Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модульна трьох ярусна швидкозбірна конструкція з пандусом, з алюмінієвих ферм для вистави
Очікувана вартість
2 340 000,00 UAH
UA-2019-12-13-005194-b 589fd76017244b4ea1bf8955618b3834
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко Ю. В.

+380577572337 DENSC@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В.Лисенка"
Код ЄДРПОУ: 38385217
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Сумська, 25
Контактна особа: Нестеренко Ю. В.
+380577572337
DENSC@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 18:49
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 11:07
Очікувана вартість: 2 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Модульна трьох ярусна швидкозбірна конструкція з пандусом, з алюмінієвих ферм для вистави
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Модульна трьох ярусна швидкозбірна конструкція з пандусом, з алюмінієвих ферм для вистави
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата роботи здійснюється не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня прийняття Замовником роботи, на підставі належно оформленого та підписаного Акту прийму- передачі виконаних робіт та рахунку Підрядника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 18:46
13.12.19.pdf
13 грудня 2019 18:46
Додаток 2 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Модульна трьох ярусна швидкозбірна конструкція з пандусом
Дата подання: 13 грудня 2019 19:41
Дата відповіді: 17 грудня 2019 16:14
Доброго дня, є деталізований КМ або КМД модульної конструкції з пандусом?
Відповідь: Доброго дня!
Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні, конструктивні та інші вимоги до предмету закупівлі викладені у Додатку 3 до тендерної документації.
Замовником надано всю необхідну інформацію про предмет закупівлі.
Дякуємо за запитання.
Штучне обмеження конкуренції???
Дата подання: 16 грудня 2019 10:39
Дата відповіді: 19 грудня 2019 08:53
Доброго дня, Скажіть будь ласка, чому КЕП обов'язково має мати розширення .р7s???? Ви готували документацію під учасника, у якого саме таке розширення фала КЕП?) До Вашого відома, файли КЕП мають, також, інші розширення, і це повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Приберіть будь ласка цю вимогу, оскільки вона обмежує конкуренцію.
Відповідь: Електро́нний цифровий підпис (КЕП/ЕЦП) — вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.
КЕП/ЕЦП дозволяє однозначно визначити особу, що підписала документ та забезпечує контроль цілісності та незмінності документа при його передачі контрагенту або перевіряючим органам.
Ваше ствердження про обмеження конкуренції щодо переліку розширень файлів КЕП є недоречними та безпідставним.
По – перше, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чітко зазначено, які умови звужують коло потенційних учасників та Замовник при проведені процедур чітко додержується норм Закону. Більш того Законом не встановлено обмежень щодо розширень файлів КЕП.
По – друге, розширення .р7s достатньо поширене для використання та його вимога використання саме його не обмежує конкуренцію.
Аудиторська служба за вами плаче)
Дата подання: 16 грудня 2019 10:52
Дата відповіді: 19 грудня 2019 08:53
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції. Питома вага цінового критерію – 100 % без ПДВ. Методика оцінки: Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (з ПДВ) поданими Учасниками, платниками ПДВ. ДО УВАГИ УЧАСНИКА! Оскільки основною метою проведення торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства, сплачені/нараховані суми податку у разі придбання товарів надають підприємству право на податковий кредит зі сплати ПДВ (згідно ст.198 Податкового кодексу України), що в свою чергу економічно вигідніше ніж закупівля товарів без сплати ПДВ. Таким чином, якщо ціна пропозиції Учасника переможця закупівлі без урахування ПДВ, то всі пропозиції Учасників закупівлі будуть оцінюватися без урахування ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції. Питома вага цінового критерію – 100 % без ПДВ. Методика оцінки: Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (з ПДВ) поданими Учасниками, платниками ПДВ. ДО УВАГИ УЧАСНИКА! Оскільки основною метою проведення торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства, сплачені/нараховані суми податку у разі придбання товарів надають підприємству право на податковий кредит зі сплати ПДВ (згідно ст.198 Податкового кодексу України), що в свою чергу економічно вигідніше ніж закупівля товарів без сплати ПДВ. Таким чином, якщо ціна пропозиції Учасника переможця закупівлі без урахування ПДВ, то всі пропозиції Учасників закупівлі будуть оцінюватися без урахування ПДВ.
Керуючись пунктом 9 частини 2 статті 22 Закону, де зазначено, що перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) має бути визначена Замовником та зазначена в тендерній документації. Тож Замовник сам визначає критерії та методику оцінки цінових пропозицій.
Більш того, у переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, замовником звернено увагу учасника про методику оцінки та зроблено посил на ст.198 Податкового кодексу України.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАМЛІЛИЙ ОЛЕКСІЙ АНДРІЙОВИЧ" 2 340 000,00
UAH з ПДВ
2 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛВІСС 2 340 000,00
UAH з ПДВ
2 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 12:38
Выписка стр 2.jpg
19 грудня 2019 12:38
Выписка стр 1.jpg
19 грудня 2019 12:38
свидетельство ФОП-2.jpg
19 грудня 2019 12:38
свидетельство ФОП.jpg
19 грудня 2019 12:38
Изображение0001.JPG
19 грудня 2019 12:38
Изображение.JPG

Публічні документи

12 січня 2020 17:16
для переможців
27 грудня 2019 21:36
Електронний підпис
27 грудня 2019 21:35
НА ОТПРАВКУ 2612.rar
27 грудня 2019 20:37
Електронний підпис
27 грудня 2019 20:35
НА ОТПРАВКУ.rar
27 грудня 2019 20:35
inquiry_print.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАМЛІЛИЙ ОЛЕКСІЙ АНДРІЙОВИЧ"

ТОВ АЛВІСС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАМЛІЛИЙ ОЛЕКСІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#2648707234
Відхилено 2 340 000,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 14:30
ТОВ АЛВІСС
#32309000
Переможець 2 340 000,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 17:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛВІСС
#32309000
2 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 14:23
Додаткова угода 18 до Договору 58 20 від 28.01.2020 (1).pdf зміни до договору
30 червня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 15:07
4421 Допугода №17 Алвісс (1).pdf зміни до договору
28 травня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 15:23
Д.у.№16 від 29.04.21 р. (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 10:14
ДУ 15 до Дог. 58 20 від 28.02.2020 (1).pdf зміни до договору
30 березня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 10:57
Додаткова угода 14 до Договору 58 20 від 28.01.2020 (1).pdf зміни до договору
02 березня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 16:48
Додаткова угода №13 до Договору підряда 58 20 від 28 січня 2020 р. (1) (1).pdf зміни до договору
29 січня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:04
ДУ 12 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 15:10
ду.10 28.10 (1).pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 10:55
ду. 9 (1).pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 16:45
58-20 ду.7 31.07.20 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 19:06
58-20 ду.6 30.06.20 (1).pdf зміни до договору
01 липня 2020 19:06
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 09:31
58-20 ду.5 29.05.20 (1).pdf зміни до договору
29 травня 2020 09:31
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 17:57
IMG_9047 (1).jpg зміни до договору
30 квітня 2020 17:57
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 12:49
58-20 ду.3 30.03.20 (1).pdf зміни до договору
31 березня 2020 12:49
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 18:34
ду.2 (1).pdf зміни до договору
04 березня 2020 18:34
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 16:47
58-20 ду.1 06.02.20 (1).pdf зміни до договору
06 лютого 2020 16:46
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 15:35
58-20 28.01.20.pdf укладений
28 січня 2020 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.1 від 06.02.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.2 від 03.03.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.3 від 30.03.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.у.№4 від 30.04.20 р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.5 від 29.05.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.6 від 30.06.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.7 від 31.07.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.9 від 30.09.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ду.10 від 28.10.2020р. Сума договору після внесення змін - залишилася незмінною. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - залишилася незмінною.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Д.у. № 12 від 29.12.2020 року Строк поставки товару - до 29 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): д.у. № 13 від 29 січня 2021 року. Сума договору та кількість не змінюються. Строк виконання договору - до 28.02.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): д.у. № 14 від 26 лютого 2021 року. Сума договору та кількість не змінюються. Строк виконання договору - до 28.02.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): д.у. № 15 від 30 березня 2021 року. Сума договору та кількість не змінюються. Строк виконання договору - до 30.04.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): д.у. № 16 від 29 квітня 2021 року. Сума договору та кількість не змінюються. Строк виконання договору - до 31.05.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): д.у. № 17 від 28 травня 2021 року. Сума договору та кількість не змінюються. Строк виконання договору - до 30.06.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): д.у. № 18 від 29 червня 2021 року. Сума договору та кількість не змінюються. Строк виконання договору - до 31.07.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 58/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 31 липня 2021
Сума оплати за договором: 2 340 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 390 000,00 UAH)