Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фруктові та овочеві соки (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
1 211 760,00 UAH
UA-2019-12-16-000939-a 56880472205b48eaaeab3f607b254916
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 12:59
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 12:59
Початок аукціону: 03 січня 2020 15:50
Очікувана вартість: 1 211 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6140 літр
сік мультивітамінний т/п (літри)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
17400 літр
сік фруктовий т/п (літри)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
6420 літр
сік томатний т/п (літри)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
54100 шт
сік фруктовий, т/п (0,200 г) (шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 16:43
ТД сік 2020 рік.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-16-000939-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "САНДОРА", Код ЄДРПОУ:22430008
Дата подання: 30 січня 2020 17:20
Неправомірна дискваліфікація
Що стосується відсутності експлуатаційного дозволу на реалізацію харчових продуктів, який видається відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016р. № 40 «Про затвердження Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл», то відповідно п. 1.3. - Цей Порядок поширюється на операторів ринку та потужності, на які видано експлуатаційний дозвіл, які провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, а також на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (далі - компетентний орган). продукція тваринного походження, що не має до нас відношення. Таким чином, цей пункт поширюється на продукцію тваринного походження та Скаржнику не потрібно отримувати експлуатаційний дозвіл, т. я. у нього тільки є продукція рослинного походження. Вважаємо, що всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 лютого 2020 16:53
Рішення від 03.02.2020 № 2003 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2020 16:53
Рішеннч від 19.02.2020 № 3235.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 19:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сандора» та рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП «Чупринська Валентина Іванівна»
Дата виконання рішення замовником: 02 березня 2020 11:25

Документи подані скаржником

30 січня 2020 17:20
Скарга.pdf
30 січня 2020 17:20
протокол відхилення.pdf
30 січня 2020 17:20
ТД сік 2020 рік.docx
30 січня 2020 17:20
Платіжне доручення.rtf

Документи подані замовником

02 березня 2020 11:23
протокол 131

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНДОРА" 627 883,20
UAH з ПДВ
627 883,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" 651 697,00
UAH з ПДВ
651 697,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА" 688 356,00
UAH з ПДВ
688 356,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 12:48
Тендерна пропозиція.pdf
03 березня 2020 12:48
лист ст.17.pdf
03 березня 2020 12:48
Dovidka_20050354530860924675.pdf.p7s
03 березня 2020 12:48
Dovidka_20050354530860924675.pdf
27 грудня 2019 13:27
Електронний підпис
27 грудня 2019 13:25
транспорт.7z
27 грудня 2019 13:25
Матеріально-тех. база.7z
27 грудня 2019 13:25
Якісні.7z
27 грудня 2019 13:25
Ініші документи.7z
27 грудня 2019 13:25
Документи додатку 7.7z
27 грудня 2019 13:25
Додатки.7z

Публічні документи

02 січня 2020 11:33
Електронний підпис
02 січня 2020 11:32
1ДФ 4 кв.pdf
02 січня 2020 11:32
Додаток 7, 8.pdf
02 січня 2020 11:32
Додаток 6 Ст.17 Закону.pdf
02 січня 2020 11:32
Додаток 3.3.pdf
02 січня 2020 11:32
Додаток 3.2.pdf
02 січня 2020 11:32
Додаток 3.1.pdf
02 січня 2020 11:32
Додаток 2 Цінова.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 15:43
СОК.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНДОРА"

ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"

ФОП "МУСІЄНКО ОКСАНА ОЛЕКСІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНДОРА"
#22430008
Рішення скасоване 627 883,20
UAH з ПДВ
02 березня 2020 11:25
ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА"
#1537103489
Рішення скасоване 651 697,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 11:25
ТОВ "САНДОРА"
#22430008
Переможець 627 883,20
UAH з ПДВ
02 березня 2020 11:34

Документи

16 січня 2020 16:36
Електронний підпис
16 січня 2020 16:35
протокол 28
11 січня 2020 14:56
протокол 18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНДОРА"
#22430008
627 883,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:46
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:44
ду 8 дог 44.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 17:43
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 14:54
ду 7 дог 44.PDF зміни до договору
14 січня 2021 14:52
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:48
ду 6 дог 44.PDF зміни до договору
06 січня 2021 11:47
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:56
ду 5 дог 44.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
25 грудня 2020 20:22
ду_4_дог_44.PDF зміни до договору
25 грудня 2020 20:20
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 13:49
ду 3 дог 44.PDF зміни до договору
07 серпня 2020 13:48
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 13:33
ду 2 дог 44.PDF зміни до договору
19 червня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 13:33
ду 1 дог 44.pdf зміни до договору
13 березня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 11:08
договір 44 укладений
13 березня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на підставі ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.23 Бюджетного Кодексу України та враховуючи п.6 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення " ЗУ "Про публічні закупівлі" та керуючись п.8 ч.4 ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із припиненням дії договору
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 195 711,74
UAH (в тому числі ПДВ 32 618,62 UAH)