Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний
Очікувана вартість
1 387 460,00 UAH
UA-2019-12-16-001852-b 40e28dc892114e298d080165b2cb9f9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логачова Світлана Іванівна

+380577251693 ruo_frun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Логачова Світлана Іванівна
+380577251693
ruo_frun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:41
Очікувана вартість: 1 387 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 623,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70000 кг
Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська обл., Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється тільки за фактично отриманий товар Замовником за рахунок місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 13:47
ТД хліб 2020.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-16-001852-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД", Код ЄДРПОУ:41659659
Дата подання: 16 січня 2020 09:09
Скарга на дії Замовника
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 1 від 09.01.2020 року). Підставою для відхилення зазначено наступне – «Надана тендерна пропозиція ТДВ «САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД» не відповідає умовам Тендерної документації, а саме: - Учасником у складі пропозиції не надано документи згідно тендерної документації, а саме: аналогічні договори, укладені не менше ніж з трьома різними замовниками управліннями (відділами) освіти. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 09:05
рішення від 20.01.2020 № 1045 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 09:05
Рішення від 31.01.2020 № 1977.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2020 16:44

Документи подані скаржником

16 січня 2020 09:09
немишлянський район.pdf
16 січня 2020 09:09
Немишлянський район.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-20-000054 ● fc8126d6845645679e594d3aaabd98b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 грудня 2022 21:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.12.2022 №277
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.12.2022 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 20.12.2022 №277

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
37 UA-2019-12-16-001852-b 16.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-22 19:24:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-27 11:43:10

Відповідь на запит про надання пояснень

Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради стосовно поставлених питань під час проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) повідомляє наступне.
19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», у тому числі оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно з частиною 1 статті 52 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» постанови Кабінету Міністрів України, крім постанов, що містять інформацію з обмеженим доступом, набирають чинності з дня їх офіційного опублікування, якщо інше не передбачено самими постановами, але не раніше дня їх опублікування.
Постанову №1266 опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» 19.12.2020, і саме з цього дня вона набрала чинності. Отже, саме з 19.12.2020 замовники, визначені у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі», зобов’язані забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо процедур закупівель, оголошених починаючи з 19.12.2020 – також оприлюднити таке обґрунтування на своїх веб-сторінках (чи веб-сторінках головних розпорядників або органів управління).
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється лише щодо процедур закупівель, оголошених не раніше 19.12.2020, протягом 5 робочих днів, що відраховуються: для конкурентних процедур закупівель – з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, для переговорної процедури закупівлі – з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Викладене вище та обгрунтоване нормами чинного законодавства виключає обов’язок Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради керуватись в своїх діях та рішеннях положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710» до набрання її чинності.
На підставі вищенаведеного, просимо Вас прийняти пояснення Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради до розгляду.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-02 11:38:31

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
2. З якої причини Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору в порядку, передбаченому п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-01-04 17:23:52

Відповідь на запит про надання пояснень

Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради стосовно поставлених питань під час проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) повідомляє наступне.
Несвоєчасне оприлюднення інформації на веб-порталі трапилось у зв`язку зі збоєм у роботі системи, в якій не було відображено інформації щодо не опублікування звіту. Так, після закінчення терміну дії договору проведена процедура щодо опублікування звіту про виконання договору, при цьому на порталі Рrozorro не було відображено неприйняття звіту. Таким чином, Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради дізналось про те, що звіт не опублікувався при отримання запиту Держаудитслужби України, тобто наміру приховувати інформацію про виконання договору Управління освіти не мало.
Дане порушення було усунуто відповідно до ч. 9 ст. 8 Закону «Про публічні Закупівлі» у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником.
З огляду на викладене, просимо скасувати проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) та прийняти пояснення Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради до розгляду.
Частково надаємо документальне підтвердження (платіжні доручення, видаткові накладні) стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель.
У зв’язку з тим, що запит про надання пояснень стосується надання великого обсягу документів щодо документального підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель решту документів надамо додатково пізніше.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 24 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД" 1 296 720,00
UAH з ПДВ
1 296 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУХЛЄЄВА СОФІЯ ІВАНІВНА 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Косточка Костянтин Юрійович 1 386 260,00
UAH з ПДВ
1 386 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2019 14:51
Фото продукції.pdf
29 грудня 2019 14:51
Зразок етикетки.PDF
29 грудня 2019 14:51
Додаток 5.pdf
29 грудня 2019 14:51
Декларація та ТТН.PDF
29 грудня 2019 14:51
Шелег ост. ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Шелег 1 ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Черняков ост. ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Черняков 1 ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Фартушин ост. ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Фартушин 1 ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Плєсовських ост. ст. (2).PDF
29 грудня 2019 14:51
Плєсовських ост. ст. (1).PDF
29 грудня 2019 14:51
Плєсовських 1 ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Логінов ост. ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Логінов 1 ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Кударенко ост. ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Кударенко 1 ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Котко ост. ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Котко 1 ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Корбан ост. ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Корбан 1 ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Добровольський ост ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Добровольський 1 ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Гриценко ост. ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Гриценко 1 ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Гриненко ост. ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Гриненко 1 ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Гнатищак ост. ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Гнатищак 1 ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Большаков ост. ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Большаков 1 ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Бєлостоцький ост. ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Бєлостоцький 1 ст..PDF
29 грудня 2019 14:51
Бєліков ост. ст. (2).PDF
29 грудня 2019 14:51
Бєліков ост. ст. (1).PDF
29 грудня 2019 14:51
Бєліков 1 с..PDF
29 грудня 2019 14:51
Шелег.PDF
29 грудня 2019 14:51
Шелег (внутр. ст.).PDF
29 грудня 2019 14:51
Черняков.PDF
29 грудня 2019 14:51
Черняков (внут. ст.).PDF
29 грудня 2019 14:51
Фартушин.PDF
29 грудня 2019 14:51
Фартушин (внутр. ст.).PDF
29 грудня 2019 14:51
Плєсовських.PDF
29 грудня 2019 14:51
Плєсовських (внут. ст.).PDF
29 грудня 2019 14:51
Маркова.PDF
29 грудня 2019 14:51
Маркова (внут. ст.).PDF
29 грудня 2019 14:51
Логінов.PDF
29 грудня 2019 14:51
Логінов (внут. ст).PDF
29 грудня 2019 14:51
Котко.PDF
29 грудня 2019 14:51
Котко (внут.ст.).PDF
29 грудня 2019 14:51
Корбан.PDF
29 грудня 2019 14:51
Корбан (внутр.ст.).PDF
29 грудня 2019 14:51
Козлова.PDF
29 грудня 2019 14:51
Козлова (внут. ст.).PDF
29 грудня 2019 14:51
Добровольський.PDF
29 грудня 2019 14:51
Гриценко.PDF
29 грудня 2019 14:51
Гриценко (внут. ст.).PDF
29 грудня 2019 14:51
Гриненко.PDF
29 грудня 2019 14:51
Гриненко (внут. ст.).PDF
29 грудня 2019 14:51
Гнатищак.PDF
29 грудня 2019 14:51
Гнатищак (внут. ст.).PDF
29 грудня 2019 14:51
Большаков.PDF
29 грудня 2019 14:51
Большаков (внутр.ст.).PDF
29 грудня 2019 14:51
Бєлостоцький.PDF
29 грудня 2019 14:51
Бєліков.PDF
29 грудня 2019 14:51
Бєліков (внут. ст.).PDF
29 грудня 2019 14:51
Корбан 2.pdf
29 грудня 2019 14:51
Корбан 1.pdf
29 грудня 2019 14:51
Добровольский 2.pdf
29 грудня 2019 14:51
Добровольский 1.pdf
29 грудня 2019 14:51
Большаков 2.pdf
29 грудня 2019 14:51
Большаков 1.pdf
29 грудня 2019 14:51
Білостоцький 2.pdf
29 грудня 2019 14:51
Білостоцький 1.PDF
29 грудня 2019 14:51
Ф. №1ДФ 3 квартал.pdf
29 грудня 2019 14:51
Протоколи гігієна.PDF
29 грудня 2019 14:51
Сертифікат НАССР.pdf
29 грудня 2019 14:51
Протоколи гігієна.PDF
29 грудня 2019 14:51
Ліцензія дезінфектора.pdf
29 грудня 2019 14:51
Додаток 9.pdf
29 грудня 2019 14:51
Договір вентиляція.pdf
29 грудня 2019 14:51
Акти вентиляція.PDF
29 грудня 2019 14:51
Статут.PDF
29 грудня 2019 14:51
Рішення учасника.PDF
29 грудня 2019 14:51
Додаток 11.pdf
29 грудня 2019 14:51
Додаток 10.pdf
29 грудня 2019 14:51
Додаток 8.pdf
29 грудня 2019 14:51
Додаток 7.pdf
29 грудня 2019 14:51
Додаток 6.pdf
29 грудня 2019 14:51
Додаток 4.pdf
29 грудня 2019 14:51
Додаток 3.pdf
29 грудня 2019 14:51
Додаток 2.pdf
29 грудня 2019 14:51
Додаток 1.pdf
29 грудня 2019 14:51
Відомість з ЄДРПОУ.PDF
29 грудня 2019 14:51
Витяг зі Статуту.PDF

Публічні документи

27 грудня 2019 23:23
ч. 2 кваліф вимоги.pdf
27 грудня 2019 23:23
ч. 3 інша інформація.pdf
27 грудня 2019 23:23
ч.4 стаття 17 ЗУ.pdf

Публічні документи

11 січня 2020 22:31
Документи переможця
30 грудня 2019 18:38
пропоиція ХЛІБ - 3.pdf
30 грудня 2019 18:38
пропоиція ХЛІБ - 3 .1.pdf
30 грудня 2019 18:38
пропозиція ХЛіІБ-5.pdf
30 грудня 2019 18:38
пропозиція ХЛІБ-4.pdf
30 грудня 2019 18:38
пропозиція ХЛІБ-2.1..pdf
30 грудня 2019 18:38
пропозиція _ХЛІБ- 1.pdf
30 грудня 2019 18:38
пропозиція _ХЛІБ -1.1..pdf
30 грудня 2019 18:38
пропозиція _ХЛІБ - 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД"

ФОП КУХЛЄЄВА СОФІЯ ІВАНІВНА

ФОП Косточка Костянтин Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД"
#41659659
Відхилено 1 296 720,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 15:02
ФОП КУХЛЄЄВА СОФІЯ ІВАНІВНА
#1437930985
Рішення скасоване 1 300 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 13:36
ФОП КУХЛЄЄВА СОФІЯ ІВАНІВНА
#1437930985
Відхилено 1 300 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 13:40
ФОП Косточка Костянтин Юрійович
#2385001137
Переможець 1 386 260,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 13:43

Документи

09 січня 2020 15:02
Електронний підпис
09 січня 2020 15:01
Протокол № 1.docx

Документи

10 січня 2020 13:40
Електронний підпис
10 січня 2020 13:40
Протокол № 3.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Косточка Костянтин Юрійович
#2385001137
1 386 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 10:58
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 09:30
Дод.угода № 3, Хліб (1).docx зміни до договору
22 грудня 2020 09:30
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 15:27
Дод.угода № 2, Хліб (1).docx зміни до договору
19 лютого 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 12:33
Дод.угода № 1, Хліб (1).docx зміни до договору
12 лютого 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 14:51
Дод.угода № 1, Хліб (1).docx зміни до договору
10 лютого 2020 14:51
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 14:43
Договір № 41, Хліб.docx укладений
10 лютого 2020 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Учасника
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 635 031,94
UAH