Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
3 240 000,00 UAH
UA-2019-12-16-000005-a b58b3098a2114c3a95c9162e1c938784
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 A.Zubrytska@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
A.Zubrytska@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 05:51
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2019 06:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 січня 2020 06:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 13:48
Очікувана вартість: 3 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 00:04
тендерна документація.doc
24 грудня 2019 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 00:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 00:04
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 16 грудня 2019 13:15
Дата відповіді: 23 грудня 2019 00:05
Шановний Замовнику!!!!!!! Додайте будь ласка до оголошення саму Тендерну документацію, згідно якої моджна буде своєчасно підготувати Тендерну документацію!!!!!!!! Дякую!!!
Відповідь: Тендерна документаія оприлюднена. строк подачі пропозицій подовжено.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-09-000016 ● 65ff83a4581d482da8708f2db4f13694
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.01.2020 № 3

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.01.2020 № 3

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2019-12-16-000005-a 16.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом уважно опрацьовано інформацію про результати моніторингу закупівліUA -2019-12-16-000005-a. Щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій інформуємо, що у тендерній документації п 1 розділу 4 зазначено, що «кінцевий строк подання тендерних пропозицій, відповідно до оголошення, розміщеного в електронній системі (електронному майданчику)». Зауваження щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації взято до уваги. Секретаря тендерного комітету Коваленко Л.А. попереджено про неухильне дотримання вимог частини 1 статті 23 Закону України « Про публічні закупівлі».

2020-01-20 11:09:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення частини другої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс 3 239 100,00
UAH з ПДВ
3 235 500,00
UAH з ПДВ
Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 3 238 020,00
UAH з ПДВ
3 238 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 15:08
документи переможця
08 січня 2020 14:21
пропозиція оновлена
04 січня 2020 11:46
Електронний підпис
04 січня 2020 11:23
2Гарантійний лист 1.pdf
04 січня 2020 11:23
1ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
04 січня 2020 11:23
Лист-гарантія ст.17.pdf
04 січня 2020 11:23
Штатний розпис.pdf
04 січня 2020 11:23
8Довідка щодо ст 9.pdf
04 січня 2020 11:23
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 січня 2020 11:23
6Проект договору.pdf
04 січня 2020 11:23
24Плану аудиту.pdf
04 січня 2020 11:23
23Документи ISO 22000.pdf
04 січня 2020 11:23
20оригінал Статуту.PDF
04 січня 2020 11:23
17Листи відгуки.pdf
04 січня 2020 11:23
17Акти звірки.pdf
04 січня 2020 11:23
9Санітарні паспорти.pdf
04 січня 2020 11:23
Лист розяснення2.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 10:31
Електронний підпис
28 грудня 2019 10:26
Інші.pdf
28 грудня 2019 10:26
Технічний опис.pdf
28 грудня 2019 10:26
Довідки стаття 17.pdf
28 грудня 2019 10:26
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Торгпродсервіс

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Переможець 3 235 500,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 01:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 01:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс
#30757072
3 235 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:19
д-у 1 до дог 12.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:18
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 14:50
Договір.pdf укладений
23 січня 2020 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML