Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія (пара, гаряча вода та пов'язана продукція)
Очікувана вартість
1 437 067,00 UAH
UA-2019-12-16-000955-c e3317c96b8f84b52a3b269f293b35c43
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Березюк Іванна Михайлівна

+380969051862 hvs25.byx@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вище професійне училище № 25 смт Демидівка
Код ЄДРПОУ: 02547027
Місцезнаходження: 35200, Україна , Рівненська обл., смт Демидівка, вул Миру, 144 а
Контактна особа: Березюк Іванна Михайлівна
+380969051862
hvs25.byx@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Теплова енергія

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 15:10
Оскарження наміру укласти договір: 22 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 Гкал
Ціна за одиницю: 1916UAH з ПДВ
Теплова енергія (пара, гаряча вода та пов'язана продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35200, Україна, Рівненська область, смт Демидівка, вул. Миру, 144а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

16 грудня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 14:53
Протокол теплова енергія.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000006 ● aec21ece2093491b943e544bd385759e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.12.2020 № 81

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.12.2020 № 81.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-12-16-000955-c 16.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-01 16:49:56

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 — «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2019-12-16-000955-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Пунктом 14 «Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури», затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, що була чинною на момент проведення процедури закупівлі, передбачено посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Поясніть, чому в пункті 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури відсутня інформація, з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом Вищого професійного училища № 25 смт Демидівка проведено роз’яснювальну роботу щодо складання форм документів у сфері публічних закупівель. Надалі при складанні документів та форм документів у сфері публічних закупівель, тендерний комітет ВПУ № 25 смт Демидівка буде обов’язково дотримуватися законодавства та не допускати у своїй роботі порушень.

2021-01-04 12:18:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енергозбереження Рівне"
#36007828
Переможець 1 437 067,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 15:10

Документи

16 грудня 2019 15:10
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:07
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 15:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енергозбереження Рівне"
#36007828
1 437 067,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 15:10
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:07
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:48
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:51
Договір укладений
02 січня 2020 09:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Теплова енергія (пара, гаряча вода та пов'язана продукція) 750 Гкал 1 916,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 094 257,97
UAH (в тому числі ПДВ 182 376,33 UAH)