Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньої електромережі КЗ СОР Сумський дитячий будинок імені С.П.Супруна (м. Суми, вул. Ковпака, 37)
Очікувана вартість
98 584,04 UAH
UA-2019-12-16-002048-b f88af70cd5154fd1910ed4922ff0a897
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Якість будівельних матеріалів та робіт повинна відповідати вимогам ДСТУ, ТУ та іншим вимогам, передбаченим чинним законодавством України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньої електромережі КЗ СОР Сумський дитячий будинок імені С.П.Супруна (м. Суми, вул. Ковпака, 37)». (Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Ковпака, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату виконаних робіт шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі підписаних акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) протягом двадцяти банківських днів, що обраховується з дня наступного за днем отримання від Підрядника рахунків. Кінцевий розрахунок за виконані роботи з Підрядником здійснюється протягом двадцяти банківських днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та передачі Підрядником в повному обсязі Замовнику документів про виконання договору підряду Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

16 грудня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 14:15
Додаток до Дог. 180.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧЕМОЛОСОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2855620473
Переможець 98 584,04
UAH
16 грудня 2019 14:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 15:38
Додаткова угода 2 до Дог. 180.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 14:17
Договір 180 підряд.pdf укладений
16 грудня 2019 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із відсутністю фінансування у 2019 році, уклали цю Додаткову угоду № 2 до Договору підряду № 180 від 16.12.2019 по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньої електромережі КЗ СОР Сумський дитячий будинок імені С.П.Супруна (м. Суми, вул. Ковпака, 37)» (далі - Договір) про наступне: 1. Продовжити строк виконання робіт, що вказаний у п. 3.1. Договору до 20.08.2020. 2. Підтвердити суму Договору, що підлягає оплаті у розмірі 98584 грн. 04 коп. (дев'яносто вісім тисяч п'ятсот вісімдесят чотири гривні 04 копійки). 3. Доповнити Договір Додатком № 2 - План фінансування об'єкта (уточнений). 4. Доповнити Договір Додатком № 3 - Календарний графік виконання робіт (уточнений). 5. У розділі 12 Договору змінити банківські реквізити Замовника з р/р 35429120019302 в ГУДКСУ у Сумській області МФО 837013 на р/р UА928201720344281002100019302 в ДКСУ м. Київ. 6. У розділі 12 Договору змінити банківські реквізити Підрядника з р/р 2600092831 в АТ «Райффайзен Банк Аваль» МФО 380805 на р/р UА583808050000000002600092831 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль». 7. У розділі 12 Договору виправити помилково вказаний код ІПН Підрядника з 285620473 на 2855620473. 8. В іншому умови Договору зберігають для Сторін свою юридичну силу та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ньому.
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML