Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери з принтерами в комплекті
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2019-12-16-001004-a b0250e4e60184c4b8a2abb66f7ede91b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Наталія Вікторівна

380997662705
380983470068
Nata_Sokolov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 05493846
Вебсайт: http://kz-cml.wix.com/likarnya
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Архітектора Паученка, 45/35
Контактна особа: Соколовська Наталія Вікторівна
380997662705,380983470068
Nata_Sokolov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 січня 2020 14:34
Очікувана вартість: 325 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Персональні комп’ютери з принтерами в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 45/35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати покупцем фактично поставленого товару згідно накладної в 30-ти денний термін з дня поставки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 16:39
Додаток 3 проект договору.doc
19 грудня 2019 16:39
Перелік змін до ТД.doc
19 грудня 2019 16:39
ТД компьютер зі змінами.doc
16 грудня 2019 13:29
оголошення.pdf
19 грудня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 16:39
Додаток 3 проект договору.doc
16 грудня 2019 13:29
Додаток 3 проект договору.doc
19 грудня 2019 16:39
Перелік змін до ТД.doc
19 грудня 2019 16:39
ТД компьютер зі змінами.doc
16 грудня 2019 13:28
ТД компьютер на тендер.doc
16 грудня 2019 13:29
оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 грудня 2019 09:00
Дата відповіді: 17 грудня 2019 12:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний Учаснику! - Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у Додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам. - Додатком № 3 до тендерної документації передбачено зазначення учасником в ціновій пропозиції моделі товару. - Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Також Додатком № 3 до тендерної документації передбачено, що *У разі надання пропозиції учасником – неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без урахування ПДВ та в графі «Загальна вартість з ПДВ (грн.)» зазначають ціну без ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку. Дякуємо за увагу!»
Документація
Дата подання: 17 грудня 2019 13:11
Дата відповіді: 17 грудня 2019 16:04
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-яке комп’ютерне обладнання (згідно лотів), що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним Додатком 2 до Тендерної документації. Еквівалент буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку №2 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що в Примітках у Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: * Примітка: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати як "або еквівалент" (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). Згідно інформації Вікіпедії «Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.» Дякуємо Вам за запитання, проте повідомляємо, що системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Документація
Дата подання: 17 грудня 2019 13:40
Дата відповіді: 17 грудня 2019 16:06
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до пунктів 6,7 Додатку 2 до Тендерної документації «Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення, вантажно-розвантажувальні роботи, підключення та налагодження програмного забезпечення здійснюються постачальником та за його рахунок. Вказані послуги окремо не сплачуються та включаються учасником до загальної вартості товару. Відповідальність за якість замовлення, зовнішній вигляд, неушкодженість при транспортуванні до Замовника покладаються на постачальника. Під час передачі товар перевіряється на справність та відповідність передбаченим у тендерній документації вимогам, зокрема, технічним та якісним характеристикам, що робиться в присутності представників Постачальника та Замовника.». Також пунктом 5.4. розділу V. «Поставка товарів» проекту договору, викладеного в Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що транспортні витрати по доставці товару в місце поставки, вантажно-розвантажувальні роботи, підключення та налагодження програмного забезпечення здійснюються за рахунок постачальника. Рекомендуємо потенційним учасникам уважно ознайомитись з умовами тендерної документації.
аналог даних картриджів, за основними їхнімі технічними характеристиками, а саме: вони повинні бути «не чиповані»
Дата подання: 23 грудня 2019 15:04
Дата відповіді: 26 грудня 2019 08:34
Доброго дня. У відповіді на другу вимогу ви вказали, що вам потрібна техніка з "...аналог даних картриджів, за основними їхнімі технічними характеристиками, а саме: вони повинні бути «не чиповані»...". Чи будуть в цьому випадку вважатись аналогами картриджі, на яких буде встановлений чип, що має можливість обнулятися при кожному включенні друкуючого пристроя ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Доброго дня. Ні, не буде вважатись еквівалентом, картриджі повинні бути "не чіповані". Ми, як замовник, хочемо отримати якісну техніку, яка в подальшому не буде дорогою в обслуговуванні тому чіповані картриджі нас не влаштовують. Дякуємо за взаєморозуміння.
аналог даних картриджів, за основними їхнімі технічними характеристиками, а саме: вони повинні бути «не чиповані» (2)
Дата подання: 26 грудня 2019 10:44
Дата відповіді: 28 грудня 2019 11:57
Доброго дня. Уточніть, будь-ласка, що ви розумієте під терміном "не чіповані картриджі". Жоден виробник друкуючої техніки не заявляє в технічних характеристиках до своєї техніки які саме картриджі використовуються в ній з точки зору наявності чипів. Тому ми розуміємо так, що ви хочете придбати техніку, яка не блокується (за допомогою чипів) при закінченні тонеру в картриджах і картриджі до якої можна перезаправляти без перешкод. Якщо це так і є, то не зрозуміло чому ви ставите бар'єри (читайте - обмежуєте конкуренцію) для виробників техніки, у яких для картриджів з "чипами" є спеціальні чипи з автосбросом. Також доводимо до вашого відома, що кожен з виробників друкуючої техніки знімає з гарантії техніку, в якій будуть встановлені картриджі, що пройшли заправку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Під терміном "не чіповані картриджі" ми розуміємо , що при закінченні тонеру в картриджах його можна перезаправляти лише засипавши тонером і друкуючий пристрій буде працювати без перешкод. Дякуємо за запитання.
аналог даних картриджів, за основними їхнімі технічними характеристиками, а саме: вони повинні бути «не чиповані» (3)
Дата подання: 28 грудня 2019 14:29
Дата відповіді: 02 січня 2020 10:12
Доброго дня. Ми зрозуміли, що вам треба. Дякуємо за уточнення по питанню (2). В такому випадку наголошуємо, що картриджі 725 / CE285A також мають чипи, які не блокують пристрої, але підраховують скільки сторінок надрукував картридж. Хочемо запропонувати вам техніку з картриджами, на яких будуть стояти аналогічні спеціальні чипи, що також не будуть блокувати роботу пристрою після закінчення тонеру в тонер-картриджі. В нашому випадку техніка працює без усяких перешкод, навіть, коли ви заправите картридж. Чи буде така техніка з таким картриджем вважатися еквівалентом ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Якщо після заправки картриджу без заміни чіпу можна буде далі користуватись принтером та запропонований принтер відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним Додатком 2 до Тендерної документації, nо така техніка буде вважатись еквівалентом.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-16-001004-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 17 грудня 2019 15:49
Вимога видалити посилання на Модель сумісного картриджа до Принтера
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у Додатку №2, який є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів різних виробників згідно цього Додатку (відсутні еквівалентні моделі принтерів від інших виробників техніки з підтримкою - Сумісні картріджи 725). Ви зробили посилання на картридж компанії Canon. У вкладці надаємо технічну документацію цього виробника по цьому картриджу. В цій документації немає жодного слова про сумісність такого картриджа з технікою інших виробників. Додатково цю інформацію ви можете перевірити в інтернеті на сайті компанії Canon за посиланням https://www.canon.ua/sds/700-series-cartridges/ Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - "Сумісні картріджи 725" - з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 грудня 2019 16:32
Шановний учаснику! Ваші вимоги враховані та до умов тендерної документації внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2019-12-16-001004-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 20 грудня 2019 17:30
Вимога № 2 - видалити посилання на Модель сумісного картриджа до Принтера Коригувати
Шановний тендерний комітет, ми бачимо зміни у тендерній документації згідно першої вимоги. Хочемо ще раз звернути Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у ній. Знову читаємо уважно Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). П/п 3 п. 2 Статті 22 Закону має такий текст: "...Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим..." Ви внесли в документацію посилання на конструкцію картриджа CE285A, який виробляє компанія НР та конструкцію картриджа Canon 725. Ось посилання на офіційний сайт НР, де можна перевірити цю інформацію https://www8.hp.com/ua/ru/ink-toner-and-accessories/product-details/4080236 Ось посилання на офіційний сайт Canon, де можна перевірити цю інформацію https://www.canon.ua/sds/700-series-cartridges/ Ми не бачимо в документації жодного вашого обгрунтування чому ви вказали ці картриджі з їх назвами. Тому вважаємо, що ви двічі (є заборонені назви конструкцій картриджів, немає обгрунтування) порушуєте Закон. Вимагаємо видалити строку - "Сумісні картриджі 725 / CE285A " - з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 грудня 2019 10:45
«Шановний Учаснику!
Відповідно до п. 29 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
Відповідно до п.3 ст.22 Закону: «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент…", тобто законом на Замовника покладено обов’язок надати інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі або його еквівалента. Звертаємо Вашу увагу, що в Примітках у Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: * Примітка: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати як "або еквівалент" . Еквівалент буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку №2 до тендерної документації.
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Таким чином вважаємо, що вимоги, які були висунуті є правомірними.
Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів.
Вимога щодо даного картриджу вказана лише для того, щоб Замовник отримав якісну, перевірену часом техніку, яка в подальшому не буде дороговартісною в обслуговуванні. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю даного товару саме з такими технічними характеристиками.
Ви можете пропонувати аналог даних картриджів, за основними їхнімі технічними характеристиками, а саме: вони повинні бути «не чиповані», картрідж не роздільний конструктивно як одне ціле, тобто тонер-картрідж, та блок барабана нероздільні, мати ресурс друку не менше 1500 сторінок.
Дякуємо за небайдужість до закупівлі!»
Номер вимоги: UA-2019-12-16-001004-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3208111017
Дата подання: 24 грудня 2019 12:11
Наявність сервісного центру
Шановний Замовнику, згідно ТД вказано що сервісний центр Учасника/виробника системних блоків повинен бути в м. Кропивницький. Згідно закону про права захисту споживача та гарантійні зобов'язання даного закону. Ця вимога звужує коло потенційних учасників за територіальною ознакою, не відповідає жодному пункту та дискримінує учасників у яких немає сервісних центрів в м. Кропивницький, та порушує закон Про Публічні Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 грудня 2019 08:05
Шановний Учаснику!
Відповідно до п. 29 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
Встановлені Замовником кваліфікаційні критерії у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів.
Вимога щодо наявності сервісного центру в м. Кропивницький обґрунтована тим, що в разі виходу з ладу обладнання, нам, як Замовнику, для забезпечення безперебійного надання медичної допомоги, необхідна швидка реакція на відновлення працездатності техніки, що плануємо закупити. В разі відсутності власного сервісного центру у м. Кропивницький учасник може надати договір про співпрацю на партнерських відносинах з сервісним центром в якому буде проводитись обслуговування товару передбаченого цією тендерною документацією.
Дякуємо за небайдужість до закупівлі!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-16-001004-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3142304474
Дата подання: 27 грудня 2019 09:33
Наявність сервісного центру
Шановний Замовнику!!
У відповідь на запитання, щодо наявності сервісного центру Ви надаєте наступну відповідь: "Відповідно до п. 29 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Встановлені Замовником кваліфікаційні критерії у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів.
Вимога щодо наявності сервісного центру в м. Кропивницький обґрунтована тим, що в разі виходу з ладу обладнання, нам, як Замовнику, для забезпечення безперебійного надання медичної допомоги, необхідна швидка реакція на відновлення працездатності техніки, що плануємо закупити. В разі відсутності власного сервісного центру у м. Кропивницький учасник може надати договір про співпрацю на партнерських відносинах з сервісним центром в якому буде проводитись обслуговування товару передбаченого цією тендерною документацією.".
Слід зазначити, Стаття 3. Закону, дійсно, містить положення щодо недискримінації учасників. Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційна вимога полягає в територіальному обмеженні учасників обов'язковою наявністю сервісного центру у м. Кропивницьк, порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. Якщо ця вимога необхідна для належного гарантійного обслугогування техніки, то раціональніше викласти вимоги щодо строків усунення несправності, гарантійних витрат учасника тощо в тендерній документаціїї та внести відповідні зміни до проекту Договору, оскільки після підписання Договору взаємовідносини між Продавцем та Замовником будуть регулюватись, в першу чергу, Договором купівлі-продажу. Вважаю доцільним, взяти до уваги той факт, що наявність сервісного центру в м. Кропивницьк, аж ніяк не гарантує оперативний ремонт або заміну обладнання, хоча-б з причини відсутності регламентованих строків на реагування у гарантійному випадку.
Враховуючи вищевикладене, наполегливо рекомендую видалити з тендерної документації пункт щодо наявності сервісного центру або вичерпно доповнити проект Договору розумними строками реагування на неполадки обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2019 11:59
Шановний учасник!
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії до учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх учасників однакові.
Відповідно до пункту 2 статі 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
З метою одержання якісного та своєчасного результату щодо виконання гарантійних зобов’язань та відновлення працездатності техніки, що планується закупитись , тендерним комітетом визначено, що наявність наявністю сервісного центру у м. Кропивницькому є обов’язковим кваліфікаційним критерієм для виконавця.

Документи подані скаржником

17 грудня 2019 15:49
Canon Cartridge 725.pdf

Документи

19 грудня 2019 16:31
Перелік змін до ТД.doc

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович 275 300,00
UAH з ПДВ
273 675,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 292 680,00
UAH з ПДВ
275 299,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 301 680,00
UAH з ПДВ
301 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2020 20:26
Електронний підпис
20 січня 2020 20:22
Довідка не судимість.pdf
18 січня 2020 13:12
Гарантійний_лист ст. 17
10 січня 2020 15:28
Електронний підпис
09 січня 2020 16:38
Електронний підпис
09 січня 2020 16:37
Цінова пропозиція.pdf
09 січня 2020 16:37
Установчі.pdf
09 січня 2020 16:36
Проект договору.pdf
09 січня 2020 16:36
Несертифікація.pdf
09 січня 2020 16:36
Лист-пояснення.pdf
09 січня 2020 16:36
Лист-гарантія.pdf
09 січня 2020 16:36
Довідки-листи.pdf
09 січня 2020 16:36
Довідка_банк.pdf
09 січня 2020 16:36
Довідка.pdf
09 січня 2020 16:36
Гарантійниий лист.pdf
09 січня 2020 16:36
ВИТЯГ.pdf
09 січня 2020 16:36
Аналогічні договори.pdf
09 січня 2020 16:36
LG СЕС.pdf
09 січня 2020 16:36
LG 20MK400A.pdf
09 січня 2020 16:36
Genius.pdf
09 січня 2020 16:36
Canon СЕС.pdf
09 січня 2020 16:36
Canon 6030.pdf

Публічні документи

09 січня 2020 16:45
Електронний підпис
09 січня 2020 16:07
Проект договору.pdf
09 січня 2020 16:07
Статут.pdf
09 січня 2020 16:07
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 січня 2020 16:07
Опис документів.pdf
09 січня 2020 16:07
Лист-гарантія ст.17.pdf
09 січня 2020 16:06
Витяг з ПДВ.pdf
09 січня 2020 16:06
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рудяк Володимир Миколайович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
Переможець 273 675,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
273 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 13:10
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 09:53
Дог комп 273 675,00.pdf укладений
28 січня 2020 09:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 273 675,00
UAH