Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
2 684 000,00 UAH
UA-2019-12-15-000045-b 9540ca2ec0ad496b9f972ad480ce9a67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2019 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:16
Очікувана вартість: 2 684 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 268,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12200 кг
Масло солодковершкове жирністю не менше 72,5% без рослинних домішок в пачках до 0,2 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Відповідно до документації, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 грудня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2019 17:06
ТД вершкове масло 2020 рік.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-15-000045-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42257917
Дата подання: 29 січня 2020 12:39
Вимога до Замовника
1. Відповідно до ч.1 п.п. 1.2 п.1 Додатку 3 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: «оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом на строк, не менший ніж до 30.06.2020 р. (у разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу копія договору оренди автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю);»

ПП "Регіон-А" (надалі - Учасник) не виконано дану вимогу. В складі пропозиції відсутні документи, що посвідчують право власності/користування транспортним засобом та відсутній договір оренди автотранспортного засобу (у разі відсутності власного транспортного засобу).
Так, учасник у складі свої пропозиції надає договір про перевезення вантажів територією України №5 від 02.01.2019 року. Відповідно до п. 1.2 предмету договору Перевізник зобов’язався доставляти (перевозити) автотранспортним засобом довірений йому вантаж з пункту (місця) відправлення до пункту (місця) призначення. Даний договір не надає Учаснику право власності/користування транспортним засобом. Також, надано договір №4 від 01 листопада 2019 року про надання транспортних та експедиційних послуг. Відповідно до п. 1.1 предмету договору зазначається, що перевізник бере на себе зобов’язання доставити автомобільним транспортом довірений йому вантаж … Даний договір також не підтверджу право власності/користування Учасником транспортним засобом.
Згідно ст. 317 ЦК право власності складається з трьох правомочностей: права володіння, права користування і права розпорядження майном. Відповідно до ст. 759 ЦКУ за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Вище зазначені угоди, які Учасник надає у складі своєї пропозиції, не передбачають право власності/користування Учасником транспортними засобами, якими Учасник планує здійснювати постачання предмету закупівлі. З огляду вимог Тендерної документації, у тому випадку, якщо Учасник не має власних транспортних засобів, він мав надати договір оренди, який підтверджує право користування.

З урахуванням вище викладеного слід зробити висновок, що пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника відповідно до вимог Тендерної документації та його пропозиція підлягає дискваліфікації.

2. Відповідно до 1.2. Додатку 3 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: «Довідку щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою (Таблиця 3):

Як вбачається з форми зазначеної довідки, учасники мали зазначити дату наступного проходження медогляду щодо працівників, які зазначаються Учасником в даній довідці..
Учасником не виконано дану вимогу, адже в складі своєї пропозиції він надав довідку щодо працівників, які будуть залучені до виконання умов договору №4 від 23.12.2019, в якій не зазначено дату наступного медичного огляду щодо Давидової Наталії Василівни, Підгородецької Ольги Миколаївни та Петрик Євгенії Олександрівни.

З урахуванням вище викладеного пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

3. Відповідно до п.1.2. Додатку 3 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати в складі пропозиції: «- оригінали або завірені належним чином копії особистих медичних книжок зазначених працівників - сторінки із відомостями про власника та дату проходження медогляду (допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком – медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я)»
Учасником не виконано дану вимогу, адже в складі своєї пропозиції він не надав особистих медичних книжок на Давидову Наталі. Василівну, Підгородецькоу Ольгу Миколаївну та Петрик Євгенію Олександрівну щодо працівників, які зазначені Учасником у довідці.

З урахуванням вище викладеного пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

4. Відповідно до 1.2. Додатку 3 Тендерної документації Замовник зазначає : «** У разі залучення Учасником транспорту за договором надання послуг перевезення, в довідці зазначається інформація про працівників Перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору»
Учасником не виконано дану вимогу, адже, з огляду на те, що в складі своєї пропозиції Учасник надає договір про перевезення вантажів територією України №5 від 02.01.2019 року та договір №4 від 01 листопада 2019 року про надання транспортних та експедиційних послуг (тобто договори надання послуг з перевезення), та відповідно до вимог Тендерної документації - учасник мав зазначити у довідці інформацію про працівників Перевізника, які будуть залучені до виконання Договору. Але в довідці щодо працівників, які будуть залучення до виконання умов договору №4 від 23.12.2019 зазначено інформацію щодо працівників лише ПП «Регіон-А», що вбачається з медичних книжок, які надані Учасником, відповідно до яких всі працівники працевлаштовані у Учасника, а не у Перевізника та відповідно до звіту 1-ДФ.


З урахуванням вище викладеного пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».


5. Відповідно до ч. 1 п.п. 1.1. п.1 Додакту 3 Тендерної документації Учасники мали надати в складі своїх пропозицій: «оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування складським приміщенням на строк, не менший ніж до 30.06.2020 р. (чинний на момент укладання договору про закупівлю договір оренди та акт-приймання передачі на складські приміщення, якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення)»
Учасником не виконано дону вимогу та в складі пропозиції ПП «Регіон-А» відсутні документи, що підтверджують право власності/користування складським приміщенням.
Так, в складі пропозиції Учасником надано лише Договір оренди об’єктів №12 від 01 жовтня 2019 року, предметом якого передбачено, що орендуються морозильна камера, холодильна камера та кімната комірника з санвузлом. В даному договорі відсутня інформація щодо оренди складського приміщення.


До того ж, відповідно до п. 2.1. вище зазначеного договору – метою орендного користування є: зберігання майна Орендаря. Відповідно до стаття 190. Цивільного кодексу України «1. Майном як особливим об'єктом вважаються окрема річ, сукупність речей, а також майнові права та обов'язки. 2. Майнові права є неспоживною річчю. Майнові права визнаються речовими правами.»
З огляду до вище викладеного цільове призначення об’єктів оренди є зберігання речей, що не відповідає кваліфікаційним вимогам та предмету закупівлі, адже продукти тваринного походження вимагають особливих правил зберігання.

З урахуванням вище викладеного пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

6. Відповідно до Додатку 9 Тендерної документації замовник зобовязав Учасників надати в складі своїх пропозицій лист-гарантію про відповідність якості товару. Даний лист подається у наведеній формі та Учасники не повинні відступати від даної форми.

Учасником не виконано дану вимогу з наступних підстав.
У складі своєї пропозиції ПП «Регіон-А» надає гарантійний лист про відповідність якості товару №7 від 23.12.2019 року

По-перше, даний лист не відповідає встановленій замовником формі.
По-друге, в даній довідці не зазначено адресу та контактні дані виробника, не зазначено фасування товару, у зв’язку із чим неможливо перевірити відповідність пропозиції Учасника технічним характеристикам предмета закупівлі, адже відповідно до додатку 11 Тендерної документації Замовник вимагає, щоб предмет закупівлі був упакований в полімерну плівку з наклеєною етикеткою, але Участником не підтверджено в даному гарантійному листі відповідність своєї пропозиції зазначеній вимозі.
По-третє, в довідці зазначено не вірний предмет закупівлі, а саме: «Сир російський 50% жир.» ДСТУ 600:2008, але Тендерної документацією визначено предмет договору - «Сирні продукти», код ДК 021:2015 – 15540000-5 Сир твердий жирністю не менше 45%.
По-четверте, відповідно до п. 5.1 ІІ Розділу Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію:
• яка підтверджує якість та безпеку харчових продуктів Учасника у вигляді гарантійного листа (згідно з Додатком 9 до тендерної документації), із зазначенням відомостей про відповідність товару технічним умовам та/або стандартам, відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства, відомості про наявність укладеного договору з акредитованою лабораторією на дослідження продукції, що реалізується на агропродовольчому ринку (для сільськогосподарської продукції та іншої продукції, яка постачається Учасником з агропродовольчого ринку) (дата, номер, найменування та код за ЄДРПОУ лабораторії, її адреса, контактний телефон).
В порушення зазначеної вимоги Учасником не зазначено у своєму листі № 7 від 23.12.2019 року адресу та контактний телефон лабораторії.

З урахуванням вище викладеного пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

7. Відповідно до додатку частинної 2 п. 4 Додатку 11 Тендерної документації Замовник вимагав: «Для підтвердження відповідності товару екологічним нормам, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі, в якій зазначити, що технології застосовані при виробництві товару, сприяють захисту довкілля..»
Дану вимогу Учасником не виконано, адже в складі пропозиції відсутня інформація щодо технології застосування при виробництві, що сприяють захисту довкілля.

З урахуванням вище викладеного пропозиція ПП «Регіон-А» не відповідає вимогам, викладеним у Тендерній документації та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
8. Відповідно до безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) здійснюється відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», нами здійснено перевірку Учасника.
Так, Участником було зареєстровано в реєстрі наступні види діяльності, за якими він планує та має право здійснювати свою господарську діяльність:
Код КВЕД 46.39 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами (основний);
Код КВЕД 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами.
Жоден з вище наведених видів діяльності не підпадає під предмет закупівлі, за яким Учасник планує виконання договору та здійснення своєї господарської діяльності.
Тобто Учасник не має права здійснювати свою господарську діяльність з реалізації/торгівлі продуктами тваринного походження. Даному виду діяльності відповідає КВЕД 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами
Цей клас включає:
• оптову торгівлю молочними продуктами
• оптову торгівлю яйцями та продуктами з яєць
• оптову торгівлю харчовими оліями та жирами
відповідно до Класифікації видів економічної діяльності (КВЕД-2010)
Тож просимо розглянути нашу вимогу та скасувати рішення щодо акцептування пропозиції Учасника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 січня 2020 17:56
Шановний учаснику!
1. Щодо документів, що посвідчують право власності/користування транспортним засобом
Відповідно до підпункту 1 пункту 1.2 Додатку 3 тендерної документації Замовника у складі тендерної пропозиції учасника вимагається подання оригіналу або завіреною належним чином копії документів, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом на строк, не менший ніж до 30.06.2020 року ( у разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу копія договору оренда автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю).
Так, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Регіон-А» встановлено наявність довідки № 2 від 23.12.2019 року про наявність транспортних засобів для постачання продуктів харчування, в якій зазначається, що постачання буде здійснюватись автомобілями Мерседес-Бенс, рефрежиратор, державний номер АЕ 3864 СМ відповідно до договору перевезення №5 від 02.01.2019 року, та Мерседес-Бенс, рефрежиратор, державний номер АЕ 4597 НЕ відповідно до договору перевезення №04 від 01.11.2019 року.
На підтвердження зазначеної інформації подано скановані копії оригіналів договорів:
- Договір № 5 про перевезення вантажів територією України від 02.01.2019 року, між ПП «Регіон-А» та ФОП Фролов М.Ю. Термін дії договору до 31.12.2020 року;
- Договір № 04 надання транспортних та експедиційних послуг від 01.11.2019 року між ФОП Кравченко С.В. та ПП «Регіон-А». Термін дії договору 31.12.2020 року.
А також свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на вищезазначені автомобілі.
Дослідивши вищевказані документи тендерний комітет Замовника дійшов висновку про їх відповідність вимогам тендерної документації.
2. Щодо подання медичних довідок у складі тендерної пропозиції працівників на вимогу п.2.1 Додатку 3 тендерної документації Замовника
При розгляді зазначеної пропозиції тендерним комітетом встановлено наявність медичних книжок працівників - сторінок із відомостями про власника та дату проходження медогляду за новою формою первинної облікової документації № 1-ОМК разом з додатком – медичною картою огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров*я (завантажено у вкладці КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf), що відповідають вимогам замовника, встановленим у тендерній документації до предмету закупівлі.
Особові медичні книжки разом з медичною картою подано на наступних працівників: Руденко О.О., дата наступного медичного огляду 12.04.2020 року, Варламов В.М., дата наступного медичного огляду 12.04.2020 року, Казакова О.М., дата наступного медичного огляду 04.06.2020 року, Нефедьев К.В., дата наступного медичного огляду 04.06.2020 року. Уся інформація, необхідна для встановлення відповідності вимогам тендерної документації, зазначена в медичних книжках.
Окрім того, при розгляді тендерним комітетом довідки №4 від 23.12.2019 року щодо працівників, які будуть залучені до виконання умов договору, поданим ПП «Регіон-А» у складі тендерної пропозиції встановлено, що учасником дотримано форми довідки, визначеній в Таблиці 3 тендерної документації Замовника.

3. Щодо подання договору оренди на складські приміщення
На виконання підпункту 1 пункту 1.1. Додатку 3 тендерної документації Замовника оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування складським приміщенням на строк, не менший ніж до 30.06.2020 р. (чинний на момент укладання договору про закупівлю договір оренди та акт-приймання передачі на складські приміщення, якщо у Учасника відсутні власні складські приміщення).
Так, ПП «Регіон-А» у складі тендерної пропозиції подано скановані копії договору оренди об’єктів № 12 від 01.10.2019 року про надання у платне користування нежитлових приміщень за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Дишинського, буд. 26-б з актом прийому-передачі від 01.10.2019 року. Термін оренди – до 31.12.2020 року.
Дослідивши вищевказані документи тендерний комітет Замовника дійшов висновку про їх відповідність вимогам тендерної документації.
4. Щодо листа-гарантії на відповідність товару, поданого ПП «Регіон-А», в якому не зазначено контактних даних виробника
При розгляді тендерної пропозиції переможця ПП «Регіон-А» встановлено, що у складі документації завантажено гарантійний лист про відповідність якості товару вих. № 7 від 23.12.2019 року на вимогу Додатку №9 до тендерної документації, в якій визначено форму подання, зокрема, скаржник зазначає, що ПП «Регіон-А» не вказано інформації про виробника. Так, формою передбачено – виробник (повна інформація) – ПП «Регіон-А» вказано контактні дані виробників, зазначено їх повну адресу, умови зберігання, що є достатнім для кваліфікації виробника.
На підтвердження зазначеної інформації у складі тендерної пропозиції подано також декларації виробника із зазначенням даних виробників, в яких міститься і контактний номер телефону виробника. Декларації повністю відповідають вимогам чинного законодавства України та умовам тендерної документації Замовника. Тендерний комітет вважає за доцільне прийняти зазначені документи до розгляду та встановити їх відповідність умовам тендерної документації Замовника.

У зв’язку з вищезазначеним, залишаємо Вашу скаргу без задоволення.

З повагою, тендерний комітет Замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 2 379 000,00
UAH з ПДВ
1 817 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" 1 878 800,00
UAH з ПДВ
1 853 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Регіон-А 1 976 400,00
UAH з ПДВ
1 976 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 2 147 688,00
UAH з ПДВ
2 010 072,00
UAH з ПДВ
Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 2 013 000,00
UAH з ПДВ
2 013 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1" 2 440 000,00
UAH з ПДВ
2 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 09:35
Електронний підпис
28 грудня 2019 17:43
Електронний підпис
28 грудня 2019 17:42
Довідка лабораторія.pdf
28 грудня 2019 17:42
графік.pdf
28 грудня 2019 17:42
код Мізгунова.pdf
28 грудня 2019 17:42
Программи.PDF
28 грудня 2019 17:42
Графік навчання.pdf
28 грудня 2019 17:42
Д2.12.3.1 АН8016 копії.pdf
28 грудня 2019 17:42
Д2.12.3.1 АН7409 копії.pdf
28 грудня 2019 17:42
10. Довідка МТБ.pdf
28 грудня 2019 17:42
8. Інформація про товар.pdf
28 грудня 2019 17:42
3. Форма 1ДФ.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 13:59
Електронний підпис
26 грудня 2019 13:59
Технічна частина.pdf
26 грудня 2019 13:59
Пропозиція.pdf
26 грудня 2019 13:59
Проект договору.pdf
26 грудня 2019 13:59
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 12:57
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:56
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Екоіллічпродукт"

ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"

ПП "Регіон-А

ТОВ Валекс КО

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД №1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Відхилено 1 817 800,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 09:52
ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
#42257917
Відхилено 1 853 180,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 15:28
ПП "Регіон-А
#30643369
Переможець 1 976 400,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 10:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Регіон-А
#30643369
1 976 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:42
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:40
ду 7 дог 33.PDF зміни до договору
01 лютого 2021 16:36
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 14:30
ду 6 дог 33.PDF зміни до договору
14 січня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:52
ду 5 дог 33.PDF зміни до договору
06 січня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:36
ду 4 дог 33.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 22:14
ду_3__дог_33.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 22:12
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 16:34
Дод. угода 2 до _ 33.PDF зміни до договору
27 листопада 2020 15:52
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 16:20
ду 1 дог 33.PDF зміни до договору
18 червня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 11:11
договір 33 укладений
04 лютого 2020 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору через скорочення видатків
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на підставі ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.23 Бюджетного Кодексу України та враховуючи п.6 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення " ЗУ "Про публічні закупівлі" та керуючись п.8 ч.4 ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з припиненням дії договору
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 237 614,50
UAH (в тому числі ПДВ 206 269,08 UAH)