічний договір, а отже, звужує коло потенційних учасників.
Позиція АМКУ: ч. 1 ст. 16 Закону встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв (зокрема, досвід виконання аналогічного договору). Отже, вимога замовника про надання підтверджень виконання щонайменше трьох договорів є необґрунтованою, а відхилення пропозиції на підставі невиконання цих необґрунтованих вимог — незаконним.
Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу з Тендерної документаці та привести вимоги ТД у відповідність ЗУ «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-17-000009 ● ebf77758417241f5982c0ceb1e181de9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2019 12:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2019 № 72
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 17.12.2019 № 72
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Святогірська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів № 12 Донецької обласної ради UA-2019-12-16-003695-b 16.12.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відміна торгів UA-2019-12-16-003695-b (Вугілля ДГр(0-200) ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо).
2019-12-18 08:31:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
порушення усунуті
2019-12-19 10:16:14
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Інформація про відміну
Дата відміни: | 18 грудня 2019 08:36 |
Коментар щодо відміни: | Під час подачі річного плану закупівлі було не правильно вказано тип закупівлі. Замість відкриті торги потрібно вказати відкриті торги з публікацією англійською мовою. |
18 грудня 2019 08:36
|
Електронний підпис |
18 грудня 2019 08:36
|
Пр 156.pdf |