Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24910000-6 - Клеї
Очікувана вартість
9 275,00 UAH
UA-2019-12-13-005222-b 8984a7212f2543689cd66b2bc2984ae4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 18:56
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 19:00
Очікувана вартість: 9 275,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24910000-6: Клеї


Кутик алюмінієвий - 50 штук, Клей монтажний - 5 штук, Клей двохкомпонентний - 5 штук, Піна монтажна- 5 штук, Піна-клей- 5 штук, Очисник піни- 5 штук.(Відповідно до технічного завдання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 штуки
Кутик алюмінієвий - 50 штук, Клей монтажний - 5 штук, Клей двохкомпонентний - 5 штук, Піна монтажна- 5 штук, Піна-клей- 5 штук, Очисник піни- 5 штук.(Відповідно до технічного завдання). Джерело фінансування закупівлі-Кошти від господарської діяльності підприємств
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 24910000-6 — Клеї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених у специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред"явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 3 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 11:09
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
16 грудня 2019 11:07
Кваліфікаційні вимоги.docx
16 грудня 2019 11:06
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відсутність технічного завдання
Дата подання: 15 грудня 2019 22:56
Дата відповіді: 16 грудня 2019 11:10
відсутність технічного завдання
Відповідь: Технічне завдання надано
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 грудня 2019 10:16
Дата відповіді: 16 грудня 2019 11:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічного завдання. До участі у закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Їх ціна розглядається як остаточна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БI ЕМ ГРУП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 9 200,40
UAH з ПДВ
9 200,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 10:25
Тендерна пропозиція 2.pdf
17 грудня 2019 18:58
Згода з умовами дог.pdf
17 грудня 2019 18:57
Інф про учасника.pdf
17 грудня 2019 18:52
Статут .rar
17 грудня 2019 18:52
Право підпис.pdf
17 грудня 2019 18:52
Витяг плательшика НДС.PDF
17 грудня 2019 18:52
ID Курносова ТВ.PDF
17 грудня 2019 18:52
Довідка банк.PDF
17 грудня 2019 18:52
банк.PDF
17 грудня 2019 18:52
Витяг.PDF
17 грудня 2019 18:52
Тендерна пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БI ЕМ ГРУП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БI ЕМ ГРУП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#41444240
Переможець 9 200,40
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 10:03

Документи

20 грудня 2019 10:03
2546 від 20.12.2019.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БI ЕМ ГРУП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#41444240
9 200,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2019 10:03
2546 від 20.12.2019.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
26-12-04 від 26.112.2019 року.PDF укладений
26 грудня 2019 17:52