Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 15110000-2 – М’ясо (яловичина охолоджена, свинина охолоджена, тушки курячі охолоджені, філе куряче охолоджене, печінка куряча заморожена)
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2019-12-13-004126-b 3f4b9f9397284b9889e5057ac6b6510a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Тимофієва

+380671138420 zsi_djerelo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ "ДЖЕРЕЛО" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20509415
Місцезнаходження: 69034, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд. 2
Контактна особа: Світлана Тимофієва
+380671138420
zsi_djerelo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:25
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет (зазначається автоматично в Оголошенні про проведення відкритих торгів та у Звіті про результати проведення процедури відповідно до інформації з оприлюдненого Річного плану закупівель)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 кілограм
ДК 021:2015 (CPV) 15110000-2 – М’ясо (яловичина охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1200 кілограм
ДК 021:2015 (CPV) 15110000-2 – М’ясо (свинина охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1300 кілограм
ДК 021:2015 (CPV) 15110000-2 – М’ясо (тушки курячі охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
750 кілограм
ДК 021:2015 (CPV) 15110000-2 – М’ясо (філе куряче охолоджене )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
950 кілограм
ДК 021:2015 (CPV) 15110000-2 – М’ясо (печінка куряча заморожена )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69034, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Червонополянська, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати (переведення) Замовником грошової суми (ціни), вказаній у видатковій накладній, на розрахунковий рахунок Постачальника на протязі 30 (тридцяти) календарних днів після підписання сторонами видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 16:05
М'ясо. Тендерна документація (з додатками 1-8).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 517 617,00
UAH з ПДВ
479 997,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 549 900,00
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2020 16:14
Електронний підпис
14 січня 2020 16:04
довидка_ДЖЕРЕЛО.pdf
10 січня 2020 15:22
Електронний підпис
28 грудня 2019 15:54
Електронний підпис
28 грудня 2019 15:54
СТАТУТ новый.pdf
28 грудня 2019 15:54
Сертифікат ISO.pdf
28 грудня 2019 15:54
свининв.pdf
28 грудня 2019 15:54
птица_2.pdf
28 грудня 2019 15:54
птица_1.pdf
28 грудня 2019 15:54
Протокол НР (1).7Z
28 грудня 2019 15:54
покриття гарантії 16996.pdf
28 грудня 2019 15:54
Накладні мясо.pdf
28 грудня 2019 15:54
Наказ Фролова Ю.М (1).7Z
28 грудня 2019 15:54
Лист санкції.pdf
28 грудня 2019 15:54
Лист для клієнтів.7z
28 грудня 2019 15:54
Довідка стаття 17.pdf
28 грудня 2019 15:54
довідка про печатку.pdf
28 грудня 2019 15:54
довідка про МТБ.pdf
28 грудня 2019 15:54
говядина.pdf
28 грудня 2019 15:54
Гарантія 16996-19.7z
28 грудня 2019 15:54
Витяг із Статуту.7z
28 грудня 2019 15:54
витяг ЄДР.pdf
28 грудня 2019 15:54
Банківська ліцензія.7z
28 грудня 2019 15:54
Аналог договор.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 13:41
Електронний підпис
28 грудня 2019 13:41
Технічна частина2.rar
28 грудня 2019 12:20
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:20
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
Переможець 479 997,96
UAH з ПДВ
10 січня 2020 12:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" #37408070

№ рішення у справі

54-/17 -р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54-/18-р/к

Дата рішення у справі

04.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"
#37408070
479 997,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 13:28
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 10:06
Доп. угода 8 (мясо) уменьшение.pdf зміни до договору
19 січня 2021 10:04
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 10:03
Доп. угода 7 (мясо) 20% суммы договора.pdf зміни до договору
05 січня 2021 13:57
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 16:19
Доп. угода 6 (мясо) зменшення договору.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 14:06
Доп. угода 5 (мясо) зменшення договору.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 13:33
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 10:31
Дод. угода 4 (мясо) зменшення договору.pdf зміни до договору
24 червня 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2020 19:20
ДОП. УГОДА 3 (МЯСО) ЗМIНА РЕКВIЗИТIВ.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 19:20
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 16:35
М'ясо доп2.pdf зміни до договору
03 березня 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 13:30
дод1-м'ясо2020.pdf зміни до договору
06 лютого 2020 13:07
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 14:28
договір м'ясо.pdf укладений
24 січня 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 16/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 16/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна неістотних умов договору (зміна розрахункового рахунку)
Номер договору про закупівлю: 16/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 16/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 16/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 16/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 16/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 16/D
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2020 — 29 січня 2021
Сума оплати за договором: 206 190,07
UAH (в тому числі ПДВ 34 365,01 UAH)