Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ковбаса напівкопчена вищого ґатунку; ковбаса варена вищого ґатунку; сосиски вищого ґатунку; сосиски першого ґатунку
Очікувана вартість
330 804,00 UAH
UA-2019-12-13-004452-b ● 405393aadfde4606b0a81aa6a9ae7e45
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка" |
Код ЄДРПОУ: | 02125496 |
Місцезнаходження: | 39623, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, Вул. Лізи Чайкіної, 33 |
Контактна особа: |
Іван Гальченко +380987210133 krem_ped_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 15:34 |
Очікувана вартість: | 330 804,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 654,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
ДК 021:2015, код 15130000-8 - М’ясопродукти (Ковбаса напівкопчена вищого ґатунку; ковбаса варена вищого ґатунку; сосиски вищого ґатунку; сосиски першого ґатунку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
870 кілограм
ковбаса напівкопчена вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
660 кілограм
ковбаса варена вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1033 кілограм
сосиски вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
500 кілограм
сосиски першого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - коштів протягом 10 банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31 грудня 2020 р | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2019 16:34 |
Додаток 4.docx | |
13 грудня 2019 16:34 |
Додаток 3.docx | |
13 грудня 2019 16:34 |
Додаток 1.docx | |
13 грудня 2019 16:34 |
Додаток 2.docx | |
13 грудня 2019 16:34 |
Тендерна документація (мясопродукти).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо забезпечення
Дата подання: 21 грудня 2019 13:02
Дата відповіді: 23 грудня 2019 11:25
Шановний Замовнику! Вкажіть, будь ласка, Ваші реквізити для оформлення банківської гарантії! Дякуємо!
Відповідь: Реквізити для оформлення банківської гарантії.
Назва КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ імені А.С. Макаренка
Юридична адреса м. Кременчук,
вул. Лізи Чайкіної, 33
Код ЄДРПОУ 02125496
р/р UA038310190000035417081036443 ГУ ДКСУ в Полтавській області
тел. (0536) 75-84-70
ІПН 021254916033
Назва КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ імені А.С. Макаренка
Юридична адреса м. Кременчук,
вул. Лізи Чайкіної, 33
Код ЄДРПОУ 02125496
р/р UA038310190000035417081036443 ГУ ДКСУ в Полтавській області
тел. (0536) 75-84-70
ІПН 021254916033
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-13-004452-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 14 січня 2020 11:07
Щодо визначеного переможця
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КУ «Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка» було проведено закупівлю ID UA-2019-12-13-004452-b на закупівлю ДК 021:2015:15330000-8 – М’ясопродукти.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником Фізична особа – підприємець Мазаратій Наталія Іванівна.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутня наступна інформація:
1). Відповідно Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» учасник закупівлі має надати довідку в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена учасником. У довідці зазначається інформація про наявність у учасника:
- спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: рефрижератор або ізотермічний транспортний засіб із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову;
- складського приміщення (із зазначенням температурного режиму) з адресою розташування.
В складі документів ФОП Мазаратій Н.І. надано файл «17. матеріально технічна база.pdf» завантажений у систему 28 грудня 2019 р. о 09 год 49 хв., але він не містить інформацію про адресу розташування складського приміщення.
2). Відповідно Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» учасник закупівлі повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В складі документів ФОП Мазаратій Н.І. надано файл «14. довідка про працівників.pdf» завантажений у систему 28 грудня 2019 р. о 09 год 49 хв., але він не містить інформацію про керівника. В свою чергу, відповідно до інформації, що наявна у файлі «2. повноваження.pdf» завантаженому у систему 28 грудня 2019 р. о 09 год 49 хв., Мазаратій Наталія Іванівна безпосередньо є посадовою особою, що підписує документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю.
3). Згідно з Додатком 3 до тендерної документації:
Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам встановлених за тендерною документацію згідно Додатку №3 (обов‘язково зазначається виробник, та артикул, ДСТУ та або ТУ для можливості перевірки запропонованого товару. У разі відсутності зазначеної інформації у порівняльній таблиці, Замовник залишає право відхилити пропозицію).
У складі документів тендерної пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. надано документ «порівняльна табличка.pdf» завантажений у систему 28 грудня 2019 р. о 09 год 50 хв., але він не містить інформацію про артикул запропонованого товару.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, звертаємося до Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника Фізична особа – підприємець Мазаратій Наталія Іванівна та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
ФОП Зубов О.О.
Розгорнути
Згорнути
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником Фізична особа – підприємець Мазаратій Наталія Іванівна.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутня наступна інформація:
1). Відповідно Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» учасник закупівлі має надати довідку в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена учасником. У довідці зазначається інформація про наявність у учасника:
- спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: рефрижератор або ізотермічний транспортний засіб із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову;
- складського приміщення (із зазначенням температурного режиму) з адресою розташування.
В складі документів ФОП Мазаратій Н.І. надано файл «17. матеріально технічна база.pdf» завантажений у систему 28 грудня 2019 р. о 09 год 49 хв., але він не містить інформацію про адресу розташування складського приміщення.
2). Відповідно Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» учасник закупівлі повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В складі документів ФОП Мазаратій Н.І. надано файл «14. довідка про працівників.pdf» завантажений у систему 28 грудня 2019 р. о 09 год 49 хв., але він не містить інформацію про керівника. В свою чергу, відповідно до інформації, що наявна у файлі «2. повноваження.pdf» завантаженому у систему 28 грудня 2019 р. о 09 год 49 хв., Мазаратій Наталія Іванівна безпосередньо є посадовою особою, що підписує документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю.
3). Згідно з Додатком 3 до тендерної документації:
Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам встановлених за тендерною документацію згідно Додатку №3 (обов‘язково зазначається виробник, та артикул, ДСТУ та або ТУ для можливості перевірки запропонованого товару. У разі відсутності зазначеної інформації у порівняльній таблиці, Замовник залишає право відхилити пропозицію).
У складі документів тендерної пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. надано документ «порівняльна табличка.pdf» завантажений у систему 28 грудня 2019 р. о 09 год 50 хв., але він не містить інформацію про артикул запропонованого товару.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, звертаємося до Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника Фізична особа – підприємець Мазаратій Наталія Іванівна та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
ФОП Зубов О.О.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 17:27
У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законного визначення переможцем ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., тендерний комітет вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння тендерного комітету до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
За наслідком розгляду Вашої Вимоги, тендерним комітетом прийнято рішення про відсутність підстав для її задоволення.
Більш детально в прикріпленому файлі
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законного визначення переможцем ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., тендерний комітет вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння тендерного комітету до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
За наслідком розгляду Вашої Вимоги, тендерним комітетом прийнято рішення про відсутність підстав для її задоволення.
Більш детально в прикріпленому файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
276 877,50
UAH з ПДВ
|
275 223,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зубов Олександр Олександрович |
298 678,00
UAH з ПДВ
|
276 776,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Аврахова Катерина Григорівна |
325 757,90
UAH з ПДВ
|
298 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Переможець |
275 223,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2020 16:52
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:34
|
додаткова угода 4 до дог 24 01.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:31
|
додаткова угода 3 до дог 24 01.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 12:31
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2020 13:59
|
Додаткова угода № 1 Мазаратій (мясопродукти).pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2020 14:31
|
Договір.pdf | укладений |
24 січня 2020 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 24/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |