Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони
Очікувана вартість
1 966 282,00 UAH
UA-2019-12-13-004283-b ● c19ba278205b46d2a3706f77cc800605
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 21087175 |
Місцезнаходження: | 33001, Україна , Рівненська обл., Рівне, Пирогова, 8 |
Контактна особа: |
Юдко Тетяна Валеріївна 380969619594 zakupivli.rcpto@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 966 282,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Код ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги (послуги з охорони)
Лот № 1 - 79713000-5 послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона);
Лот № 2 - 79711000-1 послуги з охорони майна на об’єктах за допомогою ПЦС (пультів централізованого спостереження)
Лот № 1 - 79713000-5 послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона);
Лот № 2 - 79711000-1 послуги з охорони майна на об’єктах за допомогою ПЦС (пультів централізованого спостереження)
Тендерна документація
27 грудня 2019 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2019 12:08 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
27 грудня 2019 12:06 |
Тендерна_документація (зі змінами).docx | |
13 грудня 2019 16:34 |
Проєкт договору лот № 2.docx | |
13 грудня 2019 16:34 |
Проєкт договору лот № 1.docx |
27 грудня 2019 12:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 грудня 2019 12:08 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
27 грудня 2019 12:06 |
Тендерна_документація (зі змінами).docx
|
|||
13 грудня 2019 16:34 |
Проєкт договору лот № 2.docx
|
|||
13 грудня 2019 16:34 |
Проєкт договору лот № 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по ПЦС
Дата подання: 17 грудня 2019 10:06
Дата відповіді: 19 грудня 2019 08:58
У Тендерній документації (Додаток № 3) зазначено, що учасник повинен мати власні або орендовані ПЦС в м. Рівне та/або Рівненській області. Чи означає це, що до участі в торгах допускаються ЛИШЕ суб'єкти охоронної діяльності, пульти яких ФІЗИЧНО знаходяться у вказаному регіоні???
Відповідь: Доброго дня! З метою якісного надання послуг з охорони майна на об’єктах за допомогою ПЦС (пультів централізованого спостереження) за адресами об’єктів замовника, тендерною документацією встановлені наступні вимоги щодо ПЦС - учасником у складі тендерної пропозиції має бути надано довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, в якій обов’язково зазначається інформація щодо наявності діючих підрозділів охорони та матеріально-технічної бази, з обов’язковим зазначенням інформації щодо:
- наявності в м. Рівне та/або Рівненській області пультів централізованого спостереження за об’єктами замовника.
Учасник в складі тендерної пропозиції надає скановані оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджують право власності або завірені копії договорів оренди, тощо, щодо:
- наявності в м. Рівне та/або Рівненській області пультів централізованого спостереження за об’єктами замовника.
- наявності в м. Рівне та/або Рівненській області пультів централізованого спостереження за об’єктами замовника.
Учасник в складі тендерної пропозиції надає скановані оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджують право власності або завірені копії договорів оренди, тощо, щодо:
- наявності в м. Рівне та/або Рівненській області пультів централізованого спостереження за об’єктами замовника.
Яким документом підтверджується?
Дата подання: 23 грудня 2019 09:28
Дата відповіді: 27 грудня 2019 12:24
На виконання цієї вимоги - Транспортний засіб має бути технічно справним, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає копію документу перевірки технічного стану згідно Постанови КМУ від 30.01.2012 року № 137 зі змінами (в останній редакції, що затверджена постановою КМУ від 23.01.2019 року № 46), що є дійсним на час його надання; треба надати технінчий паспорт на автомобіль? Прохання уточнити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерним комітетом було внесено зміни до тендерної документації згідно з якими цю вимогу виключено.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 79713000-5 послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 929 582,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 929,58 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
79713000-5 послуги з охорони об’єктів та майна працівниками охоронних служб (фізична охорона)
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, Рівне, Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості в т.ч. навчально-виробничий комплекс з гуртожитком та навчальні відділення Рівненського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості. Місце поставки - дислокація відповідно до технічного завдання: лот №1 (Додаток № 5 до тендерної документації)
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг та підписання Сторонами акту наданих послуг. До рахунку додається акт наданих послуг. Оплата за надані послуги здійснюється до 25 числа місяця наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавалися послуги, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця на підставі оформленого Виконавцем рахунку та акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Відок-ГІКС" #33982542 |
Відхилено |
1 705 212,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2020 12:25
|
ПП "Альфа-ЩТ" #36222043 |
Переможець |
1 907 145,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:52
|
Альфа дод. 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2020 14:33
|
Додатки до договору.pdf | укладений |
30 січня 2020 14:28
|
Договір.pdf | укладений |
30 січня 2020 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Cума договору становить 2 276 002.50 грн., |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |