Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02146340 |
Місцезнаходження: | 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2 |
Контактна особа: |
Логачова Світлана Іванівна +380577251693 ruo_frun@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2019 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 12:41 |
Очікувана вартість: | 1 387 460,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 623,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється тільки за фактично отриманий товар Замовником за рахунок місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2019 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2019 13:47 |
ТД хліб 2020.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 16 січня 2020 09:09
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-20-000054 ● fc8126d6845645679e594d3aaabd98b3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 грудня 2022 21:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.12.2022 №277
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.12.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 20.12.2022 №277
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
37 UA-2019-12-16-001852-b 16.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-22 19:24:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-27 11:43:10
Відповідь на запит про надання пояснень
Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради стосовно поставлених питань під час проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) повідомляє наступне.
19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», у тому числі оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно з частиною 1 статті 52 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» постанови Кабінету Міністрів України, крім постанов, що містять інформацію з обмеженим доступом, набирають чинності з дня їх офіційного опублікування, якщо інше не передбачено самими постановами, але не раніше дня їх опублікування.
Постанову №1266 опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» 19.12.2020, і саме з цього дня вона набрала чинності. Отже, саме з 19.12.2020 замовники, визначені у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі», зобов’язані забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо процедур закупівель, оголошених починаючи з 19.12.2020 – також оприлюднити таке обґрунтування на своїх веб-сторінках (чи веб-сторінках головних розпорядників або органів управління).
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється лише щодо процедур закупівель, оголошених не раніше 19.12.2020, протягом 5 робочих днів, що відраховуються: для конкурентних процедур закупівель – з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, для переговорної процедури закупівлі – з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Викладене вище та обгрунтоване нормами чинного законодавства виключає обов’язок Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради керуватись в своїх діях та рішеннях положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710» до набрання її чинності.
На підставі вищенаведеного, просимо Вас прийняти пояснення Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради до розгляду.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-02 11:38:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
2. З якої причини Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору в порядку, передбаченому п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-04 17:23:52
Відповідь на запит про надання пояснень
Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради стосовно поставлених питань під час проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) повідомляє наступне.
Несвоєчасне оприлюднення інформації на веб-порталі трапилось у зв`язку зі збоєм у роботі системи, в якій не було відображено інформації щодо не опублікування звіту. Так, після закінчення терміну дії договору проведена процедура щодо опублікування звіту про виконання договору, при цьому на порталі Рrozorro не було відображено неприйняття звіту. Таким чином, Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради дізналось про те, що звіт не опублікувався при отримання запиту Держаудитслужби України, тобто наміру приховувати інформацію про виконання договору Управління освіти не мало.
Дане порушення було усунуто відповідно до ч. 9 ст. 8 Закону «Про публічні Закупівлі» у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником.
З огляду на викладене, просимо скасувати проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) та прийняти пояснення Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради до розгляду.
Частково надаємо документальне підтвердження (платіжні доручення, видаткові накладні) стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель.
У зв’язку з тим, що запит про надання пояснень стосується надання великого обсягу документів щодо документального підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель решту документів надамо додатково пізніше.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД" |
1 296 720,00
UAH з ПДВ
|
1 296 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КУХЛЄЄВА СОФІЯ ІВАНІВНА |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Косточка Костянтин Юрійович |
1 386 260,00
UAH з ПДВ
|
1 386 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТДВ "САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД" #41659659 |
Відхилено |
1 296 720,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2020 15:02
|
ФОП КУХЛЄЄВА СОФІЯ ІВАНІВНА #1437930985 |
Рішення скасоване |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 13:36
|
ФОП КУХЛЄЄВА СОФІЯ ІВАНІВНА #1437930985 |
Відхилено |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 13:40
|
ФОП Косточка Костянтин Юрійович #2385001137 |
Переможець |
1 386 260,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 09:30
|
Дод.угода № 3, Хліб (1).docx | зміни до договору |
22 грудня 2020 09:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2020 15:27
|
Дод.угода № 2, Хліб (1).docx | зміни до договору |
19 лютого 2020 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2020 12:33
|
Дод.угода № 1, Хліб (1).docx | зміни до договору |
12 лютого 2020 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2020 14:51
|
Дод.угода № 1, Хліб (1).docx | зміни до договору |
10 лютого 2020 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 14:43
|
Договір № 41, Хліб.docx | укладений |
10 лютого 2020 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Учасника |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 36 ч. 4 п. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |