Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво мультифункціонального майданчику для занять ігровими видами спорту за адресою: 64132,Харківська область,Первомайський район,с.Червоне, вул.Центральна,буд.35
Очікувана вартість
3 473 260,00 UAH
UA-2019-12-13-002778-b 788cfe0337274131a3dbfb934f6c4b31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Трубнікова

+380507087377 buh.pervm@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Первомайської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146179
Вебсайт: https://www.pervomaiskyi-osvita.gov.ua
Місцезнаходження: 64100, Україна , Харківська обл., М.ПЕРВОМАЙСЬКИЙ , ВУЛ. ГАГАРІНА БУД. 6
Контактна особа: Наталія Трубнікова
+380507087377
buh.pervm@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:57
Очікувана вартість: 3 473 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 732,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво мультифункціонального майданчику для занять ігровими видами спорту за адресою: 64132,Харківська область,Первомайський район,с.Червоне, вул.Центральна,буд.35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64132, Україна, Харківська область, Первомайський р-н.,с.Червоне, вул.Центральна,буд.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабміну України від 23 квітня 2014 р. № 117, може здійснити попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, для виконання робіт, у розмірі, який не перевищує 30% від суми визначеної у п.3.3.1. даного договор. Підрядник зобов'язується використати отриману передплату протягом трьох місяців з дня її отримання або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення. Джерело фінансування - кошти Державного та міського бюджетів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 14:13
ТД_мультифункціональний майданчик.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-13-002778-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ", Код ЄДРПОУ:42178920
Дата подання: 14 січня 2020 15:59
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, визнаного переможцем: ФОП Левшня С.Л.
09.01.2020 тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту Первомайської районної державної адміністрації Харківської області (далі - Замовник) своїм рішенням, викладеним у Протоколі №2 розгляду тендерних пропозицій від 09.01.2020 на закупівлю «Будівництво мультифункціонального майданчику для занять ігровими видами спорту за адресою: 64132,Харківська область,Первомайський район,с.Червоне, вул.Центральна,буд.35 (код ДК 021:2015 -45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт),№UA-2019-12-13-002778-b, визначив переможця з числа усіх учасників,так як його тендерна пропозиція відповідає всім умовам тендерної документації (далі -ТД) та оформлена вірно.
Із рішенням Замовника про визнання переможцем даного учасника неможливо погодитись,бо воно є таким,що порушує законні інтереси держави Україна.
З аналізу тендерної пропозиції переможця вбачається, що переможець не є платником Податку на додану вартість, хоча у реєстрі пропозицій, розміщеному на офіційному електронному майданчику ProZorro, остаточна пропозиція даного учасника у сумі 2888867,00грн зазначена з ПДВ.
У тому випадку, якщо переможцем по даному тендеру було б визначено платника ПДВ, то,відповідно до положень Податкового кодексу України,до складу ціни робіт було б включено ПДВ у розмірі 20%, який сплачується замовником при оплаті за виконані роботи.У свою чергу підрядник перерахував би отриманий від замовника ПДВ до загальнодержавного бюджету,так як у нього виникло податкове зобов’язання.Тобто,при виконанні робіт за даним тендером учасником,який є платником ПДВ,до бюджету повернеться сума ПДВ у розмірі 20%, сплачена з бюджету при оплаті виконаних будівельних робіт. При цьому,вартість будівельних робіт буде меншою на 20% у зв’язку із тим,що до бюджету буде повернуто 20%ПДВ.
Відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та ТД за даним тендером,єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна» та найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною.З вищевказаного вбачається,що найбільш економічною вигідною пропозицією для замовника у даному випадку буде пропозиція учасника,який є платником ПДВ,бо при цьому вартість виконаних робіт буде меншою на 20% з підстав повернення цих коштів до бюджету у вигляді ПДВ.
Якщо за результатами проведених торгів із переможцем буде укладено договір на вище зазначену закупівлю,то до державного бюджету України не буде перераховано ПДВ у розмірі 481477,83грн.
Одже,при виконанні переможцем робіт з будівництва мультифункціонального майданчику,вартість даних робіт буде значно вищою і державний бюджет понесе значні збитки.
Відповідно до п.10ч.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» РозділуІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД,у складі тендерної пропозиції Учасника повинні міститись усі необхідні ліцензії та дозволи для виконання робіт,вказаних у Технічному завданні,чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них.
Відповідно до п.2 Порядку ліцензування господарської діяльності,пов'язаної із створенням об'єктів архітектури,затвердженого Постановою КМУ від 5 грудня 2007р. № 1396,юридична особа та фізична особа (підприємець)-суб'єкти господарської діяльності (далі-суб'єкти будівельної діяльності),що мають намір провадити будівельну діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком.
У ТД переможця відсутня ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів,що унеможливлює виконання будівельних робіт за результатом даного тендеру.
Виконання переможцем будівельних робіт за відсутності ліцензії є порушенням вимог чинного законодавства України.
З огляду на вищевказане,вважаю, що наявні усі підстави для скасування рішення тендерного комітету Замовника від 09.01.2020 про визнання переможця торгів та для відхилення тендерної пропозиції даного учасника.
У тому разу,якщо тендерний комітетне надасть обґрунтовану відповідь на дану вимогу та не відхилить тендерну пропозицію переможця, ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» буде змушено звернутися із скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 січня 2020 13:25
Причина: з'ясування обставин, не актуальність на даний час
Номер вимоги: UA-2019-12-13-002778-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Горпром", Код ЄДРПОУ:36625235
Дата подання: 14 лютого 2020 09:08
Нехтування Замовником чинного законодавства України
Замовник 11.02.2020 року із порушенням визнав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ" переможцем. Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ" не відповідає умовам встановленим Замовником у тендерній документації та порушує вимоги встановлені у Цивільному кодексі України. У другий раз Замовником здійснюється оцінка пропозиції Учасника не за відповідними критеріями, які ним були встановлені у тендерній документації. У разі Вашого ігнорування та не вжиття невідкладних заходів щодо приведення процедури закупівлі у межі чинного законодавства України, вимушені звернутися знову до Уповноваженого органу оскарження в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю для притягнення винних осіб до відповідальності по статті 164-14 Кодекс України про адміністративні правопорушення. Також, маємо намір звернутися до правоохоронних органів, оскільки в діях Замовника вбачається за суб’єктивною та об'єктивною стороною злочину службова недбалість, яка передбачає кримінальну відповідальність по статті 367 Кримінального кодексу України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2020 14:38
Тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Первомайської районної державної адміністрації Харківської області розглянув Вимогу ТОВ "ГОРПРОМ» та повідомляє про її незадоволення (відхилення). Більш детально у Протоколі від 18.02.2020 року № 15 (додається)
Номер вимоги: UA-2019-12-13-002778-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛЕВШНЯ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА ", Код ЄДРПОУ:2928501028
Дата подання: 20 лютого 2020 12:11
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, визнаного переможцем
11.02.2020 року ,тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту Первомайської районної державної адміністрації Харківської області (далі - Замовник) виклав Повідомлення про намір підписати договір на закупівлю «Будівництво мультифункціонального майданчику для занять ігровими видами спорту за адресою: 64132,Харківська область, Первомайський район ,с. Червоне, вул.Центральна,буд.35 (код ДК 021:2015 -45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт),№UA-2019-12-13-002778-b, визначив переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ"
Із рішенням Замовника про визнання переможцем даного учасника неможливо погодитись, бо воно є таким, що не відповідає ст. 30 Закону України « Про публічні закупівлі», а саме :
1. Пунктом 2 розділу 5 Тендерної Документації замовником встановлено вимогу, що документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/установ/організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів)". Переможцем ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" надано витяг з реєстру платників податку, який виданий 22.10.2018 року 417 Дніпровська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській обл. Таким чином, Переможцем не виконано зазначену вимогу, оскільки витяг з реєстру платників податку який надано Переможцем сформований раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та зазначений документ не підпадає під єдине виключення, яке встановлено Замовником до документів, які видані відповідними юридичними особами (ліцензій, дозволів). Згідно з інформацією, оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу, оголошення про проведення даної Процедури закупівлі оприлюднене 13.12.2019. У складі Пропозиції Переможця у файлі «Витяг з реєстру платників податку» міститься витяг з реєстру платників єдиного податку, виданий ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" 22.10.2018 року 417 Дніпровська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській обл., що не відповідає умовам Документації.
2. Пунктом 1 розділу 3 ТД замовником встановлено вимогу надання копій всіх сторінок паспорту, які містять будь-яку інформацію (для Учасника - фізичної особи) або копією паспорту засновника (засновників), керівника та/або службової (посадової) особи Учасника, яку призначено Учасником відповідальною за проведення торгів (для Учасника-юридичної особи); однак ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" в складі своєї тендерної пропозиції надав паспорт лише директора Калініна Дмитра Олександровича ( одного з засновників ) , та не надав копії паспортів інших засновників ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" , що не відповідає умовам Тендерної Документації.
3. Згідно пункту 4 розділу 6 ТД « Для цілей перевірки даних, наведених у проекті договору про закупівлю за результатами цих відкритих торгів учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал (-и) довідки (-ок) з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про наявність рахунку (-ів) та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, що видана (-і) не раніше 01.12.2019 року та оригінал довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше 01.12.2019 року.» Натомість Переможець ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" надав у складі тендерної пропозиції оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, але не надав оригінал довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що частково не відповідає умовам Тендерної Документації.
4. ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" згідно розділу 2 , пункт 5 , «Протягом 5 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Учасник-переможець повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель документи передбачені для учасника-переможця згідно Додатку 4 тендерної документації.» , в складі своєї тендерної пропозиції надає лист гарантію щодо розміщення документів Учасником-переможцем на веб-порталі Уповноваженого органу № 2012/8 від 20.12.2019 року. Згідно цього листа гарантії Учасник-переможець надає 15.02.2020 року довідку про відсутність заборгованості з платежів , від 24.12.2019 року що видана ГУ ДПС У Дніпропетровській обл. , яка дійсна 10 календарних днів включно до 02.01.2020 року.
Однак Додатком 4 до тендерної документації Перелік документів для підтвердження відповідності учасника, та учасника-переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”, пунктом 8 передбачено надати : « Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, або електронна довідка. Додатково замовник може здійснити безкоштовний пошук відомостей щодо даного пункту у відкритому неофіційному реєстрі «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на офіційному сайті ДФС.» , виходячи з вище наведеного надана довідка станом на 15.02.2020 року не дійсна , та не містить QR-код, для її подальшої ідентифікації.
5. Пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації замовником встановлено вимогу в що «Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації повинно також підтверджуватися: а) довідкою у довільній формі, яка повинна містити інформацію про якісні та кількісні характеристики робіт, які будуть проведені учасником із зазначенням гарантійного строку» , Учасником надана Довідка вих. № 2012/11 від 20.12.2019 року в якій він зазначає : «Гарантуємо якість виконаних робіт нашим підприємством та повідомляємо, що гарантійний термін обслуговування складає 5 років»
Однак звертаємо увагу Замовника , на те що ,згідно Цивільного кодексу України, пункту 1, Статті 884. «Гарантії якості у договорі будівельного підряду». Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. В той час як ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" зазначає лише 5 років , що не відповідаю чинному законодавству України.

Враховуючи викладене , звертаємо увагу Замовника , що пропозиція ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" , теж не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Замовника. Наявні усі підстави для скасування рішення тендерного комітету Замовника від 11.02.2020 року про визнання переможця торгів та для відхилення тендерної пропозиції даного учасника
У тому разі, якщо тендерний комітет не надасть обґрунтовану відповідь на дану вимогу та не відхилить тендерну пропозицію переможця ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» ми будемо змушено звернутися із скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 15:29
Тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Первомайської районної державної адміністрації Харківської області розглянув Вимогу ФОП "ЛЕВШНЯ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА" та повідомляє про її незадоволення (відхилення). Більш детально у Протоколі від 21.02.2020 року № 17 (додається)

Документи подані скаржником

14 січня 2020 15:59
Вимога ТОВ Бігстейдж.pdf

Документи

18 лютого 2020 14:38
протокол №15 (ВИМОГА).doc

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 12:11
Вимога.pdf

Документи

21 лютого 2020 15:29
IMG_20200221_0001.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-13-002778-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Горпром", Код ЄДРПОУ:36625235
Дата подання: 17 січня 2020 17:00
Скарга на неправомірні дії Замовника
Неправомірне визначення Замовником переможця закупівлі що привело до порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 19:30
рішенн від 21.01.2020 № 1148.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 19:30
Рішення від 31.01.2020 № 1985.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2020 19:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення про визначення фізичної особи-підприємця Левшня С.Л. переможцем за процедурою закупівлі «Будівництво мультифункціонального майданчику для занять ігровими видами спорту за адресою: 64132,Харківська область,Первомайський район,с.Червоне, вул.Центральна,буд.3 ( код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт )» Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-12-13-002778-b.
Дата виконання рішення замовником: 11 лютого 2020 14:10

Документи подані скаржником

17 січня 2020 16:56
Скарга.pdf
17 січня 2020 16:57
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

24 січня 2020 15:11
IMG_20200124_0001.pdf
11 лютого 2020 14:10
IMG_20200211_0001.pdf

Документи Органу Оскарження

05 лютого 2020 19:00
Рішення від 31.01.2020 № 1985.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-13-000060 ● 7f911c4cc8e04bad9320eb6dbb1f913b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020 18:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2020 №91
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 13.05.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ.
Витяг з переліку Процедур для здійснення моніторингу закупівель (наказ ПСО Держаудитслужби від 13.05.2020 № 91)

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3.UA-2019-12-13-002778-b 13.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-20 14:47:10

Заперечення до висновку про результати моніторингу

За висновком від 18.05.2020 року Державної аудиторської служби України Північно – Східного офісу Держаудитслужби щодо моніторингу закупівлі UA-2019-12-13-002778-b, знайдено порушення,щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» умовам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
Замовник Відділ освіти, молоді та спорту Первомайської районної державної адміністрації Харківської області має наступні ЗАПЕРЕЧЕННЯ:
1) - згідно висновку, вважається порушенням того , що переможець торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» у довідці про наявність матеріально-технічної бази не має у складі наступних будівельних машин і механізмів, а саме: асфальтоукладальники універсальні (продуктивність 600т/год), котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві (маса 8т), пилка дискова електрична. Повідомляємо Вам, що дані машини і механізми відображенні в відомості ресурсів програмним комплексом АВК і не являються безальтернативними для виконанням будівельних робіт. Ці машини і механізми, які вказані у відомості песурсів, відносяться до будівельних робіт з улаштування нижніх і верхніх шарів покриття з асфальтобетонних сумішей. Згідно довідки про наявність матеріально технічної бази, переможець торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» надав наступні механізми на даний вид робіт: реверсивна віброплита з дизельним двигуном масою 500кг, віброкоток, віброрейка для роботи по направляючих R21e, кутова шліф машина під диск 230мм.
Тобто , переможець торгів, ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» має необхідні механізми для виконання даного виду робіт в альтернативний спосіб, а також надає гарантію на всі види будівельних робіт та несе відповідальність за якість цих робіт;
2)- згідно висновку, вважається порушенням, що переможець торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» у довідці довільної форми про наявність працівників, не має у штаті водія будівельної техніки, а саме бульдозера,який застосовується у будівельних роботах у розділі 1 «Земляні роботи» Локального кошториса. Повідомляємо Вам, що згідно довідки про наявність матеріально-технічної бази переможця торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» одиниця будівельної техніки Бульдозер знаходиться в оренді у ТОВ «БІГСТЕЙДЖ», згідно договору оренди необхідні машиністи надаються разом з орендованою технікою;
3)- згідно висновку вважається порушенням, що переможець торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» не надав інформаційного листа щодо не надання витягу з реєстру платників єдиного податку. Повідомляємо Вам, що переможець торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» надав кошторис з ціною з ПДВ, витяг ПДВ, що є підтвердженням, що ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» є платником ПДВ і не є платником єдиного податку.
Також наголошуємо, що переможець торгів ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» запропонував найбільш низьку ціну, а саме 2 898 000 грн з ПДВ, за виконання робіт з будівництва мультифункціонального майданчику для занять ігровими видами спорту за адресою: 64132,Харківська область, Первомайський район,с.Червоне, вул. Центральна, буд.35, що на 16,5% нижче від виділеного бюджету.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛЕВШНЯ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА " 2 958 334,00
UAH з ПДВ
2 888 867,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ" 3 472 771,32
UAH з ПДВ
2 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" 3 277 000,00
UAH з ПДВ
2 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БСМ БУДІВНИЦТВО" 3 290 000,00
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" 3 395 109,49
UAH з ПДВ
3 395 109,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Горпром" 3 473 250,00
UAH з ПДВ
3 438 517,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 17:25
Електронний підпис
09 січня 2020 11:06
Електронний підпис
09 січня 2020 11:05
Довідка (9).zip
28 грудня 2019 14:18
Електронний підпис
28 грудня 2019 14:17
Технічне завдання.pdf
28 грудня 2019 14:17
Технічна специфікація.pdf
28 грудня 2019 14:17
Тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2019 14:17
Проект договору.pdf
28 грудня 2019 14:17
Копія паспорту та коду.pdf
28 грудня 2019 14:17
Копія витягу з ЄДР.pdf
28 грудня 2019 14:17
Довідка ст 50.pdf
28 грудня 2019 14:17
Довідка з банку.pdf
28 грудня 2019 14:17
Ведомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

15 лютого 2020 19:04
Електронний підпис
15 лютого 2020 19:04
налоговая.pdf
15 лютого 2020 19:04
мвс.pdf
15 лютого 2020 19:04
довідка.pdf
12 лютого 2020 17:05
Електронний підпис
12 лютого 2020 17:02
кошторис.pdf
28 грудня 2019 09:07
Електронний підпис
28 грудня 2019 09:07
смета.pdf
28 грудня 2019 09:07
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:48
Тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2019 14:47
ч.2ст.17 (26).pdf
27 грудня 2019 14:47
Статут (оригінал).pdf
27 грудня 2019 14:47
Проект договору.pdf
27 грудня 2019 14:47
пдв витяг.pdf
27 грудня 2019 14:47
ПАСПОРТ КОД ДИРЕКТОРА.PDF
27 грудня 2019 14:47
п9.ч1ст17 (24).pdf
27 грудня 2019 14:47
п8.ч1.ст17 (23).pdf
27 грудня 2019 14:47
п6.ч1.ст.17 (22).pdf
27 грудня 2019 14:47
п4.ч1.ст17 (21).pdf
27 грудня 2019 14:47
п2.ч1. ст17 Корпупц. (19).pdf
27 грудня 2019 14:47
п.3 ч1.ст.17 (20).pdf
27 грудня 2019 14:47
п.10ч.1ст.17 (25).pdf
27 грудня 2019 14:47
опись.pdf
27 грудня 2019 14:47
ліцензія оригінал.pdf
27 грудня 2019 14:47
Кіл-ть, якість робіт (11).pdf
27 грудня 2019 14:47
Довідка працівники (2).pdf
27 грудня 2019 14:47
Довідка мат.тех.база (1).pdf
27 грудня 2019 14:47
Від-ті з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 16:25
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:25
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 14:05
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:50
ВИТЯГ З ЄДРПОУ.pdf
28 грудня 2019 12:50
Паспорт Мишеніна Д.М.pdf
28 грудня 2019 12:50
Виписка ЄДР.pdf
28 грудня 2019 12:50
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 14:41
Електронний підпис
28 грудня 2019 14:39
ТЗ Додаток 2.pdf
28 грудня 2019 14:39
Тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2019 14:39
ст. 17.pdf
28 грудня 2019 14:39
Проект Договір.pdf
28 грудня 2019 14:39
Лист-пояснення.pdf
28 грудня 2019 14:39
Г.Л. про умови договору.pdf
28 грудня 2019 14:39
Г.Л. про роботи.pdf
28 грудня 2019 14:39
Г.Л. про витрати.pdf
28 грудня 2019 14:39
Статут - оригінал.pdf
28 грудня 2019 14:39
Рішення тендер.pdf
28 грудня 2019 14:39
Опис - копія.pdf
28 грудня 2019 14:39
Витяг ПДВ - оригінал.pdf
28 грудня 2019 14:39
Дог 143 Б.pdf
28 грудня 2019 14:39
Довідка МТБ.pdf
28 грудня 2019 14:39
ТЗ-10.pdf
28 грудня 2019 14:39
Об'єктний кошторис.pdf
28 грудня 2019 14:39
Локальні кошториси.pdf
28 грудня 2019 14:39
ИВР.pdf
28 грудня 2019 14:39
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛЕВШНЯ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД"

ТОВ "БСМ БУДІВНИЦТВО"

ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД"

ТОВ "Горпром"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛЕВШНЯ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА "
#2928501028
Рішення скасоване 2 888 867,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 13:45
ФОП "ЛЕВШНЯ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА "
#2928501028
Відхилено 2 888 867,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 14:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ"
#42178920
Переможець 2 898 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 14:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ"
#42178920
2 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:47
IMG_20201223_0001.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 08:29
IMG_20201222_0001.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:26
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 13:52
IMG_20201202_0001.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 13:31
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 14:52
IMG_20201118_0001.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 14:51
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 13:47
IMG_20200825_0001.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 13:45
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 14:03
IMG_20200819_0001.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 13:54
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 13:56
IMG_20200227_0001.pdf укладений
27 лютого 2020 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML