Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення (джерело фінансування закупівлі - кошти спеціального фонду)
Очікувана вартість
285 000,00 UAH
UA-2019-12-15-000064-b 29ec460a21334634877fa5b9a0594a85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Володимирович Поповиченко

+30993624248 yoz.prozoro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Чернівецький геріатричний пансіонат"
Код ЄДРПОУ: 21432258
Місцезнаходження: 58025, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул.Івана Підкови 13
Контактна особа: Максим Володимирович Поповиченко
+30993624248
yoz.prozoro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2019 21:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:45
Очікувана вартість: 285 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,35%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19200 штука
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58025, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, Івана Підкови,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Опис предмету закупівлі: Керуючись абз. 3 ч. 1 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" основним критеріям оцінки є - ціна. На підставі викладеного у зв'язку з тим, що закупівля немає складний або спеціалізований характер, Замовник не встановлює нецінові критерії, керуючись роз'ясненням МЕРТ лист 08.10.2018 № 3304-04/44053-06 та центру знань "Prozorro" посилання - https://infobox.prozorro.org/articles/necinovi-kriteriji-ocinki Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 грудня 2019 21:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2019 21:54
Тендерна документація Папір геріатричний.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо обхвату талії
Дата подання: 16 грудня 2019 10:38
Дата відповіді: 16 грудня 2019 20:26
Доброго дня. Обхват талії 105-153 см дозволите запропонувати? Дякуємо
Відповідь: За результатами Вашого звернення, повідомляємо наступне, що згідно розділу 1 Додатку № 1 до Тендерної документації визначені вимоги до предмету закупівлі, а саме - підгузники для дорослих, розмір L з великою поглинальною здатністю, повинні відповідати зазначеним у Додатку № 1 встановленим медико-технічним вимогам, які за сукупністю формують підгузники для дорослих - як товар, без зазначення назви, виробника та походження.
На підставі викладеного учасники закупівлі повинні запропонувати товар, який в повній мірі буде відповідати встановленим МТВ згідно Додатку № 1 до ТД.
Замовник під час оголошення закупівлі та формування технічних вимог враховував потребу осіб, які будуть використовувати предмет закупівлі за призначенням та безпосередній досвід відповідних показників предмету закупівлі.
Крім того запропонований товар який за своїми властивостями не відповідає в повній мірі встановленим вимогам може бути не тільки гіршим за показниками якості, а також формувати дешевший сегмент пропозиції, що суперечить діючому законодавству України.

Кількість поставок
Дата подання: 16 грудня 2019 17:13
Дата відповіді: 16 грудня 2019 20:08
Доброго дня. Яку кількість поставок протягом року 2020 плануєте? Просимо вказати хоча б приблизну кількість, для вірності розрахунку собівартості. Дякуємо
Відповідь: За результатами Вашого звернення, повідомляємо наступне, що згідно вищезазначені вимоги встановлені згідно розділу 3 Додатку № 1 до Тендерної документації, згідно якого доставка товару здійснюється дрібними партіями, транспортом учасника-переможця, один раз в місяць протягом 2020 року, згідно наданих заявок замовником, які можуть бути подані електронною поштою, факсом або телефоном. Отже 12 поставок в пропорційній кількості згідно замовлення, відповідно до надходження фінансування Замовника.
Уточнення щодо поглинання
Дата подання: 16 грудня 2019 17:13
Дата відповіді: 16 грудня 2019 20:23
Доброго дня. Чи дозволите запропонувати поглинальну здатність 3500 мл. Це 3,5 л рідини в підгузнику. Достатньо, ми думаємо...
Відповідь: За результатами Вашого звернення, повідомляємо наступне, що згідно розділу 1 Додатку № 1 до Тендерної документації визначені вимоги до предмету закупівлі, а саме - підгузники для дорослих, розмір L з великою поглинальною здатністю, повинні відповідати зазначеним у Додатку № 1 встановленим медико-технічним вимогам, які за сукупністю формують підгузники для дорослих - як товар, без зазначення назви, виробника та походження.
На підставі викладеного учасники закупівлі повинні запропонувати товар, який в повній мірі буде відповідати встановленим МТВ згідно Додатку № 1 до ТД.
Замовник під час оголошення закупівлі та формування технічних вимог враховував потребу осіб, які будуть використовувати предмет закупівлі за призначенням та безпосередній досвід відповідних показників предмету закупівлі.
Крім того запропонований товар який за своїми властивостями не відповідає в повній мірі встановленим вимогам може бути не тільки гіршим за показниками якості, а також формувати дешевший сегмент пропозиції, що суперечить діючому законодавству України.
Таким чином поглинальна здатність повинна повністю відповідати встановленим вимогам Замовника.
Історія створення МТХ
Дата подання: 19 грудня 2019 10:49
Дата відповіді: 19 грудня 2019 22:17
Доброго дня. Поділіться інформацією про джерело, з якого Ви черпали такі технічні параметри? Для чого потрібен підгузник, який поглинає 4 л води, при тому що більше 8 годин його одягненим на хворому тримати не бажано, а норма сечовипускання на добу значно менша, ніж 4.0 л ...http://likuvaty.in.ua/norma-sechovypuskannya-v-den-u-cholovikiv-zhinok-ditej.html
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до статті 22 п.3 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник в Тендерній документації оприлюднює інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники. "Поглинальна властивість"- це показник якості, який ми обираємо для задоволення потреб наших підопічних - це необхідна функціональна характеристика.
Щодо визначення поглинальної здатності підгузників ,повідомляємо, що вимоги зазначені в тендерній документації визначені з урахуванням методу Rothwell, щодо стандартів сечопоглинання на підставі регламентуючих документів у рамках чинного законодавства України, а саме Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 188 від 15.05.2009р.( ДСТУ ISO 11948-1-2002» Засоби сечопоглинальні. номером 100).
Питання щодо часу використання та кількості сечовипускання на добу не розглядалось, у зв’язку з недоцільністю та індивідуальним показниками здоров’я людей.
За результатами вивчення Вашого посилання на статтю оприлюдненій в мережі Інтернет, повідомляємо, що Замовником встановлена вимога до предмету закупівлі щодо великою поглинальності, як показник якості, який ми обираємо для задоволення потреб наших підопічних урахуванням досвіду використання підгузників з максимальною поглинальністю.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кобель Анна Юріївна 280 320,00
UAH з ПДВ
280 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПИСЛАР ЮРІЙ ФЕДОСІЙОВИЧ" 284 736,00
UAH з ПДВ
284 736,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 20:01
Електронний підпис
11 січня 2020 12:24
Довідка пояснення.pdf
11 січня 2020 12:23
Довідка пояснення.pdf
30 грудня 2019 21:28
Довідка санкції.pdf
30 грудня 2019 21:27
Довідка МТБ.pdf
30 грудня 2019 21:27
Лист відгук.pdf
30 грудня 2019 21:27
Гавлюк.pdf
30 грудня 2019 21:27
Витяг на 2 арк.pdf
30 грудня 2019 21:27
Сертифікат.pdf
30 грудня 2019 21:27
Повноваження .pdf
30 грудня 2019 21:27
Проект договору.pdf
30 грудня 2019 21:27
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

31 грудня 2019 13:31
Сертификат Сени (1).JPG
31 грудня 2019 13:31
Сени Класик (1).PDF
31 грудня 2019 13:31
Паспорт та ід код.pdf
31 грудня 2019 13:31
Лист повноваження.pdf
31 грудня 2019 13:31
Лист Rothwel з додатком.pdf
31 грудня 2019 13:31
Гарантій лист санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кобель Анна Юріївна

ФОП "ПИСЛАР ЮРІЙ ФЕДОСІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кобель Анна Юріївна
#3248714707
Переможець 280 320,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 09:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кобель Анна Юріївна
#3248714707
280 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:58
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 12:43
памперси.PDF укладений
24 січня 2020 12:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 280 320,00
UAH