Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків (код НК 024:2019: 40761 -36117 - Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий) Відеоколоноскоп
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-12-15-000034-b 91eab3550f0c4016b6bdc16516038fe2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01983134
Вебсайт: http://lcrl.com.ua/
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775,+380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:29
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Джерело фінансування закупівлі: власні кошти підприємства. Більш детально - у Тендерній документації та додатках до неї.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
код НК 024:2019: 40761 -36117 - Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий) Відеоколоноскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, Луцький район , вул. Теремнівська, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 36117 — Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником Постачальнику вартості Обладнання проводиться за фактично поставлене Обладнання, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації Обладнання (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, вказаний у розділі 15 Договору, протягом 60 (шестидесяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Замовник може здійснювати оплату поставленого Обладнання частинами (поетапно) в межах строків, визначених Договором, – в міру надходження відповідних власних коштів підприємства, призначених на фінансування видатків із закупівлю Обладнання згідно з фінансовим планом підприємства. На вимогу Постачальника Сторони можуть встановити графік оплати поставленого Обладнання у вигляді окремого документа, який підписується Сторонами і набуває сили невід’ємної частини Договору. Випадки та порядок продовження строку оплати – відповідно до умов Договору Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 13:51
Додаток_3_Технiчнi_вимоги 33160000-9 зі змінами.doc
15 грудня 2019 15:45
Додаток_3_Технiчнi_вимоги 33160000-9.doc
19 грудня 2019 13:51
Зміни UA-2019-12-15-000034-b.pdf
15 грудня 2019 15:45
Додаток_9_Аплiкацiйна_форма_ТП_2 33160000-9.doc
15 грудня 2019 15:45
Додаток_8 Аплiкацiйна_форма_ТО-1 33160000-9.doc
15 грудня 2019 15:45
Додаток_7_Аплiкацiйна_форма_ТП-1 33160000-9.doc
15 грудня 2019 15:45
Додаток_6_Розрахунок_цiни 33160000-9.doc
15 грудня 2019 15:45
Додаток_5_Проект договору 33160000-9.doc
15 грудня 2019 15:45
Додаток_4_Методика_оцiнки 33160000-9.doc
15 грудня 2019 15:45
Додаток_2.docx
15 грудня 2019 15:45
Додаток_1_(Форма 1-1).doc
15 грудня 2019 15:45
Додаток_1.doc
15 грудня 2019 15:45
33160000-9 _Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" 797 000,00
UAH з ПДВ
797 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВІДАН 799 500,00
UAH з ПДВ
799 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"

ТОВ АВІДАН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"
#31572294
Переможець 797 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"
#31572294
797 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 19:06
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 13:29
додугода 3 відеоколоноскоп.pdf зміни до договору
27 березня 2020 13:27
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 14:01
Додугода 2 відеоколоноскоп.pdf зміни до договору
20 березня 2020 13:59
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 14:52
Додугода 1 до Договору 3316-20.pdf зміни до договору
28 січня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 10:30
Договір 3316-20 на відеоколоноскоп.pdf укладений
28 січня 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальне підприємство «Луцька центральна районна лікарня Луцької районної ради» в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, затвердженого рішенням Луцької районної ради сьомого скликання “Про комунальне підприємство „Луцька центральна районна лікарня Луцької районної ради” від 28.12.2018 року № 34/12 (далі – Замовник) з однієї сторони, і ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ВОЛИНЬФАРМІМПЕКС” в особі комерційного директора Засєкін Наталії Василівни, що діє на підставі Довіреності посвідченою приватним нотаріусом Луцького міського нотаріального округу Валянською Тетяною Петрівною зареєстрованою за реєстраційним № 4135 від 01 жовтня 2018 року, (далі - Постачальник), з іншої сторони, разом - Сторони, керуючись положеннями ст. 651,652 Цивільного кодексу України, Господарського та Бюджетного кодексів України, Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з істотною зміною обставин, дійшли спільної згоди укласти Додаткову угоду № 1 (далі - Додаткова угода) до Договору про закупівлю товару № 3316-20 від 27.01.2020 року (далі – Договір), про таке: 1. Сторони погодились викласти пункт 2.1. Розділу 2 «Ціна Договору» в наступній редакції: Ціна цього Договору визначена Сторонами згідно із специфікацією Обладнання (Додаток 1 до Договору) і на дату підписання Сторонами цього Договору становить: 797 000.00 грн.(сімсот дев’яносто сім тисяч гривень нуль коп.), у т.ч. ПДВ – 52 140,19 грн. (п’ятдесят дві тисячі сто сорок гривень дев’ятнадцять коп.) в тому числі: 2.1.1. За рахунок власних коштів підприємства Замовника: 242000,00 грн.(двісті сорок дві тисячі нуль коп.), у т.ч. ПДВ – 15831,78 грн. (п'ятнадцять тисяч вісімсот тридцять одна гривня 78 коп.); 2.1.2. За рахунок бюджетних коштів (кошти місцевих бюджетів) : 555000,00 (п’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч нуль коп.), у т.ч. ПДВ - 36308,41 (тридцять шість тисяч триста вісім гривень 41 коп). 2. Сторони дійшли згоду внести зміни в реквізитну частину ЗАМОВНИК Розділу 15. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН Договору, виклавши її в наступній редакції: ЗАМОВНИК КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" ЄДРПОУ 01983134 45601, Волинська обл., Луцький р-н, с. Липини, вул. Теремнівська, 100 Розрахунковий рахунок IBANUA 898201720344391001100022426 в УДКСУ у м.Луцьку МФО 820172 Розрахунковий рахунок IBANUA113034400000026000055525697 в АТ КБ Приватбанк МФО 303440, Розрахунковий рахунок IBAN UA693034400000026009055526675 в АТ КБ Приватбанк МФО 303440 Тел: (0332) 253 769 Факс: (03320 250 353 Директор ____________С. Коновал 3.Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в які вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 4. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, один примірник – для "Постачальника", другий примірник - для "Замовника". 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення печатками Сторін, є невід’ємною частиною Договору та діє впродовж дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 3316-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальне підприємство «Луцька центральна районна лікарня Луцької районної ради» в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, затвердженого рішенням Луцької районної ради сьомого скликання “Про комунальне підприємство „Луцька центральна районна лікарня Луцької районної ради” від 28.12.2018 року № 34/12 (далі – Замовник) з однієї сторони, і ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ВОЛИНЬФАРМІМПЕКС” в особі комерційного директора Засєкін Наталії Василівни, що діє на підставі Довіреності посвідченою приватним нотаріусом Луцького міського нотаріального округу Валянською Тетяною Петрівною зареєстрованою за реєстраційним № 4135 від 01 жовтня 2018 року, (далі - Постачальник), з іншої сторони, разом - Сторони, керуючись положеннями ст. 651,652 Цивільного кодексу України, Господарського та Бюджетного кодексів України, Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли спільної згоди укласти Додаткову угоду № 2 (далі - Додаткова угода) до Договору про закупівлю товару № 3316-20 від 27.01.2020 року (далі – Договір), про таке: 1. Сторони дійшли згоду внести зміни в реквізитну частину ЗАМОВНИК Розділу 15. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН Договору, виклавши її в наступній редакції: ЗАМОВНИК КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" ЄДРПОУ 01983134 45601, Волинська обл., Луцький р-н, с. Липини, вул. Теремнівська, 100 Розрахунковий рахунок IBANUA 898201720344391001100022426 в УДКСУ у м.Луцьку МФО 820172 Розрахунковий рахунок IBANUA 92801720344301001103022426 в УДКСУ у м.Луцьку МФО 820172 Розрахунковий рахунок IBANUA113034400000026000055525697 в АТ КБ Приватбанк МФО 303440, Розрахунковий рахунок IBAN UA693034400000026009055526675 в АТ КБ Приватбанк МФО 303440 Тел: (0332) 253 769 Факс: (03320 250 353 Директор ____________С. Коновал 3.Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в які вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 4. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, один примірник – для "Постачальника", другий примірник - для "Замовника". 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення печатками Сторін, є невід’ємною частиною Договору та діє впродовж дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 3316-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна рахунків замовника, детально викладено в копії додаткової угоди 3
Номер договору про закупівлю: 3316-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 797 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 140,19 UAH)