Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт санвузлів головного корпусу КЗ СОР Лебединська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат (м. Лебедин, вул. Маршала Рибалка, 33)»
Очікувана вартість
3 543,75 UAH
UA-2019-12-16-001209-b 49294c5a0ad741e7ab3c9b6e03316f2d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Проектно-кошторисна документація розробляється згідно ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт санвузлів головного корпусу КЗ СОР Лебединська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат (м. Лебедин, вул. Маршала Рибалка, 33)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, м. Лебедин, вул. Маршала Рибалка, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  21 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату виконаних робіт шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів, що обраховується з дня наступного за днем підписання сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 грудня 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 12:00
Додаток до Дог. 182.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛИННИК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
#3197622716
Переможець 3 543,75
UAH
16 грудня 2019 12:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 13:25
Договір 182 проектні.pdf укладений
16 грудня 2019 13:24