Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт та технічне обслуговування офісної комп'ютерної техніки , послуги з перезарядки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
2 300,00 UAH
UA-2019-12-16-003047-b 89d587255c9c4ebba7bf6d4dd147ac32
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коровка Любов Василівна

+380614541759 natalyasn81@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуляйпільська районна державна адміністрація Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02140886
Місцезнаходження: 70200, Україна , Запорізька обл., Гуляйполе, вулиця Н.Махна, 50
Контактна особа: Коровка Любов Василівна
+380614541759
natalyasn81@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


ДБ 7781010 за рахунок коштів субвенції з МБ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Ціна за одиницю: 120UAH з ПДВ
перезарядка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м.Гуляйполе, вул.Н.Махна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
6 послуга
Ціна за одиницю: 223.33UAH з ПДВ
відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70202, Україна, Запорізька область, м.Гуляйполе, вул.Н.Махна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг після надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

16 грудня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Лідер"
#22156234
Переможець 2 300,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 15:57

Документи

16 грудня 2019 15:57
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:56
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 16:06
договір укладений
16 грудня 2019 16:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
перезарядка картриджів 8 послуга 120,00
UAH з ПДВ
відновлення картриджів 6 послуга 223,33
UAH з ПДВ