Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба «Хек»
Очікувана вартість
418 700,00 UAH
UA-2019-12-16-002119-b 527d68d4e6f44a2a973765130cfb076d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Космірак Олександра Петрівна

+380347524920 pvsli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прикарпатський військово-спортивний ліцей-інтернат
Код ЄДРПОУ: 20568493
Місцезнаходження: 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, Сірика 1а
Контактна особа: Космірак Олександра Петрівна
+380347524920
pvsli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 03 січня 2020 11:36
Очікувана вартість: 418 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5300 кг
Риба «Хек»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, м. Надвірна, вул. Сірика, 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 14:23
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Риба.pdf
16 грудня 2019 14:23
ТД_Риба.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-28-000023 ● b17b3ecc856240b2bac8e7337d9e35ca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2020 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

28.01.2020 № 5

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.01.2020 № 5

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-12-16-002119-b 16.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Лист від 17.02.2020 р. № 42/01-09

2020-02-17 16:53:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЗУШКА ФЛОРІАН ВІКТОРОВИЧ 365 064,00
UAH з ПДВ
301 994,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прут АСМ" 408 100,00
UAH з ПДВ
302 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ" 359 870,00
UAH з ПДВ
306 075,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГОЛДПРО" 355 100,00
UAH з ПДВ
352 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 11:54
Тендерна пропозиція.jpg
17 січня 2020 11:54
Довідка МВС.jpg
30 грудня 2019 15:52
Електронний підпис
30 грудня 2019 15:46
Технічні вимоги.jpg
30 грудня 2019 15:46
Тендерна пропозиція.jpg
30 грудня 2019 15:46
СЕ9537ВМ-2.jpg
30 грудня 2019 15:46
СЕ9537ВМ-1.jpg
30 грудня 2019 15:46
Проект договору ст.3.jpg
30 грудня 2019 15:46
Проект договору ст.2.jpg
30 грудня 2019 15:46
Проект договору ст.1.jpg
30 грудня 2019 15:46
Лист-погодження.jpg
30 грудня 2019 15:46
Єдиний податок 2ст.jpg
30 грудня 2019 15:46
Єдиний податок 1ст.jpg
30 грудня 2019 15:46
Довідка ст.17 ЗУ.jpg
30 грудня 2019 15:46
Довідка Банк IBAN.jpg
30 грудня 2019 15:46
Виписка 2ст.jpg
30 грудня 2019 15:46
Виписка 1ст.jpg

Публічні документи

02 січня 2020 10:14
Електронний підпис
02 січня 2020 10:10
Тендерна пропозиція.PDF
28 грудня 2019 14:39
Електронний підпис
28 грудня 2019 14:38
Додаток 4.PDF
28 грудня 2019 14:38
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

29 грудня 2019 20:44
Електронний підпис
29 грудня 2019 20:39
Мед.книжка Кухтар С.pdf
29 грудня 2019 20:39
Мед.книжка Воронюк В.М..pdf
29 грудня 2019 20:39
Виписка.pdf
29 грудня 2019 20:39
Тех.паспорт ГАЗель.pdf
29 грудня 2019 20:39
Дог. найму авто.pdf
29 грудня 2019 20:39
Дов. про мат.-тех. базу.pdf
29 грудня 2019 20:39
Тисмениця.pdf
29 грудня 2019 20:39
Прикарпатський ВСЛІ.pdf
29 грудня 2019 20:39
Технічні вимоги.pdf
29 грудня 2019 20:39
Проект договору.pdf
29 грудня 2019 20:39
Лист-погодження.pdf
29 грудня 2019 20:39
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 16:33
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:31
Установчі документи.pdf
27 грудня 2019 16:30
Технічна срецифікація.pdf
27 грудня 2019 16:30
Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2019 16:30
Проект договору.pdf
27 грудня 2019 16:30
Паспорт директора.pdf
27 грудня 2019 16:30
Листи та довідки.pdf
27 грудня 2019 16:30
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЗУШКА ФЛОРІАН ВІКТОРОВИЧ

ТОВ "ПРУТ АСМ"

Приватне сільськогосподарське виробничо-торгове підприємство фірма "КВІЛТ"

ТОВ "ГОЛДПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЗУШКА ФЛОРІАН ВІКТОРОВИЧ
#3095119013
Переможець 301 994,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 10:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕЗУШКА ФЛОРІАН ВІКТОРОВИЧ
#3095119013
301 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 17:01
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 13:00
ДУ 8_28_риба.pdf зміни до договору
24 березня 2021 12:58
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 14:51
ДУ 7_28.pdf зміни до договору
22 січня 2021 14:24
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:44
ДУ 6_28.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:39
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 13:44
ДУ 5_Риба.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 16:26
ДУ 4_Риба.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 12:25
ДУ 3_Риба.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 12:23
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 09:32
ДУ 2 Риба.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 16:39
ДУ 1_Риба.pdf зміни до договору
17 лютого 2020 16:36
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 16:43
Договір зміни до договору
24 січня 2020 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 та ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 та ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 194 324,30
UAH