Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 26283946 |
Вебсайт: | http://ks.court.gov.ua/tu22/ |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон , вул. Перекопська, 5 |
Контактна особа: |
Волкова Тетяна +380552328390 inbox@ks.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 03 січня 2020 14:32 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2019 16:53 |
Протокол затвердження ТД.pdf | |
13 грудня 2019 16:53 |
ТД електроенергія 2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-16-000004 ● fc6ccd598f5544faa974f04cca9dd017
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2019 12:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.12.2019 № 243
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-13-004648-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- дані автоматичних індикаторів ризиків;
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-17 15:45:03
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії, що проводить територіальне управління Державної судової адміністрації України в Херсонській області (далі – Замовник) за номером UA-2019-12-13-004648-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Поясніть чому оголошення про проведення процедури закупівлі додатково не оприлюднено англійською мовою, у зв’язку з тим, що станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 13.12.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України на вказану дату становив 26,24242 грн, відповідно вказана Замовником очікувана вартість закупівлі товарів, а саме 3 500 000 грн на той час перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро, та становить 133 371 євро?
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-17 16:08:55
Закупівлю скасовано
Ваші зауваження враховані. У зв'язку з виявленими недоліками, що неможливо усунути, закупівлю скасовано.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-12-17 16:12:24
Ваші зауваження враховані.
Всі пояснення знаходяться у протоколі відміни торгів.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Інформація про відміну
Дата відміни: | 17 грудня 2019 16:06 |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з виявленими недоліками органом державного фінансового контролю - торги скасовано. |
17 грудня 2019 16:06
|
Електронний підпис |
17 грудня 2019 16:06
|
Протокол скасування закупівлі.pdf |