Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ковбаса напівкопчена вищого ґатунку; ковбаса варена вищого ґатунку; сосиски вищого ґатунку; сосиски першого ґатунку
Очікувана вартість
330 804,00 UAH
UA-2019-12-13-004452-b 405393aadfde4606b0a81aa6a9ae7e45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Гальченко

+380987210133 krem_ped_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка"
Код ЄДРПОУ: 02125496
Місцезнаходження: 39623, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, Вул. Лізи Чайкіної, 33
Контактна особа: Іван Гальченко
+380987210133
krem_ped_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:34
Очікувана вартість: 330 804,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 654,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


ДК 021:2015, код 15130000-8 - М’ясопродукти (Ковбаса напівкопчена вищого ґатунку; ковбаса варена вищого ґатунку; сосиски вищого ґатунку; сосиски першого ґатунку)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
870 кілограм
ковбаса напівкопчена вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
660 кілограм
ковбаса варена вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1033 кілограм
сосиски вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
500 кілограм
сосиски першого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - коштів протягом 10 банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31 грудня 2020 р Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 16:34
Додаток 4.docx
13 грудня 2019 16:34
Додаток 3.docx
13 грудня 2019 16:34
Додаток 1.docx
13 грудня 2019 16:34
Додаток 2.docx
13 грудня 2019 16:34
Тендерна документація (мясопродукти).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо забезпечення
Дата подання: 21 грудня 2019 13:02
Дата відповіді: 23 грудня 2019 11:25
Шановний Замовнику! Вкажіть, будь ласка, Ваші реквізити для оформлення банківської гарантії! Дякуємо!
Відповідь: Реквізити для оформлення банківської гарантії.
Назва КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ імені А.С. Макаренка
Юридична адреса м. Кременчук,
вул. Лізи Чайкіної, 33
Код ЄДРПОУ 02125496
р/р UA038310190000035417081036443 ГУ ДКСУ в Полтавській області
тел. (0536) 75-84-70
ІПН 021254916033

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-13-004452-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Зубов Олександр Олександрович, Код ЄДРПОУ:2591203474
Дата подання: 14 січня 2020 11:07
Щодо визначеного переможця
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КУ «Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка» було проведено закупівлю ID UA-2019-12-13-004452-b на закупівлю ДК 021:2015:15330000-8 – М’ясопродукти.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником Фізична особа – підприємець Мазаратій Наталія Іванівна.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутня наступна інформація:
1). Відповідно Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» учасник закупівлі має надати довідку в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена учасником. У довідці зазначається інформація про наявність у учасника:
- спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: рефрижератор або ізотермічний транспортний засіб із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову;
- складського приміщення (із зазначенням температурного режиму) з адресою розташування.
В складі документів ФОП Мазаратій Н.І. надано файл «17. матеріально технічна база.pdf» завантажений у систему 28 грудня 2019 р. о 09 год 49 хв., але він не містить інформацію про адресу розташування складського приміщення.
2). Відповідно Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 «Кваліфікаційні критерії для учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» учасник закупівлі повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В складі документів ФОП Мазаратій Н.І. надано файл «14. довідка про працівників.pdf» завантажений у систему 28 грудня 2019 р. о 09 год 49 хв., але він не містить інформацію про керівника. В свою чергу, відповідно до інформації, що наявна у файлі «2. повноваження.pdf» завантаженому у систему 28 грудня 2019 р. о 09 год 49 хв., Мазаратій Наталія Іванівна безпосередньо є посадовою особою, що підписує документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю.
3). Згідно з Додатком 3 до тендерної документації:
Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам встановлених за тендерною документацію згідно Додатку №3 (обов‘язково зазначається виробник, та артикул, ДСТУ та або ТУ для можливості перевірки запропонованого товару. У разі відсутності зазначеної інформації у порівняльній таблиці, Замовник залишає право відхилити пропозицію).
У складі документів тендерної пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. надано документ «порівняльна табличка.pdf» завантажений у систему 28 грудня 2019 р. о 09 год 50 хв., але він не містить інформацію про артикул запропонованого товару.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, звертаємося до Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника Фізична особа – підприємець Мазаратій Наталія Іванівна та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
ФОП Зубов О.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 17:27
У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Окрім цього, зважаючи на однозначність та законність підстав для законного визначення переможцем ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., тендерний комітет вбачає в діях Скаржника, умисел в спотворенні результатів тендерної процедури, що характеризується діями, які спрямовані на затягування процедури закупівлі в часі, а також, необґрунтоване вишукування підстав для створення собі переваги перед іншими учасниками та схиляння тендерного комітету до відміни процедури закупівлі.
Такі дії прямо порушують принципи здійснення закупівлі, що передбачені статтею 3 Закону, а саме: «добросовісна конкуренція серед учасників».
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства
За наслідком розгляду Вашої Вимоги, тендерним комітетом прийнято рішення про відсутність підстав для її задоволення.
Більш детально в прикріпленому файлі

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 276 877,50
UAH з ПДВ
275 223,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубов Олександр Олександрович 298 678,00
UAH з ПДВ
276 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 325 757,90
UAH з ПДВ
298 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 18:21
Електронний підпис
09 січня 2020 18:21
ковбаса.pdf
08 січня 2020 15:36
за результатом.pdf
28 грудня 2019 09:50
Електронний підпис
28 грудня 2019 09:50
G1219-0994.pdf
28 грудня 2019 09:50
цінова.pdf
28 грудня 2019 09:50
проект.pdf
28 грудня 2019 09:50
порівнянльна табличка.pdf
28 грудня 2019 09:49
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
28 грудня 2019 09:49
Підписаний_G1219-0994-GL_tender.pdf
28 грудня 2019 09:49
Підписаний_Лицензия.pdf
28 грудня 2019 09:49
Підписаний_Довідка (1).pdf
28 грудня 2019 09:49
додаток 3.pdf
28 грудня 2019 09:49
25.аналогічний.pdf
28 грудня 2019 09:49
23Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
28 грудня 2019 09:49
22.оренда МАН (копія).pdf
28 грудня 2019 09:49
21.оренда МАН.pdf
28 грудня 2019 09:49
19.довідка потужності.pdf
28 грудня 2019 09:49
16.медичні книжки.pdf
28 грудня 2019 09:49
12.гарантійний лист.pdf
28 грудня 2019 09:49
11.довідка стаття 17.pdf
28 грудня 2019 09:49
9.об открытии счета.pdf
28 грудня 2019 09:49
8.об открытии счета (1).pdf
28 грудня 2019 09:49
5.про підпис.pdf
28 грудня 2019 09:49
2.повноваження.pdf
27 грудня 2019 18:56
G1219-0994.pdf
27 грудня 2019 18:56
цінова.pdf
27 грудня 2019 18:56
проект.pdf
27 грудня 2019 18:56
порівнянльна табличка.pdf
27 грудня 2019 18:53
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
27 грудня 2019 18:53
Підписаний_G1219-0994-GL_tender.pdf
27 грудня 2019 18:53
Підписаний_Лицензия.pdf
27 грудня 2019 18:53
Підписаний_Довідка (1).pdf
27 грудня 2019 18:53
додаток 3.pdf
27 грудня 2019 18:53
25.аналогічний.pdf
27 грудня 2019 18:53
23Оренда- Рено ВІ 9547.pdf
27 грудня 2019 18:53
22.оренда МАН (копія).pdf
27 грудня 2019 18:53
21.оренда МАН.pdf
27 грудня 2019 18:53
19.довідка потужності.pdf
27 грудня 2019 18:52
16.медичні книжки.pdf
27 грудня 2019 18:52
12.гарантійний лист.pdf
27 грудня 2019 18:52
9.об открытии счета.pdf
27 грудня 2019 18:52
8.об открытии счета (1).pdf
27 грудня 2019 18:51
5.про підпис.pdf
27 грудня 2019 18:51
2.повноваження.pdf
27 грудня 2019 18:51
11.довідка стаття 17.pdf
27 грудня 2019 18:51
1. установчі документи.pdf

Публічні документи

31 грудня 2019 19:32
Електронний підпис
31 грудня 2019 19:30
11. Документи учасника.PDF
31 грудня 2019 19:30
9. Аналогічний договір.PDF
31 грудня 2019 19:30
17. Мед. книжка.PDF
31 грудня 2019 19:30
3. Підпис пропозиції.PDF
31 грудня 2019 19:30
12. Додаток 3.PDF
31 грудня 2019 19:30
6. Ст. 17.PDF
31 грудня 2019 19:30
2. Підпис договору.PDF
31 грудня 2019 19:30
22. 19796_DKBO_Гарантія_f.pdf
31 грудня 2019 19:30
18. Щодо оподаткування.PDF
31 грудня 2019 19:30
19796_DKBO_Гарантія_f.pdf.p7s
31 грудня 2019 19:29
4. Проект договору.PDF

Публічні документи

28 грудня 2019 13:06
10.аналогічний договір.pdf
28 грудня 2019 13:06
11.аналогічний договір.pdf
28 грудня 2019 13:06
технічка.pdf
28 грудня 2019 13:06
проект.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФОП Зубов О.О.

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Переможець 275 223,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 16:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
275 223,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:34
додаткова угода 4 до дог 24 01.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:31
додаткова угода 3 до дог 24 01.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 12:31
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 12:31
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 13:59
Додаткова угода № 1 Мазаратій (мясопродукти).pdf зміни до договору
30 червня 2020 13:58
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 14:31
Договір.pdf укладений
24 січня 2020 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24/01
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24/01
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24/01
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 24/01
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 84 568,40
UAH (в тому числі ПДВ 14 094,73 UAH)