Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Рис, борошно пшеничне, пластівці вівсяні, пшоно, крупа гречана, крупа пшенична, крупа ячна)
Очікувана вартість
385 543,00 UAH
UA-2019-12-16-003478-b 2b17505b50cb4486b1bf3ed4b3405e2a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буколова Наталя Вікторівна

380577258322
380577258395
tk_hbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://lshmd.city.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Контактна особа: Буколова Наталя Вікторівна
380577258322,380577258395
tk_hbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 03 січня 2020 13:51
Очікувана вартість: 385 543,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 927,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кілограми
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
400 кілограми
Борошно пшеничне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4500 кілограми
Пластівці вівсяні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1500 кілограми
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4000 кілограми
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
6000 кілограми
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кілограми
Крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник сплачує Постачальнику за Товар протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі видаткової накладної (у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 16:30
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ 347 250,00
UAH з ПДВ
347 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма "Хазар" ЛТД 385 410,00
UAH з ПДВ
385 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУХЛЄЄВА СОФІЯ ІВАНІВНА 385 500,00
UAH з ПДВ
385 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2020 12:28
Електронний підпис
14 січня 2020 12:27
Довідка ДПІ.pdf
14 січня 2020 12:27
Довідка_19354674000710522896.pdf
14 січня 2020 12:27
public_doc.p7s
28 грудня 2019 13:02
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:59
ліцензія.rar
28 грудня 2019 12:59
свідоцтво.rar
28 грудня 2019 12:59
Правила.rar
28 грудня 2019 12:59
Реєстр + всі документи.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 23:20
ч. 2 кваліф вимоги.pdf
27 грудня 2019 23:20
ч. 3 інша інформація.pdf
27 грудня 2019 23:20
ч.4 стаття 17 ЗУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ

ТОВ фірма "Хазар" ЛТД

ФОП КУХЛЄЄВА СОФІЯ ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ
#2484916558
Переможець 347 250,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ГАЙДУК ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ
#2484916558
347 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 11:29
Лист.pdf укладений
29 квітня 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 11:05
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 17:14
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
20 березня 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 09:28
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 січня 2020 09:26
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 09:06
Договір.pdf укладений
21 січня 2020 09:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно затвердженого плану використання бюджетних коштів на 2020 рік по КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР, на підставі пунктів 11.3, 11.6 Договору, керуючись ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, Сторони домовились пункт 3.1. розділу ІІІ. Ціна Договору змінити та викласти його в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 347250,00 грн. (триста сорок сім тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 коп.) без ПДВ, в тому числі: фінансування з місцевого бюджету – 104734,00 грн. (сто чотири тисячі сімсот тридцять чотири гривні 00 коп.); власні надходження – 242516,00 грн. (двісті сорок дві тисячі п’ятсот шістнадцять гривень 00 коп.)». 14. Сума договору після внесення змін: 347250,00 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: рис - 4500 кг; борошно пшеничне - 400 кг; пластівці вівсяні - 4500 кг; пшоно - 1500 кг; крупа гречана - 4000 кг; крупа пшенична - 6000 кг; крупа ячна - 500 кг.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно затвердженого плану використання бюджетних коштів на 2020 рік по КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР, на підставі пунктів 11.3, 11.6 Договору, керуючись ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, Сторони домовились пункт 3.1. розділу ІІІ. Ціна Договору змінити та викласти його в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 347250,00 грн. (триста сорок сім тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 коп.) без ПДВ, в тому числі: фінансування з місцевого бюджету – 129734,92 грн. (сто двадцять дев’ять тисяч сімсот тридцять чотири гривні 92 коп.); власні надходження – 217515,08 грн. (двісті сімнадцять тисяч п’ятсот п'ятнадцять гривень 08 коп.)». 14. Сума договору після внесення змін: 347250,00 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: рис - 4500 кг; борошно пшеничне - 400 кг; пластівці вівсяні - 4500 кг; пшоно - 1500 кг; крупа гречана - 4000 кг; крупа пшенична - 6000 кг; крупа ячна - 500 кг.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи укладений між Замовником та Національною службою здоров’я України договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, на підставі пунктів 11.3, 11.6 Договору, керуючись ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1. розділу ІІІ. Ціна Договору змінити та викласти його в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 347 250,00 грн. (триста сорок сім тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 коп.) без ПДВ, в тому числі: фінансування з місцевого бюджету – 129734,92 грн. (сто двадцять дев’ять тисяч сімсот тридцять чотири гривні 92 коп.); власні надходження – 753,00 грн. (сімсот п’ятдесят три гривні 00 коп.); кошти НСЗУ – 216762,08 грн. (двісті шістнадцять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 08 коп.)». Пункт 4.4. розділу ІV. Договору «Порядок здійснення оплати» змінити та викласти в редакції такого змісту: «4.4. Джерело фінансування закупівлі – міський бюджет м. Харкова, власні надходження, кошти НСЗУ». Сторони домовились в розділі ХІІІ. Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін», банківські реквізити Замовника доповнити наступним номером рахунку IBAN: «ІВАN: UA433223130000026000000043484 в АТ «Укрексімбанк»». 14. Сума договору після внесення змін: 347250,00 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: рис - 4500 кг; борошно пшеничне - 400 кг; пластівці вівсяні - 4500 кг; пшоно - 1500 кг; крупа гречана - 4000 кг; крупа пшенична - 6000 кг; крупа ячна - 500 кг.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 130 234,92
UAH
Причини розірвання договору: Припинення дії договору у зв'язку зі смерю Постачальника