Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Первомайської районної державної адміністрації Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02146179 |
Вебсайт: | https://www.pervomaiskyi-osvita.gov.ua |
Місцезнаходження: | 64100, Україна , Харківська обл., М.ПЕРВОМАЙСЬКИЙ , ВУЛ. ГАГАРІНА БУД. 6 |
Контактна особа: |
Наталія Трубнікова +380507087377 buh.pervm@dniokh.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 12:57 |
Очікувана вартість: | 3 473 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 732,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабміну України від 23 квітня 2014 р. № 117, може здійснити попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, для виконання робіт, у розмірі, який не перевищує 30% від суми визначеної у п.3.3.1. даного договор. Підрядник зобов'язується використати отриману передплату протягом трьох місяців з дня її отримання або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення. Джерело фінансування - кошти Державного та міського бюджетів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2019 14:13 |
ТД_мультифункціональний майданчик.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Із рішенням Замовника про визнання переможцем даного учасника неможливо погодитись,бо воно є таким,що порушує законні інтереси держави Україна.
З аналізу тендерної пропозиції переможця вбачається, що переможець не є платником Податку на додану вартість, хоча у реєстрі пропозицій, розміщеному на офіційному електронному майданчику ProZorro, остаточна пропозиція даного учасника у сумі 2888867,00грн зазначена з ПДВ.
У тому випадку, якщо переможцем по даному тендеру було б визначено платника ПДВ, то,відповідно до положень Податкового кодексу України,до складу ціни робіт було б включено ПДВ у розмірі 20%, який сплачується замовником при оплаті за виконані роботи.У свою чергу підрядник перерахував би отриманий від замовника ПДВ до загальнодержавного бюджету,так як у нього виникло податкове зобов’язання.Тобто,при виконанні робіт за даним тендером учасником,який є платником ПДВ,до бюджету повернеться сума ПДВ у розмірі 20%, сплачена з бюджету при оплаті виконаних будівельних робіт. При цьому,вартість будівельних робіт буде меншою на 20% у зв’язку із тим,що до бюджету буде повернуто 20%ПДВ.
Відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та ТД за даним тендером,єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна» та найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною.З вищевказаного вбачається,що найбільш економічною вигідною пропозицією для замовника у даному випадку буде пропозиція учасника,який є платником ПДВ,бо при цьому вартість виконаних робіт буде меншою на 20% з підстав повернення цих коштів до бюджету у вигляді ПДВ.
Якщо за результатами проведених торгів із переможцем буде укладено договір на вище зазначену закупівлю,то до державного бюджету України не буде перераховано ПДВ у розмірі 481477,83грн.
Одже,при виконанні переможцем робіт з будівництва мультифункціонального майданчику,вартість даних робіт буде значно вищою і державний бюджет понесе значні збитки.
Відповідно до п.10ч.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» РозділуІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД,у складі тендерної пропозиції Учасника повинні міститись усі необхідні ліцензії та дозволи для виконання робіт,вказаних у Технічному завданні,чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них.
Відповідно до п.2 Порядку ліцензування господарської діяльності,пов'язаної із створенням об'єктів архітектури,затвердженого Постановою КМУ від 5 грудня 2007р. № 1396,юридична особа та фізична особа (підприємець)-суб'єкти господарської діяльності (далі-суб'єкти будівельної діяльності),що мають намір провадити будівельну діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком.
У ТД переможця відсутня ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів,що унеможливлює виконання будівельних робіт за результатом даного тендеру.
Виконання переможцем будівельних робіт за відсутності ліцензії є порушенням вимог чинного законодавства України.
З огляду на вищевказане,вважаю, що наявні усі підстави для скасування рішення тендерного комітету Замовника від 09.01.2020 про визнання переможця торгів та для відхилення тендерної пропозиції даного учасника.
У тому разу,якщо тендерний комітетне надасть обґрунтовану відповідь на дану вимогу та не відхилить тендерну пропозицію переможця, ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» буде змушено звернутися із скаргою до АМКУ.
Із рішенням Замовника про визнання переможцем даного учасника неможливо погодитись, бо воно є таким, що не відповідає ст. 30 Закону України « Про публічні закупівлі», а саме :
1. Пунктом 2 розділу 5 Тендерної Документації замовником встановлено вимогу, що документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/установ/організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів)". Переможцем ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" надано витяг з реєстру платників податку, який виданий 22.10.2018 року 417 Дніпровська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській обл. Таким чином, Переможцем не виконано зазначену вимогу, оскільки витяг з реєстру платників податку який надано Переможцем сформований раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та зазначений документ не підпадає під єдине виключення, яке встановлено Замовником до документів, які видані відповідними юридичними особами (ліцензій, дозволів). Згідно з інформацією, оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу, оголошення про проведення даної Процедури закупівлі оприлюднене 13.12.2019. У складі Пропозиції Переможця у файлі «Витяг з реєстру платників податку» міститься витяг з реєстру платників єдиного податку, виданий ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" 22.10.2018 року 417 Дніпровська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській обл., що не відповідає умовам Документації.
2. Пунктом 1 розділу 3 ТД замовником встановлено вимогу надання копій всіх сторінок паспорту, які містять будь-яку інформацію (для Учасника - фізичної особи) або копією паспорту засновника (засновників), керівника та/або службової (посадової) особи Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів (для Учасника-юридичної особи); однак ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" в складі своєї тендерної пропозиції надав паспорт лише директора Калініна Дмитра Олександровича ( одного з засновників ) , та не надав копії паспортів інших засновників ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" , що не відповідає умовам Тендерної Документації.
3. Згідно пункту 4 розділу 6 ТД « Для цілей перевірки даних, наведених у проекті договору про закупівлю за результатами цих відкритих торгів учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал (-и) довідки (-ок) з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про наявність рахунку (-ів) та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, що видана (-і) не раніше 01.12.2019 року та оригінал довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше 01.12.2019 року.» Натомість Переможець ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" надав у складі тендерної пропозиції оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, але не надав оригінал довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що частково не відповідає умовам Тендерної Документації.
4. ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" згідно розділу 2 , пункт 5 , «Протягом 5 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Учасник-переможець повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель документи передбачені для учасника-переможця згідно Додатку 4 тендерної документації.» , в складі своєї тендерної пропозиції надає лист гарантію щодо розміщення документів Учасником-переможцем на веб-порталі Уповноваженого органу № 2012/8 від 20.12.2019 року. Згідно цього листа гарантії Учасник-переможець надає 15.02.2020 року довідку про відсутність заборгованості з платежів , від 24.12.2019 року що видана ГУ ДПС У Дніпропетровській обл. , яка дійсна 10 календарних днів включно до 02.01.2020 року.
Однак Додатком 4 до тендерної документації Перелік документів для підтвердження відповідності учасника, та учасника-переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”, пунктом 8 передбачено надати : « Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, або електронна довідка. Додатково замовник може здійснити безкоштовний пошук відомостей щодо даного пункту у відкритому неофіційному реєстрі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС.» , виходячи з вище наведеного надана довідка станом на 15.02.2020 року не дійсна , та не містить QR-код, для її подальшої ідентифікації.
5. Пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації замовником встановлено вимогу в що «Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації повинно також підтверджуватися: а) довідкою у довільній формі, яка повинна містити інформацію про якісні та кількісні характеристики робіт, які будуть проведені учасником із зазначенням гарантійного строку» , Учасником надана Довідка вих. № 2012/11 від 20.12.2019 року в якій він зазначає : «Гарантуємо якість виконаних робіт нашим підприємством та повідомляємо, що гарантійний термін обслуговування складає 5 років»
Однак звертаємо увагу Замовника , на те що ,згідно Цивільного кодексу України, пункту 1, Статті 884. «Гарантії якості у договорі будівельного підряду». Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. В той час як ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" зазначає лише 5 років , що не відповідаю чинному законодавству України.
Враховуючи викладене , звертаємо увагу Замовника , що пропозиція ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" , теж не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Замовника. Наявні усі підстави для скасування рішення тендерного комітету Замовника від 11.02.2020 року про визнання переможця торгів та для відхилення тендерної пропозиції даного учасника
У тому разі, якщо тендерний комітет не надасть обґрунтовану відповідь на дану вимогу та не відхилить тендерну пропозицію переможця ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» ми будемо змушено звернутися із скаргою до АМКУ.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 січня 2020 17:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-13-000060 ● 7f911c4cc8e04bad9320eb6dbb1f913b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 18:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2020 №91
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 13.05.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ.
Витяг з переліку Процедур для здійснення моніторингу закупівель (наказ ПСО Держаудитслужби від 13.05.2020 № 91)
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3.UA-2019-12-13-002778-b 13.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-05-20 14:47:10
Заперечення до висновку про результати моніторингу
За висновком від 18.05.2020 року Державної аудиторської служби України Північно – Східного офісу Держаудитслужби щодо моніторингу закупівлі UA-2019-12-13-002778-b, знайдено порушення,щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» умовам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Замовник Відділ освіти, молоді та спорту Первомайської районної державної адміністрації Харківської області має наступні ЗАПЕРЕЧЕННЯ:
1) - згідно висновку, вважається порушенням того , що переможець торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» у довідці про наявність матеріально-технічної бази не має у складі наступних будівельних машин і механізмів, а саме: асфальтоукладальники універсальні (продуктивність 600т/год), котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві (маса 8т), пилка дискова електрична. Повідомляємо Вам, що дані машини і механізми відображенні в відомості ресурсів програмним комплексом АВК і не являються безальтернативними для виконанням будівельних робіт. Ці машини і механізми, які вказані у відомості песурсів, відносяться до будівельних робіт з улаштування нижніх і верхніх шарів покриття з асфальтобетонних сумішей. Згідно довідки про наявність матеріально технічної бази, переможець торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» надав наступні механізми на даний вид робіт: реверсивна віброплита з дизельним двигуном масою 500кг, віброкоток, віброрейка для роботи по направляючих R21e, кутова шліф машина під диск 230мм.
Тобто , переможець торгів, ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» має необхідні механізми для виконання даного виду робіт в альтернативний спосіб, а також надає гарантію на всі види будівельних робіт та несе відповідальність за якість цих робіт;
2)- згідно висновку, вважається порушенням, що переможець торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» у довідці довільної форми про наявність працівників, не має у штаті водія будівельної техніки, а саме бульдозера,який застосовується у будівельних роботах у розділі 1 «Земляні роботи» Локального кошториса. Повідомляємо Вам, що згідно довідки про наявність матеріально-технічної бази переможця торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» одиниця будівельної техніки Бульдозер знаходиться в оренді у ТОВ «БІГСТЕЙДЖ», згідно договору оренди необхідні машиністи надаються разом з орендованою технікою;
3)- згідно висновку вважається порушенням, що переможець торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» не надав інформаційного листа щодо не надання витягу з реєстру платників єдиного податку. Повідомляємо Вам, що переможець торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» надав кошторис з ціною з ПДВ, витяг ПДВ, що є підтвердженням, що ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» є платником ПДВ і не є платником єдиного податку.
Також наголошуємо, що переможець торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» запропонував найбільш низьку ціну, а саме 2 898 000 грн з ПДВ, за виконання робіт з будівництва мультифункціонального майданчику для занять ігровими видами спорту за адресою: 64132,Харківська область, Первомайський район,с.Червоне, вул. Центральна, буд.35, що на 16,5% нижче від виділеного бюджету.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЛЕВШНЯ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА " |
2 958 334,00
UAH з ПДВ
|
2 888 867,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ" |
3 472 771,32
UAH з ПДВ
|
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" |
3 277 000,00
UAH з ПДВ
|
2 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БСМ БУДІВНИЦТВО" |
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" |
3 395 109,49
UAH з ПДВ
|
3 395 109,49
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Горпром" |
3 473 250,00
UAH з ПДВ
|
3 438 517,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛЕВШНЯ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
" #2928501028 |
Рішення скасоване |
2 888 867,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 13:45
|
ФОП "ЛЕВШНЯ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
" #2928501028 |
Відхилено |
2 888 867,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 14:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ" #42178920 |
Переможець |
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 10:47
|
IMG_20201223_0001.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:29
|
IMG_20201222_0001.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 08:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 13:52
|
IMG_20201202_0001.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2020 14:52
|
IMG_20201118_0001.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2020 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2020 13:47
|
IMG_20200825_0001.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2020 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2020 14:03
|
IMG_20200819_0001.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2020 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 13:56
|
IMG_20200227_0001.pdf | укладений |
27 лютого 2020 13:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |