Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15320000-7 - Фруктові та овочеві соки (соки фруктові та овочеві у 3-літровій склобанці- 6138 л.)
Очікувана вартість
73 637,00 UAH
UA-2019-12-16-003509-b f991cdf2d82c4a94bc163971161d96ca
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комліченко Сергій Юрійович

+380554733344 tsentrosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" Білозерської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38188738
Місцезнаходження: 75000, Україна , Херсонська обл., Білозерка, вул.Станіславське шосе,29/48
Контактна особа: Комліченко Сергій Юрійович
+380554733344
tsentrosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 14:00
Очікувана вартість: 73 637,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 368,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6138 літр
соки фруктові та овочеві у 3-літровій склобанці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, ЗОШ та ЗО Білозерського району, згідно технічного завдання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 15:59
ЗТД соки 2020 рік.doc
16 грудня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 16:24
проект договору cоки 2020 рік.doc
19 грудня 2019 15:59
ЗТД соки 2020 рік.doc
19 грудня 2019 11:55
ЗТД соки 2020 рік.doc
16 грудня 2019 16:24
ТД соки 2020 рік.doc
16 грудня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 16:24
проект договору cоки 2020 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-16-003509-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 19 грудня 2019 09:28
Усунення дискримінаційних вимог
Пунктом 8 додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу надати «договір на поставку з суб’єктом підприємницької діяльності, який займається виробництвом анологічіного товару та гарантійний лист від такого суб’єкта, що у будь-який момент таке підприємство готове відпустити товар на істотних умовах договору про закупівлю».
Пунктом 3 додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу надати «у випадку якщо учасник не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, - документи, що підтверджують наявність зобов’язань виробника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог цієї закупівлі» договір на поставку з суб’єктом підприємницької діяльності, який займається виробництвом аналогічного товару та гарантійний лист від такого суб’єкта.
Таким чином, якщо учасник не є безпосередньо виробником або купує предмет закупівлі не у виробника, а у посередників (як наприклад ми), то він не може виконати ці вимоги Документації. Ми можемо надати договори на поставку та інші документи лише від свого постачальника, а надати вищевказані документи від виробника не маємо можливості, оскільки не маємо з ним договірних відносин. Тому ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів лише виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Тому вищевказані вимоги замовника про надання копії договору на поставку з виробником та/або інших документів від виробника, є дискримінаційними та обмежують коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками, що суперечить ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність вимогам діючого законодавства.

Пунктом 5 додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу надати «В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати належним чином завірену копію сертифікату, або оригінал на систему правління безпечності харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD) та цілі у сфері управління безпечності харчових продуктів;».
Пунктом 5 додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу надати «звіт за результатами наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів, що підтверджує дотримання учасником норм та вживання заходів, які учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), згідно із вимогами діючого законодавства. Документ повинен бути видано не раніше 1 року з моменту отримання сертифікату на систему управління безпечності харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD),виданого на ім’я учасника.».
Повідомляємо що згідно п.7 статі 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Отримання сертифікату за системою управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) є правом, а не обов’язком для всіх суб’єктів господарювання незалежно від сфери діяльності. Таким чином, встановлення такої вимоги в оголошення про проведення відбору є дискримінацією по відношенню до учасників, обмежує коло потенційних учасників та порушує принципи, встановлені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», якими повинні керуватись Замовники.
Разом з тим встановлення вимоги щодо надання звіту за результатами наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів з датою не раніше 1 року з моменту отримання сертифікату на систему управління безпечності харчових продуктів, ще більше обмежує коло потенційних учасників лише темі хто отримав сертифікат мінімум 1 рік до дати подання тендерних пропозиції, що суперечить ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо що наявність системи управління безпечності харчових продуктів, її відповідність всім вимогам законодавства та дотримання учасником норм та вживання заходів, які учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), згідно із вимогами діючого законодавства підтверджується зокрема Актом складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, тому вищевказані вимоги значно обмежують коло учасників, є дискримінаційними та порушують принципи, встановлені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність вимогам діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2019 15:10
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», п.3,ст. 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до чинного законодавства , яку Замовник вважає за необхідне до неї включити .
В свою чергу, Замовник вимагає надання учасником Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), виданого на ім'я учасника який є дійсний на момент проведення аукціону .
Згідно закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вказана система повинна бути обов`язковою та запроваджена:
з 20.09.17 р. – на потужностях, на яких провадять діяльність із харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей). Наприклад, сільгосппідприємства, які займаються переробкою і реалізацією м’яса, ковбас, сирів, йогуртів тощо;
з 20.09.18 р. – на потужностях, на яких провадять діяльність із харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей). Наприклад, сільгоспвиробник готової овочевої продукції;
Отже замовник має об'єктивно законні підстави вимагати надання у складі тендерної документації Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) та Звіт за результатами наглядового аудиту потужностей оператора ринку за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів, що підтверджує дотримання учасником впродовж періоду усіх заходів ,які передбачені системою управління безпечності харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT),

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 грудня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд» 72 367,02
UAH з ПДВ
72 367,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2019 13:51
Електронний підпис
25 грудня 2019 13:40
Технічна частина соки.PDF
25 грудня 2019 13:40
Уставні документи.pdf
25 грудня 2019 13:40
Проект договору соки.PDF
25 грудня 2019 13:40
Пропозиція соки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство «Никольтрейд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Никольтрейд»
#42601065
Переможець 72 367,02
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 10:46

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд»
#42601065
72 367,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 11:44
договір 9 від 03.01.2020 року укладений
09 січня 2020 11:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 63 029,45
UAH (в тому числі ПДВ 10 504,91 UAH)