Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)
09320000-8 Steam, Hot water and associated products (thermal energy)
Очікувана вартість
13 932 000,00 UAH
UA-2019-12-13-003479-b 26b8b76bcec64e99b5abb3615c8e8f15
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Віталіївна Воронцова

+380996480216 ftzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985185
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12
Контактна особа: Олена Віталіївна Воронцова
+380996480216
ftzakupki@gmail.com
Додаткові контактні особи: Sivachinsky Sergey
+380949113978
ftzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "DNIPROPETROVSKE OBLASNE KLINIChNE LIKUVALNO-PROFILAKTYChNE OBYeDNANNYa "FTYZIATRIYa" DNIPROPETROVSKOYi OBLASNOYi RADY"
National ID: 01985185
Contact point: Vorontsova Elena
+380996480216
ftzakupki@gmail.com
Additional contacts: Sivachinsky Sergey
+380949113978
ftzakupki@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 січня 2020 12:06
Очікувана вартість: 13 932 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 13 грудня 2019 15:13
Enquiries until: 04 січня 2020 18:00
Complaints submission until: до 10 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 січня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 13 932 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 69 660 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Scope of the procurement
закупівля на 2020 рік

purchase for 2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4644 гігакалорія
теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бехтерева, 12
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

thermal energy
CPV: 09320000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий (обласний) бюджет. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 15:13
Додаток 4 проект договору.doc
13 грудня 2019 15:13
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
13 грудня 2019 15:13
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги.doc
13 грудня 2019 15:13
ТД .docx
13 грудня 2019 15:13
Додаток 3 технічні вимоги.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-21-000007 ● 31e459c246bb4395a1befec66695a0de
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2020 12:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

10.02.2020 № 31

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ



Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 10.02.2020 № 31

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-12-13-003479-b
13.12.2019
Комунальне підприємства «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об'єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради
(код ЄДРПОУ 01985185) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушенн (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-11 14:14:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (оголошення за номером ID: UA-2019-12-13-003479-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону про закупівлі у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, підлягає розкриттю лише частина тендерної пропозиції, яка містить інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Отже, будь-яка інша інформація та документація, у тому числі інформація стосовно запропонованої цінової пропозиції, розкриттю на такій стадії не підлягає.
Аналізом електронної системи Prozorro встановлено, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій по закупівлі UA-2019-12-13-003479-b 14 січня 2020 , аукціон призначено на 23.01.2020 о 12.06 годин.
Однак, при наданні тендерних пропозицій учасником ДП Дочірнє підприємство «Західтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради у проекті договору, наданого у складі тендерної пропозиції у файлі Договор.pdf 10 січня 2020 16:18 вказана ціна 13 931 999,58 гривень.
Чому не відхилено тендерну пропозицію ДП Дочірнє підприємство «Західтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради та не відмінено торги у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-11 15:31:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (оголошення за номером ID: UA-2019-12-13-003479-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону про закупівлі у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Отже, будь-яка інша інформація та документація, у тому числі інформація стосовно запропонованої цінової пропозиції, розкриттю на такій стадії не підлягає.
Аналізом електронної системи Prozorro встановлено, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій по закупівлі UA-2019-12-13-003479-b 14 січня 2020 , аукціон призначено на 23.01.2020 о 12.06 годин.
Однак, при наданні тендерних пропозицій учасником ДП Дочірнє підприємство «Західтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради у проекті договору, наданого у складі тендерної пропозиції у файлі Договор.pdf 10 січня 2020 16:18 вказана ціна 13 931 999,58 гривень.
Чому не відхилено тендерну пропозицію ДП Дочірнє підприємство «Західтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради та не відмінено торги у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ІНФОРМАЦІЯ про неможливість усунення порушень При здійсненні моніторингу (UA-M-2020-01-21-000007) закупівлі за ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (оголошення за номером ID: UA-2019-12-13-003479-b), процедура закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою, встановлено порушення абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», як наслідок, не дотримано вимоги частини 1 статті 31 Закону про закупівлі в частині відміни замовником торгів. Фахівці Східного офісу держаудитслужби 11 лютого 2020 року (о 14: 14 годині) оприлюднили інформацію відповідно якої, надання пояснень стосовно питань викладених в межах проведення моніторингу вищезазначеної закупівлі Замовник (КП «ДОКЛПО «Фтизіатрія» ДОР») повинен був оприлюднити через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, при цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Кінцевий термін надання пояснень – 15 лютого 2020 року (00:00 годині). Замовником підготував відповідь-пояснення, однак не мав змоги її оприлюднити в зв’язку з тим, що 12 лютого 2020 року о 16 49 годині вже було оприлюднено висновок щодо проведеного моніторингу. Стосовно встановлених порушень повідомляємо наступне. Відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» : «електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі», тобто перелік документів, що був доступний до розгляду формується електронною системою. Під час розгляду тендерних пропозицій, керуючись вимогами частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», фахівці тендерного комітету звертали увагу лише на відповідність учасників кваліфікаційним та технічним критеріям, зазначеним в тендерній документації. Крім того, частиною 2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: … «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону». Однією із технічних вимог було погодження Учасника з проектом договору, істотними умовами договору. Відповідно ст. 180 Господарського кодексу України визначені істотні умови договору, а саме, істотними умовами договору є - предмет договору, ЦІНА та строк дії договору. Без узгодження зазначених істотних умов пропозиції укласти договір не можуть розглядатись як оферта. Крім того, звертаємо увагу на специфіку діяльності в сфері теплоенергетики, а саме той факт, що здійснювати постачання теплової енергії можливо лише по тарифам/цінам, встановленим (в нашому випадку) рішеннями органів місцевого самоврядування, зазначені рішення містяться на сайтах органів місцевого самоврядування і є загальнодоступними. Керуючись вимогами статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. В статті 30 Закону чітко не визначена підстава відхилити Учасників за вказані помилки у їх документах, які розкриває автоматично електронна система. Тобто обидва учасника технічно не можуть бути відхилені відповідно до статті 30 Закону. Також Законом не визначено механізму відхилення пропозицій учасників на етапі «прекваліфікації» із зазначенням заходів та дій, які має вчинити Замовник під час виникнення такого роду помилок. Слід зазначити, що відхилення учасника та відміна торгів призведе до затягування процесу закупівлі теплової енергії, ще щонайменше на 60 днів, а це негативно вплине на надання Підприємством ефективної спеціалізованої медичної допомоги населенню Дніпропетровської області. Враховуючи, що очікувальна вартість вищезазначеною закупівлі обрахована ще, до періоду оголошення торгів, на підставі чітко затверджених тарифів встановлених органами місцевого самоврядування то зазначене питання в запиті про надання пояснень не матиме негативного впливу для бюджету.

2020-02-13 15:42:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2020-03-17-000001 ● 39543731521b464a8d2a83b6592e2828
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2020 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.03.2020 № 57

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.03.2020 № 57

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

15

UA-2019-12-13-003479-b

13.12.2019 Комунальне підприємство «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об'єднання «Фтизіатрія» (код ЄДРПОУ 01985185) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-18 12:07:20

Про надання пояснень

При укладанні договору на постачання теплової енергії від 13.02.2020 №272 по закупівлі UA-2019-12-13-003479-b виявлено, що істотні умови договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «Теплотрансзбут», а саме, у розділі «Порядок здійснення оплати» змінена вартість Гкал, змінені пункти 4.3, 4.6, 4.7 ,4,8. Пункт 4.9, який міститься у проекті договору, в договорі взагалі виключений.
Відповідно до частини 1 статті 37 Закону про закупівлі Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Окрім того, Замовником на заміну був оприлюднений 21.02.2020 інший варіант договору від 13.02.2020 №272 з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону про закупівлі.
1. Чому укладено договір про закупівлю від 13.02.2020 №272 в якому умови договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції?
2. Чому оприлюднений другий варіант договору від 13.02.2020 №272 замість внесення змін до договору, що суперечить порядку, визначеному нормами Цивільного та Господарського кодексів України?
3. Чому порушено порядок оприлюднення договору про закупівлю від 13.02.2020 №272?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-24 11:46:15

Пояснення щодо закупівлі 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Комунальним підприємством «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради» оголошено процедуру відкритих торгів з публікацією англійською на закупівлю за ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (оголошення за номером ID: UA-2019-12-13-003479-b). На теперішній час існує лише два потенційних учасника торгів це:
ТОВ «ТЕПЛОТРАНСЗБУТ» та ДП ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДТЕПЛОЕНЕРГО" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Відповідно ст. 180 Господарського кодексу України визначені істотні умови договору, а саме, істотними умовами договору є - предмет договору, ЦІНА та строк дії договору. Відповідно до статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Предметом закупівлі є 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія), ціна договору 10 152 712,80 грн обсяг 4644,0 Гкал ( 2186,20 грн/гКал), строк дії договору до 31.12.2020 року, ці умови повністю відповідають тендерній пропозиції учасника-переможця.
В тендерній документації Замовника міститься Проект договору. Закон України «Про публічні закупівлі» не вимагає 100% відповідності між Проектом та укладеним Сторонами договору.
Договір між Замовником та Переможцем закупівлі укладено 13 лютого 2020 року, однак при реєстрації Договору в органах казначейства нам було відмовлено в реєстрації в зв’язку з тим, що в договорі містилось посилання на попередню оплату (пункт 4.6. договору). Укладання додаткової угоди до договору, також не мало сенсу, в зв’язку з тим, що договір не зареєстровано в органах казначейства. Враховуючи відсутність технічної можливості внести зміни у вже опублікований договір, Замовник вимушений був опублікувати Договір вдруге 21 лютого 2020 року без пункту 4.6., адже скасування закупівлі призвело б до виникнення надзвичайної ситуації, без опалення в зимовий період залишилось би понад 500 пацієнтів та більше 300 працівників закладу, що зумовило б різке підвищення захворюваності на туберкульозну інфекцію.
Враховуючи, що істотні умови договору (предмет договору, ціна та строк дії договору) повністю відповідають тендерній пропозиції зазначене питання в запиті про надання пояснень не матиме негативного впливу для бюджету.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 січня 2020
UA-2019-12-13-003479-b26b8b76bcec64e99b5abb3615c8e8f15
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985185
Місцезнаходження: 49115, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12
Учасник Документи Рішення
ДП ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДТЕПЛОЕНЕРГО" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТЕПЛОТРАНСЗБУТ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

11 січня 2020 12:54
Електронний підпис
11 січня 2020 12:54
Електронний підпис
10 січня 2020 16:21
Електронний підпис
10 січня 2020 16:21
Електронний підпис
10 січня 2020 16:19
8.jpeg
10 січня 2020 16:19
7.jpeg
10 січня 2020 16:19
6.jpeg
10 січня 2020 16:19
5.jpeg
10 січня 2020 16:19
4.jpeg
10 січня 2020 16:19
3.jpeg
10 січня 2020 16:19
2.jpeg
10 січня 2020 16:19
1.jpeg
10 січня 2020 16:19
Техніччні умови.pdf
10 січня 2020 16:19
Тендерна пропозиція.pdf
10 січня 2020 16:18
14.jpeg
10 січня 2020 16:18
Рішення тариф.PDF
10 січня 2020 16:18
13.jpeg
10 січня 2020 16:18
Ліцензії.pdf
10 січня 2020 16:18
12.jpeg
10 січня 2020 16:18
Договор.pdf
10 січня 2020 16:18
11.jpeg
10 січня 2020 16:18
Дов.судимость.pdf
10 січня 2020 16:18
10.jpeg
10 січня 2020 16:18
Дов.про засновників.pdf
10 січня 2020 16:18
9.jpeg
10 січня 2020 16:18
Дов.про заохочення.pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.працівників.pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.по рахункам.pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.по повьяз.особ..pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.по матер.тех.базе.pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.по законодавству.pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.по банкрут..pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.кримін.справ..pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.антикорупц..pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.антиконкурент..pdf
10 січня 2020 16:18
Виписка.pdf

Документи

Публічні документи

11 січня 2020 12:16
Електронний підпис
11 січня 2020 12:16
Електронний підпис
11 січня 2020 12:13
Техніч.вимоги.pdf
11 січня 2020 12:13
Тендер.пропоз..pdf
11 січня 2020 12:13
Тариф.pdf
11 січня 2020 12:13
Статут.pdf
11 січня 2020 12:13
Рішення.pdf
11 січня 2020 12:13
Наказ.pdf
11 січня 2020 12:13
Ліцензії.pdf
11 січня 2020 12:13
ДОГОВОР.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.суд.керівника.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.рахунок.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.про заохоч..pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.про банкрутство.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.по санкциям.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.по працівникам.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.по податкам.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.по засновнику.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.матер.тех.база.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.крим.директор.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.корупц.директор.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов. про пов.осіб.pdf
11 січня 2020 12:13
Виписка 2.pdf
11 січня 2020 12:13
Виписка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДТЕПЛОЕНЕРГО" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"

ТОВ ТЕПЛОТРАНСЗБУТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕПЛОТРАНСЗБУТ 10 152 712,80
UAH з ПДВ
10 152 712,80
UAH з ПДВ
Документи
ДП ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДТЕПЛОЕНЕРГО" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" 13 931 999,58
UAH з ПДВ
13 931 999,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 12:16
Електронний підпис
11 січня 2020 12:16
Електронний підпис
11 січня 2020 12:13
Техніч.вимоги.pdf
11 січня 2020 12:13
Тендер.пропоз..pdf
11 січня 2020 12:13
Тариф.pdf
11 січня 2020 12:13
Статут.pdf
11 січня 2020 12:13
Рішення.pdf
11 січня 2020 12:13
Наказ.pdf
11 січня 2020 12:13
Ліцензії.pdf
11 січня 2020 12:13
ДОГОВОР.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.суд.керівника.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.рахунок.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.про заохоч..pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.про банкрутство.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.по санкциям.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.по працівникам.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.по податкам.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.по засновнику.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.матер.тех.база.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.крим.директор.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов.корупц.директор.pdf
11 січня 2020 12:13
Дов. про пов.осіб.pdf
11 січня 2020 12:13
Виписка 2.pdf
11 січня 2020 12:13
Виписка 1.pdf

Публічні документи

11 січня 2020 12:54
Електронний підпис
11 січня 2020 12:54
Електронний підпис
10 січня 2020 16:21
Електронний підпис
10 січня 2020 16:21
Електронний підпис
10 січня 2020 16:19
8.jpeg
10 січня 2020 16:19
7.jpeg
10 січня 2020 16:19
6.jpeg
10 січня 2020 16:19
5.jpeg
10 січня 2020 16:19
4.jpeg
10 січня 2020 16:19
3.jpeg
10 січня 2020 16:19
2.jpeg
10 січня 2020 16:19
1.jpeg
10 січня 2020 16:19
Техніччні умови.pdf
10 січня 2020 16:19
Тендерна пропозиція.pdf
10 січня 2020 16:18
14.jpeg
10 січня 2020 16:18
Рішення тариф.PDF
10 січня 2020 16:18
13.jpeg
10 січня 2020 16:18
Ліцензії.pdf
10 січня 2020 16:18
12.jpeg
10 січня 2020 16:18
Договор.pdf
10 січня 2020 16:18
11.jpeg
10 січня 2020 16:18
Дов.судимость.pdf
10 січня 2020 16:18
10.jpeg
10 січня 2020 16:18
Дов.про засновників.pdf
10 січня 2020 16:18
9.jpeg
10 січня 2020 16:18
Дов.про заохочення.pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.працівників.pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.по рахункам.pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.по повьяз.особ..pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.по матер.тех.базе.pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.по законодавству.pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.по банкрут..pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.кримін.справ..pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.антикорупц..pdf
10 січня 2020 16:18
Дов.антиконкурент..pdf
10 січня 2020 16:18
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕПЛОТРАНСЗБУТ

ДП ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДТЕПЛОЕНЕРГО" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЕПЛОТРАНСЗБУТ
#41679226
Переможець 10 152 712,80
UAH з ПДВ
24 січня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЕПЛОТРАНСЗБУТ
#41679226
10 152 712,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 09:05
ДУ 3 к дог 272.pdf зміни до договору
06 січня 2021 09:05
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 09:18
ДУ 2 к дог 272.pdf зміни до договору
05 січня 2021 09:18
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 13:19
Дод.угода.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 13:19
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2020 12:07
договір 272 заміна.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 12:07
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 15:27
Договір 272.pdf укладений
13 лютого 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 272
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 478 350,28
UAH (в тому числі ПДВ 1 413 058,38 UAH)