Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з благоустрою та озеленення міста)
CPV: 77310000-6 - Planting and maintenance services of green areas (Services in improvement and landscaping of the city)
Очікувана вартість
8 159 000,00 UAH
UA-2019-12-14-000253-b d23bd4805f91460892682d063474d4b5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Лесних

+380343320759 vukm_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31692820
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська область обл., м. Коломия, площа Відродження, 1
Контактна особа: Галина Лесних
+380343320759
vukm_k@ukr.net
Додаткові контактні особи: Волошенюк Віктор Васильович
+380343347852
vukm_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UPRAVLINNYa KOMUNALNOGO GOSPODARSTVA KOLOMYYSKOYi MISKOYi RADY
National ID: 31692820
Contact point: Galina Lesnyh
+380343320759
vukm_k@ukr.net
Additional contacts: Волошенюк Віктор Васильович
+380343347852
vukm_k@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 грудня 2019 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 15:28
Очікувана вартість: 8 159 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 795,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 14 грудня 2019 19:22
Enquiries until: 04 січня 2020 09:00
Complaints submission until: до 10 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 січня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 8 159 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 795 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 послуга
Послуги з благоустрою та озеленення міста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Services in improvement and landscaping of the city
CPV: 77310000-6
Період постачання: з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» після підписання сторонами акту виконаних робіт Ф-№ 2 Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2019 19:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2019 19:22
Технічне завдання.docx
14 грудня 2019 19:22
Проект договору_озеленення.docx
14 грудня 2019 19:22
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-03-000018 ● 7626dc93663f4309b4a804e2f11d8466
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 лютого 2020 17:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

03.02.2020 № 7

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.02.2020 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-12-14-000253-b 14.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015 код 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з благоустрою та озеленення міста)» (оголошення UA-2019-12-14-000253-b) повідомляємо наступне: 1. У пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна» - 100%. Ціна тендерної пропозиції учасника вказується з урахуванням сплати всіх необхідних податків, зборів та обов’язкових платежів відповідно до обраної учасником системи оподаткування». Тому вважаємо, що у тендерній документації подано вичерпну інформацію щодо врахування всіх податків, які передбачені законодавством в тому числі і ПДВ, який є одним із видів податку. 2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до тендерної документації та Додатку 6 вимагається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, копії наказів про призначення, про прийом на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, які будуть задіяні для виконання договору. Учасник – КП «Зеленосвіт», надав довідку про наявність працівників та копії наказів на всіх працівників, зазначених у довідці, що підтверджує правові відносини роботодавця та працівника. Зокрема, копію наказу про перевід Боднарук Галини Василівни з посади майстра з благоустрою на посаду майстра зеленого господарства учасник надав. Учасник – КП «Полігон Екологія», надав довідку про те, що для надання послуг підприємство має можливість задіяти 25 працівників. При наявності існуючих 25 поданих наказів на працівників, відсутність трьох наказів не є суттєвою підставою для відхилення тендерної пропозиції. 3. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору КП «Полігон Екологія» надав договір надання послуг з санітарної очистки міста, де замовником послуг є Управління комунального господарства Коломийської міської ради, тому лист-відгук надавати не доцільно. Згідно з відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - КП «Полігон Екологія» може здійснювати діяльність за кодами КВЕДу 01.61 - Допоміжна діяльність у рослинництві та 81.30 - Надання ландшафтних послуг. Керуючись статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) вирішили на етапі кваліфікації не відхиляти даної пропозиції. Виходячи з вищенаведеного, а також, враховуючи те, що закупівля послуги з благоустрою та озеленення міста є нагальною потребою для забезпечення життєдіяльності міста, вносити зміни у процедуру закупівлі не маємо можливості.

2020-02-13 10:54:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 січня 2020
UA-2019-12-14-000253-bd23bd4805f91460892682d063474d4b5
Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31692820
Місцезнаходження: 78203, Україна, Івано-Франківська область обл., м. Коломия, площа Відродження, 1
Учасник Документи Рішення
КП "ЗЕЛЕНОСВІТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
КП "Полігон Екологія" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

31 січня 2020 16:10
Електронний підпис
31 січня 2020 16:10
ДОВІДКА МВС.pdf
30 січня 2020 16:25
ДОВІДКА ДФС.pdf
30 січня 2020 13:33
додаток_1.pdf
13 січня 2020 13:33
Електронний підпис
13 січня 2020 13:33
Електронний підпис
11 січня 2020 07:40
Електронний підпис
11 січня 2020 07:40
Електронний підпис
10 січня 2020 15:07
Електронний підпис
10 січня 2020 15:07
Електронний підпис
10 січня 2020 15:05
свідоцтво_ПДВ.pdf
10 січня 2020 15:05
РІШЕННЯ ЗМІНИ НАЗВИ.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_9.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_3.pdf
10 січня 2020 15:05
довідка_санкції.pdf
10 січня 2020 15:05
РОЗРАХУНОК ПРИБУТКУ.pdf
10 січня 2020 15:05
калькуляції.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_1.pdf
10 січня 2020 15:05
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
10 січня 2020 15:05
АДМІН ВИТРАТИ.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_8.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_7.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_6.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_5_1.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_5.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_4.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_2.pdf
10 січня 2020 15:05
ДОГОВІР_185.pdf
10 січня 2020 15:05
ВІДГУК_ДОГОВІР_185.pdf

Документи

Публічні документи

11 січня 2020 15:57
Електронний підпис
11 січня 2020 15:57
Електронний підпис
11 січня 2020 15:51
довідки ст.17.pdf
11 січня 2020 15:51
локальни й кошторис.pdf
11 січня 2020 15:51
довідки ст.16.pdf
11 січня 2020 15:51
тех.завдання.pdf
11 січня 2020 15:51
лист щодо санкцій.pdf
11 січня 2020 15:51
заява-згода.pdf
11 січня 2020 15:51
захист.довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ЗЕЛЕНОСВІТ"

КП "Полігон Екологія"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ЗЕЛЕНОСВІТ" 8 158 718,40
UAH з ПДВ
8 158 718,40
UAH з ПДВ
Документи
КП "Полігон Екологія" 8 158 910,55
UAH з ПДВ
8 158 910,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 16:10
Електронний підпис
31 січня 2020 16:10
ДОВІДКА МВС.pdf
30 січня 2020 16:25
ДОВІДКА ДФС.pdf
30 січня 2020 13:33
додаток_1.pdf
13 січня 2020 13:33
Електронний підпис
13 січня 2020 13:33
Електронний підпис
11 січня 2020 07:40
Електронний підпис
11 січня 2020 07:40
Електронний підпис
10 січня 2020 15:07
Електронний підпис
10 січня 2020 15:07
Електронний підпис
10 січня 2020 15:05
свідоцтво_ПДВ.pdf
10 січня 2020 15:05
РІШЕННЯ ЗМІНИ НАЗВИ.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_9.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_3.pdf
10 січня 2020 15:05
довідка_санкції.pdf
10 січня 2020 15:05
РОЗРАХУНОК ПРИБУТКУ.pdf
10 січня 2020 15:05
калькуляції.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_1.pdf
10 січня 2020 15:05
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
10 січня 2020 15:05
АДМІН ВИТРАТИ.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_8.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_7.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_6.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_5_1.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_5.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_4.pdf
10 січня 2020 15:05
додаток_2.pdf
10 січня 2020 15:05
ДОГОВІР_185.pdf
10 січня 2020 15:05
ВІДГУК_ДОГОВІР_185.pdf

Публічні документи

11 січня 2020 15:57
Електронний підпис
11 січня 2020 15:57
Електронний підпис
11 січня 2020 15:51
довідки ст.17.pdf
11 січня 2020 15:51
локальни й кошторис.pdf
11 січня 2020 15:51
довідки ст.16.pdf
11 січня 2020 15:51
тех.завдання.pdf
11 січня 2020 15:51
лист щодо санкцій.pdf
11 січня 2020 15:51
заява-згода.pdf
11 січня 2020 15:51
захист.довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ЗЕЛЕНОСВІТ"

КП "Полігон Екологія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ЗЕЛЕНОСВІТ"
#33932580
Переможець 8 158 718,40
UAH з ПДВ
29 січня 2020 09:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "ЗЕЛЕНОСВІТ"
#33932580
8 158 718,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 17:38
Додаткова угода_1-2 до 54.pdf зміни до договору
25 березня 2021 17:31
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2021 15:18
Додаткова угода_2 до дог. 54.pdf зміни до договору
11 січня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:05
Додаткова угода_1 до дог. 54.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:03
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 11:14
Договір_54.pdf укладений
13 лютого 2020 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення «Замовником» процедури закупівлі на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору № 54 від 12.02.2020 року на строк, достатній для проведення «Замовником» процедури закупівлі на 2021 рік, на суму 1 631 680 грн (в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі)
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни додаткової угоди № 2 до договору № 54 від 12.02.2020 року на 39,43 грн. Ціна додаткової угоди № 2 становить 1 631 640,57 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/54-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 9 790 064,96
UAH (в тому числі ПДВ 1 631 677,49 UAH)