Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 A.Zubrytska@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2019 05:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 08 січня 2020 12:43 |
Очікувана вартість: | 3 438 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2019 23:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2019 22:58 |
тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-09-000015 ● 24e55d5e69e049f384f7da4669fa8d09
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2020 14:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.01.2020 № 3
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.01.2020 № 3
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-12-16-000006-a 16.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом уважно опрацьовано інформацію про результати моніторингу закупівліUA -2019-12-16-000006-a. За результатами розгляду інформуємо, що невідповідність у тендерній документації між строками поставки товару, зазначених у пункті 3 «Інформація про предмет закупівлі» розділу 1 «Загальні положення» та додатку №5 до тендерної документації є технічною помилкою. Строк поставки товару в оголошенні та проекті договору (додаток №5) співпадають. Щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій інформуємо, що у тендерній документації п 1 розділу 4 зазначено, що «кінцевий строк подання тендерних пропозицій, відповідно до оголошення, розміщеного в електронній системі (електронному майданчику)». Зауваження щодо несвоєчасного надання роз'яснень щодо тендерної документації взято до уваги. Секретаря тендерного комітету Коваленко Л.А. попереджено про неухильне дотримання вимог частини 1 статті 23 Закону України « Про публічні закупівлі»
2020-01-20 10:54:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2020 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Торгпродсервіс |
3 434 300,00
UAH з ПДВ
|
3 426 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" |
3 432 700,00
UAH з ПДВ
|
3 432 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Торгпродсервіс #30757072 |
Переможець |
3 426 500,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2020 01:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 14:59
|
Договір.pdf | укладений |
23 січня 2020 14:58
|