код ДК 021:2015: ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків (код НК 024:2019: 40761 -36117 - Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий) Відеоколоноскоп
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-12-15-000034-b 91eab3550f0c4016b6bdc16516038fe2
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01983134
Вебсайт замовника: http://lcrl.com.ua/
Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Контактна особа замовника: Юлія Левченко
+380332253775,+380508508932
newmed@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:29
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства. Більш детально - у Тендерній документації та додатках до неї.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
код НК 024:2019: 40761 -36117 - Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий) Відеоколоноскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, Луцький район , вул. Теремнівська, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 36117 — Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником Постачальнику вартості Обладнання проводиться за фактично поставлене Обладнання, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації Обладнання (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, вказаний у розділі 15 Договору, протягом 60 (шестидесяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Замовник може здійснювати оплату поставленого Обладнання частинами (поетапно) в межах строків, визначених Договором, – в міру надходження відповідних власних коштів підприємства, призначених на фінансування видатків із закупівлю Обладнання згідно з фінансовим планом підприємства. На вимогу Постачальника Сторони можуть встановити графік оплати поставленого Обладнання у вигляді окремого документа, який підписується Сторонами і набуває сили невід’ємної частини Договору. Випадки та порядок продовження строку оплати – відповідно до умов Договору Пiсляоплата 60 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" 797 000,00
UAH з ПДВ
797 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВІДАН 799 500,00
UAH з ПДВ
799 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"
#31572294
Переможець 797 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"
#31572294
797 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку