Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи, борошно
Очікувана вартість
1 125 000,00 UAH
UA-2019-12-13-002223-c ccb05a6627e64019be98c5eb402cb2b9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Ірина Миколаївна

380456351989
380456393093
buh_gorono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143809
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122
Контактна особа: Зінченко Ірина Миколаївна
380456351989,380456393093
buh_gorono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 21:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:45
Очікувана вартість: 1 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кілограми
крупи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
31000 кілограми
борошно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється після надання реєстру накладних на кожну поставлену партію товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 21:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 21:40
проект договору 2020.doc
13 грудня 2019 21:40
ТД крупи борошно 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до ТД
Дата подання: 16 грудня 2019 11:31
Дата відповіді: 16 грудня 2019 11:54
Добрий день! Відповідно до вимог ТД, Учасники повинні надати довідку у довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника працівників, які перебувають в зареєстрованих трудових відносинах (надати підтверджуючі документи). Скажіть, будь ласка, у разі наявності найманих працівників за цивільно-правовим договором, чи можливе надання на підтвердження саме цивільно правових договорів? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Так можна.
Запитання
Дата подання: 18 грудня 2019 15:08
Дата відповіді: 18 грудня 2019 16:13
В ТД зазначено, що Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень. Скажіть, будь ласка, якщо складське приміщення знаходиться в суборенді, чи можливе надання договору суборенди, як підтверджуючого документу?
Відповідь: Добрий ден. Так можна
Запитання по закупівлі
Дата подання: 18 грудня 2019 18:07
Дата відповіді: 19 грудня 2019 10:02
Шановний Замовник, у додатку №3 тендерної документації Ви просите надати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005 та інші). Просимо уточнити чи не буде підставою для відхилення, яукщо учасник надасть оновлену версію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ІSO 22000:2018, який вступи в дію з 19 червня 2018 року? Будемо вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Якщо даний сертифікат дійсний на дату розкриття, то звичайно можна.
Запитання до закупівлі
Дата подання: 20 грудня 2019 13:01
Дата відповіді: 20 грудня 2019 16:17
Шановний Замовник, яким категоріям харчового ланцюга повинен відповідати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2007, ISO 22000:2005 та інші, Учасника (виробництво, розповсюдження, зберігання, транспортування)?
Відповідь: для Учасника, який не є виробником - сертифікат на зберігання та транспортування харчових продуктів.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-13-002223-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Макаренко Володимир Васильович, Код ЄДРПОУ:2161814953
Дата подання: 14 січня 2020 14:35
Скасування рішення про визначення переможця
Шановний Замовник!
Просимо розглянути скаргу з приводу визначення переможця щодо закупівлі круп та борошна (закупівля UA-2019-12-13-002223-c) та додатки до неї.
ФОП Макаренко В.В.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 січня 2020 15:30
ФОП Макаренко В.В. на Ваш лист щодо скасування рішення про визначення переможця від 14.01.2020 р. № 02, тендерний комітет Управління освіти і науки БМР повідомляє, враховуючи інформацію, яка наведена в вашому зверненні, прийнято рішення щодо відміни торгів на підставі абз. 3 ч.1 Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

14 січня 2020 14:35
скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 788 480,00
UAH з ПДВ
788 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ДЕРЖАВНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯСЕН" 813 450,00
UAH з ПДВ
813 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Макаренко Володимир Васильович 998 650,00
UAH з ПДВ
998 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 16:59
public_doc.pdf
10 січня 2020 16:59
public_doc.p7s
10 січня 2020 16:59
Довідка МВС.PDF
03 січня 2020 14:13
Цінова-Дод.2-2.PDF
30 грудня 2019 13:13
Електронний підпис
30 грудня 2019 13:11
4-2 Додаток до Атестату.pdf
30 грудня 2019 13:11
4-1 Атестат лабораторії.PDF
30 грудня 2019 13:11
3 Лист-згода.PDF
30 грудня 2019 13:11
3 Лист про ціну товара.PDF
30 грудня 2019 13:11
3 Акт ЗВТ+перелік.pdf
30 грудня 2019 13:11
Лист про зміну ціни.PDF
30 грудня 2019 13:11
Лист про сертиф.якості.PDF
30 грудня 2019 13:11
Техн.специф.-Дод.6.PDF
30 грудня 2019 13:11
Дислокація.PDF
30 грудня 2019 13:11
Проект догвору.PDF
30 грудня 2019 13:11
1-2 Інф.довідка-ст.17 ЗУ.PDF
30 грудня 2019 13:11
1 Статут 2019 +.pdf
30 грудня 2019 13:11
1 Св-во про держ.р.pdf
30 грудня 2019 13:11
1 Довідка ПДВ.PDF
30 грудня 2019 13:11
1 Довідка ЄДРПОУ.pdf
30 грудня 2019 13:11
1 Довідка банк-26.12.19.PDF
30 грудня 2019 13:11
1 Довідка 4-ОПП.PDF
30 грудня 2019 13:11
1 Витяг - 09.12.2019.PDF
30 грудня 2019 13:11
1 Виписка.PDF
30 грудня 2019 13:11
0 Д-ти про уповн.предст..pdf
30 грудня 2019 13:11
1 Довідка МТБ.PDF
30 грудня 2019 13:11
Цінова-Дод.2.PDF

Публічні документи

29 грудня 2019 17:56
Виписка з ЄДРПОУ Ясен.PDF

Публічні документи

30 грудня 2019 14:53
Електронний підпис
30 грудня 2019 14:49
Пропоз крупи2.zip
30 грудня 2019 14:49
Пропоз крупи1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Руол Стандарт"

ДЕРЖАВНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯСЕН"

ФОП Макаренко Володимир Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
Переможець 788 480,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 12:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Руол Стандарт"
#34200887
788 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 січня 2020 12:54
Коментар щодо відміни: замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
21 січня 2020 12:54
Протокол відміни торгів.docx