Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання та прикрашання міста світловою ілюмінацією до новорічних та різдвяних свят міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
87 000,00 UAH
UA-2019-12-16-002079-b 864f6d061c5340069f124f0eb2c23fc0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Юлія Павлівна

+380617822234 ukg.tokmak.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
ukg.tokmak.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання та прикрашання міста світловою ілюмінацією до новорічних та різдвяних свят міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: територія міста, місто Токмак, Запорізька область, 71700, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник зобов’язується оплатити послуги згідно акта виконаних робіт, за наявності коштів передбачених для виконання заходів протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акта прийняття виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

16 грудня 2019 14:23
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "КОНТАКТ" ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32223640
Переможець 87 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 14:32

Документи

16 грудня 2019 14:32
Електронний підпис
16 грудня 2019 14:31
Договір від 16.12.2019

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 14:37
Договір від 16.12.2019 укладений
16 грудня 2019 14:35
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 14:59
Акт виконаних робіт від 20.12.2019 укладений
23 грудня 2019 14:56
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 14:01
Додаткова угода від 19.12.2019.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною складу робіт та для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), у зв'язку зі зміною банківських реквізитів Виконавця , Сторони домовилися до ДОГОВОРУ № 200/19 від 16.12.2019 внести наступні зміни: 1) викласти п. 1.1 у новій редакції; 2) внести зміни до додатку № 1 «Договірна ціна», виклавши його у новій редакції, яка додається. Додаток № 1 «Договірна ціна», який додається до ДОГОВОРУ № 200/19 від 16.12.2019 вважати таким, що втратив чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди; 3) Викласти реквізити Виконавця, що містяться в Розділі 7 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у новій редакції. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ № 200/19 від 16.12.2019 зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу і є невід’ємною частиною Договору. (14. Сума договору після внесення змін: 86998,80 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга)
Номер договору про закупівлю: 200/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 86 998,80
UAH (в тому числі ПДВ 14 499,80 UAH)