Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія ( ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «09310000-5»Електрична енергія )
Очікувана вартість
4 550 700,00 UAH
UA-2019-12-16-002417-b a5b8617abcf948208bb85fb68ff6bbef
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дутчак Галина Федорівна

+380686295539 tenosver@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Верховинської РДА
Код ЄДРПОУ: 02143488
Місцезнаходження: 78700, Україна , Івано-Франківська обл., Верховина, вул.Франка,21, смт.Верховина
Контактна особа: Дутчак Галина Федорівна
+380686295539
tenosver@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 14:59
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 14:59
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:28
Очікувана вартість: 4 550 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 753,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


для загальноосвітніх шкіл, позашкільних та дитячих садочках Верховинського району Івано-Франківської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1516900 кВт
Електрична енергія ( ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «09310000-5»Електрична енергія )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78700, Україна, Івано-Франківська область, смт.Верховина, вул. І.Франка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару електроенергія Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2019 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 14:55
ТД електроенергія 2020 рік.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-20-000001 ● 6f9bc39442e74a028f645d4f4e778f67
  • Статус: вирішено ● Дата: 27 лютого 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2019 11:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

20.12.2019 №70

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.12.2019 №70


Перелік процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-16-002417-b 16.12.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінено

2020-02-27 11:32:29

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 грудня 2019 15:25
Коментар щодо відміни: згідно Статті 31 пункту 1 неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; Статті 31 пункту 2 скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
20 грудня 2019 15:25
протокол