Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи
Очікувана вартість
1 078 000,00 UAH
UA-2019-12-16-002884-b ● 92a8bc8d4b0844e68eb9ad57e1ac9b18
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Брацлавська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Немирівського району Вінницької обласної Ради |
Код ЄДРПОУ: | 20096812 |
Вебсайт: | http://www.bnvk.org.ua |
Місцезнаходження: | 22870, Україна , Вінницька обл., смт Брацлав, вул. Івана Франка, буд.1 |
Контактна особа: |
Брюхович Інна Анатоліївна 380683480773 nvkb-lav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2019 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 15:37 |
Очікувана вартість: | 1 078 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 780,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 03410000-7 - Деревина (Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи) (згідно тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
980 метри кубічні
Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22870, Україна, Вінницька область, смт.Брацлав, вул.Івана.Франка,буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться Замовником по факту поставки у гривнях шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 10 банківських днів з моменту отримання товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2019 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2019 15:41 |
пд.docx | |
16 грудня 2019 15:40 |
ТД Деревина дров'яна.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розділ 3 пункт 5
Дата подання: 21 грудня 2019 12:44
Дата відповіді: 21 грудня 2019 13:14
5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст. 17 Закону.
Скажіть будь ласка, в разі відсутності аналогічних договорів, чи буде розглядатись наша пропозиція?
Дякую
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ч.4 ст.28 після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, отож тендерні пропозиції учасників розглядаються на відповідність щодо встановлених вимог тендерною документацією. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій міститься у ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-16-002884-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Васіліогло Марія Петрівна, Код ЄДРПОУ:2051606240
Дата подання: 10 січня 2020 12:50
незаконна дискваліфікація
ФОП Васіліогло Марія Петрівна є Учасником процедури закупівлі Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи) (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-16-002884-b замовником якого являється Брацлавська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Немирівського району Вінницької обласної Ради (Код ЄДРПОУ - 20096812). На підставі протоколу засідання тендерного комітету № не вказано від 10.01.2019 р. був безпідставно відхилений.
Під час розгляду пропозиції замовник повинен керуватись ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживання
Згідно протоколу основними підставами для відхилення є:
на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником надано довідку, де зазначено одного лише працівника в особі учасника закупівлі, що не відповідає вимогам ч.5 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, адже вимагалося підтвердити наявність працівників, тобто не менше двох.
Відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи:
на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідку в довільній формі.
Мною була надана довідка, що фізична особа підприємець Васіліогло Марія Петрівна згідно ЦКУ та ГКУ є самозайнятою особою, яка має право здійснювати господарську діяльність без залучення найманих працівників.
Я є кваліфікованим щодо даного об’єкту закупівлі. Займаюсь постачанням деревини паливної для бюджетних установ, господарських підприємств та організацій.
Найманих працівників не маю але співпрацюю з рядом кваліфікованих організацій по наданню послуг (автотранспортні, навантажувальні.)
Також повідомляю Вам, що право на здійснення підприємницької діяльності є одним з конституційних прав громадянина. Згідно статті 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Згідно статті 42 Господарського кодексу України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.
У статті 128 Господарського кодексу України ( 436-15 )
(далі - ГКУ) зазначено, що громадянин визнається суб'єктом
господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за
умови державної реєстрації його як підприємця без статусу
юридичної особи.
Громадянин може здійснювати підприємницьку діяльність:
безпосередньо як підприємець або через приватне підприємство, що
ним створюється; із залученням або без залучення найманої праці;
самостійно або спільно з іншими особами.
Тобто, відповідно до законодавства, фізична особа -
підприємець, що зареєстрована в установленому законодавством
порядку, є самозайнятою особою.
Також повідомляю що Вами були проведені закупівлі паливної деревини в
2019 року переможець Кабак Андрій Петрович – надав довідку про наявність працівників, що являється само зайнятою особою
2018 рік переможець Бабій Володимир Анатолійович - надав довідку про наявність працівників, що являється само зайнятою особою
На той момент підприємець мав право здійснювати свою діяльність сам, а зараж щось змінилось в Законодавстві України – НІ.
Дане рішення це порушення моїх Конституційних прав.
Дані довідки вище вказаних переможців надаються.
2 зміст довідки № 267 від 28.12.2019р. не містить інформації, яка вимагалася ч.6 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме учасник не підтвердив інформацію про дотримання заходів із захисту довкілля.
Згідно тендерної документації Учасник повинен додатково підтвердити інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі) про дотримання заходів із захисту довкілля.
Мною було надано довідку Гарантую, що технічні, якісні характеристики деревини дров`яної промислового та непромислового використання 1 групи що пропонується для постачання, у Брацлавську спеціалізовану школу I-IIIступенів Немирівського району Вінницької обласної ради, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції:
- надання довідки, що за своїм змістом відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією, але не відповідають за своєю формою;
- орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника на підтвердження інформації зазначеної в основному документі.
- подання не в окремому файлі документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до Ч. 1 Статті 38 Закону
«За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.» а саме: стаття Стаття 164-14.КУПАП Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, —
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, —
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
На підставі цього вимагаю переглянути рішення про відхилення пропозиції ФОП Васіліогло Марія Петрівна.
У випадку відхилення нашої вимоги, будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України та профільного міністерства.
Розгорнути
Згорнути
Під час розгляду пропозиції замовник повинен керуватись ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживання
Згідно протоколу основними підставами для відхилення є:
на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником надано довідку, де зазначено одного лише працівника в особі учасника закупівлі, що не відповідає вимогам ч.5 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, адже вимагалося підтвердити наявність працівників, тобто не менше двох.
Відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи:
на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідку в довільній формі.
Мною була надана довідка, що фізична особа підприємець Васіліогло Марія Петрівна згідно ЦКУ та ГКУ є самозайнятою особою, яка має право здійснювати господарську діяльність без залучення найманих працівників.
Я є кваліфікованим щодо даного об’єкту закупівлі. Займаюсь постачанням деревини паливної для бюджетних установ, господарських підприємств та організацій.
Найманих працівників не маю але співпрацюю з рядом кваліфікованих організацій по наданню послуг (автотранспортні, навантажувальні.)
Також повідомляю Вам, що право на здійснення підприємницької діяльності є одним з конституційних прав громадянина. Згідно статті 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Згідно статті 42 Господарського кодексу України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.
У статті 128 Господарського кодексу України ( 436-15 )
(далі - ГКУ) зазначено, що громадянин визнається суб'єктом
господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за
умови державної реєстрації його як підприємця без статусу
юридичної особи.
Громадянин може здійснювати підприємницьку діяльність:
безпосередньо як підприємець або через приватне підприємство, що
ним створюється; із залученням або без залучення найманої праці;
самостійно або спільно з іншими особами.
Тобто, відповідно до законодавства, фізична особа -
підприємець, що зареєстрована в установленому законодавством
порядку, є самозайнятою особою.
Також повідомляю що Вами були проведені закупівлі паливної деревини в
2019 року переможець Кабак Андрій Петрович – надав довідку про наявність працівників, що являється само зайнятою особою
2018 рік переможець Бабій Володимир Анатолійович - надав довідку про наявність працівників, що являється само зайнятою особою
На той момент підприємець мав право здійснювати свою діяльність сам, а зараж щось змінилось в Законодавстві України – НІ.
Дане рішення це порушення моїх Конституційних прав.
Дані довідки вище вказаних переможців надаються.
2 зміст довідки № 267 від 28.12.2019р. не містить інформації, яка вимагалася ч.6 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме учасник не підтвердив інформацію про дотримання заходів із захисту довкілля.
Згідно тендерної документації Учасник повинен додатково підтвердити інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі) про дотримання заходів із захисту довкілля.
Мною було надано довідку Гарантую, що технічні, якісні характеристики деревини дров`яної промислового та непромислового використання 1 групи що пропонується для постачання, у Брацлавську спеціалізовану школу I-IIIступенів Немирівського району Вінницької обласної ради, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції:
- надання довідки, що за своїм змістом відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією, але не відповідають за своєю формою;
- орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника на підтвердження інформації зазначеної в основному документі.
- подання не в окремому файлі документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до Ч. 1 Статті 38 Закону
«За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.» а саме: стаття Стаття 164-14.КУПАП Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, —
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, —
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
На підставі цього вимагаю переглянути рішення про відхилення пропозиції ФОП Васіліогло Марія Петрівна.
У випадку відхилення нашої вимоги, будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України та профільного міністерства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2020 17:43
Під час здійснення закупівель тендерний комітет Брацлавської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Немирівського району Вінницької обласної ради дотримується принципів закупівель згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Усі рішення тендерного комітету приймаються відповідно до норм чинного законодавства, а також, виходячи із практики винесених рішень органу оскарження та судової практики.
Звертаємо вашу увагу, що існує ряд рішень органу оскарження щодо того, що якщо замовник вимагає підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації (у множинному значенні, як передбачено ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»), то це мається на увазі не менше одного (№ 1414 від 29.06.2016р., № 8162 10.08.2018р.).
Щодо наступної підстави для відхилення: «зміст довідки № 267 від 28.12.2019р. не містить інформації, яка вимагалася ч.6 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме учасник не підтвердив інформацію про дотримання заходів із захисту довкілля», повідомляємо, що надана довідка ФОП Васіліогло Марія Петрівна не містить інформації про дотримання заходів із захисту довкілля (аналогічна ситуація розглядалася органом оскарження - рішення від 15.06.2018 № 5831).
Отож, рішення тендерного комітету правомірне та обґрунтоване, що не суперечить чинному законодавству, в т.ч. судовій практиці та практиці прийнятих рішень органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Усі рішення тендерного комітету приймаються відповідно до норм чинного законодавства, а також, виходячи із практики винесених рішень органу оскарження та судової практики.
Звертаємо вашу увагу, що існує ряд рішень органу оскарження щодо того, що якщо замовник вимагає підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації (у множинному значенні, як передбачено ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»), то це мається на увазі не менше одного (№ 1414 від 29.06.2016р., № 8162 10.08.2018р.).
Щодо наступної підстави для відхилення: «зміст довідки № 267 від 28.12.2019р. не містить інформації, яка вимагалася ч.6 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме учасник не підтвердив інформацію про дотримання заходів із захисту довкілля», повідомляємо, що надана довідка ФОП Васіліогло Марія Петрівна не містить інформації про дотримання заходів із захисту довкілля (аналогічна ситуація розглядалася органом оскарження - рішення від 15.06.2018 № 5831).
Отож, рішення тендерного комітету правомірне та обґрунтоване, що не суперечить чинному законодавству, в т.ч. судовій практиці та практиці прийнятих рішень органу оскарження.
Вимога учасника не задоволена
Номер вимоги: UA-2019-12-16-002884-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Васіліогло Марія Петрівна, Код ЄДРПОУ:2051606240
Дата подання: 10 січня 2020 12:52
незаконна дискваліфікація
ФОП Васіліогло Марія Петрівна є Учасником процедури закупівлі Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи) (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-16-002884-b замовником якого являється Брацлавська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Немирівського району Вінницької обласної Ради (Код ЄДРПОУ - 20096812). На підставі протоколу засідання тендерного комітету № не вказано від 10.01.2019 р. був безпідставно відхилений.
Під час розгляду пропозиції замовник повинен керуватись ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживання
Згідно протоколу основними підставами для відхилення є:
на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником надано довідку, де зазначено одного лише працівника в особі учасника закупівлі, що не відповідає вимогам ч.5 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, адже вимагалося підтвердити наявність працівників, тобто не менше двох.
Відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи:
на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідку в довільній формі.
Мною була надана довідка, що фізична особа підприємець Васіліогло Марія Петрівна згідно ЦКУ та ГКУ є самозайнятою особою, яка має право здійснювати господарську діяльність без залучення найманих працівників.
Я є кваліфікованим щодо даного об’єкту закупівлі. Займаюсь постачанням деревини паливної для бюджетних установ, господарських підприємств та організацій.
Найманих працівників не маю але співпрацюю з рядом кваліфікованих організацій по наданню послуг (автотранспортні, навантажувальні.)
Також повідомляю Вам, що право на здійснення підприємницької діяльності є одним з конституційних прав громадянина. Згідно статті 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Згідно статті 42 Господарського кодексу України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.
У статті 128 Господарського кодексу України ( 436-15 )
(далі - ГКУ) зазначено, що громадянин визнається суб'єктом
господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за
умови державної реєстрації його як підприємця без статусу
юридичної особи.
Громадянин може здійснювати підприємницьку діяльність:
безпосередньо як підприємець або через приватне підприємство, що
ним створюється; із залученням або без залучення найманої праці;
самостійно або спільно з іншими особами.
Тобто, відповідно до законодавства, фізична особа -
підприємець, що зареєстрована в установленому законодавством
порядку, є самозайнятою особою.
Також повідомляю що Вами були проведені закупівлі паливної деревини в
2019 року переможець Кабак Андрій Петрович – надав довідку про наявність працівників, що являється само зайнятою особою
2018 рік переможець Бабій Володимир Анатолійович - надав довідку про наявність працівників, що являється само зайнятою особою
На той момент підприємець мав право здійснювати свою діяльність сам, а зараж щось змінилось в Законодавстві України – НІ.
Дане рішення це порушення моїх Конституційних прав.
Дані довідки вище вказаних переможців надаються.
2 зміст довідки № 267 від 28.12.2019р. не містить інформації, яка вимагалася ч.6 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме учасник не підтвердив інформацію про дотримання заходів із захисту довкілля.
Згідно тендерної документації Учасник повинен додатково підтвердити інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі) про дотримання заходів із захисту довкілля.
Мною було надано довідку Гарантую, що технічні, якісні характеристики деревини дров`яної промислового та непромислового використання 1 групи що пропонується для постачання, у Брацлавську спеціалізовану школу I-IIIступенів Немирівського району Вінницької обласної ради, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції:
- надання довідки, що за своїм змістом відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією, але не відповідають за своєю формою;
- орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника на підтвердження інформації зазначеної в основному документі.
- подання не в окремому файлі документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до Ч. 1 Статті 38 Закону
«За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.» а саме: стаття Стаття 164-14.КУПАП Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, —
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, —
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
На підставі цього вимагаю переглянути рішення про відхилення пропозиції ФОП Васіліогло Марія Петрівна.
У випадку відхилення нашої вимоги, будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України та профільного міністерства.
Розгорнути
Згорнути
Під час розгляду пропозиції замовник повинен керуватись ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживання
Згідно протоколу основними підставами для відхилення є:
на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником надано довідку, де зазначено одного лише працівника в особі учасника закупівлі, що не відповідає вимогам ч.5 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, адже вимагалося підтвердити наявність працівників, тобто не менше двох.
Відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи:
на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідку в довільній формі.
Мною була надана довідка, що фізична особа підприємець Васіліогло Марія Петрівна згідно ЦКУ та ГКУ є самозайнятою особою, яка має право здійснювати господарську діяльність без залучення найманих працівників.
Я є кваліфікованим щодо даного об’єкту закупівлі. Займаюсь постачанням деревини паливної для бюджетних установ, господарських підприємств та організацій.
Найманих працівників не маю але співпрацюю з рядом кваліфікованих організацій по наданню послуг (автотранспортні, навантажувальні.)
Також повідомляю Вам, що право на здійснення підприємницької діяльності є одним з конституційних прав громадянина. Згідно статті 42 Конституції України кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Згідно статті 42 Господарського кодексу України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.
У статті 128 Господарського кодексу України ( 436-15 )
(далі - ГКУ) зазначено, що громадянин визнається суб'єктом
господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за
умови державної реєстрації його як підприємця без статусу
юридичної особи.
Громадянин може здійснювати підприємницьку діяльність:
безпосередньо як підприємець або через приватне підприємство, що
ним створюється; із залученням або без залучення найманої праці;
самостійно або спільно з іншими особами.
Тобто, відповідно до законодавства, фізична особа -
підприємець, що зареєстрована в установленому законодавством
порядку, є самозайнятою особою.
Також повідомляю що Вами були проведені закупівлі паливної деревини в
2019 року переможець Кабак Андрій Петрович – надав довідку про наявність працівників, що являється само зайнятою особою
2018 рік переможець Бабій Володимир Анатолійович - надав довідку про наявність працівників, що являється само зайнятою особою
На той момент підприємець мав право здійснювати свою діяльність сам, а зараж щось змінилось в Законодавстві України – НІ.
Дане рішення це порушення моїх Конституційних прав.
Дані довідки вище вказаних переможців надаються.
2 зміст довідки № 267 від 28.12.2019р. не містить інформації, яка вимагалася ч.6 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме учасник не підтвердив інформацію про дотримання заходів із захисту довкілля.
Згідно тендерної документації Учасник повинен додатково підтвердити інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі) про дотримання заходів із захисту довкілля.
Мною було надано довідку Гарантую, що технічні, якісні характеристики деревини дров`яної промислового та непромислового використання 1 групи що пропонується для постачання, у Брацлавську спеціалізовану школу I-IIIступенів Немирівського району Вінницької обласної ради, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції:
- надання довідки, що за своїм змістом відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією, але не відповідають за своєю формою;
- орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника на підтвердження інформації зазначеної в основному документі.
- подання не в окремому файлі документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до Ч. 1 Статті 38 Закону
«За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.» а саме: стаття Стаття 164-14.КУПАП Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, —
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, —
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
На підставі цього вимагаю переглянути рішення про відхилення пропозиції ФОП Васіліогло Марія Петрівна.
У випадку відхилення нашої вимоги, будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України та профільного міністерства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2020 17:42
Під час здійснення закупівель тендерний комітет Брацлавської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Немирівського району Вінницької обласної ради дотримується принципів закупівель згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Усі рішення тендерного комітету приймаються відповідно до норм чинного законодавства, а також, виходячи із практики винесених рішень органу оскарження та судової практики.
Звертаємо вашу увагу, що існує ряд рішень органу оскарження щодо того, що якщо замовник вимагає підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації (у множинному значенні, як передбачено ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»), то це мається на увазі не менше одного (№ 1414 від 29.06.2016р., № 8162 10.08.2018р.).
Щодо наступної підстави для відхилення: «зміст довідки № 267 від 28.12.2019р. не містить інформації, яка вимагалася ч.6 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме учасник не підтвердив інформацію про дотримання заходів із захисту довкілля», повідомляємо, що надана довідка ФОП Васіліогло Марія Петрівна не містить інформації про дотримання заходів із захисту довкілля (аналогічна ситуація розглядалася органом оскарження - рішення від 15.06.2018 № 5831).
Отож, рішення тендерного комітету правомірне та обґрунтоване, що не суперечить чинному законодавству, в т.ч. судовій практиці та практиці прийнятих рішень органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Усі рішення тендерного комітету приймаються відповідно до норм чинного законодавства, а також, виходячи із практики винесених рішень органу оскарження та судової практики.
Звертаємо вашу увагу, що існує ряд рішень органу оскарження щодо того, що якщо замовник вимагає підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації (у множинному значенні, як передбачено ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»), то це мається на увазі не менше одного (№ 1414 від 29.06.2016р., № 8162 10.08.2018р.).
Щодо наступної підстави для відхилення: «зміст довідки № 267 від 28.12.2019р. не містить інформації, яка вимагалася ч.6 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме учасник не підтвердив інформацію про дотримання заходів із захисту довкілля», повідомляємо, що надана довідка ФОП Васіліогло Марія Петрівна не містить інформації про дотримання заходів із захисту довкілля (аналогічна ситуація розглядалася органом оскарження - рішення від 15.06.2018 № 5831).
Отож, рішення тендерного комітету правомірне та обґрунтоване, що не суперечить чинному законодавству, в т.ч. судовій практиці та практиці прийнятих рішень органу оскарження.
Вимога учасника не задоволена
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 16:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Васіліогло Марія Петрівна |
861 420,00
UAH з ПДВ
|
733 971,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Носатюк Олена Юріївна |
954 520,00
UAH з ПДВ
|
734 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Борщ Іван Іванович |
1 058 400,00
UAH з ПДВ
|
735 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Тульчинське ЛМГ" |
1 029 000,00
UAH з ПДВ
|
887 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАНУЇЛОВ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
970 200,00
UAH з ПДВ
|
933 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП НЕТУДИХАТА О. А. |
1 019 200,00
UAH з ПДВ
|
953 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Корж Віта Володимирівна |
1 048 600,00
UAH з ПДВ
|
1 016 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВ ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 078 000,00
UAH з ПДВ
|
1 053 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Носатюк Олена Юріївна #2845202627 |
Очікує рішення |
734 020,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 11:52
|
ФОП Васіліогло Марія Петрівна #2051606240 |
Відхилено |
733 971,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 11:52
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 13 січня 2020 17:50 |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
13 січня 2020 17:49
|
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВІДМІНУ ТОРГІВ.docx |