Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
2 738 000,00 UAH
UA-2019-12-13-003148-b b825dd290d114a2988c697a57962842f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ставнюк Володимир Іванович

+380374131999 Q123.4@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО УПРАВЛІННЯ "ТЕПЛОВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 14271932
Місцезнаходження: 60236, Україна , Чернівецька обл., Новодністровськ, ПРОМБАЗА
Контактна особа: Ставнюк Володимир Іванович
+380374131999
Q123.4@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 11:47
Очікувана вартість: 2 738 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1220000 кВт*год
Електрична енергія. Закупівля за кошти підприємства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60236, Україна, Чернівецька обл., Новодністровськ, Промбаза
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем.Кошти підприємства Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 14:46
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тариф
Дата подання: 17 грудня 2019 23:51
Дата відповіді: 19 грудня 2019 10:02
До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ) Прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Дякую. Чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО»? 2) Чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу ОСР?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доповнення- роз'яснення до п.1 стосовно погодинного споживання: враховуючи те, що основне обладнання на цьому об'єкті працює лише 6-7год на добу, погодинне споживання буде становити 162-190 кВт на год.

18 грудня 2019, 09:31:44, від "Володимир Ставнюк" <q123.4@ukr.net>:

Підприємство має 5 об'єктів з окремим обліком ел.енергії. 1. Один з об'єктів з АСКОЕ, що встановлена в грудні 2019р. Споживання електроенергії на цьому об'єкті становить 34-40 тис. кВт в місяць (47-56 кВт в годину) рівномірно протягом року. Решта об'єктів можна віднести до групи "б".
2.Місячне споживання коливається в залежності від пори року: в зимовий період - 85-95тис кВт в листопаді, квітні, та 95-105тис.кВт в грудні- лютому: відповідно-132 - 146 кВт в годину.
- в літній період 65-70тис. кВт з травня по жовтень: відповідно - 90 - 97кВт в годину.
3. В складі очікуваної вартості предмету враховано лише вартість електроенергії з ПДВ. Вартість розподілу не врахована.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-17-000024 ● c881bda4df874ce18e59acc42c33348c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020 15:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.12.2020 № 44

Чернівці

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 17.12.2020 року № 44
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-12-13-003148-b від 13.12.2019 - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-18 08:51:17

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-13-003148-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) Чому у тендерній документації не зазначено інформацію про посаду та адресу посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, про питому вагу критерію оцінки тендерних пропозицій «ціна»?
2) На підставі чого Вами визначено переможцем учасника ТОВ «Електро Прайм», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації?
Зокрема, учасник надав договори у неповному обсязі (без додатків, які є їх невід’ємними частинами), а саме: договір з оператором системи розподілу АТ «Чернівціобленерго» від 23.08.2019 №144 без додатків №№1, 2, 3, 4, договір з оператором системи передачі ПАТ НЕК «Укренерго» від 27.02.2019 №0500-02024 без додатків №№ 4, 6, договір з ДП «Оператор ринку» від 29.06.2019 №131/01РДН без додатку №1.
Також, учасник не надав довідку (довідки) виданих банківськими установами, в яких (згідно довідки ДПС від 27.12.2019 №18550/10/54.10, наданої у пропозиції) обслуговується учасник, з інформацією про відкриті рахунки та відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами, виданих АТ «Ощадбанк» та Казначейством України (ел. адм. подат.).
3) На підставі якого (яких) документу (документів) додатковими угодами від 14.04.2020 №1, від 10.09.2020 №3, від 20.10.2020 №4 внесено зміни до договору від 24.03.2020 №81 в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%?
Крім цього, просимо надати документи, на підставі яких внесені зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу від 28.01.2020 №1 щодо зміни ціни за одиницю кВт.год. електричної енергії.

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-21 09:52:01

Закуаівля № 4930922

На Ваш моніторинг UA-M-2020-12-17-000024 від 17.12.2020р. повідомляємо:
1.В пункті 2.3 розділу І тендерної документації вказано ПІБ, номер телефону контактної особи, в п.2.2 вказано адресу Замовника, відповідно і контактної особи.
2. В складі пропозиції подано файл «Копія Договору ДП Укренерго» на сторінці 20-24 подано додатки передбачені договором. В складі пропозиції подано інформацію про наявність договору з оператором розподілу та копію договору (файл «копія договору з Чернівціобленерго») тому пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації.
3.В складі пропозиції подано файли «Довідка Ощад рах» та «Довідка Ощад заборг» в якій зазначено про відкритий рахунок та про відсутність простроченої заборгованості. Довідка з органу ДКСУ не подано оскільки вимога була надати довідки з банківським установ, вимоги про надання довідок з ДКСУ в ТД не було, оскільки Державна казначейська служба України — центральний орган виконавчої влади України, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.
4. Щодо збільшення ціни за одиницю товару повідомляємо, що збільшення ціни відбувалось не більше ніж на 10%, що відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державне комунальне підприємство Управління "Тепловодоканал"на виконання зобов'язанння Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель інформує про підготовку та направлення документів про розірвання Договору №1 від 28.01.2020р. про постачання електричної енергії з ТзОВ "Електро Прайм".

2021-01-05 16:35:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" 2 562 000,00
UAH з ПДВ
2 537 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 2 574 200,00
UAH з ПДВ
2 549 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 17:40
Електронний підпис
11 січня 2020 17:40
МВС.pdf
11 січня 2020 17:40
Довідка ДФС.pdf
28 грудня 2019 16:20
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:18
статут копія.pdf
28 грудня 2019 16:18
Dov i Lic.pdf
28 грудня 2019 16:18
scan Екол.аудит Катя2018.pdf
28 грудня 2019 16:18
Баланс 3 квартал.pdf
28 грудня 2019 16:18
Ліцензія.zip
28 грудня 2019 16:18
Проект договору.pdf
28 грудня 2019 16:18
Тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2019 16:18
Технічне завдання.pdf
28 грудня 2019 16:18
статистика.pdf
28 грудня 2019 16:18
Довіреність БЕЗЛІМ.pdf
28 грудня 2019 16:18
Довідка Ощад рах.pdf
28 грудня 2019 16:18
Гарантия 8138.zip
28 грудня 2019 16:18
Довідка ст 17.pdf
28 грудня 2019 16:18
Довідка ощад заборг.pdf
28 грудня 2019 16:18
Звіт екоаудитора.pdf
28 грудня 2019 16:18
Довідка довкілля.pdf
28 грудня 2019 16:18
витяг пдв.pdf
28 грудня 2019 16:18
Довідка грош покриття.PDF
28 грудня 2019 16:18
РІШЕННЯ.pdf
28 грудня 2019 16:18
Анкета учасника.pdf
28 грудня 2019 16:18
платіжка 80тис.pdf
28 грудня 2019 16:18
Аудит Катя 15.pdf
28 грудня 2019 16:18
Довідка Укргазбанк.pdf
28 грудня 2019 16:18
Довідка РВС.PDF
28 грудня 2019 16:18
Довідка Кредобанк 2.pdf
28 грудня 2019 16:18
Довідка Альянс рах.pdf
28 грудня 2019 16:18
Довідка Кредобанк.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 11:58
Електронний підпис
28 грудня 2019 11:57
35.1. ISO 14001 18001.pdf
28 грудня 2019 11:57
27. Фінансові документи.pdf
28 грудня 2019 11:57
17. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
28 грудня 2019 11:57
14. Довідка по санкціям.pdf
28 грудня 2019 11:57
6.1. Протокол(рішення)174.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм"

ТОВ "АС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм"
#42608359
Переможець 2 537 600,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 14:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм"
#42608359
2 537 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:15
додаткова угода 6 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:15
1_додаткова угода 6.pdf укладений
30 грудня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 19:41
додаткова угода 5 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 19:41
1_додаткова угода 5.pdf укладений
21 грудня 2020 19:40
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 14:04
додаткова угода 4 (1).pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 14:04
1_додаткова угода 4.pdf укладений
20 жовтня 2020 14:03
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 13:57
додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
10 вересня 2020 13:20
1_додаткова угода 3.pdf укладений
10 вересня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 15:36
додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
22 травня 2020 15:34
1_додаткова угода 2.pdf укладений
22 травня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 13:16
додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
14 квітня 2020 13:16
1_додаткова угода 1.pdf укладений
14 квітня 2020 13:15
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 10:53
Скан_20200124 (7).jpg укладений
29 січня 2020 10:52
Скан_20200124 (8).jpg укладений
29 січня 2020 10:52
новдністровськ.pdf укладений
29 січня 2020 10:52
комерційна пропоз. ел.енергія.pdf укладений
29 січня 2020 10:52
ДОГОВІР постачання ел.енергії.docx укладений
29 січня 2020 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція п.5.13 та 5.14
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML