Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3225DNI Wi-Fi
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2019-12-13-002533-b ● d2b016a584a245e6b3264bef21d1482a
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 22994521 |
Вебсайт: | http://www.mil.univ.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Володимирська, 60 |
Контактна особа: |
Кушвид Микола Петрович +380445213289 np34@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2019 13:51 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2019 13:51 |
Початок аукціону: | 19 грудня 2019 13:11 |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Багатофункціональний пристрій Xerox WorkCentre 3225DNI Wi-Fi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03189, Україна, м. Київ, _, вул. Ломоносова, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
—
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 13:46 |
вимоги до кваліфікації учасників__.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 грудня 2019 09:52
Дата відповіді: 16 грудня 2019 10:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Шановний учаснику Замовник у технічних вимогах до закупівлі визначив назву товарів, що пропонуються до закупівлі. Аналоги або інші моделі до розгляду не прийматимуться.
2. На Ваше прохання щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну назву товару повідомляємо, що така вимога вже передбачена у “Вимогах до кваліфікації учасників”, а саме учасник повинен надати відповідно до п. 2.вимог: цінову пропозицію із назвою товару (модель, торгова марка або ін.), в якій вказано його кількість, ціну, суму.
3. Закупівля не забороняє участь фізичних осіб-підприємців. Учасники платники ПДВ подають ціну з ПДВ. Учасники не платники ПДВ вказують ціну без ПДВ, до ціни без ПДВ окремо ПДВ + 20% не додається. Ціна визначається системою за результатами аукціону.
2. На Ваше прохання щодо зобов’язання учасників закупівлі вказувати конкретну назву товару повідомляємо, що така вимога вже передбачена у “Вимогах до кваліфікації учасників”, а саме учасник повинен надати відповідно до п. 2.вимог: цінову пропозицію із назвою товару (модель, торгова марка або ін.), в якій вказано його кількість, ціну, суму.
3. Закупівля не забороняє участь фізичних осіб-підприємців. Учасники платники ПДВ подають ціну з ПДВ. Учасники не платники ПДВ вказують ціну без ПДВ, до ціни без ПДВ окремо ПДВ + 20% не додається. Ціна визначається системою за результатами аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА |
31 645,00
UAH з ПДВ
|
29 783,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА |
38 788,00
UAH з ПДВ
|
29 784,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" |
37 710,00
UAH з ПДВ
|
31 243,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА" |
35 900,00
UAH з ПДВ
|
35 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" |
36 000,00
UAH з ПДВ
|
35 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
39 995,00
UAH з ПДВ
|
39 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА #3396310308 |
Очікує рішення |
29 783,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 13:56
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 березня 2020 12:45 |
Коментар щодо відміни: | у зв'язку із відсутністю потреби подальшої закупівлі |
Документи:
05 березня 2020 12:45
|
повідомлення про рішення |