Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з вивезення сміття (м.Черкаси, вул. Олексія Панченка, буд. 13/1,18009)
Очікувана вартість
2 151,52 UAH
UA-2019-12-16-000480-a f3d63155f154407898f0237b68130b5b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Оксана Євгенівна

380472544493 oksekplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Руденко Оксана Євгенівна
380472544493
oksekplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі оголошено тендер на закупівлю код 90510000-5 послуги з вивезення сміття (м.Черкаси, вул. Олексія Панченка, буд. 13/1,18009) та двічі відмінено через відсутність достатньої кількості учасників. У зв’язку з цим прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пп.4 п.2 ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі": якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.
- Закупівля ID: UA-2019-11-21-000991-b
- Закупівля ID: UA-2019-11-04-000461-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 11:28
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 метри кубічні
послуги з вивезення сміття (м.Черкаси, вул. Олексія Панченка, буд. 13/1,18009)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Олексія Панченка, буд. 13/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

16 грудня 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЧЕРКАСЬКА СЛУЖБА ЧИСТОТИ» ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03328652
Переможець 2 151,52
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 11:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЧЕРКАСЬКА СЛУЖБА ЧИСТОТИ» ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03328652
2 151,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 11:55
ДОД УГОДА № 6 до № 480.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:39
ДОД.УГОДА 5 ДО № 480 .pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:39
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 14:16
ДОД УГОДА № 3.pdf зміни до договору
04 березня 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 13:34
СЛУЖБА ЧИСТ. 480 рекв..pdf зміни до договору
23 січня 2020 13:34
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 11:48
додугода № 2 до 480.pdf зміни до договору
22 січня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 15:47
ДОД.УГОДА ЧИСТОТА.pdf зміни до договору
14 січня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 15:41
ДОГ. ЧИСТОТА № 480.pdf укладений
14 січня 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 480
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 480
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 480
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 6.3 Договору № 480 від 14.01.2020р, викласти п. 4.7. в наступній редакції: «Джерело фінансування згідно цього договору: власні кошти».
Номер договору про закупівлю: 480
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі
Номер договору про закупівлю: 480
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 6.3 Договору № 480 від 14.01.2020р, сторони прийшли до згоди викласти специфікацію в новій редакції (Додаток № 1)
Номер договору про закупівлю: 480
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 11 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 578,20
UAH (в тому числі ПДВ 429,70 UAH)