Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

5011 Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ в м. Одеса.
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-12-13-005388-b 6ec3623c5bd84741a903b634928b4aea
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Юшкевич

+380482673408 odessa@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Південна філія Державного підприємства Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 23211596
Вебсайт: http://pv.ucrf.gov.ua/
Місцезнаходження: 65059, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 14, к.33
Контактна особа: Володимир Юшкевич
+380482673408
odessa@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 20:10
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2020 15:00
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,83%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
5011 Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ в м. Одеса.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Після підписання Акту наданих послуг (Акту виконаних робіт) Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 грудня 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 17:27
Перелік змін до ТД рем_КТЗ_2020.docx
26 грудня 2019 17:27
ПФ_ТД_рем_то_автоОд_із_змінами_26_12_2019_2020.doc
26 грудня 2019 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 20:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 17:27
Перелік змін до ТД рем_КТЗ_2020.docx
26 грудня 2019 17:27
ПФ_ТД_рем_то_автоОд_із_змінами_26_12_2019_2020.doc
13 грудня 2019 20:10
ПФ_ТД_рем_то_автоОд_12_12_2019_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до СТО
Дата подання: 19 грудня 2019 14:25
Дата відповіді: 26 грудня 2019 17:31
Додатком 1 ТД Вами встановлена вимога до СТО Виконавця в частині наявності стенду контролю ходової частини автомобіля, який обов’язково внесений в єдиний державний реєстр засобів вимірювальної техніки. (Що обов’язково має підтверджуватися інформацією (електронним переліком), яка розміщена на сайті ДП «Укрметртестстандарт» - http://metrology.kiev.ua/derzhreestr-zvt. Перейшовши за вказаним Вами посиланням браузер видає наступну помилку: «404 - Категория не найдена». Однак, на офіційному сайті ДП "Укрметртестстандарт" наявні два всього реєстри: 1) «ДЕРЖРЕЄСТР ЗВТ»; 2) «Реєстр затверджених типів засобів вимірювальної техніки». Завантаживши перший реєстр «ДЕРЖРЕЄСТР ЗВТ», та обрав в колонці «Назва ЗВТ» за фільтром «стенд контролю ходової частини автомобіля», було отримано результат, який складався з двох позицій: Назва ЗВТ Умовне позначення ЗВТ Виробник Номер за Державним реєстром Стенди контролю ходової частини автомобіля SDL…, SL…, TL…, SAT…, SA…, SN…, VAS… Заводи фірми Robert Bosch GmbH, Німеччина У1148-15 Стенди контролю ходової частини автомобіля SZFE..., ERBT…, MIDI…, UNI…, HF… Фірма Energotest Kft, Угорщина У2958-13 Надалі, завантаживши другий реєстр «Реєстр затверджених типів засобів вимірювальної техніки» та здійснивши в колонці «Назва типу ЗВТ» пошук (фільтр) за назвою «стенд контролю ходової частини автомобіля» жодного результату отримано не було. Враховуючи зазначене, просимо додатково роз’яснити законодавчі підстави (конкретно зазначити статтю, пункт, абзац тощо Закону, Постанови, Розпорядження; Рішення, Наказу тощо) наявності вищезазначеної вимоги. А також, конкретизувати в якому Державному реєстрі необхідно здійснити відповідний пошук та, отримання якої саме інформації (підтвердження) стане результатом такого пошуку. Окремо, звертаємо увагу тендерного комітету на відсутність зазначеної вимоги в аналогічних оголошеннях за даним предметом закупівлі, які оголошені в інших містах, а саме: - В м. Херсон - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-17-006532-b - В м. Миколаїв - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-17-006521-b. У зв’язку із наведеним, просимо Тендерний комітет обґрунтувати вимогу «наявності стенду контролю ходової частини автомобіля, який обов’язково внесений в єдиний державний реєстр засобів вимірювальної техніки. (Що обов’язково має підтверджуватися інформацією (електронним переліком), яка розміщена на сайті ДП «Укрметртестстандарт» - http://metrology.kiev.ua/derzhreestr-zvt» саме у Виконавця в м. Одеса. В разі відсутності достатніх аргументів та роз’яснень (адекватних та повних відповідей), залишаємо за собою право оскарження дій Тендерного комітету згідно Законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 3 частини 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються,передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Згідно частини 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформаціювідповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Оскільки транспортні засоби Південної філіії ДП «УДЦР» (надалі -Замовник) є службовими, що змінно використовуються в оперативних цілях, безперервно та з підвищеною інтенсивністю, Замовник вважає за необхідне для підтвердження якості надаваємих послуг, що закуповуються, включити в склад тендерної документації вимоги щодо наявності у Учасника стенду контроля ходової частини автомобіля.
Повідомляємо, що вимоги до Учасника стосовно надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем), а також до оцінки відповідності таких послуг, встановлені в діючому Технічному регламенті з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2013 № 643 (зі змінами згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 № 161).
Згідно пункту 14 вищезгаданого Технічного регламенту: «Відремонтовані колісні транспортні засоби, їх складові частини (системи) повинні відповідати вимогам до рівня експлуатаційної безпеки. Виконавець перевіряє безпечність технічного стану складеного колісного транспортного засобу, його систем, складових частин щодо наданих послуг, надає споживачеві гарантії відповідно до законодавства».
Тому, вважаємо, що Наявність даної вимоги Замовника обумовлюється технологією надання послуг з проведення технічного обслуговування і ремонту та необхідністю перевірки ходової частини (працездатності амортизаторів), рульового механізму, гальмівної системи (включно стоянкового гальма) та відповідності відхилення від прямолінійного руху, після завершення ремонту транспортних засобів. Ця перевірка проводиться під навантаженням для додаткового підтвердження якості наданих послуг.
На підставі вищезазначеного вважаємо, що Замовником встановлено вимоги, які необхідні для надання повноцінного, оперативного та якісного спектру робіт та послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, які не обмежують конкуренцію, не є дискримінаційними, не порушують вимог Закону та забезпечують принципи, встановлені чинним законодавством України.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 27 грудня 2019 11:12
Дата відповіді: 28 грудня 2019 16:46
Добрий день! Нами, як потенційним учасником оголошеної Вами закупівлі, 19 грудня 2019 о 14:25 год. в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднено звернення, яке складалось з двох простих запитань. Однак, замість того, щоб конкретно, повно та обґрунтовано відповісти на запитання, Ви обмежились простою відпискою, яку опублікували в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/) 26 грудня 2019 о 17:31 год. Так, в своїй відповіді Ви зазначили: «Повідомляємо, що вимоги до Учасника стосовно надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем), а також до оцінки відповідності таких послуг, встановлені в діючому Технічному регламенті з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2013 № 643 (зі змінами згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22 березня 2017 № 161). Згідно пункту 14 вищезгаданого Технічного регламенту: «Відремонтовані колісні транспортні засоби, їх складові частини (системи) повинні відповідати вимогам до рівня експлуатаційної безпеки. Виконавець перевіряє безпечність технічного стану складеного колісного транспортного засобу, його систем, складових частин щодо наданих послуг, надає споживачеві гарантії відповідно до законодавства». Тому, вважаємо, що Наявність даної вимоги Замовника обумовлюється технологією надання послуг з проведення технічного обслуговування і ремонту та необхідністю перевірки ходової частини (працездатності амортизаторів), рульового механізму, гальмівної системи (включно стоянкового гальма) та відповідності відхилення від прямолінійного руху, після завершення ремонту транспортних засобів. Ця перевірка проводиться під навантаженням для додаткового підтвердження якості наданих послуг.». Дослідивши Ваші останні оголошення, а саме: 1) Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-13-005388-b за предметом закупівлі - 5011 Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ в м. Одеса. В зазначеній закупівлі наявні такі вимоги: - 2. Місце розташування СТО: 2.1. місто в м. Одеса, на відстані не більш (п’яти) км від місця збереження автомобілів за адресою: пров. Олександра Юрженко 20. (Додаток 1 до ТД). 4. СТО обов'язково повинна мати таке обладнання: - стенд контролю ходової частини автомобіля, який обов’язково внесений в єдиний державний реєстр засобів вимірювальної техніки. (Що обов’язково має підтверджуватися інформацією (електронним переліком), яка розміщена на сайті ДП «Укрметртестстандарт» - http://metrology.kiev.ua/derzhreestr-zvt). (Додаток 1 до ТД) 2) Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-17-006532-b за предметом закупівлі - 5011 Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів Південної філії УДЦР в м. Херсон. В даній закупівлі аналогічні вимоги прописані інакше, а саме: 2. Місце розташування СТО: 2.1. Місто відповідно до м. Херсон, на відстані не більш 10(десяти) км від місця збереження автомобілів за адресою: м. Херсон, вул. Нафтовиків, 5. (Додаток 1 до ТД); - вимога щодо стенду контролю ходової частини автомобіля, який обов’язково внесений в єдиний державний реєстр засобів вимірювальної техніки. (Що обов’язково має підтверджуватися інформацією (електронним переліком), яка розміщена на сайті ДП «Укрметртестстандарт» - http://metrology.kiev.ua/derzhreestr-zvt) взагалі відсутня. 3) Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-17-006521-b за предметом закупівлі 5011 Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів Південної філії УДЦР в м. Миколаїв. В даній закупівлі вимоги до учасників прописані аналогічно вимогам щодо закупівлі в м. Херсон, а саме: 2. Місце розташування СТО: 2.1. Місто відповідно до м. Миколаїв, на відстані не більш 10(десяти) км від місця збереження автомобілів за адресою: м. Миколаїв, вул. 7-ма Слобідська, 70-В. (Додаток 1 до ТД); - вимога щодо стенду контролю ходової частини автомобіля, який обов’язково внесений в єдиний державний реєстр засобів вимірювальної техніки. (Що обов’язково має підтверджуватися інформацією (електронним переліком), яка розміщена на сайті ДП «Укрметртестстандарт» - http://metrology.kiev.ua/derzhreestr-zvt) також відсутня. Запитання: Чим пов’язана відмінність в вимогах по вищезазначених закупівлях? Чому СТО в м. Одеса повинно розташовуватись на відстані не більш (п’яти) км від місця збереження автомобілів за адресою: пров. Олександра Юрженко 20, а в містах Херсон та Миколаїв ця відстань складає не більше 10 км? Чому вимога щодо наявності стенду контролю ходової частини автомобіля, який обов’язково внесений в єдиний державний реєстр засобів вимірювальної техніки. (Що обов’язково має підтверджуватися інформацією (електронним переліком), яка розміщена на сайті ДП «Укрметртестстандарт» стосується лише виконавця, якого буде залучено в м. Одесі? Тобто, надане Вами обґрунтування щодо підтвердження якості надаваємих послуг, що закуповуються, стосується лише послуг, отриманих в м. Одесі?! А в містах Херсон та Миколаїв, Ви не дуже переймаєтесь якістю отримуваних послуг. Вважаємо, що Замовник повинен послідовно діяти при висуванні вимог за одним і тим же предметом закупівлі, а не діяти в залежності від можливостей заздалегідь обраного конкретного Виконавця…
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Відповідно конкретної закупівлі (ідентифікатор UA-2019-12-13-005388-b) було вказано, керуючись ст. 22 Закону наступне:
«2. Місце розташування СТО:
2.1. місто в м. Одеса, на відстані не більш (п’яти) км від місця збереження автомобілів за адресою: пров. Олександра Юрженко 20.
…..………..
- стенд контролю ходової частини автомобіля, який обов’язково внесений в єдиний державний реєстр засобів вимірювальної техніки, що підтверджується інформацією із Держреєстру ЗВТ, яка розміщена на офіційному сайті ДП «Укрметртестстандарт» - http://metrology.kiev.ua»
Головний офіс Південної філії розташовано в м. Одеса, відповідно облік, технічна діагностика та визначення технічного стану транспортних засобів проводиться у м. Одеса. Тому саме в Одесі вимагається наявність діагностичного стенду.
Завантаженість транспортних магістралей у м. Одесі та у м. Миколаєві чи м. Херсоні (5 км чи 10 км) дуже відрізняється, особливо у час пік, коли в Одесі неможливо доїхати без перешкод (велика кількість машин), в Херсоні та Миколаєві такої проблеми не має. Та взагалі, Замовник має право у відповідності до діючого законодавства передбачати вимоги до місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Відповідь надана, виключно, стосовно закупівлі з ідентифікатором UA-2019-12-13-005388-b.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 січня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВТО ГРУП + 540 000,00
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 18:31
Електронний підпис
03 січня 2020 18:29
Статут.pdf
03 січня 2020 18:29
Захист довкілля.pdf
03 січня 2020 18:29
Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВТО ГРУП +

Інформація про відміну

Дата відміни
06 січня 2020 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій