Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15110000-2 (М’ясо свинини (без кістки охолоджене), філе куряче (охолоджене), стегно куряче (охолоджене), чверть куряча (охолоджена))
Очікувана вартість
2 150 000,00 UAH
UA-2019-12-13-002161-c d9b7b0368cc14483b8670be3d4a4818b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортник Марія

380414842772 ovruch.otg.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41818470
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 43
Контактна особа: Бортник Марія
380414842772
ovruch.otg.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 19:50
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:51
Очікувана вартість: 2 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


М’ясо за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15110000-2 (М’ясо свинини (без кістки охолоджене), філе куряче (охолоджене), стегно куряче (охолоджене), чверть куряча (охолоджена)) для забезпечення харчування дітей в закладах дошкільної освіти згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
М’ясо за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15110000-2 (М’ясо свинини (без кістки охолоджене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
3000 кілограми
М’ясо за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15110000-2 ( філе куряче (охолоджене))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
9000 кілограми
М’ясо за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15110000-2 ( стегно куряче (охолоджене))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
8000 кілограми
М’ясо за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15110000-2 ( чверть куряча (охолоджена))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником здійснюється протягом 10( десяти )банківських днів від дня поставки товарів з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування.. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 19:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 19:52
ТД мясо 2.doc
13 грудня 2019 19:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 19:52
ТД мясо 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс" 1 612 200,00
UAH з ПДВ
1 499 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА" 1 634 000,00
UAH з ПДВ
1 536 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 12:32
Електронний підпис
09 січня 2020 09:54
довідка податкова.pdf
09 січня 2020 09:54
довідка МВС.pdf
09 січня 2020 09:54
довідка з банка.pdf
03 січня 2020 09:16
Електронний підпис
02 січня 2020 17:57
оновлена пропозиція.pdf
24 грудня 2019 16:44
Електронний підпис
24 грудня 2019 13:23
довідка щодо ГМО.pdf
24 грудня 2019 08:55
Електронний підпис
23 грудня 2019 16:20
ХАССП.pdf
23 грудня 2019 16:20
трудова Лінькова.pdf
23 грудня 2019 16:20
статут.pdf
23 грудня 2019 16:20
статистика.PDF
23 грудня 2019 16:20
свідоцтво лінькова.pdf
23 грудня 2019 16:20
рішення 11 директор.PDF
23 грудня 2019 16:20
рішення 5 директор.pdf
23 грудня 2019 16:20
потужності.PDF
23 грудня 2019 16:20
наказ на директора.pdf
23 грудня 2019 16:20
експлуатаційний мясо.pdf
23 грудня 2019 16:20
експлуат. дозвіл.pdf
23 грудня 2019 16:20
договір СЕС.pdf
23 грудня 2019 16:20
Витяг з ЄДР.pdf
23 грудня 2019 16:20
виписка зЄДР.pdf
23 грудня 2019 16:20
Акти СЕС.pdf
23 грудня 2019 16:20
тендерна пропозиція.pdf
23 грудня 2019 16:20
лист довкілля.pdf
23 грудня 2019 16:20
довідка.pdf
23 грудня 2019 16:20
довідка щодо товару.pdf
23 грудня 2019 16:20
довідка санкції.pdf
23 грудня 2019 16:20
довідка працівників.pdf
23 грудня 2019 16:20
довідка підпису.pdf
23 грудня 2019 16:20
довідка МТБ.pdf
23 грудня 2019 16:20
довідка гарант ст. 17.pdf
23 грудня 2019 16:20
дов щодо ціни.pdf
23 грудня 2019 16:20
декларація свинина.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 13:39
Електронний підпис
28 грудня 2019 13:36
Мясо.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Продцентр-плюс"

ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
1 499 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 16:45
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 10:28
Дод угода 8 мясо.PDF зміни до договору
12 березня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 10:12
Дод угода 7 мясо.PDF зміни до договору
20 січня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:24
Дод угода 6 мясо.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 18:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:21
Дод угода 5 мясо.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 17:20
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 15:52
Дод угода 4 мясо.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 17:09
Дод угода 3 мясо.PDF зміни до договору
27 жовтня 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 12:36
Дод угода 2 мясо.PDF зміни до договору
13 жовтня 2020 12:35
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 17:03
дод угода 1 мясо.PDF зміни до договору
22 січня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 09:03
Договір мясо.PDF укладений
20 січня 2020 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 800 000 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №1 (далі - додаткова угода) до договору № 19 від 20 січня 2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п. 3.1. розділу «Ціна договору» договору № 19 від 20 січня 2020 року та викласти його у наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить: Загальна вартість Товару з ПДВ - 1499994 грн 00 коп (один мільйон чотириста дев’яносто девять тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири грн 00 коп). в тому числі ПДВ – 249999 грн 00 коп (двісті сорок девять тисяч дев’ятсот дев’яносто девять грн 00 коп), з них січень – червень 2020 року - 800 000 грн.00 коп.(вісімсот тисяч грн.00 коп.) з ПДВ – наявні кошторисні призначення, липень – грудень 2020 року – 699 994 грн.00 коп.(шістсот дев’яносто девять тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири грн.00 коп.) з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника , відповідно ст.36 ч.4 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі»( в редакції до 19.04.2020 року), п.1.3, п.6.2.3, п.п1 п.11.1 даного договору, сторони уклали додаткову угоду №2 до договору № 19 від 20 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36, п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.), пп.1 п.11.1, п.п.2 п.11.1, п.6.3.4. договору, в зв’язку з підвищенням цін на продовольчому ринку України, що підтверджується ціновою довідкою Житомирської торгово-промислової палати №В-1777 від 01.10.2020р та зменшенням обсягів закупівлі на 11,50 грн., сторони уклали додаткову угоду №3 (далі - додаткова угода) до договору № 19 від 20 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.), пп.1 п.11.1, п.6.2.3, п.1.3. даного договору, в зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 875 011 грн.32 коп.)(зменшенням наявних кошторисних призначень на 175 002 грн.82 коп.)сторони уклали додаткову угоду №4 (далі - додаткова угода) до договору № 19 від 20 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.), пп.1 п.11.1, п.6.2.3, п.1.3. даного договору, в зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 29 493 грн.98коп.)(зменшенням наявних кошторисних призначень на 29 493 грн.98коп.) сторони уклали додаткову угоду №5 (далі - додаткова угода) до договору № 19 від 20 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп.8 п.11 договору та п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015р. зі змінами (в редакції до 19.04.2020 року), сторони уклали додаткову угоду № 6 (далі - додаткова угода) до договору № 19 від 20 січня 2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.), пп.8 п.11.1 даного договору, у зв’язку з продовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та наявністю наявних кошторисних призначень в сумі 89048.13 грн. та в зв’язку з передачею бюджетних установ та організацій у комунальну власність Овруцької територіальної громади відповідно рішення п’ятдесят четвертої сесії VII скликання від 22.12.2020р.№2775 Овруцької міської ради, сторони уклали додаткову угоду №7 до договору № 19 від 20 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р зі змінами (в редакції до 19.04.2020р.), пп.1 п.11.1 даного договору, у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі на 2910 грн.30 коп. сторони уклали додаткову угоду №8 (далі - додаткова угода) до договору № 19 від 20 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 531 421,03
UAH (в тому числі ПДВ 88 570,17 UAH)