Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15510000-6 (молоко 2,6%, сметана 15%, молоко згущене 8,5%(сире))
Очікувана вартість
1 542 800,00 UAH
UA-2019-12-13-005278-b b5ea649eb0884d898f2b7787146b7f55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортник Марія

380414842772 ovruch.otg.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41818470
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 43
Контактна особа: Бортник Марія
380414842772
ovruch.otg.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 19:19
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:03
Очікувана вартість: 1 542 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 714,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко та вершки за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15510000-6 (молоко 2,6%, сметана 15%, молоко згущене 8,5%(сире)) для забезпечення харчування дітей в закладах дошкільної освіти Овруцької міської ради згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40600 пачок
Молоко та вершки за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15510000-6 (молоко 2,6%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
4600 пачок
Молоко та вершки за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15510000-6 (сметана 15%)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
10500 штуки
Молоко та вершки за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15510000-6 ( молоко згущене 8,5%(сире))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником здійснюється протягом 10( десяти )банківських днів від дня поставки товарів з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування.. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 19:21
ТД молоко сметана згущ 2.doc
13 грудня 2019 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 19:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 19:21
ТД молоко сметана згущ 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс" 1 052 580,00
UAH з ПДВ
1 044 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Акріс Логістик" 1 079 742,00
UAH з ПДВ
1 052 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Білоцький Ігор Володимирович 1 471 920,00
UAH з ПДВ
1 471 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2020 17:21
Електронний підпис
02 січня 2020 16:25
оновлена пропозиція.pdf
26 грудня 2019 15:50
Електронний підпис
24 грудня 2019 18:41
ХАССП.pdf
24 грудня 2019 18:41
трудова Лінькова.pdf
24 грудня 2019 18:41
статут.pdf
24 грудня 2019 18:41
статистика.PDF
24 грудня 2019 18:41
свідоцтво лінькова.pdf
24 грудня 2019 18:41
рішення 11 директор.PDF
24 грудня 2019 18:41
рішення 5 директор.pdf
24 грудня 2019 18:41
потужності.PDF
24 грудня 2019 18:41
наказ на директора.pdf
24 грудня 2019 18:41
експлуат. дозвіл.pdf
24 грудня 2019 18:41
договір СЕС.pdf
24 грудня 2019 18:41
Витяг з ЄДР.pdf
24 грудня 2019 18:41
виписка зЄДР.pdf
24 грудня 2019 18:41
Акти СЕС.pdf
24 грудня 2019 18:41
ХАСП ISO Вівальді.pdf
24 грудня 2019 18:41
технічні якісні ха-ки.pdf
24 грудня 2019 18:41
тендерна пропозиція.pdf
24 грудня 2019 18:41
лист довкілля.pdf
24 грудня 2019 18:41
довідка.pdf
24 грудня 2019 18:41
довідка щодо товару.pdf
24 грудня 2019 18:41
довідка щодо ГМО.pdf
24 грудня 2019 18:41
довідка санкції.pdf
24 грудня 2019 18:41
довідка працівників.pdf
24 грудня 2019 18:41
довідка підпису.pdf
24 грудня 2019 18:41
довідка МТБ.pdf
24 грудня 2019 18:41
довідка гарант ст. 17.pdf
24 грудня 2019 18:41
дов щодо ціни.pdf
24 грудня 2019 18:41
декларація сметана.pdf
24 грудня 2019 18:41
декларація молока.pdf
24 грудня 2019 18:41
2 аналогічний договір.pdf
24 грудня 2019 18:41
1 аналогічний договір.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 17:11
Електронний підпис
15 січня 2020 17:09
мвс 23.12.2019 Лобай.pdf
15 січня 2020 17:09
мвс 22.12.2019 Губатюк.pdf
15 січня 2020 17:09
податкова.pdf
10 січня 2020 14:49
Електронний підпис
10 січня 2020 14:48
ЦП аукціон.pdf
09 січня 2020 16:50
Електронний підпис
09 січня 2020 16:49
цп остаточна.pdf
30 грудня 2019 17:09
Електронний підпис
30 грудня 2019 16:57
5.8 свідоцтво ТЗ 1883+3016.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.5 мед кн демченко.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.5 мед кн койда.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.9 протокол ГМО.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.9 експертний 09.12.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.9 експертний 25.11.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.9 експертний деражня.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.9 експертний 22.11.pdf
30 грудня 2019 16:57
5. Тех. вим.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.9 експертний 22.11 1.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.8 санпасп 1883.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.9 якісне 30.12.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.8 санпасп 3016.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.9 якісне 30.12 молоко.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.9 ГМО деражня.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.10 Гарант. тв.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.10 Гарант зменш ціни.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.5 лист обов водіїв.pdf
30 грудня 2019 16:57
5.9 декларація деражня.pdf
30 грудня 2019 16:57
4. Пропозиція.pdf
30 грудня 2019 16:57
8.2 накази 36к та 1.pdf
30 грудня 2019 16:57
2.2 Дов. про поставку.pdf
30 грудня 2019 16:57
6. Проект.pdf
30 грудня 2019 16:57
12. ISO 22000 АКРІС.pdf
30 грудня 2019 16:57
7. БПД.pdf
30 грудня 2019 16:57
3. Ст. 17.pdf
30 грудня 2019 16:57
9. гарант санкції.pdf
30 грудня 2019 16:57
11. Відомості.pdf
30 грудня 2019 16:57
8.3 витяг з наказу 39.pdf
30 грудня 2019 16:57
2.2 відгук будліцей 2019.pdf
30 грудня 2019 16:57
1. дов. маттех. база.pdf
30 грудня 2019 16:57
2. Дов. аналог. дог.pdf
30 грудня 2019 16:57
10 гарант зах. довкіля.pdf

Публічні документи

01 січня 2020 16:14
Документи.pdf
01 січня 2020 16:14
Договора поставки.PDF
01 січня 2020 16:14
Договора.PDF
01 січня 2020 16:14
Пропозиці.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Продцентр-плюс"

ТОВ "Акріс Логістик"

ФОП Білоцький Ігор Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Відхилено 1 044 390,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 16:02
ТОВ "Акріс Логістик"
#36330737
Переможець 1 052 500,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Акріс Логістик"
#36330737
1 052 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 08:48
Дод угода 6 молоко.PDF зміни до договору
23 березня 2021 08:47
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 18:11
Дод угода 5 молоко.PDF зміни до договору
20 січня 2021 18:10
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:18
Дод угода 4 молоко.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:02
Дод угода 3 молоко.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 17:01
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 14:46
Дод угода 2 молоко.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 17:39
ду №1 молоко.pdf зміни до договору
24 січня 2020 17:36
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 17:27
договір молоко.pdf укладений
24 січня 2020 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 500 000 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №1 (далі - додаткова угода) до договору №39 від 24 січня 2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п. 3.1. розділу «Ціна договору» договору № 39 від 24 січня 2020 року та викласти його у наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить: Загальна вартість Товару з ПДВ - 1 052 500 грн. 00 коп. (один мільйон п’ятдесят дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ - 175 416 грн. 67 коп. (сто сімдесят п’ять тисяч чотириста шістнадцять грн. 67 коп.), з них січень – червень 2020 року - 500 000 грн.00 коп.(п’ятсот тисяч грн.00 коп.) з ПДВ – наявні кошторисні призначення, липень – грудень 2020 року – 552 500 грн.00 коп. (п’ятсот п’ятдесят дві тисячі п’ятсот грн..00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36, п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.), пп.1 п.11.1, п.п.2 п.11.1, п.6.3.4. даного договору, в зв’язку з підвищенням цін на ринку України, а саме молоко 2,6%, що підтверджується довідками Головного управління статистики у Житомирській області № 03.2-16/1-283 від 15.10.2020р та № 03.2-16/1-199 від 15.07.2020р., зменшенням обсягів закупівлі на 25,42 грн., сторони уклали додаткову угоду №2 (далі - додаткова угода) до договору № 39 від 24 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.), пп.1 п.11.1, п.1.3, п.6.3.4. даного договору, в зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 624 212 грн.45 коп., (в тому числі наявних кошторисних призначень - на 71 737 грн.87 коп.)., сторони уклали додаткову угоду №3 (далі - додаткова угода) до договору № 39 від 24 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп.8 п.11 договору та п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015р. зі змінами (в редакції до 19.04.2020 року), сторони уклали додаткову угоду № 4 (далі - додаткова угода) до договору № 38 від 22 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.), пп.8 п.11.1 даного договору, у зв’язку з продовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та наявністю наявних кошторисних призначень в сумі 85 613,90 грн., сторони уклали додаткову угоду №5 до договору № 39 від 24 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.), пп.1 п.11.1 даного договору, у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі на суму 3 412,45 грн., сторони уклали додаткову угоду №6 (далі - додаткова угода) до договору № 39 від 24 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 510 463,58
UAH (в тому числі ПДВ 85 077,26 UAH)