Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень та відеоспостереження)
Очікувана вартість
1 257 300,00 UAH
UA-2019-12-16-002089-b a10c453d6077460489049be35ac7e3d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Бойчук

+380687974298 yonosvita-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 02146937
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а
Контактна особа: Юлія Бойчук
+380687974298
yonosvita-kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 14:42
Очікувана вартість: 1 257 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 286,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень та відеоспостереження) - Кам’янець-Подільський навчально-виховний комплекс №9 у складі спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови та школи мистецтв Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, вул. Драгоманова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень та відеоспостереження) - Кам’янець-Подільський навчально-виховний комплекс №14 у складі спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня та з поглибленим вивченням англійської мови та гімназії Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Героїв Небесної Сотні, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень та відеоспостереження) - Кам’янець-Подільська загальноосвітня школа №8 І-ІІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, вул. Шевченка, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень та відеоспостереження) - Кам’янець-Подільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням інформатики Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Лесі Українки, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень та відеоспостереження) - Кам’янець-Подільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням німецької мови Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Польський ринок, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень та відеоспостереження) - Кам’янець-Подільська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №11 Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Злагоди, 27б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень та відеоспостереження) - Кам’янець-Подільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Молодіжна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень та відеоспостереження) - Кам’янець-Подільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, вул. Миколи Гордійчука, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень та відеоспостереження) - Кам’янець-Подільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 ім. Л. Дмитерка Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Будівельників, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень та відеоспостереження) - Кам’янець-Подільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, просп. Грушевського,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони приміщень та відеоспостереження) - Кам’янець-Подільська загальноосвітня школа № 16 І-ІІІ ступенів Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 14:19
+ ТД охорона.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення технічного завдання
Дата подання: 24 грудня 2019 10:42
Дата відповіді: 26 грудня 2019 11:38
підскажіть, будь ласка, ви закуповуєте послуги лише з встановлення охоронної сигналізації та відеоспостереження, їх обслуговування на 11 обєктах протягом 2020року??? Чи потрібні Вам ще й пости з фізичною охороною на цих обєктах для спостереження за цими відеокамерами? НЕ зрозуміле ваше технічне завдання. Які саме послуги вам потрібні!??
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянуто, за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Технічні вимоги до закупівлі передбачають надання послуг з встановлення охоронної сигналізації та системи відеоспостереження у 11 об’єктах протягом 2020 року і їх обслуговування, згідно вимог визначених у Додатку 5 тендерної документації та з урахуванням переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам (Додаток 1 до тендерної документації).
В разі додаткового виділення коштів у 2020 році на ці цілі, буде проведено додаткову закупівлю.
Технічні вимоги не містять вимоги про пости фізичної охорони на цих об’єктах для спостереження.
Виконання всіх технічних вимог є обов’язковим.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-13-000044 ● a33d9c972ef24aebb413d8e26d997d3d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2020 № 8
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 13.02.2020 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3 UA-2019-12-16-002089-b 16.12.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-17 16:14:29

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з охорони за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-12-16-002089-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно статті 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю.
Частиною третьою статті 17 Закону встановлено необхідність подання переможцем документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17. При цьому, документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, не вимагається.
У разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
ОТЖЕ, ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПОДАНІ ПЕРЕМОЖЦЕМ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ, ПУНКТАМИ 2, 3, 5, 6 І 8 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ ТА ЧАСТИНОЮ ДРУГОЮ СТАТТІ 17 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-19 10:37:11

Надання інформації (пояснень)

Частиною третьою статті 17 Закону встановлено необхідність подання переможцем документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17. При цьому, документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, не вимагається. Інформація про відсутність підстав, передбачених 2, 3 і 8 частини першої статті 17 Закону міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, Інформація про відсутність підстав, передбачених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону стосується лише учасників – фізичних осіб. Інформація про відсутність підстав, передбачених пунктом 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону підтверджена переможцем закупівлі - ПП «АРЕСКОНТ-ІНВЕСТ» шляхом надання довідок з МВС та ДПС України

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-18 15:25:01

Надання інформації (пояснень)

Частиною третьою статті 17 Закону встановлено необхідність подання переможцем документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17. При цьому, документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, не вимагається. Інформація про відсутність підстав, передбачених 2, 3 і 8 частини першої статті 17 Закону міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, Інформація про відсутність підстав, передбачених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону стосується лише учасників – фізичних осіб. Інформація про відсутність підстав, передбачених пунктом 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону підтверджена переможцем закупівлі - ПП «АРЕСКОНТ-ІНВЕСТ» шляхом надання довідок з МВС та ДПС України

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-27 14:43:12

Заперечення до висновку

1. Щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону.
Не зазначення слів «патент» (стосовно еквівалента закупівлі), «ПДВ» (стосовно методики оцінки), а також «три дні» (стосовно надання документів) є технічною помилкою. При цьому про необхідність зазначення ПДВ вказано у Додатку 2 до тендерної документації, а право Замовника на відхилення пропозиції виникає у разі ненадання документів лише через 5 робочих днів після визначення переможця (див. останній абзац Додатку 1 до ТД). Орган фінансового контролю плутає поняття «подання тендерної пропозиції учасником» і «подання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону». Замовником у ТД вказано, що довідки з МВС та ДПС подаються у вигляді оригіналу чи нотаріально завіреної копії. Жодних вимог щодо розміщення переможцем скан-копій цих довідок у системі ПРОЗОРРО не вимагалося. Більш того, жоден з учасників не оскаржував вимоги ТД, а, відповідно до ч.2 ст.23 Закону, внесення змін до ТД у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю можливе лише до початку проведення аукціону. Також, відповідно до правової позицієї Верховного суду у рішенні від 23.10.2019 р. по справі №909/190/18, з моменту прийняття Замовником у встановленому порядку рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднення відповідного повідомлення, Замовник не має правових підстав для відміни процедури закупівлі.
2. Щодо вимоги про вжиття заходів щодо розірвання договору.
Підстави для зміни та розірвання господарського договору визначені статтею 651 Цивільного кодексу України та статтею 188 Господарського кодексу України.Переможець закупівлі належним чином виконує умови договору, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі. Підстави недійсності договору про закупівлю встановлені статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі». Будь-які підстави для розірвання договору, укладеного за результатами проведення закупівлі UA-2019-12-16-002089-b, відсутні.
3. Інформація про усунення порушень, викладених у висновку.
У зв’язку з відсутністю законодавчих підстав для розірвання договору, укладеного за результатами проведення закупівлі UA-2019-12-16-002089-bта з метою економії бюджетних коштів, а також, керуючись чинним законодавством та правовою позицією Верховного суду у рішенні від 23.10.2019 р. по справі №909/190/18, Замовник не має правових підстав для відміни процедури закупівлі чи розірвання договору.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-03-04 15:16:01

Про надання роз’яснень щодо висновку

На Ваш запит стосовно результатів моніторингу, відповідно до частини 8 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне.
Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі послуг з охорони приміщень та відеоспостереження, оприлюдненого в електронній системі закупівель 21.02.2020, встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, оскільки:
- у додатку 5 «Технічні вимоги» тендерної документації міститься вираз «або еквівалент» який стосується лише «посилань на конкретні торговельну марку, фірму, назву або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника», при цьому вираз «або еквівалент» не стосується патента чи конструкції.
Згідно вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Відповідно, на порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація містить посилання на патент на корисну модель № 118627.
- в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону опис методики оцінки за критерієм «ціна» (пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
- в порушення вимог пункту 7 частини другої статті 22 Закону проект договору про закупівлю не містить обов’язкового зазначення порядку зміни його умов.
- в порушення вимог частини третьої статті 17 Закону в додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надати у термін, який не перевищує ТРИ ДНІ з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Щодо порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), зазначених у висновку, слід зазначити, що відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Згідно з частиною другою статті 12 Закону №922-VIІІ Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель.
Пунктом 6 частини першої статті 1 Закону №922-VIІІ визначено, що електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
При цьому, згідно частини першої статті 14 Закону №922-VIІІ подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Електронна система закупівель повинна забезпечити збереження та належний захист усієї інформації щодо проведення процедур закупівель, можливість доступу до цієї інформації замовників, учасників, контролюючих органів, органу оскарження, уповноваженого органу та інших осіб відповідно до положень Закону.

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону. Не зазначення слів «патент» (стосовно еквівалента закупівлі), «ПДВ» (стосовно методики оцінки), а також «три дні» (стосовно надання документів) є технічною помилкою. При цьому про необхідність зазначення ПДВ вказано у Додатку 2 до тендерної документації, а право Замовника на відхилення пропозиції виникає у разі ненадання документів лише через 5 робочих днів після визначення переможця (див. останній абзац Додатку 1 до ТД). Орган фінансового контролю плутає поняття «подання тендерної пропозиції учасником» і «подання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону». Замовником у ТД вказано, що довідки з МВС та ДПС подаються у вигляді оригіналу чи нотаріально завіреної копії. Жодних вимог щодо розміщення переможцем скан-копій цих довідок у системі ПРОЗОРРО не вимагалося. Більш того, жоден з учасників не оскаржував вимоги ТД, а, відповідно до ч.2 ст.23 Закону, внесення змін до ТД у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю можливе лише до початку проведення аукціону. Також, відповідно до правової позицієї Верховного суду у рішенні від 23.10.2019 р. по справі №909/190/18, з моменту прийняття Замовником у встановленому порядку рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднення відповідного повідомлення, Замовник не має правових підстав для відміни процедури закупівлі. 2. Щодо вимоги про вжиття заходів щодо розірвання договору. Підстави для зміни та розірвання господарського договору визначені статтею 651 Цивільного кодексу України та статтею 188 Господарського кодексу України.Переможець закупівлі належним чином виконує умови договору, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі. Підстави недійсності договору про закупівлю встановлені статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі». Будь-які підстави для розірвання договору, укладеного за результатами проведення закупівлі UA-2019-12-16-002089-b, відсутні. 3. Інформація про усунення порушень, викладених у висновку. У зв’язку з відсутністю законодавчих підстав для розірвання договору, укладеного за результатами проведення закупівлі UA-2019-12-16-002089-bта з метою економії бюджетних коштів, а також, керуючись чинним законодавством та правовою позицією Верховного суду у рішенні від 23.10.2019 р. по справі №909/190/18, Замовник не має правових підстав для відміни процедури закупівлі чи розірвання договору.

2020-03-05 16:15:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРЕСКОНТ-ІНВЕСТ" 1 254 000,00
UAH з ПДВ
1 254 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Охоронна фірма "КОСТА" 1 257 300,00
UAH з ПДВ
1 257 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 11:12
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2019 11:12
уповноважена особа.pdf
28 грудня 2019 11:12
технічні вимоги.pdf
28 грудня 2019 11:12
наявність обладнання.pdf
28 грудня 2019 11:12
дозвіл наказ мвс.pdf
28 грудня 2019 11:12
Договір Гроно.pdf
28 грудня 2019 11:12
довідка довкілля.pdf
28 грудня 2019 11:12
гарантійний лист.pdf
28 грудня 2019 11:12
відгук 3 оригінал.pdf
28 грудня 2019 11:12
Відгук 3 копія.pdf
28 грудня 2019 11:12
відгук 2 оригінал.pdf
28 грудня 2019 11:12
Відгук 2 копія.pdf
28 грудня 2019 11:12
відгук 1 оригінал.pdf
28 грудня 2019 11:12
Відгук 1 копія.pdf
28 грудня 2019 11:12
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 14:50
Електронний підпис
28 грудня 2019 14:48
СТАТУТ КОСТА..pdf
28 грудня 2019 14:48
Пропозиція.pdf
28 грудня 2019 14:48
Працівники.pdf
28 грудня 2019 14:48
Право підпису.pdf
28 грудня 2019 14:48
наявність обладнання.pdf
28 грудня 2019 14:48
ліцензія ПП КОСТА.pdf
28 грудня 2019 14:48
Захист довкілля.pdf
28 грудня 2019 14:48
Дані підприємства.pdf
28 грудня 2019 14:48
технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРЕСКОНТ-ІНВЕСТ"

ПП "Охоронна фірма "КОСТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРЕСКОНТ-ІНВЕСТ"
#42726233
Переможець 1 254 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРЕСКОНТ-ІНВЕСТ"
#42726233
1 254 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 09:56
ДУ №2 від 20.01.2021 до Д № 30 від 21.01.2020.pdf зміни до договору
20 січня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:02
ДУ №1 від 29.12.2020 до Д №30 від 21.01.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:01
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 15:28
Договір №30 від 21.01.2020 (охорона).pdf укладений
21 січня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 9.1 Розділу 9 Термін дії договору та вирішення спору викласти у новій редакції: «Договір набуває чинності з моменту укладення і діє по 07.03.2021 року або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань».
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 2.1. Розділу 2 «Сума договору та порядок здійснення оплати» доповнити підпунктом 2.1.3. такого змісту: «Сума кошторисних призначень на 2021 рік становить - 250 218, 45 гри, (двісті п'ятдесят тисяч двісті вісімнадцять гривень, 45 коп.) без ПДВ.» У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до Розділу 12. Юридичні адреси, реквізити та підписи сторін та викласти реквізити «Замовника» у наступній редакції: « Управління освіти і науки Кам’янецьПодільської міської ради Адреса: 32300, м. Кам’янець-Подільський, вул.Північна, 96а. Р/р: UA388201720344240014Q00029078 Ід. № 03146937 »
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML