Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування (готовими стравами) з доставкою у відділення надання соціальних та реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю (групи денного перебування повного та неповного дня)
Очікувана вартість
250 600,00 UAH
UA-2019-12-16-000708-a 8ccdad547f5645449733dbe7c6e60710
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халецька Лілія Миколаївна

380445357341 tc2603@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 25283364
Вебсайт: http://desn.gov.ua/
Місцезнаходження: 02097, Україна , Київська обл., Київ, вул. Будищанська 4
Контактна особа: Халецька Лілія Миколаївна
380445357341
tc2603@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:22
Очікувана вартість: 250 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 751,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Для задоволення потреб на 2020 рік. Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет. На заміну відміненої закупівлі UA-2019-12-13-004206-b (рішення тендерного комітету, протокол № 1 від 16.12.2019)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
(Послуги з організації гарячого харчування (готовими стравами) з доставкою у відділення надання соціальних та реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю (групи денного перебування повного та неповного дня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, місто Київ, Київ, проспект Маяковського, 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно з умовами Договору Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Тoвариство з обмеженою відповідальністю "Дніпровський" 246 350,00
UAH
241 839,00
UAH
Документи
ФОП Бондарєва Ірина Анатоліївна 250 594,80
UAH
245 598,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 січня 2020 17:38
Електронний підпис
02 січня 2020 17:33
Статут(2).JPG
02 січня 2020 17:33
Меню(1).JPG
02 січня 2020 17:33
довідка укл.договори.JPG
02 січня 2020 17:33
Свідоцтво ПДВ.JPG
02 січня 2020 17:33
Мед.книжка(8).JPG
02 січня 2020 17:33
Мед.книжка(5).JPG
02 січня 2020 17:33
2.Витяг ст.2-7.JPG
02 січня 2020 17:33
Договір(2).JPG
02 січня 2020 17:33
Меню(2).JPG
02 січня 2020 17:33
Статут(4).JPG
02 січня 2020 17:33
список(2).JPG
02 січня 2020 17:33
Реквізити.JPG
02 січня 2020 17:33
2.Витяг ст.3-7.JPG
02 січня 2020 17:33
Довідка з ДПІ.JPG
02 січня 2020 17:32
Меню(4).JPG
02 січня 2020 17:32
Мню(3).JPG
02 січня 2020 17:32
Договір(4).JPG
02 січня 2020 17:32
Труд.книжка(2).JPG
02 січня 2020 17:32
Пропозиція (1).JPG
02 січня 2020 17:32
Мед.книжка(3).JPG
02 січня 2020 17:32
Пропозиція(2).JPG
02 січня 2020 17:32
Договір(6).JPG
02 січня 2020 17:32
Труд.книжка(4).JPG
02 січня 2020 17:32
Мед.книжка(2).JPG
02 січня 2020 17:32
список(1).JPG
02 січня 2020 17:32
Мед.книжка(1).JPG
02 січня 2020 17:32
2.Витяг ст.6-7.JPG
02 січня 2020 17:32
Мед.книжка(6).JPG
02 січня 2020 17:32
Мед.книжка(4).JPG
02 січня 2020 17:32
Мед.книжка(7).JPG
02 січня 2020 17:32
Довідка працівників.JPG
02 січня 2020 17:32
Лист згода(1).JPG
02 січня 2020 17:32
тех.обладнання(1).JPG
02 січня 2020 17:32
Труд.книжка(3).JPG
02 січня 2020 17:32
Лист-згода.JPG
02 січня 2020 17:32
Довідка корупція п2.JPG
02 січня 2020 17:32
договір(5).JPG
02 січня 2020 17:32
Флюорографія(2).JPG
02 січня 2020 17:32
Договір(3).JPG
02 січня 2020 17:32
тех.обладнання(2).JPG
02 січня 2020 17:32
Договір(1).JPG
02 січня 2020 17:32
протокол.JPG
02 січня 2020 17:32
Флюорографія(1).JPG
02 січня 2020 17:32
Тех.паспорт(2).JPG
02 січня 2020 17:32
2.Витяг ст.5-7.JPG
02 січня 2020 17:32
Флюорографія(3).JPG
02 січня 2020 17:32
Труд.книжка(1).JPG
02 січня 2020 17:32
наказ.JPG
02 січня 2020 17:32
Тех.паспорт(1).JPG
02 січня 2020 17:32
Статут(1).JPG
02 січня 2020 17:32
2.Витяг ст.4-7.JPG
02 січня 2020 17:32
2.Витяг ст.7-7.JPG
02 січня 2020 17:32
2.Витяг ст.1-7.JPG
02 січня 2020 17:32
13.13.ТЕХ.паспорт.jpg
28 грудня 2019 12:56
список(2).JPG
28 грудня 2019 12:55
список(1).JPG
28 грудня 2019 12:55
Статут(4).JPG
28 грудня 2019 12:55
Статут(3).JPG
28 грудня 2019 12:55
Статут(2).JPG
28 грудня 2019 12:54
Статут(1).JPG
28 грудня 2019 12:44
Довідка з банку.JPG
27 грудня 2019 17:18
Договір(1).JPG
27 грудня 2019 17:18
2.Витяг ст.7-7.JPG
27 грудня 2019 17:17
Лист згода(1).JPG
27 грудня 2019 17:17
договір(5).JPG
27 грудня 2019 17:17
тех.обладнання(2).JPG
27 грудня 2019 17:17
2.Витяг ст.6-7.JPG
27 грудня 2019 17:17
Довідка не є банкрутом.JPG
27 грудня 2019 17:17
2.Витяг ст.1-7.JPG
27 грудня 2019 17:10
довідка укл.договори.JPG
27 грудня 2019 17:10
Мед.книжка(4).JPG
27 грудня 2019 17:10
Труд.книжка(1).JPG
27 грудня 2019 17:09
Довідка працівників.JPG
27 грудня 2019 17:09
Мед.книжка(8).JPG
27 грудня 2019 17:09
Флюорографія(1).JPG
27 грудня 2019 17:09
Мню(3).JPG
27 грудня 2019 17:09
протокол.JPG
27 грудня 2019 17:09
2.Витяг ст.3-7.JPG
27 грудня 2019 17:09
Мед.книжка(6).JPG
27 грудня 2019 17:09
Реквізити.JPG
27 грудня 2019 17:09
2.Витяг ст.1-7.JPG
27 грудня 2019 17:09
Меню(4).JPG
27 грудня 2019 17:09
Труд.книжка(3).JPG
27 грудня 2019 17:09
Меню(2).JPG
27 грудня 2019 17:09
Лист-згода.JPG
27 грудня 2019 17:09
Труд.книжка(4).JPG
27 грудня 2019 17:08
Довідка з ДПІ.JPG
27 грудня 2019 17:08
2.Витяг ст.2-7.JPG
27 грудня 2019 17:08
наказ.JPG
27 грудня 2019 17:08
Договір(3).JPG
27 грудня 2019 17:08
Договір(2).JPG
27 грудня 2019 17:08
Меню(1).JPG
27 грудня 2019 17:08
Довідка корупція п2.JPG
27 грудня 2019 17:08
тех.обладнання(1).JPG
27 грудня 2019 17:08
Договір(4).JPG
27 грудня 2019 17:08
Мед.книжка(3).JPG
27 грудня 2019 17:08
2.Витяг ст.5-7.JPG
27 грудня 2019 17:08
13.13.ТЕХ.паспорт.jpg
27 грудня 2019 17:07
Мед.книжка(7).JPG
27 грудня 2019 17:07
Мед.книжка(5).JPG
27 грудня 2019 17:07
Свідоцтво ПДВ.JPG
27 грудня 2019 17:07
Мед.книжка(2).JPG
27 грудня 2019 17:07
Пропозиція(2).JPG
27 грудня 2019 17:07
Труд.книжка(2).JPG
27 грудня 2019 17:07
Мед.книжка(1).JPG
27 грудня 2019 17:07
Пропозиція (1).JPG
27 грудня 2019 17:07
Довідка економ.конкур..JPG
27 грудня 2019 17:07
Флюорографія(2).JPG
27 грудня 2019 17:07
Договір(6).JPG
27 грудня 2019 17:07
Флюорографія(3).JPG
27 грудня 2019 17:07
2.Витяг ст.4-7.JPG

Публічні документи

28 грудня 2019 14:33
Бондарєва І.А..pdf
28 грудня 2019 14:33
Витяг.pdf
28 грудня 2019 14:32
Витяг ЄП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Тoвариство з обмеженою відповідальністю "Дніпровський"

ФОП Бондарєва Ірина Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Тoвариство з обмеженою відповідальністю "Дніпровський"
#01549389
Переможець 241 839,00
UAH
03 січня 2020 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Тoвариство з обмеженою відповідальністю "Дніпровський"
#01549389
241 839,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 09:54
Звіт про виконання договору №02-01_ДЦП.xlsx зміни до договору
01 квітня 2021 09:53
ДУ5_зміна_рекв__04.02.2021.PDF зміни до договору
01 квітня 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 16:19
ДУ4.PDF зміни до договору
15 січня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:34
ДУ3.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:47
ДУ2.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 12:45
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 17:50
Додаткова угода до Дог№02-01_ДЦП.pdf зміни до договору
16 січня 2020 17:49
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 17:44
Додаток 4Дог№02-01_ДЦП.pdf укладений
16 січня 2020 17:43
Додоток 3Дог№02-01_ДЦП.pdf укладений
16 січня 2020 17:43
Додаток 2 доДог№02-01_ДЦП.pdf укладений
16 січня 2020 17:43
Договір№02-01_ДЦПвід16.01.2020_Харчування.pdf укладений
16 січня 2020 17:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, відповідно до якого істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), пунктом 10.3 десятого розділу Договору, Сторони дійшли згоди внести до Договору такі зміни: Зменшити загальну суму Договору на 6 грн. 32 коп. (шість гривень 32 копійки), виклавши пункт 3.1 третього розділу Договору в такій редакції: «Загальна сума цього Договору складає: 241 832 грн. 68 коп. (двісті сорок одна тисяча вісімсот тридцять дві гривні 68 копійок) без ПДВ (відповідно до статті 197 Податкового кодексу України)»
Номер договору про закупівлю: 02-01/ДЦП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону від 19.09.2019 № 114-IX) (згідно з якою процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону), пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону від 25.12.2015 № 922-VIII) (згідно з яким істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) і пунктом 10.3 десятого розділу Договору, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та внести до Договору такі зміни: 1.1. Зменшити загальну суму Договору на 77 224 грн. 68 коп. (сімдесят сім тисяч двісті двадцять чотири гривні 68 копійок), виклавши пункт 3.2 третього розділу Договору в такій редакції: «Загальна сума цього Договору складає: 164 608 грн. 00 коп. (сто шістдесят чотири тисячі шістсот вісім гривень 00 копійок) без ПДВ (відповідно до статті 197 Податкового кодексу України)». 1.2. Додаток 1 до Договору (Специфікація) викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 02-01/ДЦП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону від 19.09.2019 № 114-IX) (згідно з якою процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону), частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону від 25.12.2015 № 922-VIII) (згідно з якою дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку), статтями 651, 653 і 654 Цивільного кодексу України та пунктом 9.3 дев’ятого розділу Договору, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору № 02-01/ДЦП від 16 січня 2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 02-01/ДЦП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону від 19.09.2019 № 114-IX) (відповідно до якої процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону), частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону від 25.12.2015 № 922-VIII) (згідно з якою дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку), статтями 651, 653 і 654 Цивільного кодексу України та пунктом 9.3 дев’ятого розділу Договору, а також згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України Сторони дійшли згоди внести до Договору № 02-01/ДЦП від 16 січня 2020 року такі зміни: Пункт 3.2 третього розділу Договору викласти в такій редакції: "Загальна сума цього Договору за 2020 рік складає: 164 608 грн 00 коп. (сто шістдесят чотири тисячі шістсот вісім гривень 00 копійок) без ПДВ (відповідно до статті 197 Податкового кодексу України). Сума цього Договору з 01 січня 2021 року до 31 березня 2021 року не перевищує 20 % загальної суми Договору за 2020 рік та становить 32 768 грн 00 коп. (тридцять дві тисячі сімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) без ПДВ. Усього за Договором: 197 376 грн 00 коп. (сто дев’яносто сім тисяч триста сімдесят шість гривень 00 копійок) без ПДВ.".
Номер договору про закупівлю: 02-01/ДЦП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 15.01.2021 в ЕСЗ було опубліковано зміни до Договору та додаткову угоду № 4 від 12.01.2021: "Керуючись частиною 5 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону від 19.09.2019 № 114-IX) (відповідно до якої процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону), частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону від 25.12.2015 № 922-VIII) (згідно з якою дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку), статтями 651, 653 і 654 Цивільного кодексу України та пунктом 9.3 дев’ятого розділу Договору, а також згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України Сторони дійшли згоди внести до Договору № 02-01/ДЦП від 16 січня 2020 року такі зміни: Пункт 3.2 третього розділу Договору викласти в такій редакції: "Загальна сума цього Договору за 2020 рік складає: 164 608 грн 00 коп. (сто шістдесят чотири тисячі шістсот вісім гривень 00 копійок) без ПДВ (відповідно до статті 197 Податкового кодексу України). Сума цього Договору з 01 січня 2021 року до 31 березня 2021 року не перевищує 20 % загальної суми Договору за 2020 рік та становить 32 768 грн 00 коп. (тридцять дві тисячі сімсот шістдесят вісім гривень 00 копійок) без ПДВ. Усього за Договором: 197 376 грн 00 коп. (сто дев’яносто сім тисяч триста сімдесят шість гривень 00 копійок) без ПДВ.". Технічно в ЕСЗ при формуванні звіту про виконання договору немає можливості зазначити загальну суму договору із врахуванням його продовження на суму до 20 % згідно із законодавством. Через це для формування коректного звіту публікується додатково зміна до договору, де зазначається загальна сума.
Номер договору про закупівлю: 02-01/ДЦП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 197 376,00
UAH