Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання (БФП)
Очікувана вартість
19 476,72 UAH
UA-2019-12-13-003789-b ● 471a87d1d2dc4db2ad6082131c3001e4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Броварський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги |
Код ЄДРПОУ: | 39772960 |
Вебсайт: | http://kyivreg.legalaid.gov.ua |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., м. Бровари, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 16, офіс 30 |
Контактна особа: |
Олена Аштема +380673208089 brovary.kyivreg@legalaid.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2019 16:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2019 16:10 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2019 13:32 |
Очікувана вартість: | 19 476,72 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 97,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Комп'ютерне обладнання (БФП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, вул. Гагаріна, 16, офіс 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2019
—
24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2019 15:37 |
Додаток 2 Проект договору.docx | |
13 грудня 2019 15:37 |
Документація БФП.docx | |
13 грудня 2019 15:37 |
Додаток 1 БФП (13.12.19).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 грудня 2019 10:05
Дата відповіді: 16 грудня 2019 10:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним вимогам та характеристикам. 2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович |
15 432,00
UAH з ПДВ
|
14 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Невада" |
16 224,24
UAH з ПДВ
|
14 999,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" |
19 000,00
UAH з ПДВ
|
15 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
16 888,00
UAH з ПДВ
|
16 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Андросович Сергій Адамович |
17 876,00
UAH з ПДВ
|
16 887,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
19 248,00
UAH з ПДВ
|
17 599,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" |
17 600,00
UAH з ПДВ
|
17 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА |
19 411,00
UAH з ПДВ
|
19 411,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович #3033323976 |
Переможець |
14 999,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 18:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 11:22
|
Договір №10 від 21.12.2019.pdf | укладений |
21 грудня 2019 11:21
|