Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15530000-4 (Масло солодковершкове не менше 72,5% жирності )
Очікувана вартість
1 020 000,00 UAH
UA-2019-12-13-004739-b bb21560d70c746eda92f5bf8f0bcdfec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортник Марія

380414842772 ovruch.otg.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41818470
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 43
Контактна особа: Бортник Марія
380414842772
ovruch.otg.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:06
Очікувана вартість: 1 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Вершкове масло за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15530000-4 (Масло солодковершкове не менше 72,5% жирності ) для забезпечення харчування дітей закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5100 кілограми
Вершкове масло за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15530000-4 (Масло солодковершкове не менше 72,5% жирності )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником здійснюється протягом 10( десяти )банківських днів від дня поставки товарів з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування.. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 17:06
ТД масло вершкове 2.doc
13 грудня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 17:06
ТД масло вершкове 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс" 642 600,00
UAH з ПДВ
642 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Акріс Логістик" 724 302,00
UAH з ПДВ
724 302,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 09:00
Електронний підпис
11 січня 2020 08:57
довідка податкова.pdf
11 січня 2020 08:57
довідка МВС.pdf
11 січня 2020 08:57
довідка з банка.pdf
24 грудня 2019 16:42
Електронний підпис
24 грудня 2019 13:26
довідка щодо ГМО.pdf
24 грудня 2019 08:55
Електронний підпис
23 грудня 2019 10:43
ХАССП.pdf
23 грудня 2019 10:43
трудова Лінькова.pdf
23 грудня 2019 10:43
статут.pdf
23 грудня 2019 10:43
статистика.PDF
23 грудня 2019 10:43
свідоцтво лінькова.pdf
23 грудня 2019 10:43
рішення 11 директор.PDF
23 грудня 2019 10:43
рішення 5 директор.pdf
23 грудня 2019 10:43
потужності.PDF
23 грудня 2019 10:43
наказ на директора.pdf
23 грудня 2019 10:43
експлуат. дозвіл.pdf
23 грудня 2019 10:43
договір СЕС.pdf
23 грудня 2019 10:43
Витяг з ЄДР.pdf
23 грудня 2019 10:43
виписка зЄДР.pdf
23 грудня 2019 10:43
Акти СЕС.pdf
23 грудня 2019 10:43
технічні вимоги.pdf
23 грудня 2019 10:43
тенденра пропозиція.pdf
23 грудня 2019 10:43
лист довкілля.pdf
23 грудня 2019 10:43
довідка.pdf
23 грудня 2019 10:43
довідка щодо товару.pdf
23 грудня 2019 10:43
довідка санкції.pdf
23 грудня 2019 10:43
довідка працівників.pdf
23 грудня 2019 10:43
довідка підпису.pdf
23 грудня 2019 10:43
довідка МТБ.pdf
23 грудня 2019 10:43
довідка гарант ст. 17.pdf
23 грудня 2019 10:43
дов щодо ціни.pdf

Публічні документи

30 грудня 2019 17:19
Електронний підпис
30 грудня 2019 17:14
5. Тех. вимоги.pdf
30 грудня 2019 17:14
5.8 свідоцтво ТЗ 1883+3016.pdf
30 грудня 2019 17:13
5.5 мед кн демченко.pdf
30 грудня 2019 17:13
5.5 мед кн койда.pdf
30 грудня 2019 17:13
5.8 санпасп 3016.pdf
30 грудня 2019 17:13
5.8 санпасп 1883.pdf
30 грудня 2019 17:13
5.9 ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
30 грудня 2019 17:13
5.5 лист обов водіїв.pdf
30 грудня 2019 17:13
5.10 Гарант. тв.pdf
30 грудня 2019 17:13
5.10 Гарант зменш ціни.pdf
30 грудня 2019 17:13
5.4 дов щодо виробника.pdf
30 грудня 2019 17:13
4. Пропозиція.pdf
30 грудня 2019 17:13
6. Проект.pdf
30 грудня 2019 17:13
8.2 накази 36к та 1.pdf
30 грудня 2019 17:13
7. БПД.pdf
30 грудня 2019 17:13
12. ISO 22000 АКРІС.pdf
30 грудня 2019 17:13
2.2 Дов. про поставку.pdf
30 грудня 2019 17:13
3. Ст. 17.pdf
30 грудня 2019 17:13
9. гарант санкції.pdf
30 грудня 2019 17:13
11. Відомості.pdf
30 грудня 2019 17:13
1. дов. маттех. база.pdf
30 грудня 2019 17:13
10 гарант зах. довкіля.pdf
30 грудня 2019 17:13
8.3 витяг з наказу 39.pdf
30 грудня 2019 17:13
2. Дов. аналог. дог.pdf
30 грудня 2019 17:13
2.2 відгук будліцей 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Продцентр-плюс"

ТОВ "Акріс Логістик"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Переможець 642 600,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 18:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 18:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
642 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 09:42
Дод угода 6 масло.PDF зміни до договору
20 січня 2021 09:42
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:49
Дод угода 5 масло.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 20:38
Дод угода 4 масло.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 20:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 20:27
Дод угода 4 масло.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 20:26
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 15:44
Дод угода 3 масло верш.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 16:39
Дод угода 2 масло верш.PDF зміни до договору
27 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 16:44
Дод угода 1 масло.PDF зміни до договору
22 січня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 09:33
Договір масло вершкове.PDF укладений
20 січня 2020 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 300 000 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №1 (далі - додаткова угода) до договору № 18 від 20 січня 2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п. 3.1. розділу «Ціна договору» договору № 18 від 20 січня 2020 року та викласти його у наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить: Загальна вартість Товару з ПДВ - 642 600 грн 00 коп (шістсот сорок дві тисячі шістсот грн 00 коп), в тому числі ПДВ – 107 100 грн 00 коп (сто сім тисяч сто грн 00 коп), з них січень – червень 2020 року - 300 000 грн.00 коп.(триста тисяч грн.00 коп.) з ПДВ – наявні кошторисні призначення, липень – грудень 2020 року – 342 600 грн.00 коп.(триста сорок дві тисячі шістсот грн..00 коп.) з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36, п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.), пп.1 п.11.1, п.п.2 п.11.1, п.6.3.4. договору, в зв’язку з підвищенням цін на продовольчому ринку України, що підтверджується ціновою довідкою Житомирської торгово-промислової палати №В-1777 від 01.10.2020р. , зменшенням суми договору на 0,60 грн., сторони уклали додаткову угоду №2 (далі - додаткова угода) до договору № 18 від 20 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.), п.1.3, п.6.2.3, пп.1 п.11.1, даного договору, в зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 57007,80 грн.(зменшенням наявних кошторисних призначень на 57000 грн.00коп.), сторони уклали додаткову угоду №3 (далі - додаткова угода) до договору № 18 від 20 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.), п.1.3, п.6.2.3, пп.1 п.11.1, даного договору, в зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 345 910,80 грн.(в т.ч. зменшенням наявних кошторисних призначень на 3319 грн.20коп.), сторони уклали додаткову угоду №4 (далі - додаткова угода) до договору № 18 від 20 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В ЗМІНАХ 4 ПОМИЛКОВО В ОПИСІ ПРИЧИН ЗМІН ДО ДОГОВОРУ ДОПУЩЕНІ ПОМИЛКИ В СУМАХ, НЕОБХІДНО ЧИТАТИ: в зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 345 903,80 грн.(в т.ч. зменшенням наявних кошторисних призначень на 3312 грн.20коп.), сторони уклали додаткову угоду №4 (далі - додаткова угода) до договору № 18 від 20 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп.8 п.11 договору та п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015р. зі змінами (в редакції до 19.04.2020 року), сторони уклали додаткову угоду № 5 (далі - додаткова угода) до договору № 18 від 20 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.), пп.8 п.11.1, даного договору, у зв’язку з продовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та наявністю наявних кошторисних призначень в сумі 47886,00 грн., та в зв’язку з передачею бюджетних установ та організацій у комунальну власність Овруцької територіальної громади відповідно рішення п’ятдесят четвертої сесії VII скликання від 22.12.2020р.№2775 Овруцької міської ради, сторони уклали додаткову угоду №6 до договору № 18 від 20 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 287 573,80
UAH (в тому числі ПДВ 47 928,97 UAH)