Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у Загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва), DK 021:2015-55320000-9 "Catering services» (Provide the organization with a free food of pupils (pupils) in General educational establishments of Sviatoshynskyi district of Kyiv)
DK 021:2015-55320000-9 "Catering services» (Provide the organization with a free food of pupils (pupils) in General educational establishments of Sviatoshynskyi district of Kyiv)
Очікувана вартість
27 944 516,80 UAH
UA-2019-12-13-004789-b de8a2bfdd161467cbd3d08c0e0b4419d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Uhravlinnya osvity Svyatoshin RDA
National ID: 37498536
Contact point: Kovalenko I.I
380442749707
tender_106@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 00:00
Очікувана вартість: 27 944 516,80 UAH без ПДВ
Publication date: 13 грудня 2019 17:11
Enquiries until: 03 січня 2020 00:00
Complaints submission until: до 09 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 січня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 27 944 517 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Scope of the procurement

Тендерна документація

13 грудня 2019 17:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 17:23
Проект договору.docx
13 грудня 2019 17:23
ТД послуги їдалень.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-20-000026 ● 0ee319eac2194fa7af74c842955f7ced
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 08:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.07.2020 № 122

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2019-12-13-004789-b 13.12.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

03 лютого 2020 року між Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації та Комунальним підприємство «Промінь» в Святошинському районі м. Києва, було укладено Договір № 96/2020 від 03.02.2020 року (надалі – «Договір») предметом закупівлі якого є «ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у Загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва), DK 021:2015-55320000-9 "Catering services» (Provide the organization with a free food of pupils (pupils) in General educational establishments of Sviatoshynskyi district of Kyiv)» Договір було укладено за результатами публічної закупівлі UA-2019-12-13-004789-b переможцем якої було обрано Комунальне підприємство «Промінь» в Святошинському районі м. Києва. За результатами моніторингу вказаної публічної закупівлі ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ було виявлено порушення проведення процедури закупівлі в частині розгляду та/або не відхилення (відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Згідно висновку, який винесено ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 23.07.2020 року та який опубліковано на електронному порталі уповноваженого органу, органом державного фінансового контролю та усунення порушень у сфері державних закупівель зобов’язує Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, Згідно ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України: «Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом». Згідно ч. 2 ст. 188 Господарського кодексу України: « Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором». Враховуючи все, зазначене вище, керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного Кодексу України, ч. 2 ст. 188 Господарського кодексу України, п. 10.3. Договору, для виконання зобов’язань та усунення порушень, які викладені у висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСОМ У ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 23-07-2020 року щодо державного моніторингу публічної закупівлі № UA-2019-12-13-004789-b, Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації заявляє про намір розірвати Договір № 96/2020 від 03.02.2020 року та направляє Комунальному підприємству «Промінь» в Святошинському районі м. Києва ", проект відповідної додаткової угоди. Просимо ознайомитись з проектом наданої додаткової угоди, підписати його уповноваженою на те особою та скріпити печаткою Комунального підприємства «Промінь» в Святошинському районі м. Києва

2020-07-31 12:59:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абз. 2 ч. 4 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у Загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва), DK 021:2015-55320000-9 "Catering services» (Provide the organization with a free food of pupils (pupils) in General educational establishments of Sviatoshynskyi district of Kyiv)
Опис предмету закупівлі:
Лот №2 Борщагівка
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 21 101 699,20 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 139 722,58 UAH без ПДВ


Title: DK 021:2015-55320000-9 "Catering services» (Provide the organization with a free food of pupils (pupils) in General educational establishments of Sviatoshynskyi district of Kyiv)
Current status: Complete
Estimated total value: 21 101 699,20 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 139 722,58 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 22 січня 2020 12:44
Auction planned date: 22 січня 2020 12:44
Закінчення: 22 січня 2020 13:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 лот
ДК 021:2015 - 55320000-9
«Послуги з організації харчування»
(Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у Загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва), DK 021:2015-55320000-9 "Catering services» (Provide the organization with a free food of pupils (pupils) in General educational establishments of Sviatoshynskyi district of Kyiv)
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Дата доставки: 29 травня 2020

DK 021:2015-55320000-9 "Catering services» (Provide the organization with a free food of pupils (pupils) in General educational establishments of Sviatoshynskyi district of Kyiv)
CPV: 55320000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 17:23
Проект договору.docx
13 грудня 2019 17:23
ТД послуги їдалень.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 січня 2020
UA-2019-12-13-004789-bde8a2bfdd161467cbd3d08c0e0b4419d
Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна, Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Учасник Документи Рішення
Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 січня 2020 17:45
31.Лист гарантія.pdf
10 січня 2020 17:45
33.Довідка довкілля.pdf
10 січня 2020 17:45
29.Проект договору.pdf
10 січня 2020 17:45
30.Меню.pdf
10 січня 2020 17:45
27.Договір відходи.pdf
10 січня 2020 17:45
24.Довідки ст. 17.pdf
10 січня 2020 17:45
21.Паспортні дані.pdf
10 січня 2020 17:45
20.Статут.pdf
10 січня 2020 17:45
19.Сертифікати ХАССП.pdf
10 січня 2020 17:45
22.Лист-згода.pdf
10 січня 2020 17:45
17.Звіт 1-ДФ.pdf
10 січня 2020 17:45
16.Мед.Книжки 6.pdf
10 січня 2020 17:45
14.Мед.книжки 4.pdf
10 січня 2020 17:45
15.Мед.Книжки5.pdf
10 січня 2020 17:45
13.Мед.книги 3.pdf
10 січня 2020 17:45
10.Трудові книги 4.pdf
10 січня 2020 17:45
7.Трудові книги 1.pdf
10 січня 2020 17:45
9.Трудові книги 3.pdf
10 січня 2020 17:45
12.Мед.книжки 2.pdf
10 січня 2020 17:45
11.Мед.книжки 1.pdf
10 січня 2020 17:45
8.Трудові книги 2.pdf
10 січня 2020 17:45
6.Довідка працівники.pdf

Документи

Публічні документи

27 січня 2020 17:43
Довідка МВС..pdf
27 січня 2020 15:53
Довідка ст.17.pdf
11 січня 2020 12:21
23.Довідки ст.17.pdf
11 січня 2020 12:21
17.Звіт 1-ДФ.pdf
11 січня 2020 12:21
30.Лист-гарантія.pdf
11 січня 2020 12:21
27.Договір, відходи.pdf
11 січня 2020 12:21
21.Розпорядження.pdf
11 січня 2020 12:21
20.Лист-згода.pdf
11 січня 2020 12:21
19.Статут.pdf
11 січня 2020 12:21
22.Копія паспорту.pdf
11 січня 2020 12:21
25.Меню.pdf
11 січня 2020 12:21
31.Довідка довкілля.pdf
11 січня 2020 12:21
10.Трудові книги2.pdf
11 січня 2020 12:21
12.Трудові книги 4.pdf
11 січня 2020 12:21
9.Трудові книги 1.pdf
11 січня 2020 12:21
14. Мед.книжки 2..pdf
11 січня 2020 12:21
15. Мед.книжки 3.pdf
11 січня 2020 12:21
11.Трудові книги 3.pdf
11 січня 2020 12:21
13.Медичні книжки 1.pdf
11 січня 2020 12:21
16. Мед.книжки 4.pdf
11 січня 2020 12:21
8Довідка працівники.pdf
11 січня 2020 12:21
5.Акт на приміщення.pdf
11 січня 2020 12:21
2.Мат.-тех. база.pdf

Документи

Публічні документи

11 січня 2020 18:21
Електронний підпис
11 січня 2020 18:21
Електронний підпис
11 січня 2020 18:18
Потужності.pdf
11 січня 2020 18:18
Трудові книжки.pdf
11 січня 2020 18:18
Проект договору.pdf
11 січня 2020 18:18
Медичні книжки.pdf
11 січня 2020 18:18
Лист-набір продуктів.pdf
11 січня 2020 18:18
Договір-відходи.pdf
11 січня 2020 18:18
Довідка-ст. 17.pdf
11 січня 2020 18:18
Довідка-працівники.pdf
11 січня 2020 18:18
Баланс.pdf
11 січня 2020 18:18
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва"

Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва" 21 097 680,00
UAH
20 955 336,00
UAH
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 21 045 280,00
UAH
21 045 280,00
UAH
Документи
Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва" 21 101 699,20
UAH
21 101 699,20
UAH
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 17:43
Довідка МВС..pdf
27 січня 2020 15:53
Довідка ст.17.pdf
11 січня 2020 12:21
23.Довідки ст.17.pdf
11 січня 2020 12:21
17.Звіт 1-ДФ.pdf
11 січня 2020 12:21
30.Лист-гарантія.pdf
11 січня 2020 12:21
27.Договір, відходи.pdf
11 січня 2020 12:21
21.Розпорядження.pdf
11 січня 2020 12:21
20.Лист-згода.pdf
11 січня 2020 12:21
19.Статут.pdf
11 січня 2020 12:21
22.Копія паспорту.pdf
11 січня 2020 12:21
25.Меню.pdf
11 січня 2020 12:21
31.Довідка довкілля.pdf
11 січня 2020 12:21
10.Трудові книги2.pdf
11 січня 2020 12:21
12.Трудові книги 4.pdf
11 січня 2020 12:21
9.Трудові книги 1.pdf
11 січня 2020 12:21
14. Мед.книжки 2..pdf
11 січня 2020 12:21
15. Мед.книжки 3.pdf
11 січня 2020 12:21
11.Трудові книги 3.pdf
11 січня 2020 12:21
13.Медичні книжки 1.pdf
11 січня 2020 12:21
16. Мед.книжки 4.pdf
11 січня 2020 12:21
8Довідка працівники.pdf
11 січня 2020 12:21
5.Акт на приміщення.pdf
11 січня 2020 12:21
2.Мат.-тех. база.pdf

Публічні документи

11 січня 2020 18:21
Електронний підпис
11 січня 2020 18:21
Електронний підпис
11 січня 2020 18:18
Потужності.pdf
11 січня 2020 18:18
Трудові книжки.pdf
11 січня 2020 18:18
Проект договору.pdf
11 січня 2020 18:18
Медичні книжки.pdf
11 січня 2020 18:18
Лист-набір продуктів.pdf
11 січня 2020 18:18
Договір-відходи.pdf
11 січня 2020 18:18
Довідка-ст. 17.pdf
11 січня 2020 18:18
Довідка-працівники.pdf
11 січня 2020 18:18
Баланс.pdf
11 січня 2020 18:18
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

10 січня 2020 17:45
31.Лист гарантія.pdf
10 січня 2020 17:45
33.Довідка довкілля.pdf
10 січня 2020 17:45
29.Проект договору.pdf
10 січня 2020 17:45
30.Меню.pdf
10 січня 2020 17:45
27.Договір відходи.pdf
10 січня 2020 17:45
24.Довідки ст. 17.pdf
10 січня 2020 17:45
21.Паспортні дані.pdf
10 січня 2020 17:45
20.Статут.pdf
10 січня 2020 17:45
19.Сертифікати ХАССП.pdf
10 січня 2020 17:45
22.Лист-згода.pdf
10 січня 2020 17:45
17.Звіт 1-ДФ.pdf
10 січня 2020 17:45
16.Мед.Книжки 6.pdf
10 січня 2020 17:45
14.Мед.книжки 4.pdf
10 січня 2020 17:45
15.Мед.Книжки5.pdf
10 січня 2020 17:45
13.Мед.книги 3.pdf
10 січня 2020 17:45
10.Трудові книги 4.pdf
10 січня 2020 17:45
7.Трудові книги 1.pdf
10 січня 2020 17:45
9.Трудові книги 3.pdf
10 січня 2020 17:45
12.Мед.книжки 2.pdf
10 січня 2020 17:45
11.Мед.книжки 1.pdf
10 січня 2020 17:45
8.Трудові книги 2.pdf
10 січня 2020 17:45
6.Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

Комунальне підприємство "Шкільне харчування Оболонського району м. Києва"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"
#21636104
Переможець 20 955 336,00
UAH
23 січня 2020 10:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Промінь в Святошинському районі м.Києва"
#21636104
20 955 336,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 11:50
Дод. угода №5 (дог.96).jpeg зміни до договору
26 січня 2021 11:46
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 09:23
Д у 4 договору 96.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 09:21
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 13:43
Д у 3 договору 96 покращення якості (харчув).pdf зміни до договору
28 вересня 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 17:22
ДУ № 2 -96.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 17:20
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 18:10
Додаткова угода Промінь.pdf зміни до договору
01 червня 2020 18:02
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 09:36
Договір 96.PDF укладений
03 лютого 2020 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 96/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з реорганізацією структури управління освіти
Номер договору про закупівлю: 96/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 96/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору до 31.03.2021 для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Номер договору про закупівлю: 96/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості Договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 96/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 20 955 336,00
UAH