Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Радивилівський професійний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02547211 |
Вебсайт: | http://www.profrad.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 35500, Україна , Рівненська обл., Радивилів, вул. Паркова, 26 |
Контактна особа: |
Онук Сергій Миколайович 380363341370 proflicey26@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2019 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 12 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2019 14:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2019 14:32 |
додаток 2.doc | |
16 грудня 2019 14:32 |
додаток 5.doc | |
16 грудня 2019 14:31 |
додаток 4.doc | |
16 грудня 2019 14:31 |
додаток 3.doc | |
16 грудня 2019 14:30 |
додаток 1.doc | |
16 грудня 2019 14:29 |
ДКТ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-17-000021 ● 3de86f67a7d24ba4a60024216d297164
- Статус: вирішено ● Дата: 09 січня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2019 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2019 № 84
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.12.2019 № 84.
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-16-000772-с 16.12.2019 " Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель "
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Усунуто. Замовником відмінено відкриті торги на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-12-18 11:33:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Торги відмінено
2020-01-09 10:51:46
Інформація про відміну
Дата відміни: | 18 грудня 2019 11:46 |
Коментар щодо відміни: | Замовником відмінено відкриті торги на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |