Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV: 77310000-6 - Planting and maintenance services of green areas (Services in improvement and landscaping of the city)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська область обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Волошенюк Віктор Васильович +380343347852 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UPRAVLINNYa KOMUNALNOGO GOSPODARSTVA KOLOMYYSKOYi MISKOYi RADY |
National ID: | 31692820 |
Contact point: |
Galina Lesnyh +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Additional contacts: |
Волошенюк Віктор Васильович +380343347852 vukm_k@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2019 19:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2020 15:28 |
Очікувана вартість: | 8 159 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 795,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 14 грудня 2019 19:22 |
Enquiries until: | 04 січня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 10 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 січня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 8 159 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 40 795 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | Оплата за надані послуги проводиться «Замовником» після підписання сторонами акту виконаних робіт Ф-№ 2 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2019 19:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2019 19:22 |
Технічне завдання.docx | |
14 грудня 2019 19:22 |
Проект договору_озеленення.docx | |
14 грудня 2019 19:22 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-03-000018 ● 7626dc93663f4309b4a804e2f11d8466
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2020 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.02.2020 № 7
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.02.2020 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-12-14-000253-b 14.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015 код 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з благоустрою та озеленення міста)» (оголошення UA-2019-12-14-000253-b) повідомляємо наступне: 1. У пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна» - 100%. Ціна тендерної пропозиції учасника вказується з урахуванням сплати всіх необхідних податків, зборів та обов’язкових платежів відповідно до обраної учасником системи оподаткування». Тому вважаємо, що у тендерній документації подано вичерпну інформацію щодо врахування всіх податків, які передбачені законодавством в тому числі і ПДВ, який є одним із видів податку. 2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до тендерної документації та Додатку 6 вимагається довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, копії наказів про призначення, про прийом на роботу, або копії цивільно-правових угод з особами, які будуть задіяні для виконання договору. Учасник – КП «Зеленосвіт», надав довідку про наявність працівників та копії наказів на всіх працівників, зазначених у довідці, що підтверджує правові відносини роботодавця та працівника. Зокрема, копію наказу про перевід Боднарук Галини Василівни з посади майстра з благоустрою на посаду майстра зеленого господарства учасник надав. Учасник – КП «Полігон Екологія», надав довідку про те, що для надання послуг підприємство має можливість задіяти 25 працівників. При наявності існуючих 25 поданих наказів на працівників, відсутність трьох наказів не є суттєвою підставою для відхилення тендерної пропозиції. 3. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору КП «Полігон Екологія» надав договір надання послуг з санітарної очистки міста, де замовником послуг є Управління комунального господарства Коломийської міської ради, тому лист-відгук надавати не доцільно. Згідно з відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - КП «Полігон Екологія» може здійснювати діяльність за кодами КВЕДу 01.61 - Допоміжна діяльність у рослинництві та 81.30 - Надання ландшафтних послуг. Керуючись статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) вирішили на етапі кваліфікації не відхиляти даної пропозиції. Виходячи з вищенаведеного, а також, враховуючи те, що закупівля послуги з благоустрою та озеленення міста є нагальною потребою для забезпечення життєдіяльності міста, вносити зміни у процедуру закупівлі не маємо можливості.
2020-02-13 10:54:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна, Івано-Франківська область обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
КП "ЗЕЛЕНОСВІТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КП "Полігон Екологія" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "ЗЕЛЕНОСВІТ" #33932580 |
Переможець |
8 158 718,40
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2021 17:38
|
Додаткова угода_1-2 до 54.pdf | зміни до договору |
25 березня 2021 17:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2021 15:18
|
Додаткова угода_2 до дог. 54.pdf | зміни до договору |
11 січня 2021 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:05
|
Додаткова угода_1 до дог. 54.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2020 11:14
|
Договір_54.pdf | укладений |
13 лютого 2020 11:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення «Замовником» процедури закупівлі на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору № 54 від 12.02.2020 року на строк, достатній для проведення «Замовником» процедури закупівлі на 2021 рік, на суму 1 631 680 грн (в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі) |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни додаткової угоди № 2 до договору № 54 від 12.02.2020 року на 39,43 грн. Ціна додаткової угоди № 2 становить 1 631 640,57 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/54-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |