Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Текстильні вироби – 41 найменування
Очікувана вартість
503 984,01 UAH
UA-2019-12-16-002613-b eeea85efa1b44694a1fc084a505091e7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олексійович Тукайло

+380442596217 zakupivli1@feofaniya.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 05415792
Вебсайт: http://www.feofaniya.org/
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21
Контактна особа: Сергій Олексійович Тукайло
+380442596217
zakupivli1@feofaniya.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 12:00
Початок аукціону: 03 січня 2020 15:16
Очікувана вартість: 503 984,01 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 найменувань
Текстильні вироби (За рахунок коштів Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03143, Україна, Київ, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 16:38
Перелік змін в тендерній документації.doc
17 грудня 2019 16:37
ЗТД - текстильні вироби.docx
17 грудня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 16:38
Перелік змін в тендерній документації.doc
17 грудня 2019 16:37
ЗТД - текстильні вироби.docx
16 грудня 2019 15:15
ТД - текстильні вироби.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-16-002613-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2709008352
Дата подання: 18 грудня 2019 12:53
Неправомірна вимога
Прошу Замовника зняти вимогу "Копію сертифікату відповідності на продукцію зареєстровану в сертифікаційному державному органі." тому, що ця продукція не підлягає обов'язковій сертифікації згідно Наказу № 28 від 01.02.2005р. Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики.
Згідно Закону " 24-8 від 15.01.2015р. відмінено обов'язкову сертифікацію виробів легкої промисловості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2019 10:36
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що Наказ Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 року.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Для запобігання фальсифікації зі сторони учасників (що стало дуже частим явищем), нам як Замовнику потрібен Сертифікат відповідності на продукцію, який видається в сертифікаційному державному органі, та дозволяє дізнатись відповідність певним параметрам товару вказаним заявником (це вимога з безпеки та якості товару).
Номер вимоги: UA-2019-12-16-002613-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 10 січня 2020 18:22
Порушення вимог ТД при визначенні Переможця.
Прошу Замовника звернути увагу на невиконання Переможцем вимог Тендерної Документації та скасувати рішення про визнання переможця, яке дискримінує мене та мою пропозицію, протирічить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимоги ТД:
Додаток 3. Технічні вимоги.
Учасник у складі Пропозиції повинен надати наступні документи:
Копію сертифікату відповідності на продукцію зареєстровану в сертифікаційному державному органі.
Порушення вимог ТД:
Преможцем надано Сертифікат відповідності, виданий
"Орган сертифікації ПРОМТЕСТ" та зареєстрований у реєстрі органу сертифікації "ПРОМТЕСТ" за № UA.OC.01.3191.-18
Але, орган сертифікації ТОВ "ПРОМТЕСТ", адреса 61023, Харків, вул. Весніна, 5 - НЕ Є СЕРТИФІКАЦІЙНИМ ДЕРЖАВНИМ ОРГАНОМ, вищеназваний Сертифікан НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНО В ДЕРЖАВНОМУ СЕРТИФІКАЦІЙНОМУ ОРГАНІ.
Невиконання цієї вимоги Замовник, згідно вимог ТД, раніше вважав неприпустимим.
Додатково обов'язковість цієї вимоги Замовник зазначив у відповіді на оскарження цієї вимоги:
Звернення до Замовника 18.12.2019р:
Прошу Замовника зняти вимогу "Копію сертифікату відповідності на продукцію зареєстровану в сертифікаційному державному органі." тому, що ця продукція не підлягає обов'язковій сертифікації згідно Наказу № 28 від 01.02.2005р. Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики.
Згідно Закону " 24-8 від 15.01.2015р. відмінено обов'язкову сертифікацію виробів легкої промисловості.

Резолюція від 21.12.2019 10:36
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що Наказ Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 року втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 року.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Для запобігання фальсифікації зі сторони учасників (що стало дуже частим явищем), нам як Замовнику потрібен Сертифікат відповідності на продукцію, який видається в СЕРТИФІКАЦІЙНОМУ ДЕРЖАВНОМУ ОРГАНІ, та дозволяє дізнатись відповідність певним параметрам товару вказаним заявником (це вимога з безпеки та якості товару).
Виходячи з цього та приймаючи до уваги Законо України "Про публічні закупівлі", прошу Замовника відхилити Визнання Переможцем ФОП Гайдук та надалі уважніше ставитись до вимог власної ТД та Закону України "Про публічні закупівлі": "Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.", "недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;".
Прийняття пропозиції Переможця з порушеннями вимог ТД та недопущення моєї пропозиції до розгляду порушує мої інтереси, як учасника тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 січня 2020 10:24
Доброго дня!
Шановний учаснику ваша вимога буде задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-12-16-002613-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3213808887
Дата подання: 16 січня 2020 15:19
скарга на дискваліфікацію
Просимо Замовника переглянути рішення щодо дискваліфікації ФОП Данилової Д.О.. Причиною дискваліфікації стало те,що в гарантійному листі від виробника замість гарантії на поставку 91 найменування товару зазначена інформація на поставку 76 найменувань. Звертаємо вашу увагу, що 91 найменування- це загальна кількість товару, а у пропозиції були зазначені різні виробники рулонних та римських штор. Відповідно до цього і гарантійні листи було надано окремо на рулонні штори та окремо на римські штори. Обидва листи були об`єднані в один файл, який має назву "Гарантійні листи від виробників".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 січня 2020 12:18
Доброго дня!
Шановний учаснику
В додатку 3 технічних вимогах тендерної документації чітко прописано вимоги до гарантійного листа, а саме: Гарантійний лист оформлюється на фірмовому бланку, повинен містити дату та вихідний номер. Гарантійний лист виробника повинен включати: повне найменування Учасника, номер оголошення, а також повну назву предмету закупівлі відповідно до оголошення.
В гарантійному листі ФОП Данилова Даріана Олегівна відсутня повна назва предмету закупівлі згідно оголошення, Ви вказали назву тендерної закупівлі, а повинні були вказати перелік та кількість римських штор які Ви можете поставити. Нам як замовнику взагалі не зрозуміло на які позиції тендерної закупівлі ви даєте гарантію. Тому даний гарантійний лист нам не надає ніякої гарантії на поставку товару який ми просимо.

Номер вимоги: UA-2019-12-16-002613-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3213808887
Дата подання: 21 січня 2020 15:19
скарга на дискваліфікацію
Просимо Замовника більш уважно вивчити документацію подану Учасником. У відповідь на вимогу Замовник зазначив, що учасником не виконані вимоги до оформлення гарантійного листа, а саме: «.... відсутня повна назва предмету закупівлі згідно оголошення, Ви вказали назву тендерної закупівлі, а повинні були вказати перелік та кількість римських штор які Ви можете поставити». Відповідно до п.4.1 тендерної документації назва предмета закупівлі: «ДК 021:2015 код 39520000-3 Готові текстильні вироби (текстильні вироби) – 41 найменування». В обох гарантійних листах є повна назва предмету закупівлі:
Лист1 від ТОВ «ІНТЕР`ЄР ПЛЮС КОМФОРТ» : «ТОВ «ІНТЕР`ЄР ПЛЮС КОМФОРТ» цим листом підтверджує можливість поставки товару (рулонні штори відкритого типу) по ДК 021:2015 39520000-3 Готові текстильні вироби (текстильні вироби) – 41 найменування, який є предметом закупівлі торгів № у ЦБД UA -2019-12-16-002613-b …. у кількості 76шт.»
Лист 2 від ФОП Данилової Д.О.: «Фізична особа-підприємець Данилова Даріана Олегівна гарантує своєчасне постачання товару: римських штор, який є предметом закупівлі № у ЦБД UA -2019-12-16-002613-b (ДК 021:2015 39520000-3 Готові текстильні вироби (текстильні вироби)- 41 найменування) у кількості, якості, зі строками придатності та в терміни, які передбачені тендерною документацією.»
В обох листах є номер оголошення, повна назва предмету закупівлі, а також назва товару, на який надається гарантія: в першому - це рулонні штори, в другому - римські штори. Щодо кількості, то в першому листі кількість - 76 шт., у другому – у кількості, передбаченій тендерною документацією.
Звертаємо вашу увагу на те, що в технічних вимогах не зазначено, що повний перелік товару повинен бути саме в гарантійному листі. Технічна специфікація з переліком товару та його розмірами була надана разом з пропозицією та має назву: Дод.3 «Специфікація товару». Вважаємо, що виконали вимоги Замовника та просимо переглянути рішення щодо нашої дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 14:46
Доброго дня!
Вичерпна відповідь була надана на попередню вимогу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Гайдук Юлія Петрівна 503 900,00
UAH з ПДВ
498,50
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА 389 066,00
UAH з ПДВ
389 066,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВП Геліос" 477 662,40
UAH з ПДВ
449 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ 485 433,60
UAH з ПДВ
449 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець "Сарнов Ігор Анатолійович" 500 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 14:45
17-0.pdf
28 грудня 2019 14:45
16-0.pdf
28 грудня 2019 14:44
15-0.pdf
28 грудня 2019 14:44
14-0.pdf
28 грудня 2019 14:44
13-3.pdf
28 грудня 2019 14:44
13-2.pdf
28 грудня 2019 14:43
13-1.pdf
28 грудня 2019 14:43
12-4.pdf
28 грудня 2019 14:43
12-3-5.pdf
28 грудня 2019 14:42
12-3-4.pdf
28 грудня 2019 14:42
12-3-3.pdf
28 грудня 2019 14:42
12-3-2.pdf
28 грудня 2019 14:42
12-3-1.pdf
28 грудня 2019 14:42
12-3.pdf
28 грудня 2019 14:41
12-2.pdf
28 грудня 2019 14:41
12-2.pdf
28 грудня 2019 14:40
12-1.pdf
28 грудня 2019 14:40
12-0.pdf
28 грудня 2019 14:39
11-0.pdf
28 грудня 2019 14:39
10-0.pdf
28 грудня 2019 14:39
9-0.pdf
28 грудня 2019 14:39
8-10.pdf
28 грудня 2019 14:38
8-9.pdf
28 грудня 2019 14:38
8-8.pdf
28 грудня 2019 14:38
8-7.pdf
28 грудня 2019 14:38
8-6.pdf
28 грудня 2019 14:38
8-5.pdf
28 грудня 2019 14:38
8-4.pdf
28 грудня 2019 14:37
8-3.pdf
28 грудня 2019 14:36
8-2.pdf
28 грудня 2019 14:36
8-1.pdf
28 грудня 2019 14:35
8-0.pdf
28 грудня 2019 14:35
7-6.pdf
28 грудня 2019 14:35
7-5.pdf
28 грудня 2019 14:34
7-4.pdf
28 грудня 2019 14:34
7-3.pdf
28 грудня 2019 14:34
7-2.pdf
28 грудня 2019 14:32
7-2.pdf
28 грудня 2019 14:32
7-1.pdf
28 грудня 2019 14:31
7-0.pdf
28 грудня 2019 14:29
6-0.pdf
28 грудня 2019 14:29
5-0.pdf
28 грудня 2019 14:29
4-40.pdf
28 грудня 2019 14:29
4-39.pdf
28 грудня 2019 14:28
4-38.pdf
28 грудня 2019 14:28
4-37.pdf
28 грудня 2019 14:28
4-36.pdf
28 грудня 2019 14:28
4-35.pdf
28 грудня 2019 14:28
4-34.pdf
28 грудня 2019 14:27
4-33.pdf
28 грудня 2019 14:27
4-32.pdf
28 грудня 2019 14:27
4-31.pdf
28 грудня 2019 14:27
4-30.pdf
28 грудня 2019 14:26
4-29.pdf
28 грудня 2019 14:26
4-28.pdf
28 грудня 2019 14:26
4-27.pdf
28 грудня 2019 14:25
4-26.pdf
28 грудня 2019 14:25
4-25.pdf
28 грудня 2019 14:25
4-24.pdf
28 грудня 2019 14:25
4-23.pdf
28 грудня 2019 14:24
4-22.pdf
28 грудня 2019 14:24
4-21.pdf
28 грудня 2019 14:24
4-20.pdf
28 грудня 2019 14:24
4-19.pdf
28 грудня 2019 14:23
4-18.pdf
28 грудня 2019 14:23
4-17.pdf
28 грудня 2019 14:23
4-16.pdf
28 грудня 2019 14:23
4-15.pdf
28 грудня 2019 14:22
4-14.pdf
28 грудня 2019 14:22
4-13.pdf
28 грудня 2019 14:22
4-12.pdf
28 грудня 2019 14:21
4-11.pdf
28 грудня 2019 14:21
4-10.pdf
28 грудня 2019 14:21
4-9.pdf
28 грудня 2019 14:21
4-8.pdf
28 грудня 2019 14:20
4-7.pdf
28 грудня 2019 14:20
4-6.pdf
28 грудня 2019 14:20
4-5.pdf
28 грудня 2019 14:19
4-4.pdf
28 грудня 2019 14:19
4-3.pdf
28 грудня 2019 14:19
4-2.pdf
28 грудня 2019 14:18
4-1.pdf
28 грудня 2019 14:18
4-0.pdf
28 грудня 2019 14:14
3-1.pdf
28 грудня 2019 14:14
3-0.pdf
28 грудня 2019 14:14
2-4-довiка-1.pdf
28 грудня 2019 14:13
2-4-довiдка-2.pdf
28 грудня 2019 14:13
2-3-код.pdf
28 грудня 2019 14:13
2-2-паспорт.pdf
28 грудня 2019 14:13
2-1-виписка2.pdf
28 грудня 2019 14:12
2-1-виписка-1.pdf
28 грудня 2019 14:12
2-0-Eдиний_податок.pdf
28 грудня 2019 14:12
1-0.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 16:19
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:14
Ідентифікаційний код.pdf
28 грудня 2019 16:14
Паспорт.pdf
28 грудня 2019 16:14
Дод.4 Проект договору.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 18:42
тендерна прпозиція.pdf
28 грудня 2019 18:42
статут.pdf
28 грудня 2019 18:42
специфікація.pdf
28 грудня 2019 18:42
сертифікат жалюзі.pdf
28 грудня 2019 18:42
лист-гарантія ст.236.pdf
28 грудня 2019 18:42
довідка працівники.pdf
28 грудня 2019 18:42
довідка мат.тех.база.pdf
28 грудня 2019 18:42
гарантія ст. 17.pdf
28 грудня 2019 18:42
гарантія санкції.pdf
28 грудня 2019 18:42
гарантія на товар.pdf
28 грудня 2019 18:42
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

17 січня 2020 12:59
Електронний підпис
26 грудня 2019 17:05
Електронний підпис
26 грудня 2019 16:46
23.Довідка про печатку.pdf
26 грудня 2019 16:36
9.Додаток 4 _договір_.pdf
26 грудня 2019 16:36
14.Довідка щодо санкцій.pdf
26 грудня 2019 16:36
8.Додаток 2 _пропозиція_.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 09:45
3.1.pdf
28 грудня 2019 08:40
Г.П.-3.pdf
28 грудня 2019 08:40
Г.П.-2.pdf
28 грудня 2019 08:40
Г.П.-1.pdf
28 грудня 2019 08:39
17.pdf
28 грудня 2019 08:39
16.pdf
28 грудня 2019 08:39
15.pdf
28 грудня 2019 08:39
14.pdf
28 грудня 2019 08:38
12.4.pdf
28 грудня 2019 08:37
12.38.pdf
28 грудня 2019 08:37
12.37.pdf
28 грудня 2019 08:37
12.36.pdf
28 грудня 2019 08:37
12.35.pdf
28 грудня 2019 08:36
12.34.pdf
28 грудня 2019 08:36
12.33.pdf
28 грудня 2019 08:35
12.32.pdf
28 грудня 2019 08:35
12.31.pdf
28 грудня 2019 08:34
12.3.pdf
28 грудня 2019 08:34
12.2.pdf
27 грудня 2019 16:40
12.1.pdf
27 грудня 2019 16:36
12.0.pdf
27 грудня 2019 16:35
11.pdf
27 грудня 2019 16:29
10.pdf
27 грудня 2019 16:22
8.11.pdf
27 грудня 2019 16:19
8.10.pdf
27 грудня 2019 16:13
8.9.pdf
27 грудня 2019 16:10
8.8.pdf
27 грудня 2019 16:07
8.7.pdf
27 грудня 2019 16:06
8.6.pdf
27 грудня 2019 16:04
8.5.pdf
27 грудня 2019 15:47
8.4.pdf
27 грудня 2019 15:45
8.3.pdf
27 грудня 2019 15:44
8.2.pdf
27 грудня 2019 15:44
8.1.pdf
27 грудня 2019 15:44
8.0.pdf
27 грудня 2019 15:44
7.6.pdf
27 грудня 2019 15:44
7.5.pdf
27 грудня 2019 15:39
7.4.pdf
27 грудня 2019 15:38
7.3.pdf
27 грудня 2019 15:36
7.2.pdf
27 грудня 2019 15:35
7.1.pdf
27 грудня 2019 15:34
7.0.pdf
27 грудня 2019 15:32
9.pdf
27 грудня 2019 15:31
9.pdf
27 грудня 2019 15:29
6.pdf
27 грудня 2019 15:28
5.pdf
27 грудня 2019 15:24
5.pdf
27 грудня 2019 15:07
4.12.pdf
27 грудня 2019 14:49
4.11.pdf
27 грудня 2019 14:49
4.10.pdf
27 грудня 2019 14:49
4.9.pdf
27 грудня 2019 14:49
4.8.pdf
27 грудня 2019 14:49
4.7.pdf
27 грудня 2019 14:49
4.6.pdf
27 грудня 2019 14:49
4.5.pdf
27 грудня 2019 14:49
4.4.pdf
27 грудня 2019 14:49
4.3.pdf
27 грудня 2019 14:49
4.2.pdf
27 грудня 2019 14:49
4.1.pdf
27 грудня 2019 14:48
4.0.pdf
27 грудня 2019 14:48
Паспорт-5.pdf
27 грудня 2019 14:48
Паспорт-4.pdf
27 грудня 2019 14:48
Паспорт-3.pdf
27 грудня 2019 14:48
Паспорт-2.pdf
27 грудня 2019 14:48
Паспорт-1.pdf
27 грудня 2019 14:48
Выписка-2.pdf
27 грудня 2019 14:48
Выписка-1.pdf
27 грудня 2019 14:48
Витяг-2.pdf
27 грудня 2019 14:48
Витяг-1.pdf
27 грудня 2019 14:48
3.0.pdf
27 грудня 2019 14:48
2.pdf
27 грудня 2019 14:48
1.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гайдук Юлія Петрівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА

ТОВ "ВП Геліос"

ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ

Фізична особа-підприємець "Сарнов Ігор Анатолійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Гайдук Юлія Петрівна
#2677418820
Рішення скасоване 498,50
UAH з ПДВ
15 січня 2020 14:15
Фізична особа-підприємець Гайдук Юлія Петрівна
#2677418820
Відхилено 498,50
UAH з ПДВ
15 січня 2020 14:57
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА
#3213808887
Відхилено 389 066,00
UAH з ПДВ
16 січня 2020 14:39
ТОВ "ВП Геліос"
#34902426
Відхилено 449 400,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 12:37
ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ
#2266910757
Відхилено 449 999,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 14:46
Фізична особа-підприємець "Сарнов Ігор Анатолійович"
#2199707359
Відхилено 450 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 12:21

Документи

15 січня 2020 14:57
Електронний підпис

Документи

16 січня 2020 14:39
Електронний підпис

Документи

17 січня 2020 12:37
Електронний підпис

Документи

20 січня 2020 14:46
Електронний підпис

Документи

21 січня 2020 12:21
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
21 січня 2020 12:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі