Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крупи, борошно
Очікувана вартість
1 125 000,00 UAH
UA-2019-12-13-002223-c ● ccb05a6627e64019be98c5eb402cb2b9
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989,380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 21:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 15:45 |
Очікувана вартість: | 1 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кілограми
крупи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
31000 кілограми
борошно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється після надання реєстру накладних на кожну поставлену партію товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 21:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2019 21:40 |
проект договору 2020.doc | |
13 грудня 2019 21:40 |
ТД крупи борошно 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання до ТД
Дата подання: 16 грудня 2019 11:31
Дата відповіді: 16 грудня 2019 11:54
Добрий день!
Відповідно до вимог ТД, Учасники повинні надати довідку у довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника працівників, які перебувають в зареєстрованих трудових відносинах (надати підтверджуючі документи). Скажіть, будь ласка, у разі наявності найманих працівників за цивільно-правовим договором, чи можливе надання на підтвердження саме цивільно правових договорів? Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Так можна.
Запитання
Дата подання: 18 грудня 2019 15:08
Дата відповіді: 18 грудня 2019 16:13
В ТД зазначено, що Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень. Скажіть, будь ласка, якщо складське приміщення знаходиться в суборенді, чи можливе надання договору суборенди, як підтверджуючого документу?
Відповідь: Добрий ден. Так можна
Запитання по закупівлі
Дата подання: 18 грудня 2019 18:07
Дата відповіді: 19 грудня 2019 10:02
Шановний Замовник, у додатку №3 тендерної документації Ви просите надати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005 та інші). Просимо уточнити чи не буде підставою для відхилення, яукщо учасник надасть оновлену версію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ІSO 22000:2018, який вступи в дію з 19 червня 2018 року? Будемо вдячні за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Якщо даний сертифікат дійсний на дату розкриття, то звичайно можна.
Запитання до закупівлі
Дата подання: 20 грудня 2019 13:01
Дата відповіді: 20 грудня 2019 16:17
Шановний Замовник, яким категоріям харчового ланцюга повинен відповідати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2007, ISO 22000:2005 та інші, Учасника (виробництво, розповсюдження, зберігання, транспортування)?
Відповідь: для Учасника, який не є виробником - сертифікат на зберігання та транспортування харчових продуктів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-13-002223-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Макаренко Володимир Васильович, Код ЄДРПОУ:2161814953
Дата подання: 14 січня 2020 14:35
Скасування рішення про визначення переможця
Шановний Замовник!
Просимо розглянути скаргу з приводу визначення переможця щодо закупівлі круп та борошна (закупівля UA-2019-12-13-002223-c) та додатки до неї.
ФОП Макаренко В.В.
Просимо розглянути скаргу з приводу визначення переможця щодо закупівлі круп та борошна (закупівля UA-2019-12-13-002223-c) та додатки до неї.
ФОП Макаренко В.В.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 січня 2020 15:30
ФОП Макаренко В.В. на Ваш лист щодо скасування рішення про визначення переможця від 14.01.2020 р. № 02, тендерний комітет Управління освіти і науки БМР повідомляє, враховуючи інформацію, яка наведена в вашому зверненні, прийнято рішення щодо відміни торгів на підставі абз. 3 ч.1 Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Руол Стандарт" |
788 480,00
UAH з ПДВ
|
788 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДЕРЖАВНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯСЕН" |
813 450,00
UAH з ПДВ
|
813 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Макаренко Володимир Васильович |
998 650,00
UAH з ПДВ
|
998 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Руол Стандарт" #34200887 |
Переможець |
788 480,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2020 12:31
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 21 січня 2020 12:54 |
Коментар щодо відміни: | замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
21 січня 2020 12:54
|
Протокол відміни торгів.docx |