Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО УПРАВЛІННЯ "ТЕПЛОВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 14271932 |
Місцезнаходження: | 60236, Україна , Чернівецька обл., Новодністровськ, ПРОМБАЗА |
Контактна особа: |
Ставнюк Володимир Іванович +380374131999 Q123.4@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 11:47 |
Очікувана вартість: | 2 738 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем.Кошти підприємства | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2019 14:46 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
18 грудня 2019, 09:31:44, від "Володимир Ставнюк" <q123.4@ukr.net>:
Підприємство має 5 об'єктів з окремим обліком ел.енергії. 1. Один з об'єктів з АСКОЕ, що встановлена в грудні 2019р. Споживання електроенергії на цьому об'єкті становить 34-40 тис. кВт в місяць (47-56 кВт в годину) рівномірно протягом року. Решта об'єктів можна віднести до групи "б".
2.Місячне споживання коливається в залежності від пори року: в зимовий період - 85-95тис кВт в листопаді, квітні, та 95-105тис.кВт в грудні- лютому: відповідно-132 - 146 кВт в годину.
- в літній період 65-70тис. кВт з травня по жовтень: відповідно - 90 - 97кВт в годину.
3. В складі очікуваної вартості предмету враховано лише вартість електроенергії з ПДВ. Вартість розподілу не врахована.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-17-000024 ● c881bda4df874ce18e59acc42c33348c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2020 № 44
Чернівці
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 17.12.2020 року № 44
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-12-13-003148-b від 13.12.2019 - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-18 08:51:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-13-003148-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) Чому у тендерній документації не зазначено інформацію про посаду та адресу посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, про питому вагу критерію оцінки тендерних пропозицій «ціна»?
2) На підставі чого Вами визначено переможцем учасника ТОВ «Електро Прайм», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації?
Зокрема, учасник надав договори у неповному обсязі (без додатків, які є їх невід’ємними частинами), а саме: договір з оператором системи розподілу АТ «Чернівціобленерго» від 23.08.2019 №144 без додатків №№1, 2, 3, 4, договір з оператором системи передачі ПАТ НЕК «Укренерго» від 27.02.2019 №0500-02024 без додатків №№ 4, 6, договір з ДП «Оператор ринку» від 29.06.2019 №131/01РДН без додатку №1.
Також, учасник не надав довідку (довідки) виданих банківськими установами, в яких (згідно довідки ДПС від 27.12.2019 №18550/10/54.10, наданої у пропозиції) обслуговується учасник, з інформацією про відкриті рахунки та відсутність простроченої заборгованості за кредитами або заборгованості за кредитними угодами, виданих АТ «Ощадбанк» та Казначейством України (ел. адм. подат.).
3) На підставі якого (яких) документу (документів) додатковими угодами від 14.04.2020 №1, від 10.09.2020 №3, від 20.10.2020 №4 внесено зміни до договору від 24.03.2020 №81 в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%?
Крім цього, просимо надати документи, на підставі яких внесені зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу від 28.01.2020 №1 щодо зміни ціни за одиницю кВт.год. електричної енергії.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-21 09:52:01
Закуаівля № 4930922
На Ваш моніторинг UA-M-2020-12-17-000024 від 17.12.2020р. повідомляємо:
1.В пункті 2.3 розділу І тендерної документації вказано ПІБ, номер телефону контактної особи, в п.2.2 вказано адресу Замовника, відповідно і контактної особи.
2. В складі пропозиції подано файл «Копія Договору ДП Укренерго» на сторінці 20-24 подано додатки передбачені договором. В складі пропозиції подано інформацію про наявність договору з оператором розподілу та копію договору (файл «копія договору з Чернівціобленерго») тому пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації.
3.В складі пропозиції подано файли «Довідка Ощад рах» та «Довідка Ощад заборг» в якій зазначено про відкритий рахунок та про відсутність простроченої заборгованості. Довідка з органу ДКСУ не подано оскільки вимога була надати довідки з банківським установ, вимоги про надання довідок з ДКСУ в ТД не було, оскільки Державна казначейська служба України — центральний орган виконавчої влади України, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів.
4. Щодо збільшення ціни за одиницю товару повідомляємо, що збільшення ціни відбувалось не більше ніж на 10%, що відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державне комунальне підприємство Управління "Тепловодоканал"на виконання зобов'язанння Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель інформує про підготовку та направлення документів про розірвання Договору №1 від 28.01.2020р. про постачання електричної енергії з ТзОВ "Електро Прайм".
2021-01-05 16:35:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" #42608359 |
Переможець |
2 537 600,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:15
|
додаткова угода 6 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:15
|
1_додаткова угода 6.pdf | укладений |
30 грудня 2020 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 19:41
|
додаткова угода 5 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 19:41
|
1_додаткова угода 5.pdf | укладений |
21 грудня 2020 19:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 14:04
|
додаткова угода 4 (1).pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 14:04
|
1_додаткова угода 4.pdf | укладений |
20 жовтня 2020 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2020 13:57
|
додаткова угода 3 (1).pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 13:20
|
1_додаткова угода 3.pdf | укладений |
10 вересня 2020 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2020 15:36
|
додаткова угода 2 (1).pdf | зміни до договору |
22 травня 2020 15:34
|
1_додаткова угода 2.pdf | укладений |
22 травня 2020 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2020 13:16
|
додаткова угода 1 (1).pdf | зміни до договору |
14 квітня 2020 13:16
|
1_додаткова угода 1.pdf | укладений |
14 квітня 2020 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 10:53
|
Скан_20200124 (7).jpg | укладений |
29 січня 2020 10:52
|
Скан_20200124 (8).jpg | укладений |
29 січня 2020 10:52
|
новдністровськ.pdf | укладений |
29 січня 2020 10:52
|
комерційна пропоз. ел.енергія.pdf | укладений |
29 січня 2020 10:52
|
ДОГОВІР постачання ел.енергії.docx | укладений |
29 січня 2020 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нова редакція п.5.13 та 5.14 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |