Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
2 351 700,00 UAH
UA-2019-12-15-000048-b 66a36debbb8042a1ad1496a19b9f7462
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 17:20
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2019 17:20
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:56
Очікувана вартість: 2 351 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87100 літр
Молоко рідинне оброблене (пастеризоване) жирністю не менше 2,5%, фасоване в пачках 0,5 л-1 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 грудня 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2019 17:24
ТД молоко 2020 рік.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-15-000048-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1", Код ЄДРПОУ:00444932
Дата подання: 29 січня 2020 09:59
Оскарження визначення переможця
Відповідно до п. 1.2. Додатку 3 до тендерної документації кожен учасник має надати Довідку про наявність транспортних засобів для постачання продуктів харчування, складену за наведеною нижче формою. До довідки додаються (для кожного зазначеного транспортного засобу):
1. оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом на строк, не менший ніж до 30.06.2020 р. (у разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю);
Товариством з обмеженою відповідальністю "СПАРТА 2015" на виконання вимог пункту 1.2. Додатку 3 до тендерної документації було додано договір найму (оренди) транспортних засобів від 21.01.2019 року. Договір викладений на спеціальних бланках для вчинення нотаріальних дій HHP 964408 та HHP 951409.
Відповідно до ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Всупереч приписам ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України договір найму (оренди) транспортних засобів від 21.01.2019 року не було посвідчено нотаріально.
Як вбачається з останньої сторінки договору найму (оренди) транспортних засобів, посвідчу вальний напис нотаріуса вчинено 21 січня 2021 року, тобто датою, яка ще не настала.
За таких обставин договір не може вважатись таким, що посвідчений нотаріально.
Згідно ст. 220 Цивільного кодексу України У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІ тендерної документації 4.1. При визначенні кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону. Для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям подаються документи, зазначені у додатку 3 цієї тендерної документації. У разі неподання Учасником зазначених документів, його тендерна пропозиція відхиляється.
За таких обставин можна дійти висновку, що ТОВ «СПАРТА 2015» було порушено вимоги тендерної документації, зокрема п.1.2. Додатку 3 до тендерної документації, що, у свою чергу, є підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі п. 1 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2020 19:31
Шановний учаснику!
Уважно розглянувши Ваше звернення тендерний комітет Замовника повідомляє наступне.
По- перше, Замовник не вимагав від учасників саме нотаріально завірені договори оренди транспортних засобів.
По-друге,Замовник не наділений правом, згідно із Законом, встановлювати факти дійсності або не дійсності господарських договорів, які укладаються учасниками. . Скаржником не надано жодного документу, який підтверджує недійсність (нікчемність) договору оренди між ТОВ «СПАРТА 2015» та Шереметом С.А. від 21.01.2019р.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Питання встановлення факту недійсності договорів не відноситься до компетенції Замовника, у зв'язку з чим не може бути предметом розгляду Замовника.
По-третє, відповідно до Розділу 11 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, кожній нотаріальній дії присвоюється окремий реєстровий номер. Номер, під яким нотаріальна дія зареєстрована в реєстрі для реєстрації для нотаріальних дій , позначається на документах, що видаються нотаріусом, чи в посвідчувальних написах. Нотаріальна дія вважається вчиненою з моменту внесення про це запису до реєстру для реєстрації нотаріальних дій. Запис у реєстрі для реєстрації нотаріальних дій є доказом вчинення нотаріальної дії.
На підставі п.6.16 Правил ведення нотаріального діловодства, затвердженного Наказом Міністерства юстиції України від 22.12.2010 № 3252/5 дописки чи виправлення, зроблені у тексті посвідчувального напису, застерігаються нотаріусом, який вчинив нотаріальну дію, після посвідчувального напису і скріплюються його підписом і печаткою із зазначенням дати. А отже , не несуть за собою наслідки нікчемності та недійсності правочину.

Основні та істотні умови договору (строки, предмет, волевиявлення сторін , дата вчинення) не порушені, договір складено з урахуванням всіх вимог чинного законодавства.

Отже, відповідно до ст. ст.203, 215, 799 Цивільного кодексу України договір найму (оренди) транспортних засобів між Шереметом Сергієм Олександровичем та Товариством з обмеженою відповідальністю «СПАРТА 2015», посвідчений Приватним нотаріусом Дніпровського міського нотаріального округу Павленко І.В. 21.01.2019р. за реєстровим №32 є дійсним та таким, що посвідчено нотаріально.
Однак, тендерним комітетом Замовника направлено лист-запит переможцю ТОВ "Спарта 2015" щодо невідповідності дати договору. ТОВ "Спарта 2015" у відповідь надано пояснення щодо технічної помилки приватного нотаріуса Павленко І.В. Відповідь завантажено у доданому файлі.
З повагою, тендерний комітет Замовника

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-15-000048-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1", Код ЄДРПОУ:00444932
Дата подання: 31 січня 2020 11:41
Оскарження визначення переможця
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Приватне акціонерне товариство «Криворізький міськмолокозавод №1», Місцезнаходження: 50025, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Окружна, буд. 9 Ідентифікаційний код 00444932 Тел.: (056) 409-21-71 e-mail: kgmz_tender@kgmz1.com.ua Замовник: Відділ освіти виконкому Металургійної районної в місті ради Код ЄДРПОУ 02142313 Місцезнаходження: 50006 Україна Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20 Тел.: +380564907633 e-mail: dzervo@ukr.net Інформація про закупівлю ID: 66a36debbb8042a1ad1496a19b9f7462 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-15-000048-b Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника: 22.01.2020 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної в місті ради від 20.01.2020 року №38, протокол засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Металургійної районної в місті ради від 22.01.2020 року №46 На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-15-000048-b 15.12.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко рідинне оброблене (пастеризоване) жирністю не менше 2,5%, фасоване в пачках 0,5 л-1 л.) на очікувану вартість 2 351 700,00 грн з ПДВ. 02 січня 2020 року на електронному майданчику було проведено аукціон. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: - ТОВ «Спарта 2015»; - ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1"; - ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"; Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - ТОВ «Спарта 2015» - 1 411 020,00 грн з ПДВ - ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" - 1 264 692,00 грн. з ПДВ - ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" - 1 165 398,00 грн з ПДВ (мінімальна ціна). 20 січня 2020 року Замовником було опубліковано протокол засідання тендерного комітету №38, відповідно до якого Замовником було відхилено пропозицію ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1". 22 січня 2020 року Замовником було опубліковано протокол засідання тендерного комітету №46, відповідно до якого Замовником було прийнято пропозицію ТОВ "СПАРТА 2015". Наше підприємство з цими протоколами не погоджується, вважає їх такими, що складені всупереч вимогам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі». Підставою для відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Криворізький міськмолокозавод №1» Замовником (протокол №38 від 20.01.2020 року) стала, на думку Замовника, невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації. Тендерним комітетом було встановлено, що скаржником у складі тендерної пропозиції було подано скановану копію договору ННА 559163 від 13.02.2018 року на оренду транспортного засобу ГАЗ 33104-318 з реєстраційним номером АЕ 6414 ІО. Згідно п. 3 даного договору «Вищевказаний транспортний засіб здається в оренду на строк у два роки, тобто з 13.02.2018 року по 13.02.2021 року включно». Замовником було встановлено, що строк оренди містить орфографічну помилку, при цьому трактував її не на користь учасника, визнавши власним рішенням, що строк оренди закінчується 13.02.2020 року. Проте договір укладено на певний строк із зазначенням конкретної дати закінчення строку оренди, а саме 13.02.2021 року, що виключає порушення скаржником умов тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 213 Цивільного кодексу України При тлумаченні змісту правочину беруться до уваги однакове для всього змісту правочину значення слів і понять, а також загальноприйняте у відповідній сфері відносин значення термінів. Якщо буквальне значення слів і понять, а також загальноприйняте у відповідній сфері відносин значення термінів не дає змоги з'ясувати зміст окремих частин правочину, їхній зміст встановлюється порівнянням відповідної частини правочину зі змістом інших його частин, усім його змістом, намірами сторін. Згідно ч. 4 цієї ж статті ЦКУ якщо за правилами, встановленими частиною третьою цієї статті, немає можливості визначити справжню волю особи, яка вчинила правочин, до уваги беруться мета правочину, зміст попередніх переговорів, усталена практика відносин між сторонами, звичаї ділового обороту, подальша поведінка сторін, текст типового договору та інші обставини, що мають істотне значення. Подавши спірний договір оренди у складі тендерної документації, Скаржник своєю поведінкою підтверджує, що вважає договір таким, що діє до 13.02.2021 року. За таких обставин вважаємо, що Замовник незаконно відхилив пропозицію ПрАТ «Криворізький міськмолокозавод №1», у зв’язку з чим протокол засідання тендерного комітету №38 від 20.01.2020 року має бути скасований органом оскарження. Стосовно прийняття пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015» вважаємо за необхідне повідомити таке. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СПАРТА 2015" Замовник прийшов до висновку, що тендерна пропозиція цього учасника відповідає вимогам тендерної документації, а учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, про що було зазначено у оскаржуваному протоколі. Проте, з висновками замовника погодитись не можна, з огляду на наступні обставини. Відповідно до п. 1.2. Додатку 3 до тендерної документації кожен учасник має надати Довідку про наявність транспортних засобів для постачання продуктів харчування, складену за наведеною нижче формою. До довідки додаються (для кожного зазначеного транспортного засобу): 1. оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом на строк, не менший ніж до 30.06.2020 р. (у разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю); Товариством з обмеженою відповідальністю "СПАРТА 2015" на виконання вимог пункту 1.2. Додатку 3 до тендерної документації було додано договір найму (оренди) транспортних засобів від 21.01.2019 року. Договір викладений на спеціальних бланках для вчинення нотаріальних дій HHP 964408 та HHP 951409. Відповідно до ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Всупереч приписам ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України договір найму (оренди) транспортних засобів від 21.01.2019 року не було посвідчено нотаріально. Як вбачається з останньої сторінки договору найму (оренди) транспортних засобів, посвідчу вальний напис нотаріуса вчинено 21 січня 2021 року, тобто датою, яка ще не настала. За таких обставин договір не може вважатись таким, що посвідчений нотаріально. Згідно ст. 220 Цивільного кодексу України У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІ тендерної документації 4.1. При визначенні кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону. Для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям подаються документи, зазначені у додатку 3 цієї тендерної документації. У разі неподання Учасником зазначених документів, його тендерна пропозиція відхиляється. За таких обставин можна дійти висновку, що ТОВ «СПАРТА 2015» було порушено вимоги тендерної документації, зокрема п.1.2. Додатку 3 до тендерної документації, що, у свою чергу, є підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі п. 1 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Проте замовником не було належним чином дослідженні документи, що додаються до тендерної пропозиції, на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям учасника, що встановлені тендерною документацією та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що призвело для прийняття незаконного рішення. Звертаємо також увагу органа оскарження, що при оцінці тендерних пропозицій учасників, Замовником було застосовано дискримінаційний підхід, що виявилось у неоднаковому підході в оцінці спірних документів, що додаються до тендерної документації. Згідно з ч. 5 ст. 216 Цивільного кодексу України Вимога про застосування наслідків недійсності нікчемного правочину може бути пред'явлена будь-якою заінтересованою особою. Крім того, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «СПАРТА 2015» не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на таке. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 розділу ІІ тендерної документації Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з наступних документів: - тендерної пропозиції, яка наведена у формі відповідно до Додатку № 2 тендерної документації; - документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно до Додатку №3; - проекту договору про закупівлю відповідно до Додатку №4, заповненого та скріпленого печаткою та підписом уповноваженої особи Учасника; - документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до Додатку №6 - документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника відповідно до Додатків №№ 7,8, 9; - погодженого графіку постачання продуктів харчування в заклади освіти відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради відповідно до Додатку № 10; - інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики відповідно до Додатку № 11. Особи, що мають намір взяти участь в закупівлі, мають скласти орієнтовний графік завозу продуктів до закладів освіти району з урахування графіку Замовника, що міститься у Додатку 5 та узгодити його з Замовником. Графік складається в письмовому вигляді, підписується Учасником та разом з супровідним листом подається Замовнику на узгодження в робочі дні та години за адресою місцезнаходження Замовника: 50006, м. Кривий Ріг, вул. Соборності, 20, Дирда Тетяна Олегівна, заступник начальника відділу освіти виконкому Металургійної районної у місті ради, голова тендерного комітету відділу освіти, 097-368-04-31. Замовник протягом одного робочого дня з моменту отримання графіку підписує та засвідчує печаткою наданий Учасником графік або повертає його на доопрацювання з обґрунтованими зауваженнями. Сканований оригінал графіку завозу продуктів харчування, узгоджений з Замовником, повинен бути наданий у складі документів Учасника. Усі сторінки, що містять текст тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі, повинні містити підпис Уповноваженої (посадової) особи Учасника процедури закупівлі (підпис із зазначенням прізвища, ініціалів уповноваженої (посадової) особи Учасника). Також Учасником надається копія сторінок паспорту Уповноваженої (посадової) особи (осіб) на підписання документів, пропозицій та/або договору (а саме сторінки 1-6 та відомості про реєстрацію місця проживання), якщо паспорт видано у формі ID-картки – надаються копії обох сторінок картки або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус. Вище зазначені документи повинні міститись в складі тендерної пропозиції. Відповідальність за зміст та достовірність документів у складі тендерної пропозиції покладається на учасника. Учасником ТОВ «СПАРТА 2015» додано у складі тендерної пропозиції скановані копії паспорту та картки фізичної особи-платника податків на директора Андріасяна Михайла Аркадійовича. Зразок підпису директора ТОВ «СПАРТА 2015» містить декілька документів, зокрема паспорт громадянина України та Статут ТОВ «СПАРТА 2015», де справжність підпису Андріасяна Михайла Аркадійовича посвідчена нотаріально. Аналіз тендерної пропозиції свідчить про те, що деякі документи у складі тендерної пропозиції, у тому числі тендерна пропозиція та довідки, обов’язковість надання яких вимагається тендерною документацією, містять підпис, що не належить директору ТОВ «СПАРТА 2015» Андріасяну Михайлу Аркадійовичу. При цьому учасником не було додано документів, що підтверджують повноваження щодо підпису на документах в рамках процедури закупівлі, на іншу особу. За таких обставин можна дійти висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «СПАРТА 2015» не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема, підпункту 3.1. пункту 3 розділу ІІ тендерної документації, що є підставою для відхилення цієї тендерної пропозиції. На підстави викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Металургійної районної в місті ради скасувати протокол № 38 від 20 січня 2020 року, яким відхилено пропозицію ПрАТ «КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1». 2. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Металургійної районної в місті ради скасувати протокол №46 від 22 січня 2020 року, яким акцептовано тендерну пропозицію ТОВ «СПАРТА 2015». 3. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Металургійної районної в місті ради більш ретельно розглянути пропозицію ПрАТ «КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1», за результатами чого акцептувати тендерну пропозицію ПрАТ «КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1». Додаток: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. Генеральний директор О.С. Бодня
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 лютого 2020 20:21
Рішення від 04.02.2020 № 2100.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 20:21
рішення від 21.02.2020 № 3404.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 21:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про визнання ТОВ "Спарта 2015" переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 27 лютого 2020 13:59

Документи подані скаржником

31 січня 2020 11:41
скарга АМК молоко.pdf
31 січня 2020 11:41
пп АМК молоко.pdf

Документи подані замовником

10 лютого 2020 15:01
пояснення
27 лютого 2020 13:55
протокол 118

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" 1 165 398,00
UAH з ПДВ
1 165 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" 1 264 692,00
UAH з ПДВ
1 264 692,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спарта 2015 1 411 020,00
UAH з ПДВ
1 411 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 17:18
Електронний підпис
27 грудня 2019 17:03
Проект Договору.pdf
27 грудня 2019 17:03
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 10:15
Електронний підпис
27 січня 2020 09:59
довідка корупція.PDF
25 січня 2020 11:42
МВС 1.PDF
25 січня 2020 11:42
Довідка податки 1.PDF
30 грудня 2019 16:56
Електронний підпис
30 грудня 2019 16:55
інформаційний лист.PDF
30 грудня 2019 16:55
Акт склад копія.PDF
30 грудня 2019 16:55
Лист згода.PDF
30 грудня 2019 16:55
інші документи.PDF
30 грудня 2019 16:55
згода договір.PDF
30 грудня 2019 16:55
копії додаток 7.PDF
30 грудня 2019 16:55
Додаток 5.PDF
30 грудня 2019 16:55
Додаток 1.PDF
30 грудня 2019 16:55
Додаток 11.PDF
30 грудня 2019 16:55
Погоджений графік.PDF
30 грудня 2019 16:55
Додатки 7 8 9.pdf
30 грудня 2019 16:55
Ст 17.pdf
30 грудня 2019 16:55
Проект договору.PDF
30 грудня 2019 16:55
Кваліфікаційні вимоги.pdf
30 грудня 2019 16:55
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"

ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1"

ТОВ Спарта 2015

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
#42257917
Рішення скасоване 1 165 398,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 13:59
ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1"
#00444932
Рішення скасоване 1 264 692,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 13:59
ТОВ Спарта 2015
#39625877
Рішення скасоване 1 411 020,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 13:59
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
#42257917
Відхилено 1 165 398,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 17:24
ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1"
#00444932
Відхилено 1 264 692,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 17:35
ТОВ Спарта 2015
#39625877
Переможець 1 411 020,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 17:43

Документи

17 січня 2020 17:19
Електронний підпис
17 січня 2020 17:16
протокол 35
11 січня 2020 14:54
протокол 18

Документи

21 січня 2020 10:27
Електронний підпис
20 січня 2020 13:10
протокол 38

Документи

27 лютого 2020 17:24
Електронний підпис
27 лютого 2020 16:40
протокол 121

Документи

27 лютого 2020 17:35
Електронний підпис
27 лютого 2020 17:27
протокол 123

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Спарта 2015
#39625877
1 411 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:03
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 17:00
ду 8 дог 41.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 16:55
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 14:40
ду 7 дог 41.PDF зміни до договору
14 січня 2021 14:39
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:01
ду 6 дог 41.PDF зміни до договору
06 січня 2021 11:00
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:48
ду 5 дог 41.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 09:47
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 22:05
ду_4__дог_41.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 22:04
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 12:32
Д.у. 3 дог.41.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 09:50
ду 2 дог 41.PDF зміни до договору
25 вересня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 12:45
ду 1 дог 41.PDF зміни до договору
18 червня 2020 12:44
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 13:49
договір 41 укладений
10 березня 2020 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на підставі ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.23 Бюджетного Кодексу України та враховуючи п.6 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення " ЗУ "Про публічні закупівлі" та керуючись п.8 ч.4 ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з припиненням дії договору
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 867 953,07
UAH (в тому числі ПДВ 144 658,84 UAH)