Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари) код CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7
Очікувана вартість
12 540,00 UAH
UA-2019-12-16-000416-c a9e73f888de74ec484168ac82b1fc8c8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Олена Юріївна

+380612390251 slujba_zobl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25765784
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Контактна особа: Клименко Олена Юріївна
+380612390251
slujba_zobl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 12:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 12:12
Початок аукціону: 19 грудня 2019 11:24
Очікувана вартість: 12 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


загальний фонд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
337 шт
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари) код CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата платіжними дорученнями, впродовж 10 робочих днів з дати отримання Товару згідно з накладною. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 12:08
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
16 грудня 2019 12:08
ФОРМА ЦIНОВОI ПРОПОЗИЦII.doc
16 грудня 2019 12:08
ІНФОРМАЦІЯ 16.12.19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 грудня 2019 08:53
Дата відповіді: 17 грудня 2019 09:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Відповідно до п. 4.5. інформації для проведення закупівлі через електронну систему закупівель, в разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.
Згідно пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (зі змінами), вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно по п. 5.1. інформації для проведення закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки та розвантаження товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 8 543,04
UAH з ПДВ
8 543,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 9 645,36
UAH з ПДВ
9 645,36
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кафтан Михайло Іванович 12 226,88
UAH з ПДВ
12 226,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 11:11
Електронний підпис
18 грудня 2019 11:10
ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
18 грудня 2019 11:10
доки.rar
18 грудня 2019 11:10
Довідка новий товар.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 11:18
Згода з договором.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 16:40
Офісне устаткування.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП Кафтан Михайло Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 8 543,04
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 10:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
8 543,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:57
Договір _ 58.pdf укладений
26 грудня 2019 10:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 543,04
UAH (в тому числі ПДВ 1 423,84 UAH)